alkaako miehillä seisomaan helposti urheillessa? uinti tai muu sen tapainen? vai kenties se aiheuttaa/edes auttaa, että paikassa on nätti nainen :D
seisokista..
13
1419
Vastaukset
- sen enempää
mutta seiväshypyssä on sitä jotain lahjetta kastavaa hurmaa, ehkä se on se kättä pitempi kripattu seiväs tiukassa tanassa sormien rajussa rutistuksessa, tai sit se on vaan mun päässä..=)
- miäs1
On päässyt käymään uimahallissa. Usein niin että on alkanut olla jo huomattavassa vaiheessa mutta saatu ajoissa kuriin. Kerran kuitenkin oli kyllä niin hyväkroppainen nainen viereisellä radalla että pikkukaveri jäykistyi ihan armotta uikkareissa pullottamaan. Oli pakko sukeltaa piiloon ja yrittää siellä pysytellä. ;/
- kyselijä
onneksi naisilla ei ole tuollaista ongelmaa. itseolen huomannut tuon jutun uimahallissa :P ja mietin, että mistä se johtuu. en tosin sano, että minä sen aiheuttaisin, vaikka nuori ja nätti olenkin.
- miäs1
kyselijä kirjoitti:
onneksi naisilla ei ole tuollaista ongelmaa. itseolen huomannut tuon jutun uimahallissa :P ja mietin, että mistä se johtuu. en tosin sano, että minä sen aiheuttaisin, vaikka nuori ja nätti olenkin.
Täytyyhän sinun ymmärtää miten kiihottavaa katseltavaa se on miehelle kun nainen rintauinnilla levittelee haaroja edestakaisin.
- Emmanuele
kyselijä kirjoitti:
toi johtus, komeita miehiä uikkareissa(suosittelen mäkelänrinnettä...)seil on myös ihquja työntekijöitä.
Oman vaikutuksensa tekee ne hierovat suihkut ja poreet. Uuh.
ainakaan enää tällä iällä :-( Ehkä joskus teininä saatto olla 'moisia' ongelmia, kyl se herra tarvii nykyään pikkasen enemmän kuin pelkän visuaalisen kiihokkeen herätäkseen. Paitsi et joskus aamuisin sillä on vielä nykyäänkin hetkensä, niin ja silloin jos kusettaa eikä pääse kuselle, mistähän helvetisä toikin johtuu, miten kusihätä ja ex-tempore seisokki voi liittyä toisiinsa,en tajua.
- Emmanuele
todistetaan taas et mies 28v on ikäloppu kun nainen vastaavassa iässä alkaa vasta päästä vauhtiin :-P
- niin hitaita.
Emmanuele kirjoitti:
todistetaan taas et mies 28v on ikäloppu kun nainen vastaavassa iässä alkaa vasta päästä vauhtiin :-P
Ei kait se meidän miesten vika ole. Kyllä "mies" on viriileimmillään siinä 15 kesäisenä. Kolmekymmpisenä vois jäädä jo eläkkeelle, ainakin näistä hommista.
- Emmanuele
niin hitaita. kirjoitti:
Ei kait se meidän miesten vika ole. Kyllä "mies" on viriileimmillään siinä 15 kesäisenä. Kolmekymmpisenä vois jäädä jo eläkkeelle, ainakin näistä hommista.
takia vanhemman naisen kannattaakin katsella tuollaisia viriilejä nuoria kolleja:) Pysyy tasapaino.
- Sitähän
Emmanuele kirjoitti:
takia vanhemman naisen kannattaakin katsella tuollaisia viriilejä nuoria kolleja:) Pysyy tasapaino.
minä olen teille vanhemmille naisille aina yrittänyt kertoa.
- ...
Heh, punttisalilla alkaa joskus pullottamaan. Omistan sellaiset salihousut, joissa pienikin herääminen näkyy jo aika selvästi. Kerran katselin siinä huilaamisen lomassa kun eräs hyväpeppuinen nainen treenasi persettä ja takareisiä reidenkoukistuskoneessa. No väkisinhän siinä alkoi pullottamaan. Olen sen verran rempseä jannu, etten alkanut mitenkään peittelemään pullotustani. Hauskinta koko hommassa oli se, että nainen taisi huomata pullotuksen ja alkoi sitten hymyillen juttelemaan kanssani. Teki mieli ehdottaa, että mentäisiinkä pukukoppiin vetäisemään kunnon loppulämmittelyt, mutta varattuna miehenä kuitenkin onnistuin pitämään kieleni kurissa.
- scale
urheillessa luojan kiitos ala jöpöttämään, tai sitten se ei ole urheilua.
Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272717
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562187Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241747- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711235- 891065
- 90989
- 128931