isojalkaisille naisille kenkiä!!!

kyllästynyt käyttämään mies...

Mistä löytäisin jotain naisellisia kengiä jalkaan, jonka koko on 43??? Tietääkö joku???

13

2378

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XL-Neito

      tampereella tullintorilla on isojen kenkien liike...

      • on kauppa

        jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
        Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
        Ikävä kyllä en muista nimeä.


      • minäkin2
        on kauppa kirjoitti:

        jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
        Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
        Ikävä kyllä en muista nimeä.

        Fredan putiikin nimi on Bellissima


    • Nimetön

      Sellaisesta postimyynti paikasta kun klingel, niin voi tilata isokokoisia kenkiä. itse tilannut 43 kokoiset, ja sopivan hintaiset.

      jotkut kenkäkaupat varmaan voivat tilata isompikokoisia kenkiä. kun vain pyydät.

      yhden kerran olen saanut sanoa kaupassa, että nämä avokkaat ovat liika isot, olisiko pienempää kokoa.

      • *Viivi*

        Itse olen isojalkainen (42-43) ja viikonloppuna etsin hippakenkiä ihan CityMarketista. Ja loppujen lopulta kokeilin ihan suomalaisten valmistamia kenkiä. Ja 42 oli minulle iso, joten ostin sitten kokoa 41 olevat kengät.
        Joten suosittelen ostamaan/kokeilemaan ihan suomalaisten valmistamia kenkiä, vaikka ne ovatkin vähän kalliimpia.

        Ja tuolloin kokeilin ihan muitakin kenkiä (ei suomalaisia) niin turhaan edes yritin 42 laittaa jalkaa kun ei mahtunut tai sitten puristi niin paljon että käveleminen oli tuskaa.

        Minäkin asun pienessä kaupungissa, niin turhan pitkä matka tulisi lähteä hesaan tai tampereelle kenkiä ostamaan. Mutta onneksi löysin ihan kaupasta kunnolliset kengät.


    • taikapapu

      Kannattaa kysellä Remonte-merkkisiä kenkiä kenkäkaupoista. Tuolla merkillä on myös isompia kokoja. Samoin kannattaa kysellä Rieker-merkkisiä kenkiä. Molemmat ovat Saksalaisia.

      Isoja kenkiä löytyy Ylivieskan kenkäkaupasta. Myös miehille jopa kokoja 49.

      Ja nyt kun kevätsesonki alkaa ja uusia kenkiä tulee kauppoihin kannattaa olla isojalkaisten ja myös pienijalkaisten liikkeellä. Ja huom... se kevätsesonki on jo alkanut!!!!!

    • Piia--

      mistä löytäisin tytäille/naisille kenkiä kokoa yli 43???

      • Lue sieltä

        Ketjun alkupään vastaukset kelpaavat edelleen!


      • Käytätän kumpaakin

        Jo kerrottujen paikkojen lisäksi Helsingissä Kenkä Marski Mannerheimintiellä keskustassa ja Kenkä-Rale Töölöntorin tuntumassa.


    • Tilaa netistä

      Brittiläisestä verkkokaupasta www.evans.co.uk löytyy edullisia naisellisia kenkiä.
      Isoja kokoja ja leveä lestisiäkin. Maksut luottokorteilla tai PayPalilla. Toimitusaika nopeimillaan ollut 5 päivää tilauksesta.

    • hätäapu

      Katsoppa brandos.fi, isojalkaisen naisen pelastus!! Laajat valikoimat ja palvelu pelaa nopeasti ja moitteettomasti.

    • isooooojalka

      Tuo Tampereella Tullintorilla oleva Speciaali on ehdottomasti suomen paras isoja kokoja myyvä kenkäkauppa! http://www.speci.net/ kautta näkee myös millaisia kenkiä siellä on myynnissä ja käsittääkseni pystyy tilaamaankin niitä. Ihan mun lemppari ja aina sielä pisäydyn kun Tampereella käyn! Oma kokoni on n. 44 sekä todella paksut pohkeetkin ja oon sieltä ostanut sopivat saappaatkin. :)

    • suuri jalkainen

      Hei,
      Kävin isokokoisia työkenkiä etsimässä erikoisliikkeestä Helsingissä Hämeentie 15:sta. Siellä oli saatavana kokoja 43:een ja esim. kauniita mustia nahka avokkaita 42 asti. Kannattaa käydä heidän netti sivuilla: www.inter-style.fi
      Sain mukavat työkengät kokoa 42 itselleni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe