kannettavan näytönsäästäjä

mävaan^

Elikkä, olen laittanut näytönsäästäjän päälle, 2 minuutin käyttämättömyyden jälkeen pitäis mennä, mut ei vaan mene, ärsyttää jos lähtee kannettavan äärestä pois ja näyttö jää päälle, olen yrittänyt kattoa asetuksia, mutta en vaan saa sitä menemään päälle. Vaikuittaisikohan siihen taustalla pyörivät ohjelmat? Entisessä pöytäkoneessani ei kyllä vaikuttanut.. Kiitos jo etukäteen.

3

371

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pave.

Ja kyseessä täysin uusi kone?
      Vain onko tullut mahdollisesti mitä tiedostoja poistettua aikaisemmin ja muutettua jotain rekistereitä ymsv.?
      Se kun voi johtua niin monesta eri tekijästä, mikäli ei toimi "normaalisti" niin on paha antaa mitään neuvoja kun ei tiedä mitä ennen sitä koneella on mahdollisesti tehty kun on lakannut toimimasta.

• ,.,.,.,.,

langaton hiiri tai näppis? Ne voi lähetellä omia signaalejaan. Tämähän selviää kun laitat esikatselun, ja jos se ei pysy niin silloin kone saa jotakin merkkiä toiminnasta.

Näytönsäästäjä on kyllä ihan turha, sillä LCD-näyttö ei pala kiinni samalla tavalla kuin putki ja toiseksi taustavalo palaa joka tapauksessa. Jos poistut vähän pidemmäksi aikaa, niin kannattaa laittaa kone valmiustilaan silloin.

• mävaan^

Käytössä on langaton hiiri ja otin sen pois käytöstä, niin kappas vaan näytönsäästäjä meni päälle eli hiirestähän se johtui :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe