En tiedä kuuluuko tämä kysymys ihan tällä palstalle,mutta toivottavasti joku osaisi neuvoa.Siis,ongelmani on se että olen ihan hoikka ja treenaan ahkerasti,mutta silti palleani pömpöttää,aivan kuin minulla olisi joku pelastusrengas.Vatsalihasliikkeet olen aina tehnyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti eli vetänyt vatsan kunnolla sisään jne.Silti mitään tulosta ei ainakaan pallean kohdalla tapahdu.Kyllästyttää kun joka ainoasta vaatteesta pullottaa pallean kohdalta!!Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta,mutta en ole varma voisiko tuo treenien tuloksettomuus johtua siitä vai jostain muusta.Neuvoja ja apua kaipailen!
pömpöttävä pallea
5
13480
Vastaukset
Menepäs nyt peilin eteen ja tutki sitä palleaa. Ota siitä reilu nipistysote sormilla. Onko se vanha kunnon läskimakkara?
Jos on, niin vähemmän ruokaa ja lisää liikuntaa. Monipuolista liikuntaa, vatsaliikkeet eivät laihduta.
Jos ei ole ihramakkara, niin oletko raskaana? Pömpöttääkö myös alavatsa?
Jos ei ole läskimakkara etkä ole raskaana, olisiko se joku epämuodostuma? Kyttyrä? Kasvain?
Täältä on näkemättä kovin vaikea sanoa mistä on kysymys. Paita pois ja peilin eteen.
Master Eq- ................
Tai voisikohan kyseessä mahdollisesti yllä tylsästi myös ihan ruumiinrakenne? Veikkaisin kuitenkin sitä, ennen kuin alkaisin pelkäämään kasvainta ja yllätysraskautta. Joillakin vain on sen mallinen massu, että se näyttää treenattunakin pömpömmältä kuin toisilla.
Toisaalta vaikka vatsalihasliikkeet on tehtykin oikein, voi vatsa silti ruveta pömpöttämään, jos treenaa vain suoria vatsalihaksia. Kai alkuperäinen kirjoittaja on muistanut myös vinot ja syvät vatsalihakset ja tasapainon vuoksi myös selkälihakset? Muista myös venytellä vatsalihakset hyvin treenin jälkeen.
Yksi syy pömpöttämiseen voi myös olla suolainen ruoka. Jos kroppaan on kerääntynyt nestettä, voi se ikävästi tehdä vatsanseudun pullean näköiseksi, vaikkei ylipainoa olisikaan.
Ja jos ylipainoa ei ole, niin ei se hieman ulkoneva vatsa näytä siltä, että olisi lihava! Olemme kaikki yksilöitä ja joillakin vatsa on hieman litteämpi ja joillakin vähän pyöreämpi. Kyllä kaikki erottavat treenatun pömppövatsan kaljamahasta :D Sekoittamisen vaaraa ei ole. Omalla poikaystävälläni ainakin on pömppö vatsa pelkkien suorien vatsalihasten treenaamisen tuloksena, mutta kyllä silti vatsa on lihaksikkaan ja treenatun näköinen eikä mikään olutkumpu :D
- kuijjk
Asia voi olla noin kun muut sanoivat, mutta mä itse haluisin tietää että onko muita vaivoja esim: närästääkö sinua? Tuleeko palleasi kipeäksi tai kovaksi joitenkin ruokien jälkeen? esim, rasvaisten, tomaatin, sipulin, omenan? Jos vastaat kyllä jompaan kumpaan kysymykseen tai molempiin palleassasi voi olla joitaikin "häiriöitä" tai se on herkkä. Ala salapoliisiksi ja etsi ruuat jotka saavat palleasi turvoksiin. Jos närästystä usein mene lääkäriin, siis jos ylipäätään närästää.
- emmi25
Juu en usko että se nyt on rasvaa koska olen alipainoinen ja treenaan kyllä tosi monipuolisesti.Minua ei ole koskaan närästänyt.Olen laihduttanut juuri tämän pallean takia.Luulisi että rasva kuitenkin katoaa tasaisesti kaikkialta eikä niin että yhteen kohtaan jää älytön "pakki".Mutta aion näyttää sitä lääkärille,koska kuten mainitsin minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.Rohkaistuin vinkeistä.
- Anonyymi
Mulla sama ongelma😠myös kilppari vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973