Mistä löytäisin jotain naisellisia kengiä jalkaan, jonka koko on 43??? Tietääkö joku???
isojalkaisille naisille kenkiä!!!
13
2626
Vastaukset
- XL-Neito
tampereella tullintorilla on isojen kenkien liike...
- on kauppa
jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
Ikävä kyllä en muista nimeä. - minäkin2
on kauppa kirjoitti:
jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
Ikävä kyllä en muista nimeä.Fredan putiikin nimi on Bellissima
- Nimetön
Sellaisesta postimyynti paikasta kun klingel, niin voi tilata isokokoisia kenkiä. itse tilannut 43 kokoiset, ja sopivan hintaiset.
jotkut kenkäkaupat varmaan voivat tilata isompikokoisia kenkiä. kun vain pyydät.
yhden kerran olen saanut sanoa kaupassa, että nämä avokkaat ovat liika isot, olisiko pienempää kokoa.- *Viivi*
Itse olen isojalkainen (42-43) ja viikonloppuna etsin hippakenkiä ihan CityMarketista. Ja loppujen lopulta kokeilin ihan suomalaisten valmistamia kenkiä. Ja 42 oli minulle iso, joten ostin sitten kokoa 41 olevat kengät.
Joten suosittelen ostamaan/kokeilemaan ihan suomalaisten valmistamia kenkiä, vaikka ne ovatkin vähän kalliimpia.
Ja tuolloin kokeilin ihan muitakin kenkiä (ei suomalaisia) niin turhaan edes yritin 42 laittaa jalkaa kun ei mahtunut tai sitten puristi niin paljon että käveleminen oli tuskaa.
Minäkin asun pienessä kaupungissa, niin turhan pitkä matka tulisi lähteä hesaan tai tampereelle kenkiä ostamaan. Mutta onneksi löysin ihan kaupasta kunnolliset kengät.
- taikapapu
Kannattaa kysellä Remonte-merkkisiä kenkiä kenkäkaupoista. Tuolla merkillä on myös isompia kokoja. Samoin kannattaa kysellä Rieker-merkkisiä kenkiä. Molemmat ovat Saksalaisia.
Isoja kenkiä löytyy Ylivieskan kenkäkaupasta. Myös miehille jopa kokoja 49.
Ja nyt kun kevätsesonki alkaa ja uusia kenkiä tulee kauppoihin kannattaa olla isojalkaisten ja myös pienijalkaisten liikkeellä. Ja huom... se kevätsesonki on jo alkanut!!!!! - Piia--
mistä löytäisin tytäille/naisille kenkiä kokoa yli 43???
- Lue sieltä
Ketjun alkupään vastaukset kelpaavat edelleen!
- Käytätän kumpaakin
Jo kerrottujen paikkojen lisäksi Helsingissä Kenkä Marski Mannerheimintiellä keskustassa ja Kenkä-Rale Töölöntorin tuntumassa.
- Tilaa netistä
Brittiläisestä verkkokaupasta www.evans.co.uk löytyy edullisia naisellisia kenkiä.
Isoja kokoja ja leveä lestisiäkin. Maksut luottokorteilla tai PayPalilla. Toimitusaika nopeimillaan ollut 5 päivää tilauksesta. - hätäapu
Katsoppa brandos.fi, isojalkaisen naisen pelastus!! Laajat valikoimat ja palvelu pelaa nopeasti ja moitteettomasti.
- isooooojalka
Tuo Tampereella Tullintorilla oleva Speciaali on ehdottomasti suomen paras isoja kokoja myyvä kenkäkauppa! http://www.speci.net/ kautta näkee myös millaisia kenkiä siellä on myynnissä ja käsittääkseni pystyy tilaamaankin niitä. Ihan mun lemppari ja aina sielä pisäydyn kun Tampereella käyn! Oma kokoni on n. 44 sekä todella paksut pohkeetkin ja oon sieltä ostanut sopivat saappaatkin. :)
- suuri jalkainen
Hei,
Kävin isokokoisia työkenkiä etsimässä erikoisliikkeestä Helsingissä Hämeentie 15:sta. Siellä oli saatavana kokoja 43:een ja esim. kauniita mustia nahka avokkaita 42 asti. Kannattaa käydä heidän netti sivuilla: www.inter-style.fi
Sain mukavat työkengät kokoa 42 itselleni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662308Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291616Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1721574Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.941404Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851233Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1241189Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241140En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77949