Kaupassa käynti

Padamppa

Kertokaas ny tyhmälle naiselle et eiks sellaset suunnilleen mun ikäset miähet käy kaupas ollenkaa?

Aina välil ko iskee toi pariutumisvimma ni kaupas oon katellu miähii sillä simmulla, ja siel on vaa sellasii isoisän ikäsii ukkoi ja parikymppisii poikii. Molemmis tapauksis ne varmaa kuolis sydäriin jos niit alkas lähestyy, ja sitäpaits tarvii kyl myöntää ettei viäl toistaseks ees oo tehny muutenkaa mieli.

29

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvitellaan seuraavaa. 50 naista ja 50 miestä käy päivän aikana samassa kaupassa. Mies viettää aikaa kaupassa keskimäärin 15 min, nainen 45 min. Kauppa on auki noin 12 tuntia.

Eli kaupassa on kokoajan keskimäärin 1,042 miestä ja 3,125 naista. Siksi se ehkä vaikuttaa siltä, että miehet ei käy kaupassa, ainakaan yhtä usein.

"Opettaja1" vois sitten tarkistaa menikö mun laskelmat yhtään sinne päinkään ja antaa kritiikkiä. Mä yritän sitten olla vetämättä herneitä nenään :)

• Padamppa

Käyn kaupas kerran viikos, vaik silloin siel kyyl kieltämättä menee lähemmäs se kolmevarttii.

Voisittsä ny mitenkää sislällyttää tän tohon sun laskelmaan?

• Padamppa kirjoitti:

Käyn kaupas kerran viikos, vaik silloin siel kyyl kieltämättä menee lähemmäs se kolmevarttii.

Voisittsä ny mitenkää sislällyttää tän tohon sun laskelmaan?

Nyt sinutkin on huomioitu.
        Naisia on kaupassa keskimäärin: 3,135416666666666666666666666666666666667.

• Padamppa
        Richartti kirjoitti:

Nyt sinutkin on huomioitu.
        Naisia on kaupassa keskimäärin: 3,135416666666666666666666666666666666667.

*niia kohteliaasti* tuohan oli ystävällistä =)

• Hossi-68

PAri kertaa viikossa kaupassa käytyä. Meitin kaupoilla on vään vähän turhan pitkä väli joten tuskin ihan heti samaan puotiin eksytään ;)

• Padamppa

Alkaa käydä tääl kaupas!!!

• Hossi-68
        Padamppa kirjoitti:

Alkaa käydä tääl kaupas!!!

Ku taival on niin hiisin pitkä ja karikkoinen :)
        Muutenkin pukkais nälkää päällensä ku kaikki rahat menis aina tuohon menoveteen ;)

• Padamppa
        Hossi-68 kirjoitti:

Ku taival on niin hiisin pitkä ja karikkoinen :)
        Muutenkin pukkais nälkää päällensä ku kaikki rahat menis aina tuohon menoveteen ;)

Onks ihan pakko takertuu tollasiii pikkuasioihin!?!

• palsta on vaan inside-juttujen ja keskinäisten kehujen kerho? Mä en tajuu kyl noit nickyttömiä, et mistä ne kekkaa noita perättömiä syytöksiä. Mut toisaalta ne onkin niin huumorintajutonta ja kritiikkiä kestämätöntä porukkaa.

Ihan niin kuin tääl ei olis tyyppiä, joka ei tietäis MPW:n tiikeritossuista, ja olis niistä kiinnostunut.

Kateellisten panettelua sanon minä.

• Padamppa

Oo joku taas menny viljelee huumorii?

Must tollanen on tosi ällöö, ko yks koittaa miettii etteiks joku käy ollenkaa kaupas, ja sit se mennää heti laittaa ihan leikiks.

• Padamppa kirjoitti:

Oo joku taas menny viljelee huumorii?

Must tollanen on tosi ällöö, ko yks koittaa miettii etteiks joku käy ollenkaa kaupas, ja sit se mennää heti laittaa ihan leikiks.

vastata asiallisesti ja puhua ASIASTA! Mut ehkä se on liikaa vaadittu. Yks hyvä taktiikka on laittaa viestin loppuun toivomus et asiallisii vastauksii pliis, se auttaa joskus.

• Padamppa
        Einsten1 kirjoitti:

vastata asiallisesti ja puhua ASIASTA! Mut ehkä se on liikaa vaadittu. Yks hyvä taktiikka on laittaa viestin loppuun toivomus et asiallisii vastauksii pliis, se auttaa joskus.

koittaa tota joskus. Kyl sä sit oot reilu ko sä annat tolleen vinkkei.

• Kyllä me käydään kaupassa, mutta pikaisesti. Se kun on valitettavasti pakollinen paha, eikä mikään rentoutumistapa. Vrt. naisten pyöriminen ostoshelveteissä vapaapäivinä ystävättärien, tai vielä pahempaa, tohvelisankarinsa kanssa. Voiko miehisyys enää pahemmin hukassa olla, vaikka siellä joku kodinkoneliike ja juottola olisikin rättikauppojen väliin piilotettuna?

Mutta jos haluat jatkaa valitsemallasi tiellä, niin annan pari vinkkiä. Katso, ettei miehen ostoskärryssä ole tamppooneja, tuttelia, suklaata tai harvinaisempia vihanneksia. Ne kertovat karutonta kieltään kotona odottavista nälkäisistä lapsista ja vaimosta.

Jos haluat tehdä mieheen vaikutuksen, älä kerää omaan ostoskärryysi suklaata, Cosmopolitania tai pelkkiä kasviksia ja ylihintaisia brandi-kivennäisvesiä. Suosi mielummin makkaraa, perunoita ja mikä vielä vakuuttavampaa, eineksiä. Näin annat itsestäsi hyvän ensivaikutelman.

Näillä eväillä uskon sinun ja kanssasisartesi löytävänsä elämänne uroon kauppareissulta, vaikken uskokaan, että vanha sanonta tiestä miehen sydämeen käy vatsan kautta, todenperäisyyteen.

• Padamppa

Noi on kyl tosi hyvii vinkkei,en mä ois tajunnukkaa kiertää sellasii miähii kaupas kaukaa jotka ostaa tampooneja ja tuttelii, jos se ei kerro perheest, ni sit se kyl kertoo sen tason perverssiosta et mä en oo viäl sillä epätoivon asteella et siihen sortusin. Mut tost on seurauksena uus ongelma.

Mä voin kyl ihan helposti pysytellä eros kaikist noist kielletyist jutuist. Mut makkaraa mä syön varmaa alle kilon vuodessa ja eineksii suunnilleen samaa luokkaa, joten .. Mihin ihmeeseen mä tungen kaik ne einekset ja makkarat joita mä sit kaupast kotii raahaan?

• -k32v-

tarkoittiko se suunnilleen sen ikäisii miehii yleensä vai sellasii, ketä olis sen näkösii, et ei olis parisuhteessa? eli ilman lapsii, vaimoo tai kottikärrillistä ruokaa yleensäki?

:D

• Padamppa

tarkotti vapaana kuljeskelevia aikuisii miähii, joille ei oo viäl iskeny pahanlaatunen ukkoutuminen, ja joil ei jo oo kotona valmiina riivinrautaa.

• -k32v-
        Padamppa kirjoitti:

tarkotti vapaana kuljeskelevia aikuisii miähii, joille ei oo viäl iskeny pahanlaatunen ukkoutuminen, ja joil ei jo oo kotona valmiina riivinrautaa.

no kaupat ny ei välttämättä oo niitä mestoi, missä äijät notkuis... et niissä käytäis vaan sillo kun on pakko :)

liekö tollasii muutenka.

• mies 31v

..aina välillä kaupassa, jos aikoo syödä kohtuullisen terveellisesti ja samalla kohtuullisin hinnoin.

Juuri kyseisen efektin takia käyn kaupassa mahd. harvoin, eli ostan n. viikon ruokatarpeet kerralla. Käyntini ajoitan aikoihin, jolloin kaupassa on mahdollisimman rauhallista eli vähiten porukkaa. Joustavan työajan ansiosta hyvä kaupassakäyntiaika on esim. klo 14-15, samoin ihan aamu eli 8.00-8.30. Näinä aikoina saa asioida eläkeläisten kanssa rauhallisissa merkeissä. Myös lounasaika viikolla kävisi, mutta silloin ostosten kotiin toimittaminen on hankalaa työn vuoksi. Yksi mahdollisuus on tietysti asioida jättimarketissa juuri ennen sulkemisaikaa eli 20.45 - 21.00 ja varsinkin sellaisina iltoina, jolloin tulee töllöstä jotain koko kansan suosikkia, niin saa olla kohtuullisen rauhassa.

• Padamppa

Tän mulle sen takii et mä voin tulla vaanimaan oikeisiin aikoihin?

Voisiksä samal kertoo tarkemmin mis kaupas sä käyt?

• mies 31v
        Padamppa kirjoitti:

Tän mulle sen takii et mä voin tulla vaanimaan oikeisiin aikoihin?

Voisiksä samal kertoo tarkemmin mis kaupas sä käyt?

..hyvää hyvyyttäni kerron, kun vinkkejä kerran kyselit. Voit sitten jo mennäkin siihen teidän lähikauppaan päivystämään, seuraava kauppareissuni on lähiaikoina....ainakin seuraavan viikon sisällä.

• Padamppa
        mies 31v kirjoitti:

..hyvää hyvyyttäni kerron, kun vinkkejä kerran kyselit. Voit sitten jo mennäkin siihen teidän lähikauppaan päivystämään, seuraava kauppareissuni on lähiaikoina....ainakin seuraavan viikon sisällä.

*pystyttää leirin kaupan eteen*

• Niksi-Pirkka
        Padamppa kirjoitti:

Sehän työkseen notkuu sen lähikaupassa, tuijottaa kassaa ja kiusaa hevi-osaston myyjää. Luulis löytyvän neuvoja sunkin ongelmaas.

• Padamppa
        Niksi-Pirkka kirjoitti:

Sehän työkseen notkuu sen lähikaupassa, tuijottaa kassaa ja kiusaa hevi-osaston myyjää. Luulis löytyvän neuvoja sunkin ongelmaas.

kassaa tuijota, ne vaa hengailee.

• mies 31v
        Padamppa kirjoitti:

..sulla on puolijoukkueteltta ja hyvä kamina siinä.

On lupaillu kylmiä kelejä.

• Padamppa
        mies 31v kirjoitti:

..sulla on puolijoukkueteltta ja hyvä kamina siinä.

On lupaillu kylmiä kelejä.

kaminaa, mut tänne on onneks tulos paljo porukkaa, ni eiköhän tää pysy lämpimänä.

• pysyny
        Padamppa kirjoitti:

kaminaa, mut tänne on onneks tulos paljo porukkaa, ni eiköhän tää pysy lämpimänä.

lämpimänä. Mä lähetän sulle patteriks musiikkia mitä kuuntelen just nyt

http://www.youtube.com/watch?v=J5qampgVri8

Ο καφές σου έχει κρυώσει...

• Padamppa
        pysyny kirjoitti:

lämpimänä. Mä lähetän sulle patteriks musiikkia mitä kuuntelen just nyt

http://www.youtube.com/watch?v=J5qampgVri8

Ο καφές σου έχει κρυώσει...

Kivasti lämmittää =)

• Emppi.

Kyllä ne nelikymppisetkin miehet lähtisi karkuun, kun tuollainen kammotus tulee lähelle. Yleensä ne on jo muutenkin varattuja perheenisiä.

• Padamppa

tietty jonkun tasonen kammotus olla, mut mistäs sä sen tiet? Ja kuis se oma "laadukkuutes" ilmenee?

Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2472
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1616
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      346
      1149
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      60
      1023
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe