isojalkaisille naisille kenkiä!!!

kyllästynyt käyttämään mies...

Mistä löytäisin jotain naisellisia kengiä jalkaan, jonka koko on 43??? Tietääkö joku???

13

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XL-Neito

tampereella tullintorilla on isojen kenkien liike...

• on kauppa

jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
        Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
        Ikävä kyllä en muista nimeä.

• minäkin2
        on kauppa kirjoitti:

jossa on kokoja 42 eteenpäin. Siis Fredikinkadulla Helsingissä.
        Länrotinkadun ja Bulevardin välissä.
        Ikävä kyllä en muista nimeä.

Fredan putiikin nimi on Bellissima

• Nimetön

Sellaisesta postimyynti paikasta kun klingel, niin voi tilata isokokoisia kenkiä. itse tilannut 43 kokoiset, ja sopivan hintaiset.

jotkut kenkäkaupat varmaan voivat tilata isompikokoisia kenkiä. kun vain pyydät.

yhden kerran olen saanut sanoa kaupassa, että nämä avokkaat ovat liika isot, olisiko pienempää kokoa.

• *Viivi*

Itse olen isojalkainen (42-43) ja viikonloppuna etsin hippakenkiä ihan CityMarketista. Ja loppujen lopulta kokeilin ihan suomalaisten valmistamia kenkiä. Ja 42 oli minulle iso, joten ostin sitten kokoa 41 olevat kengät.
        Joten suosittelen ostamaan/kokeilemaan ihan suomalaisten valmistamia kenkiä, vaikka ne ovatkin vähän kalliimpia.

Ja tuolloin kokeilin ihan muitakin kenkiä (ei suomalaisia) niin turhaan edes yritin 42 laittaa jalkaa kun ei mahtunut tai sitten puristi niin paljon että käveleminen oli tuskaa.

Minäkin asun pienessä kaupungissa, niin turhan pitkä matka tulisi lähteä hesaan tai tampereelle kenkiä ostamaan. Mutta onneksi löysin ihan kaupasta kunnolliset kengät.

• taikapapu

Kannattaa kysellä Remonte-merkkisiä kenkiä kenkäkaupoista. Tuolla merkillä on myös isompia kokoja. Samoin kannattaa kysellä Rieker-merkkisiä kenkiä. Molemmat ovat Saksalaisia.

Isoja kenkiä löytyy Ylivieskan kenkäkaupasta. Myös miehille jopa kokoja 49.

Ja nyt kun kevätsesonki alkaa ja uusia kenkiä tulee kauppoihin kannattaa olla isojalkaisten ja myös pienijalkaisten liikkeellä. Ja huom... se kevätsesonki on jo alkanut!!!!!

• Piia--

mistä löytäisin tytäille/naisille kenkiä kokoa yli 43???

• Lue sieltä

Ketjun alkupään vastaukset kelpaavat edelleen!

• Käytätän kumpaakin

Jo kerrottujen paikkojen lisäksi Helsingissä Kenkä Marski Mannerheimintiellä keskustassa ja Kenkä-Rale Töölöntorin tuntumassa.

• Tilaa netistä

Brittiläisestä verkkokaupasta www.evans.co.uk löytyy edullisia naisellisia kenkiä.
      Isoja kokoja ja leveä lestisiäkin. Maksut luottokorteilla tai PayPalilla. Toimitusaika nopeimillaan ollut 5 päivää tilauksesta.

• hätäapu

Katsoppa brandos.fi, isojalkaisen naisen pelastus!! Laajat valikoimat ja palvelu pelaa nopeasti ja moitteettomasti.

• isooooojalka

Tuo Tampereella Tullintorilla oleva Speciaali on ehdottomasti suomen paras isoja kokoja myyvä kenkäkauppa! http://www.speci.net/ kautta näkee myös millaisia kenkiä siellä on myynnissä ja käsittääkseni pystyy tilaamaankin niitä. Ihan mun lemppari ja aina sielä pisäydyn kun Tampereella käyn! Oma kokoni on n. 44 sekä todella paksut pohkeetkin ja oon sieltä ostanut sopivat saappaatkin. :)

• suuri jalkainen

Hei,
      Kävin isokokoisia työkenkiä etsimässä erikoisliikkeestä Helsingissä Hämeentie 15:sta. Siellä oli saatavana kokoja 43:een ja esim. kauniita mustia nahka avokkaita 42 asti. Kannattaa käydä heidän netti sivuilla: www.inter-style.fi
      Sain mukavat työkengät kokoa 42 itselleni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      131
      2339
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2338
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1731
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      14
      1572
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1251
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      105
      1208
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1162
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      957
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      858
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      132
      850
    Aihe