Vapaa suhde

Vaimotar

Ajattelin nostaa yhden aiheen pöydälle, jota ei juurikaan ole puitu täällä uskottomuuspalstalla eli ns vapaa suhde.

Minulla ja miehelläni on vapaa suhde, jossa saa harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä kunhan kertoo asiasta toiselle ja toimii tiettyjen yhteisestisovittujen sääntöjen mukaisesti.

Olen mm. laittanut joskus yön tunteina miehelleni tekstarin että "kohta saan munaa" ja sitten kotiin palattuani kertonut miehelleni jokaisen yksityiskohdan asiasta. Miestä kiihottaa suunnattomasti ns. liukkaille pääseminen - vaikkakin käytän aina kondomia muiden kanssa vehdatessani. Mieheni toimii vähemmän impulsiivisesti ja kertoo jo baanalle tai työmatkalle lähtiessään jos aikoo hakea vierasta reissullaan.

Rakastamme syvästi toisiamme ja haluamme vanheta yhdessä. Olemme koko aikuisikämme olleet toistemme parhaita ystäviä.

Toisinaan ongelmia aiheuttaa nämä toiset naiset, jotka käyvät mieheeni kuumana. Ymmärrän täysin, kyseessä kykenevä ja raamikas mies, joka on myös älykäs. Mutta kukaan ei ole onnistunut asemaani uhmaamaan (ainakaan tähän mennessä). Tosin raivostuttavia roikkujia on kuitenkin olemassa...

Onko muita, joilla vapaa suhde toimii hyvin ja kuulisin mielellään myös muiden kokemuksia asiasta.

32

3383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naimissa lujasti

      minulla ja miehelläni on vapaa suhde.tämä on toiminut erittäin hyvin. samalla olen saanut uusia naisystäviä,olen tutustunut mieheni sexsikumppaneihin. samoin mekin kerromme kaikki jutut toisillemme,se kiihottaa meitä kovasti.

    • utelias

      Onko vieras muna aina hyvää ja vaivan arvoista?

      • Vaimotar

        Ei ole. Joukossa on hyviä ja huonoja kokemuksia.

        Onneksi yleensä ei tarvitse lainkaan "nähdä vaivaa" vaan asiat menee kuin itsekseen...


      • utelias
        Vaimotar kirjoitti:

        Ei ole. Joukossa on hyviä ja huonoja kokemuksia.

        Onneksi yleensä ei tarvitse lainkaan "nähdä vaivaa" vaan asiat menee kuin itsekseen...

        Tarkoitin vaivoilla lähinnä ryhtymistä aktiin, mutta ei nainen tiedä mitä saa, ennen kuin kokeilee.

        Useimmat vaimot kuitenkin kokeilevat vierasta munaa ennemmin tai myöhemmin, oli suhde vapaa tai ei. Kuin myös miehet naisia, kaksihan tähän tarvitaan. Taitaa olla turha syytellä, puolin ja toisin.


    • normaali vaimo

      Olette ihan sairaita kumpikin. Ei tullaista sairasta suhdetta voi kutsua parisuhteeksi.

      • Vaimotar

        Voisitko tarkemmin määritellä, mikä on "normaali vaimo"?

        Lisäksi kuulisin mielelläni lisää mielipiteitäsi siitä, mikä vapaan suhteen tekee sairaaksi mikä tekee minusta huoran?


      • normaali vaimo
        Vaimotar kirjoitti:

        Voisitko tarkemmin määritellä, mikä on "normaali vaimo"?

        Lisäksi kuulisin mielelläni lisää mielipiteitäsi siitä, mikä vapaan suhteen tekee sairaaksi mikä tekee minusta huoran?

        Seksi ja tunteet kuuluvat yhteen. Jos jaat itseäsi kelle vaan ilman tunteita, olet huora.


      • utelias
        normaali vaimo kirjoitti:

        Seksi ja tunteet kuuluvat yhteen. Jos jaat itseäsi kelle vaan ilman tunteita, olet huora.

        Seksuaalinen vietti on voimakas tunne. Kuka meistä on oikea neuvomaan, miten toisten pitää olla. Jos kaksi aikuista harjoittaa seksiä, ei se kolmannelle kuulu. Ehkä heikkoa itsetuntoa voi vähän loukata.


      • Stinky
        utelias kirjoitti:

        Seksuaalinen vietti on voimakas tunne. Kuka meistä on oikea neuvomaan, miten toisten pitää olla. Jos kaksi aikuista harjoittaa seksiä, ei se kolmannelle kuulu. Ehkä heikkoa itsetuntoa voi vähän loukata.

        ..tunteita on mielikuvituksessa mukavaa ja oikeasti latteaa kuin pannukakku. Harvoin sitä hieromasauvan viereen jää onnesta loikomaan vaikka olisi saanut kuinka hyvät panot :)


      • utelias
        Stinky kirjoitti:

        ..tunteita on mielikuvituksessa mukavaa ja oikeasti latteaa kuin pannukakku. Harvoin sitä hieromasauvan viereen jää onnesta loikomaan vaikka olisi saanut kuinka hyvät panot :)

        Voit saada vielä hyvän panon ja voit unohtaa hieromasauvan.


      • tinttu-69
        normaali vaimo kirjoitti:

        Seksi ja tunteet kuuluvat yhteen. Jos jaat itseäsi kelle vaan ilman tunteita, olet huora.

        Ei se kyllä ihan noin mene.

        Ja jokainen tekee tyylillään.

        Ja jokaiselle sana normaali voi tarkoittaa ihan eri asiaa.
        Sinusta voisi vaikka sanoa että olet tiukkapipoinen vanha tiukkis... joka harrastaa seksia vain kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen peiton alla ja vain hyvin pikaisesti ja pimeässä.

        Ei sitten mitään mielikuvitusta ..


      • rakastelu
        normaali vaimo kirjoitti:

        Seksi ja tunteet kuuluvat yhteen. Jos jaat itseäsi kelle vaan ilman tunteita, olet huora.

        ja tunteet kuuluu yhteen!!!seksi ja rakastelu ihan eri juttu!!!!rakastelussa tunteet mukana mut seksi o taas pelkkää n......näin on!!!!


      • vietti on
        utelias kirjoitti:

        Seksuaalinen vietti on voimakas tunne. Kuka meistä on oikea neuvomaan, miten toisten pitää olla. Jos kaksi aikuista harjoittaa seksiä, ei se kolmannelle kuulu. Ehkä heikkoa itsetuntoa voi vähän loukata.

        liitossa tarkoitus tyydyttää kumppaninsa kanssa, jota rakastaa, ei vieraiden. Se on sairasta, jos ei ole tunteita toista kohtaan haluaa vain naida


      • -mutta
        rakastelu kirjoitti:

        ja tunteet kuuluu yhteen!!!seksi ja rakastelu ihan eri juttu!!!!rakastelussa tunteet mukana mut seksi o taas pelkkää n......näin on!!!!

        Rakastelu onkin aivan eri asia kuin seksi vieraan kanssa.


    • hävetkää !

      On teillä omituinen parisuhde. Leikitte siinä sivussa toistenkin ihmisten tunteilla. Eikö tuossa tilanteessa olisi jo parempi olla vapaa. Mitä kiihottavaa siinä on jos partneri puuhastelee toisen kanssa? Sairasta touhua. Ei tuo ole mitään muuta kuin huoraamista, turhaan selittelet ja puolustelet. Menee yhtä lailla hulluksi kuin ns. vapaa kasvatus, millään ei ole mitään väliä, eikä mikään ole kunnioitettavaa.

      • Vaimotar

        Miksi minun pitäisi luopua parisuhteestamme ja olla vapaa?

        En todellakaan leiki niitten seksipartnereiden tunteilla. Teen hyvin selväksi jo etukäteen, että en todellakaan hae mitään muuta kuin seksiä. Miesten kanssa tämä onnistuu erittäin hyvin koska heillähän tunnetusti aivot ovat "valuneet jalkojen väliin".

        Toinen kiihottuu SM leikeistä, toinen kiihottuu siitä, että ajattelee muita rakastellessaan oman vaimon/ miehen kanssa jne. Joku pitää samaa sukupuolta olevista. Joku jopa pettää ja silti rakastaa omaa puolisoaan...

        Teen kaiken oman rakkaa aviopuolison tietäen ja hänen suostumuksellaan. Toki myönnän, että kaikki ei mene perinteisen parisuhteen ehdoilla, mutta miksi pitäisi jos molemmat nautimme tästä?


      • jonkin korvikkeeksi?!
        Vaimotar kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi luopua parisuhteestamme ja olla vapaa?

        En todellakaan leiki niitten seksipartnereiden tunteilla. Teen hyvin selväksi jo etukäteen, että en todellakaan hae mitään muuta kuin seksiä. Miesten kanssa tämä onnistuu erittäin hyvin koska heillähän tunnetusti aivot ovat "valuneet jalkojen väliin".

        Toinen kiihottuu SM leikeistä, toinen kiihottuu siitä, että ajattelee muita rakastellessaan oman vaimon/ miehen kanssa jne. Joku pitää samaa sukupuolta olevista. Joku jopa pettää ja silti rakastaa omaa puolisoaan...

        Teen kaiken oman rakkaa aviopuolison tietäen ja hänen suostumuksellaan. Toki myönnän, että kaikki ei mene perinteisen parisuhteen ehdoilla, mutta miksi pitäisi jos molemmat nautimme tästä?

        TOki itsekkin myönnät, että suhteesta puuttuu jotakin, jos naiminen vieraiden kanssa kiihottaa. Tietänet sen itsekkin. Hyvää tietenkin on se, etttä olette kukmikin sen verran roolienne alla, että hyväksytte jokseenkin erikummallisen tavan rakastaa. Vnahuksina varmasti kerrotte ja muistelette kaikkia MUITA ja mitä olette kokenee heidän kanssaan. Mutta jos te ette riitä toisillenne, on ihan hyvä, että saatte suhteenne pidettyä yllä vieraita ihmisiä hyödyntäen.


      • Tiina?

        mielestä todella on erittäin kiihottavaa, jos partneri tai joku muukin (tuttu) puuhastelee seksitouhuissa. Entä sitten? Mitä se sinua liikuttaa? Ethän SINÄ ole pakotettu sitä katsomaan. Ihan sairasta ja pervoa jokatapauksessa väittää tuota huoraamiseksi. Huora/huorata/huoraaminen. Nämä ovat trendikkäitä sanoja, jota ainakin hyvinkasvatetut toisten moraalinvartijat vaalivat.


      • Tiina?
        Vaimotar kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi luopua parisuhteestamme ja olla vapaa?

        En todellakaan leiki niitten seksipartnereiden tunteilla. Teen hyvin selväksi jo etukäteen, että en todellakaan hae mitään muuta kuin seksiä. Miesten kanssa tämä onnistuu erittäin hyvin koska heillähän tunnetusti aivot ovat "valuneet jalkojen väliin".

        Toinen kiihottuu SM leikeistä, toinen kiihottuu siitä, että ajattelee muita rakastellessaan oman vaimon/ miehen kanssa jne. Joku pitää samaa sukupuolta olevista. Joku jopa pettää ja silti rakastaa omaa puolisoaan...

        Teen kaiken oman rakkaa aviopuolison tietäen ja hänen suostumuksellaan. Toki myönnän, että kaikki ei mene perinteisen parisuhteen ehdoilla, mutta miksi pitäisi jos molemmat nautimme tästä?

        kun joidenkin mielestä on kestämätöntä, että muilla on asiat vapaammin kuin heillä itsellään. Omaan elämäänsä tyytyväinen ei arvostele ja moralisoi toisia.


      • toinen puoli
        Tiina? kirjoitti:

        kun joidenkin mielestä on kestämätöntä, että muilla on asiat vapaammin kuin heillä itsellään. Omaan elämäänsä tyytyväinen ei arvostele ja moralisoi toisia.

        Vanha veto tuo mielipiteesi. Onnelliset ja elämäänsä tyytyväiset eivät tosiaankaan juuri moralisoi tai arvostele mutta mielipiteitä on heillekin. Jotka sitten käännetään arvosteluksi ja moralisoinniksi jos ne sattuvat ja osuvat oikeaan. Se on viimeinen puolustus sille, joka ei halua myöntää totuutta vaan haluaa epätoivoisesti pettää sisintään.


      • utelias
        Vaimotar kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi luopua parisuhteestamme ja olla vapaa?

        En todellakaan leiki niitten seksipartnereiden tunteilla. Teen hyvin selväksi jo etukäteen, että en todellakaan hae mitään muuta kuin seksiä. Miesten kanssa tämä onnistuu erittäin hyvin koska heillähän tunnetusti aivot ovat "valuneet jalkojen väliin".

        Toinen kiihottuu SM leikeistä, toinen kiihottuu siitä, että ajattelee muita rakastellessaan oman vaimon/ miehen kanssa jne. Joku pitää samaa sukupuolta olevista. Joku jopa pettää ja silti rakastaa omaa puolisoaan...

        Teen kaiken oman rakkaa aviopuolison tietäen ja hänen suostumuksellaan. Toki myönnän, että kaikki ei mene perinteisen parisuhteen ehdoilla, mutta miksi pitäisi jos molemmat nautimme tästä?

        No tämäpä on jotain uutta. Vapaassa seksissä miehen aivot ovat jalkojen välissä, mutta naisen ei. Olisiko tässä kuitenkin katkeruutta. Miehesi on saanut jostain todella hyvän panon ja vielä kertonut siitä, eikä ole sinusta edes mustasukkainen.


    • en kestä

      onpa taas ahdasmielistä porukkaa :-(

    • oman kullanmuru

      Meidän suhteemme on hyvin samanlainen kuin teillä. Ja olemme todella onnellisia yhdessä.
      Meillä molemmilla oli takanamme pitkät ahdasmieliset avioliitot ja löysimme sitten toisemme kaksi samalla tavalla aktiivista ihmistä.

      Hyvää jatkoa teillekin!

      • S & L

        Mekin elämme vapaassa suhteessa, mutta rakastamme toisamme paljon. Meillä on hyvä seksielämä keskenämme vaikka harrastamme muitakin.Meiltä ei rakkautta ja hellyyttä puutu ja olemme varmasti yhdessä läpi elämämme.

        Lisäksi harrastamme yhdessä kolmansia pyöriä -niin miehiä kuin naisiakin. Meillä on monipuolinen ihana seksielämä. Emme ole seksuaalisesti mustasukkaisia kumpikaan.

        Moralistit vetäkööt meidän puolestamme hanskaansa (ai niin sekin oli kiellettyä!)


      • -uskollinen-
        S & L kirjoitti:

        Mekin elämme vapaassa suhteessa, mutta rakastamme toisamme paljon. Meillä on hyvä seksielämä keskenämme vaikka harrastamme muitakin.Meiltä ei rakkautta ja hellyyttä puutu ja olemme varmasti yhdessä läpi elämämme.

        Lisäksi harrastamme yhdessä kolmansia pyöriä -niin miehiä kuin naisiakin. Meillä on monipuolinen ihana seksielämä. Emme ole seksuaalisesti mustasukkaisia kumpikaan.

        Moralistit vetäkööt meidän puolestamme hanskaansa (ai niin sekin oli kiellettyä!)

        Suhteellenne ei voi ennustaa pitkää ikää! Tuollaisesta irstailusta ei hyvää seuraa.....


      • kunnolla
        -uskollinen- kirjoitti:

        Suhteellenne ei voi ennustaa pitkää ikää! Tuollaisesta irstailusta ei hyvää seuraa.....

        siitä etä vaimoni käy vieraissa!
        mikään ei ole sen kiihottavanpaa kuin se että vaimo on saanut "munaa" joltain MR. Nobodyltä, ja tulee kotiin niin saaneena, niin saaneena,,,
        samoin vaimoni on utelias olenko minä saanut vierasta ( jaa,niin on vissiis kerrottava että olen BI.) partneria.
        toimii meillä, ehkei tellä.


      • 101% hetero
        kunnolla kirjoitti:

        siitä etä vaimoni käy vieraissa!
        mikään ei ole sen kiihottavanpaa kuin se että vaimo on saanut "munaa" joltain MR. Nobodyltä, ja tulee kotiin niin saaneena, niin saaneena,,,
        samoin vaimoni on utelias olenko minä saanut vierasta ( jaa,niin on vissiis kerrottava että olen BI.) partneria.
        toimii meillä, ehkei tellä.

        et välitä vaikka vaimosi on koko kaupungin yleinen spermapankki!


      • sinä se
        S & L kirjoitti:

        Mekin elämme vapaassa suhteessa, mutta rakastamme toisamme paljon. Meillä on hyvä seksielämä keskenämme vaikka harrastamme muitakin.Meiltä ei rakkautta ja hellyyttä puutu ja olemme varmasti yhdessä läpi elämämme.

        Lisäksi harrastamme yhdessä kolmansia pyöriä -niin miehiä kuin naisiakin. Meillä on monipuolinen ihana seksielämä. Emme ole seksuaalisesti mustasukkaisia kumpikaan.

        Moralistit vetäkööt meidän puolestamme hanskaansa (ai niin sekin oli kiellettyä!)

        Oinatar, joka rikkoi liittomme. Onkohan se liittosi kuitenkaan vapaata, koska pelkäät, että tulen miehellesi kertomaan muutaman jutun


    • ..............

      Siis haluavatko toiset naiset enemmän seksiä miehesi kanssa vai haluavatko he kunnon suhteen miehesi kanssa? Jos jälkimmäinen, niin mies vaan kertomaan totuudenmukaisesti asiasta. Te olette totuudenmukaisia toisillenne, tehkää se myös niille, joiden kanssa harrastatte seksiä.

      Jos nainen silti roikkuu, niin kohdatkaa kolmisin ja ystävällisesti yhdessä miehesi kanssa selitätte tilanteen. Ystävällisesti siksi, koska se on enemmän aseista riisuvampi tapa ja viha osaltasi osoittasi että tunnet asemasi uhatuksi. Yhdessä siksi, että hänen on pakko huomata, että KUMMATKIN ajattelette asiasta noin ja miehesi ei ole mitään sinulta salannut.

    • tietää..

      Jos miehesi ja sinä tunnette olonne onnellisiksi ja tasapainoisiksi, sopii tämä elämäntapa teille.

      Minua kiinnoistaisi tietää pari asiaa:

      Kumpi teistä, missä tilanteessa ja missä vaiheessa suhdetta, otti esille ajatuksen "vapaasta suhteesta"?

      Kuinka laajalti lähin ystäväpiirinne tietää valinnastanne? Entä sukulaiset, veljet, siskot jne?

      Itse olen täysin uskollinen mies, mutta seksielämämme piristykseksi olen ajatellut ehdottaa vaimolleni, että hän ottaisi rakastajan tai kokeilisimme kolmen kimppaa. Pelottaa vaan miten hän reagoi..

    • eräskirjoittaja

      Teillä voi olla hyväkin suhde mutta rakkaussuhde se ei enää ole. Se on hyvä seksisuhde kenties. Jos annatte sen hallita niin hyvä näin. Ai että miehesi rakastaa päästä liukkaille...liukkaita hän rakastaa, ei Sinua.Naurua.

      Aidon rakkauden tunne on täysin erilainen. Kenen tahansa kanssa voi käydä kuumana ja seksi maistuu...mutta se syvä lämpö tulee vain sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa.

      Kokemusta on ajalta kun en vielä tuntenut nykyistä kumppaniani.

    • Anonyymi

      Olemme ihan tavallinen työssä käyvä pari jolla lapset jo osin maailmalla. Meidän vapaata suhdetta toteutetaan seuraavasti.. Hankimme tai minä hankin kunigattarelleni lisämiehen kolmanneksi pyöräksi.
      En kauheasti koe edes pystyväni kahta naista tyydyttämään tätä vaihtoehtoa on minulle vaimoni tarjonnut. Vaimon hoito nelikätisesti hieromalla ja minun toimesta kunnolla nuolemana ja valmistelemalla vieraalle on huikeaa. Kahden miehen toimesta voimme jatkaa tuntikausia. Vaimo saa yleensä useita orgasmeja kun voimme vuorotella ja pitää tilannetta yllä.
      Liukkaile pääsy on parasta mitä aviomies voi kokea.
      Tällainen viikonloppu on vietetty 1- 2 kertaa vuodessa. Vain parin eri miehen kanssa on toteutettu. Molemmat ovat olleet omalla tahollaan varattuja. Pidempiaikaisen tutun kanssa sitten ilman kumiakin on touhuttu. Kyllä sperma lisää jotenkin tilanteen kiihottavuutta.
      Kahdenkeskinen seksi on saanut tästä hurjasti uutta intoa
      Viikonlopun suunnitelu voi kestää parikin kuukautta ja koko se aika on mentaalista kiihkon aikaa meille molemille. Ainakin aktiivisuus on huipussaan.
      En koe tarvetta käydä muiden naisten kanssa hommiin vaikka lupa olisikin. Palvon tuota omaa naistani tällä tavalla ja saan siitä kaiken tarvitsemani . Luulen että voimonikaan ei katsele miehiä itselleen seksi mielessä.
      Vaikka en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe