ROKETSUVOORUM ISKEE

Roketsutedi

Pikainen katsaus alan johtavan keskustelupalstan
topiceihin:

Gothabilly
Lisää sitä punkkia!
Stalingrad Cowgirls
Gothabilly?
Punk!
Merkkejä rotsiin kiini
Ennustamisesta
Kiloille kyytiä
Väännä punkkia
Lempparikaarat


Hyvin menee tytöt!

22

6097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rami kans

      Sä et siis uskalla rekisteröityä voorumille kun tällaisia tänne kirjoittelet. Voi toista pikkusta typykkää. Jos jaksaisit vähän enemmän lukea ja seurata voisit jotain ehkä oppiakin rock`n rollista ja siihen liittyvistä ilmiöistä.

    • alkanut karva kasvaa

      Tämän musiikintyylin harrastajien ongelma on se että harrastajissa on ainakin kahta, ellei jopa kolmea, neljää sukupolvea.

      On nämä ensimmäisen sukupolven harrastajat jotka jo 50-luvun lopulla musiikkia kuuntelivat, sitten on nämä jotka haksahtivat 70-luvun lopulla. Sen lisäksi on sitten harrastajat jotka ovat lyöttäytyneet mukaan kuultuaan Brian Setzeriä tai jotakin muuta vastaavaa, ikää yleensä plus miinus 20 vee.

      Lienee tuo viimeisin sukupolvi joka kokee että paikkoja pitäisi ravistella. Been there, done that, ei se musiikki siitä miksikään muutu vaikka vanhemmille ihmisille poskeaan soittaakin.

      Maailma ei ole raja-aitoja täynnä, kuten Setzerkin maalailee uusimmalla levyllään.

      • Tilu-lilu!

        Täälläkö sitten niitä asiallisia juttuja on, häh? Hahahahahahaa!

        Pysy vaan, mäntti, täällä, äläkä missään nimessä sekaannu tuon varsin sekalaisen porukan jutusteluihin. Siellä ei ainakaan tarvi nähdä näin masentavaa ja alaluokka(la)ista räpellystä, kuin täällä näyttää valtaosa olevan.

        Jos joskus joku täälläkin yrittää aloittaa asiallista topikkia, niin kyllä sen hetikohta joku täyssyntymä-ääliö vesittää.


      • Roketsuvoorumille
        Tilu-lilu! kirjoitti:

        Täälläkö sitten niitä asiallisia juttuja on, häh? Hahahahahahaa!

        Pysy vaan, mäntti, täällä, äläkä missään nimessä sekaannu tuon varsin sekalaisen porukan jutusteluihin. Siellä ei ainakaan tarvi nähdä näin masentavaa ja alaluokka(la)ista räpellystä, kuin täällä näyttää valtaosa olevan.

        Jos joskus joku täälläkin yrittää aloittaa asiallista topikkia, niin kyllä sen hetikohta joku täyssyntymä-ääliö vesittää.

        Pysy vain siellä roketsuvoorumin irokeesipölkkypäiden seurassa ylistämässä punkin ihanuutta.Gene vincentin Be Bop A Lula on niin tylsä,ettei muuhunkaan 1950-luvun rock`n`rolliin kannata edes tutustua.Kuunnellaan punkkia ja lisää punkkia ja ollaan niin helvetin avarakatseisia.
        Ei kuunnella ollenkaan perinteistä rockabillyä ettei musiikkisuuntaus vaan pääse yksipuolistumaan.
        Jos kuuntelee vähänkin 1950-luvun musiikkia niin silmiin kasvaa laput.Pitää kuunnella pelkkää punkkia niin pysyy avarakatseisena.


      • ja olotila
        Roketsuvoorumille kirjoitti:

        Pysy vain siellä roketsuvoorumin irokeesipölkkypäiden seurassa ylistämässä punkin ihanuutta.Gene vincentin Be Bop A Lula on niin tylsä,ettei muuhunkaan 1950-luvun rock`n`rolliin kannata edes tutustua.Kuunnellaan punkkia ja lisää punkkia ja ollaan niin helvetin avarakatseisia.
        Ei kuunnella ollenkaan perinteistä rockabillyä ettei musiikkisuuntaus vaan pääse yksipuolistumaan.
        Jos kuuntelee vähänkin 1950-luvun musiikkia niin silmiin kasvaa laput.Pitää kuunnella pelkkää punkkia niin pysyy avarakatseisena.

        Näemmä taas viikonlopun paha olo ilmenee tälläkin palstalla.

        Energisiä purkauksia nuo kaksi äskeistä, silti en huomaa yhtymäkohtaa mihinkään aiempaan.

        Juokaa vähemmän alkoholia niin maailma pelastuu ja oma elämänne siinä samalla.


      • Rockatch
        ja olotila kirjoitti:

        Näemmä taas viikonlopun paha olo ilmenee tälläkin palstalla.

        Energisiä purkauksia nuo kaksi äskeistä, silti en huomaa yhtymäkohtaa mihinkään aiempaan.

        Juokaa vähemmän alkoholia niin maailma pelastuu ja oma elämänne siinä samalla.

        En ole juonut alkoholia yhtään.Muutat heti puheenaihetta kun et kestä totuutta.Vitun punkkari.


      • alkoa
        Rockatch kirjoitti:

        En ole juonut alkoholia yhtään.Muutat heti puheenaihetta kun et kestä totuutta.Vitun punkkari.

        otettu täälläkään!


      • Mr. Sincerly
        Roketsuvoorumille kirjoitti:

        Pysy vain siellä roketsuvoorumin irokeesipölkkypäiden seurassa ylistämässä punkin ihanuutta.Gene vincentin Be Bop A Lula on niin tylsä,ettei muuhunkaan 1950-luvun rock`n`rolliin kannata edes tutustua.Kuunnellaan punkkia ja lisää punkkia ja ollaan niin helvetin avarakatseisia.
        Ei kuunnella ollenkaan perinteistä rockabillyä ettei musiikkisuuntaus vaan pääse yksipuolistumaan.
        Jos kuuntelee vähänkin 1950-luvun musiikkia niin silmiin kasvaa laput.Pitää kuunnella pelkkää punkkia niin pysyy avarakatseisena.

        Arvoisa nimimerkki Mene sinne. Siis saanks mä kuunnella 50-luvun rock'n'rollia vai enkö? Se ei nyt käy ilmi sun älykkökommentistasi. Mulla ei toi luetunymmärtäminen oikein suju tapauksissa, missä tekstin tuottajan äo on vain nippanappa isompi kuin, sanotaan nyt vaikkapa meikäläisen buutsin pohjallisen. Itseasiassa mä kuvittelisin käyväni senkin kanssa huomattavasti älyllisempiä keskusteluja.

        Menepä kuule ja kysy isiltäs. Mä odotan tässä... Tai voinhan mä vaikka joku ilta odottaa sua jossain kadunkulmassa, jos sopii?


      • kertokaa nyt
        alkoa kirjoitti:

        otettu täälläkään!

        Okei, meni sitten arvaus pieleen.

        Mistä sitten tuo typerä asenne ja agressiivinen olemus lähtee?


      • Mene sinne
        Mr. Sincerly kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki Mene sinne. Siis saanks mä kuunnella 50-luvun rock'n'rollia vai enkö? Se ei nyt käy ilmi sun älykkökommentistasi. Mulla ei toi luetunymmärtäminen oikein suju tapauksissa, missä tekstin tuottajan äo on vain nippanappa isompi kuin, sanotaan nyt vaikkapa meikäläisen buutsin pohjallisen. Itseasiassa mä kuvittelisin käyväni senkin kanssa huomattavasti älyllisempiä keskusteluja.

        Menepä kuule ja kysy isiltäs. Mä odotan tässä... Tai voinhan mä vaikka joku ilta odottaa sua jossain kadunkulmassa, jos sopii?

        Ihan oikeesti hei.Roketsuvoorumi on ala-arvoinen punkkarikerho.Siellä on melko vähän topikkeja ihan silkasta rockabillystä ja niitäkin vähiä tosi vähän luettu.Olisi tilaus kunnolliselle keskustelupalstalle jossa voisi käydä keskustelua itse rockabilly musiikista ja sen ympäriltä,ei punkkarivetoisena.
        Monet piikkitukat on siellä suoraan asian ilmaissutkin,että heitä ei mikään originaali rockabilly kiinnosta.Silti on varaa nimitellä originaalidiggareita tiukkapipoisiksi.
        KAKSINAAMAISTA.en jaksa sen porukan kanssa.


      • Mr. Sincere
        Mene sinne kirjoitti:

        Ihan oikeesti hei.Roketsuvoorumi on ala-arvoinen punkkarikerho.Siellä on melko vähän topikkeja ihan silkasta rockabillystä ja niitäkin vähiä tosi vähän luettu.Olisi tilaus kunnolliselle keskustelupalstalle jossa voisi käydä keskustelua itse rockabilly musiikista ja sen ympäriltä,ei punkkarivetoisena.
        Monet piikkitukat on siellä suoraan asian ilmaissutkin,että heitä ei mikään originaali rockabilly kiinnosta.Silti on varaa nimitellä originaalidiggareita tiukkapipoisiksi.
        KAKSINAAMAISTA.en jaksa sen porukan kanssa.

        Voih ja nyyh! Jos ainoa vaihtoehto on tää tää sontaluukku, minne sinunkin kaltaiset tyhjäpäät kirjoittelevat, niin mielummin aukaisen ranteeni.

        Se, että edes viitsin käydä täällä johtuu siitä, että täällä on karkeasti arvioiden pari tyyppiä, joiden kirjoituksia viitsii noteerata mitenkään, ja siitä, että täällä saa rajoituksetta vittuilla.

        Mä voin mun helvetin hyvien ystävien kanssa puhua billystä ja mistä tahansa kasvokkain 24h koska vaan - katos kun mä en oo mikään nettineiti.

        Maailma on avara. Nouse sinäkin ylös siitä ergonomisesti muotoillulta nettisurffareille suunnitellusta tuolista, voitele peräpukamasi ja mene ihmisten pariin levittämään rock'n'rollin ilosanomaa. Alkuun voi hieman pelottaa, mutta pikkuhiljaa totuttelemalla, voit jo viikon kuluttua päästä ihan kadulle asti.


      • Ilman muuta
        Mene sinne kirjoitti:

        Ihan oikeesti hei.Roketsuvoorumi on ala-arvoinen punkkarikerho.Siellä on melko vähän topikkeja ihan silkasta rockabillystä ja niitäkin vähiä tosi vähän luettu.Olisi tilaus kunnolliselle keskustelupalstalle jossa voisi käydä keskustelua itse rockabilly musiikista ja sen ympäriltä,ei punkkarivetoisena.
        Monet piikkitukat on siellä suoraan asian ilmaissutkin,että heitä ei mikään originaali rockabilly kiinnosta.Silti on varaa nimitellä originaalidiggareita tiukkapipoisiksi.
        KAKSINAAMAISTA.en jaksa sen porukan kanssa.

        Kylläpä hymyilyttää kun joku on jäänyt vuoden 1978 tasolle ja elää koko elämänsä yläasteaikaansa.

        No, jos se onnelliseksi tekee.

        Purismi kunniaan !! Aito on aitoa, mikään muu ei ole mitään !!


    • Antakaamullejarru!

      Katsopa muuten huvikses tämän foorumin otsikkoihin. Älylliseltä tasoltaan ihan parasta ameeba-luokkaa.

      Ei lainkaan yllättävää, että sinäkin kirjoitat (valitat tänne, HAME!

    • Typsy

      On se vaan hirveetä kun jengi saa kirjoittaa rock'n roll keskustelupalstalla monipuolisesti myös muista aiheista kuin itse alan musiikista! Sietäsvät hävetä ees vähän!

      Parempi olis et tulisivat tänne kaikki huutelemaan vähä-älyisiä kommenttejaan...

    • ...

      Oletko tyhmä vai muuten vaan jälkeenjäänyt? Roketsuvoorumilla lukee heti ylälaidassa:

      "Roketsuvoorum
      Kaikkea rokkenrollista ja siitä ympäriltä"

      Eli tuo "siitä ympäriltä" mielestäni kyllä kattaa kaikki nuo laittamasi topicit (etenkin kun osa noista on otsikon "Muut lätinät" alla..). Opettele sitä luetun ymmärtämistä ennen tuollaista idioottimaista avautumista.

    • en keksi mitään

      Olen huomannut että roketsuvoorumia haukutaan sen takia, kun siellä on liian sekalaista porukkaa ja jutut eivät pyöri pelkän rockabillyn ympärllä... Mutta mä vaan kysyn: MISSÄ VITUSSA SIELLÄ OIKEEN LUKEE, ETTÄ SE OIS PELKKÄ ROCKABILLY FOORUMI?

      sen mä vaan haluisin tietää... ite en oo löytäny...

      • sippaadai

        lue missään. ja ottaen huomioon että ylläpito itse on myös enemmän ja vähemmän psychoja niin sillä siellä ei ole tämmöisiä musiikillisia rajoja asetettukkaan..

        Ja täällä porukka inisee että siellä ei keskustella rockabillystä tarpeeksi, Mitä työ täällä valitatte, menkää sit sinne ite kirjoittamaan lisää siitä.


      • Psycho1986
        sippaadai kirjoitti:

        lue missään. ja ottaen huomioon että ylläpito itse on myös enemmän ja vähemmän psychoja niin sillä siellä ei ole tämmöisiä musiikillisia rajoja asetettukkaan..

        Ja täällä porukka inisee että siellä ei keskustella rockabillystä tarpeeksi, Mitä työ täällä valitatte, menkää sit sinne ite kirjoittamaan lisää siitä.

        Juu täysin samaa mieltä. missään ei lue et saa vaan puhua rockabillysta, kaikella kunnioituksella maailmassa tapahtuu muutakin kun rockabillyn kuuntelu ja siitä puhuminen. Jos olette huomannut?? hahah!!


    • CC Rider

      Roketsuvoorumin kundit vielä menettelee...........reiluja jätkiä, mutta ei helvv niit eukkoja!!! varsinkin yks vanha 45 v S-kirjaimella alkava "koulukiusaaja" HUH-HUH!!!!!!! pahansuopia paskanjauhajia!!!! just oli tos juttuu...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe