60% yrityksistä kaatuu jo alkumetreillä

Faktaa....

60% yrityksistä kaadetaan tai kaatuu jo alkumetreillä.

Suomi on sosialistinen valtio, joka ei suopeasti yrittäjiä katso. Yrittäjät ovat ns. vapaata riistaa.

Vielä vähemmän ymmärrystä saa ei työllistävät yrittäjät tai velkavankeudessa elävät ex-yrittäjät.

Kannattaa huomioida tämä kun niitä pilvilinnoja rakentelee: tällä yhteiskunnalla on kahleensa... ja kovat ovatkin!

4

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Undefined

      "Suomi on sosialistinen valtio, joka ei suopeasti yrittäjiä katso. Yrittäjät ovat ns. vapaata riistaa."

      Syy on tietysti järjestelmässä eikä niissä yrittäjissä, jotka lähtevät kannattamattomalla liikeidealla, olemattomilla lähtötiedoilla ja ehkä jopa väärin motiivein yritystoimintaa harjoittamaan?

      "Kannattaa huomioida tämä kun niitä pilvilinnoja rakentelee: tällä yhteiskunnalla on kahleensa... ja kovat ovatkin!"

      Eivät ne pelkät pilvilinnat tuota muissakaan valtioissa sen enempää voittoa kuin Suomessakaan, jos niille ei löydy kysyntää.

      • Työskenneltyäni sekä palkansaajana että yrittäjänä olen kyllä minäkin tullut siihen tulokseen, että Suomessa yhteiskunta kohtelee yrittäjää paljon ankarammalla kädellä kuin työntekijää.


      • Nykyisin vedän
        Timontti kirjoitti:

        Työskenneltyäni sekä palkansaajana että yrittäjänä olen kyllä minäkin tullut siihen tulokseen, että Suomessa yhteiskunta kohtelee yrittäjää paljon ankarammalla kädellä kuin työntekijää.

        Harmaantalouden rinkiä

        ei ole ongelmmaa ei kirjanpto kuluja, ammattiliittoja tai verottajaa riesana.


      • sinne vaan
        Timontti kirjoitti:

        Työskenneltyäni sekä palkansaajana että yrittäjänä olen kyllä minäkin tullut siihen tulokseen, että Suomessa yhteiskunta kohtelee yrittäjää paljon ankarammalla kädellä kuin työntekijää.

        Nyt on yrittäjillä tietysti paljon parempi olla kun voi perustaa suoraan Viroon ja siten sivuuttaa Suomen byrokratian ja yritysvihamielisen verotuksen.

        Sinne vaan. Ette kadu. Viro on voimakkaassa kasvussa ja Suomi näivettymässä. Moni tuttu yrittäjä turhaan elää kituuttelee odotellen, että demarit saataisiin kangettua oppositioon. Presidentti ja virkamiehistö on siltä lähes 100%:sti demariväritteistä.

        Ja tässä vielä faktaa: eläkepommi on räjähtämässä käsiin ihan kohta (lue: 2008-2010). Mistä rahat otetaan eläkkeiden maksuun? Kenet laitetaan maksumieheksi?

        Tehkää siis niinkuin isommat ovat jo tehneet: siirtäneet toimintansa Viroon ja muualle. Nokia ei asiaan mainostele, mutta en usko, että pääkonttori on kauaa Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe