Paksut reidet

Viriili mies

Isot, paksureitiset naiset ovat seksikkäitä. Ovatko tällaiset todelliset naiset alistettu laihojen "mannekiininaisten" taholta. Mitä leveämpi lanti ja paksummat reidet, sitä kiihottavampi. Mihin tällaiset naiset ovat kadonneet uimarannoilta ja uimahalleista. Tietyt amerikasta mallinsa ottaneet tahot ovat alistaneet todellisen naisen vartalon omaavat naiset tuntemaan suunnatonta kompleksia ja peittelemään reitensä. Pää pystyyn uhkeat naiset. Näyttäkää reilusti muotonne,ne ovat seksikkäät. Pyöräytetään keskustelu aikaan asian tiimoilta. Runsasmuotoiset naiset, vastatkaa tähän viestiin mielipiteellänne. Viriil ukko

57

13802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen.

      Täällä on yksi. Uimarannoilla käyn vaikka reidet on paksut. Olen kuitenkin päättänyt vaihtaa leiriä sinne laihojen puolelle. Ei näillä reisillä miehiä saa, se on todettu.

      • himoava

        se on kuule vale että paksuilla reisillä ei miestä saa


      • Nainen.
        himoava kirjoitti:

        se on kuule vale että paksuilla reisillä ei miestä saa

        Aina vaan tuntuu, että ne laihemmat maistuvat miehistä paremmilta. Rannallakin tuntuu aina, etten sinne kuulu. Miehet katselevat niitä ruokoja paljon mieluummin kuin tällaista paksureitistä.


      • Nimetön
        Nainen. kirjoitti:

        Aina vaan tuntuu, että ne laihemmat maistuvat miehistä paremmilta. Rannallakin tuntuu aina, etten sinne kuulu. Miehet katselevat niitä ruokoja paljon mieluummin kuin tällaista paksureitistä.

        älä ajattele niin kyllä minusta runsaampi on haluttava nainen!


      • Viriili mies

        Älä vaihda puolta laihojen puolelle. Missä uimarannalla Sinut näkisi reidet paljaana? Kerropa mulle keskustelun avanneelle viriilille miehelle.


      • Viriili mies
        himoava kirjoitti:

        se on kuule vale että paksuilla reisillä ei miestä saa

        Paksut reidet ovat seksuaalisesti kiihottavat.
        Takuulla saa miehet kuumiksi. Terveisiä sulle himoava. Meillä sopisi kemiat yksiin. Toivottelee keskustelun avannut viriili mies.


      • w.eerikki

        vahvat reidet on ehdottomasti plussaa.


      • Nainen.
        Viriili mies kirjoitti:

        Älä vaihda puolta laihojen puolelle. Missä uimarannalla Sinut näkisi reidet paljaana? Kerropa mulle keskustelun avanneelle viriilille miehelle.

        Yleensä en uskalla omaa pihaa kauemmaksi aurinkoa palvomaan. Joskus tosin käyn järkyttämässä laihoja Hietaniemen uimarannalla.


      • Viriili mies
        Nainen. kirjoitti:

        Yleensä en uskalla omaa pihaa kauemmaksi aurinkoa palvomaan. Joskus tosin käyn järkyttämässä laihoja Hietaniemen uimarannalla.

        Tehdäänpä treffit sinne ensi kesänä klo6. Asun nimittäin stadissa itsekin.Kun olen kova pyöräilemään, olen useinkin ajanut siitä ohi. Meillä olisi paljon yhteistä. T.viriili


      • Aikuinen mies
        Viriili mies kirjoitti:

        Paksut reidet ovat seksuaalisesti kiihottavat.
        Takuulla saa miehet kuumiksi. Terveisiä sulle himoava. Meillä sopisi kemiat yksiin. Toivottelee keskustelun avannut viriili mies.

        Kyllähän paksummistakin naisista yöksi seuraa on, muttei pidemmäksi aikaa.. alkaa viriiliys loppua kun naiselle ikää tulee, eikä reiden levenimiselle tule loppua ;D


      • Anonyymi
        Nainen. kirjoitti:

        Aina vaan tuntuu, että ne laihemmat maistuvat miehistä paremmilta. Rannallakin tuntuu aina, etten sinne kuulu. Miehet katselevat niitä ruokoja paljon mieluummin kuin tällaista paksureitistä.

        Tietenkin hoikkavartaloinen ja kiva muotoinen nainen on kauniimpi kuin paksu jalkainen ja leveäperseinen.. Kapea lantio ja sirous on plussaa.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        älä ajattele niin kyllä minusta runsaampi on haluttava nainen!

        Lihavuus ei ole kaunista. Onko teillä jokin läskifetissi?


      • Anonyymi

        Sama mulla ei saa vaikka kuin viestisi.kaduilla ja asemalla..kun liikun asioita toimittelemassa.


      • Anonyymi
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Kyllähän paksummistakin naisista yöksi seuraa on, muttei pidemmäksi aikaa.. alkaa viriiliys loppua kun naiselle ikää tulee, eikä reiden levenimiselle tule loppua ;D

        Painu nyt biokätköilemään sieltä..


    • ' muodokas '

      niistä paksuista reisistä...itse omaan muodokkaan vartalon, on lantiota ja peppua. Tanssiravintolassa/yökerhossa vientiä piisaa. Eivät siis ainakaan runsaat muotoni ole miehiä ympäriltä karkoittaneet.

    • pelastit päiväni

      Täällä olis kanssa nainen jolla peppua ja reittä löytyy. Jos olen rehellinen niin aika harvoin olen tosin ylpeä omasta vartalostani. Vaikka kuinka yrittää lenkkeillä ja katella mitä suuhunsa pistää niin kaikki valuu kuitenkin tuonne alavartaloon.
      Käyn muuten uimassa mallivartaloisen bestikseni kanssa useinkin , enkä tosin tunne itseäni siellä mitenkään erikoiseksi, meinaan harva siellä on n iin kovin täydellinen :)
      niin että ei me mihinkään olla kadottu...
      Pelastit muuten tuolla tekstilläsi huonon päiväni, kiitos siitä!!!

    • todellinen nainen

      olen minäkin todellinen nainen todellisen naisen vartalolla, vaikka vartaloni onkin toisenlainen. pieni, ja pienet rinnat. olen silti ihan oikea nainen, usko tai älä. loukkaavaa vain on se, että kun puhutaan "todellisista naisista" tarkoitetaan usein sellaisia, joilla on juuri isot reidet ja rinnat jne. todellinen nainen tulee monessa eri muodossa, joten mieti ennen kuin puhut.

      • Pieniäkin tarvitaan

        Pieni on kaunista. Eräs mies sanoi, että pienistä naisista tulee kauniita mummoja..


      • puettua
        Pieniäkin tarvitaan kirjoitti:

        Pieni on kaunista. Eräs mies sanoi, että pienistä naisista tulee kauniita mummoja..

        tosi pienen villatakin, joka käy samalla hameestakin.Halvaks tulee siis.


      • ei loukkaaja

        Arvasin kirjoittaessaniettä tällainen kommentti tulee aivan varmasti.Pyydän anteeksi, jos loukkasin juuri Sinua. Ketään en tarkoittanut loukata.Olet näköjään varmasti todellinen nainen. Olisi pitänyt käyttää sitaatteja tuon ilmaisun yhteydessä Käytin sanaa vähän väljemmässä merkityksessä.Todellisia naisia on tietysti eri muotoisia,-näköisiä-kokoisia-värisiä-rotuisia and so on. Hyvää jatkoa Sinulle todellinen nainen. T.Kirjoittaja


      • Anonyymi
        Pieniäkin tarvitaan kirjoitti:

        Pieni on kaunista. Eräs mies sanoi, että pienistä naisista tulee kauniita mummoja..

        No mä oon kai semmonen.

        Kaunis mummo


    • nainen..

      minulla on melko paksut reidet ja leveä lantio, mutta kapea vyötärön kohta, sillä uin noin 2-3 kertaa vkossa. sekä käyn kävelyllä tai juoksemassa joku tunnin verran. olen koittanut saada reisiäni pienmmiksi, mutta silloin ei saisi olla lihaksia, jotka taas tulevat helposti juuri jalkoihin :s ja välillä tuntuu, että se on jotenkin rumaa, mutta.. ei voi mitään en halua olla laiha ja siksi "löysä".

    • luiden ympärillä

      Hei!
      Olen itse ollut mallivartaloinen vielä pari vuotta sitten.Sitten sain sairauteeni hermolääkityksen joka kerää nestettä kehoon.Puoli vuotta olin aivan kauhuissani kun kroppa repesi joka suuntaan!(Olin ennen 170 cm/59kg).Ja nyt tänä päivänä olen 71 kg).vaatevarasto meni uusiksi.Onneksi mieheni on suhtautunut kovinkin positiivisesti tähän painon nousuun.On kehunut että vaikka tykkäsi minusta laihana niin on mukavaa kun on nyt jotain "massaa" mitä puristella :) Itse kyllä haluaisin takaisin aikaisempiin mittoihini,mutta se ei ainakaan toistaiseksi ole mahdollista.
      Olenkin koittanut etsiä tästä pyöreydestäni positiivisia puoliakin:minulla on aina ollut "latino-peppu"(olen suomalainen) ja nyt se on vielä latinompi.Kovasti ei ole lantio levinnyt mutta peppu on kasvanut pystympään taaksepäin.Se on aika hauskan näköinen täytyy myöntää.Ja rinnat kasvoivat a:sta c-kuppiin.(Ei ne kovin kohollaan ole mutta siinäpähän lilluvat liiveissä :D
      Että tämmöstä.Ihan kivaa elämää näinkin ;)

    • paksu reisi

      Pakko myöntää, että kyllä sitä yrittää laihuttaa näitä reisiä ja tulee esim. rannalla olo, että ei kuulu joukkoon..
      oon yrittäny laihuttaa reisiä juoksemalla ja salilla, mutta suoraansanottuna ne vaan kasvaa...
      no kuitenki juokseminen on tärkeempää mulle, entä reisien koko, on ne sentään kiinteytyny.
      oon tyytyväinen, että mulla on ainaki yks hyvä puoli mun vartalossa ja se on kunnon vyötärö...30cm kapeempi kuin lantio...jollain tavalla siis pidän vartalostani, mutta reidet on heikko kohta...kiva, että on vielä miehiä, jotka tykkää paksummista reisistä...:) toit iloa myös mun päivään...

    • komea mies

      kauniita tai seksikkäitä. Naisen täytyy olla siro ja sopivista kohdista muodokas.

      • mitään kysyi?

        Kun et edes mikään MIES ole, pelkkä kloppi vaan...


    • Voyeur

      Komppaan ehdottomasti tuota
      mielipidettä. Rehevät ovat aistikkaita ja todella seksikkäitä.

      • Epäsopusuhtainen

        Ei ole peppua eikä ole reisiä. Laiha alaruumis. Mutta jostain luonnonoikusta rinnat ovat
        E-kupit. Kaikilla suvun naisilla sama juttu.


      • KiinnostunutM
        Epäsopusuhtainen kirjoitti:

        Ei ole peppua eikä ole reisiä. Laiha alaruumis. Mutta jostain luonnonoikusta rinnat ovat
        E-kupit. Kaikilla suvun naisilla sama juttu.

        Minä taas rakastan hieman uhkeampi povisempia naisia :) Luonnehan se naisessa tärkein on, mutta jos nainen omistaa esimerkiksi suuret rinnat niin kyllä ne pistää kipeästi silmään.. ;) Olisi kiva tutustua ^^

        -Pete


      • ....
        KiinnostunutM kirjoitti:

        Minä taas rakastan hieman uhkeampi povisempia naisia :) Luonnehan se naisessa tärkein on, mutta jos nainen omistaa esimerkiksi suuret rinnat niin kyllä ne pistää kipeästi silmään.. ;) Olisi kiva tutustua ^^

        -Pete

        retronaisista.äläkäää pelätkö. nykyään poikamaiset tekotissit on tapetilla onhan ne piilohomppelien kauraa


    • 14+9

      Totta kai sellaiset naiset ovat kadonneet uimarannoilta ja uimahalleista. Hädin tuskin kehtaa kadulla kävellä täydessä vaatetuksessa, jos on paksummat reidet ja vähän enemmän massaa, kun tietää, mitä kaunesihanteet ovat. Itselläni on kyllä paksut reidet, mutta lantio ja perse puuttuu, enkä todellakaan kehtaa esiintyä vähissä vaatteissa missään muualla kuin kotona verhot kiinni. Ei tällaista ruhoa kehtaa missään esitellä.

    • Blbb

      Saako niissä olla yhtään selluloosaa, vai pitääkö olla täysin pinkeät ja kiinteät? Minulle on riittänyt seuraa, mutta en silti esittele "reenaamattomia" reisiäni mielelläni rannalla.

      Me lanteikkaat ja reitevät naiset olemme tosinaisia samoin kuin kauniin hennot ja pienet naiset. Meissä on voimaa!

      • Korni Kalle

        Meinaan jos on selluloosaa reisissä ja ruista ranteessa.


    • Typyy92

      mul on kans pienet rinnat ja kapee vyötärö, mut iso pylly ja reidet ja pohkeet! iha ittensä ällöttää mennä julkiselle uimapaikalle tälläsillä reisillä, vaikkei ne ookkaan maailman isoimmat, mutta yöök. ja sit hävettää seki ku rinnat on niin pienet, ettei melkeen ees oo niitä!

    • Borgharez

      Reidet on ihania!

    • Uimarityttö

      Taas yksi kirjoitus jossa hehkutetaan uimahalleja ja miten siellä voi tiirailla naisten rintoja ja takamuksia, puhumattakaan kiihoittuneista miehistä höyrysaunassa. Taidan lopettaa koko uimisen ja mennä vain kesäisin kokouimapuvullani keski-yöllä uimaan. Anteeksi mutta kyrsii tämä uimahalli- erotiikka. Ettekö ymmärrä, että naiset menevät sinne UIMAAN!

      • asdsafsdafa

        laita burkha jos ahdistaa, hehehe


    • Uimarityttö

      asdsa jne…oletpa lapsellinen. Ja ikä oli…?

      • fsdafsafas

        31v


    • Uimarityttö

      Minulla uimarin hartiat ja olkapäät. Ei taida kiinnostaa ketään mutta ei sen puoleen, en harrasta tätä miesten takia, niiden miesten(poikien) jotka tiirailevat halleissa (saavat kiksit) naisia. Typerää. Uikaa 50 krt. päästä päähän näin aluksi ja palataan asiaan.

      • mullapienettissit

        olette kaikki erilaisia ja ihania


    • Anonyymi

      Kun ei sillä ole mitään väliä, jos haluat ohuemmat reidet niin lopeta jalkaliikunta ja ne yleensä näin ohuentuvat pikkuhiljaa kun ei niitä käytetä, mutta sitten jatkossa saattaa jaksaa huonommin kävelyä ja muuten ei se rumaksi tee jos on isot lihakset, suosittelen lopettamaan kaiken liikunnan ja treenin jota ei ole pakko tai kannattavaa tehdä koska se säästää aikaa, energiaa, ravintoa ja pitää lihakset pieninä

      • Anonyymi

        Ei helvetissä kannata tuo, reisi- ja pakaralihakset ovat ihmisen tärkeimmät lihakset, mitkä pitäs olla tallessa sitte vanhempanakin, että pystyy liikkumaan ja pysyy pystyssä liukkailla keleillä. Niissä on hyvä olla reserviä, kun lihaskatoa joka tapauksessa tulee tapahtumaan. Kyykkämään kaikki siitä!, hopi, hopi!


    • Anonyymi

      Minä en oikeastaan tiedä olenko paksureisinen

      Kuvissa kyllä näytän siltä ,mutta en kyllä tiedä olenko uhkea,en kai kovin.

      Joskus tekis mieli kuulla miehen suusta että miltä oikein näytän nykyään.

      Se on rankkaa kuultavvoo kuitenkin mutta tiedän sen että kehossani on rasvaa

      • Anonyymi

        Kiinteät lihaksikkaat paksuhkot reidet todella miellyttää yhdistettynä liukkaan lantioon. Ja ne pakarat.


    • Anonyymi

      Minulla on aloittajan kanssa sama maku. Iso kiinteä takapuoli ja paksut reidet on parasta.

    • Anonyymi

      Leveä lantio on aina plussaa :)

    • Anonyymi

      Vitjujako asia minulle kuuluu?

      • Anonyymi

        Rannalle kyltti mukaan jos tekee mieli miestä.


    • Anonyymi

      Lettu leveeks ja mies kantoon!!! T: räyhäsimo kuusysi

    • Anonyymi

      Lihaksikkaat paksut reidet ovat parhaat.

    • Anonyymi

      Olet harhainen

      • Anonyymi

        Ette saa naista vaikka olisi mitä reisiä tissejä


    • Anonyymi

      Kai reiden paksuudessa jokin kohtuus on, mutta jos on valittava paksureitisen ja tikkujälkaisen naisen väliltä niin ehdottomasti paksut reidet. Mulla oli kerran neljä vitonen nainen joka oli nuorena harrastanut luistelua. Ikä oli tuonut jo lisää tavaraa reisiin ja pyllyyn, mutta yksi parhaimmista kokemuksista se oli normaalivartaloisiinkin verraten.

      • Anonyymi

        Juurikin näin,itte kans olin sellasen Abreun kokosen naisen kanssa,olihan se hyvän näkönen mutta ne muut ominaisuudet sitten ei mulle käyny.
        Nyt kihloissa jo vuosia rehevämmän kanssa ja hän aivan eritasonen ei ole yhtään veemäinen luonne kuin yleensä heillä joilla hyvä kroppa,useimmiten ovat valittaja typpiä ne jotka hyvävartaloisia!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe