Mitähän mahtaa Posti maksaa C-kortilliselle Palvelukuljettajalle? Minkä liiton TES vai onko kuukausipalkka?
Terv. Jarkko
Postin jakelukuljettajan palkka?
4
4903
Vastaukset
- Pate P
Minkälainen on palvelukuljettajan työaika/työpäivä? onko ihan ns.päivätyötä 8h - ylityötunnit?
- Jarkko
6.00 - 19.00 eli 2-vuorotyö. 8h päivässä kyllä. Vanha tuttavani sai vuosi sitten kuukausipalkkaa postilla. Tiedä sitten miten se menee. En kyllä usko, että kuukausipalkka olisi kuskeilla kaikilla.
- Itsekin harkinnut
Harkitse vielä...palkkasi tulee olemaan ilman ylitöitä huikeat 1400 eur/kk, tällaisella palkalla eläminen on todella turhauttavaa, ainakin pääkaupunkiseudulla.
- Jarkko
On kyllä surkea palkka, jos pitää paikkaansa. Voisiko toi olla joku aloituspalkka, joka sitten nousee koeajan jälkeen? Pakuhommista sain jo 10e/h, eli 1600e - verot. Aika jännää jos Posti maksaa alle kuorma-autoalan TESSin(9.8e/h). Alanvaihdos edessä, jos tommosia summia maksavat. Harmi vaan, nyt olisi monta paikkaa auki jakelupuolella. Kesällä varmaan ihan mukavaa hommaa pöristä ikkuna auki musiikkia kuunnellen ja kuorkilla ei taida olla paikkojakaan mitään älytöntä määrää. Sopimusasiakkaat vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264