Hei!
Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi mielipiteensä NAPS- kampaamosta? Oliko kallis? Entäpä C4? Kiitoksia jos joku vaivautuu vastaamaan:)
NAPS Lahti
8
2673
Vastaukset
- llllllllllllllllllllllllllllll
Kävin Lahden Napsissa, hiustenleikkaus maksoi 39 euroa, kampaaja oli surkea - en tykänyt yhtään lopputuloksesta. Mutta siellä on kuulema yks mieskampaaja joka on hyvä.
- vakio-asiakas
olen käynyt NAPSissa useita vuosia ja olen tykännyt.Ilmapiiri työntekijöillä on loistava,usein liikkeessä kajahtelee nauru :)minulle tehtiin kerran liian vaalea väri ja kun kerroin asiasta he korjasivat työn ja olin tyytyväinen..
- Lahdesta asiaa
Etsivät kerran kahta työntekijää ja kävin haastattelussa. Sanoivat haastattelun jälkeen, että sopisin heille hyvin jne. Kertoivat ottavansa yhteyttä parin päivän sisällä sopiakseen asioista. Vieläkään ei ole mitään ko firmasta kuulunut, aikaa on mennyt jo useampi vuosi... Haastatteluni jälkeen työpaikka oli edelleen haussa...
Mielestäni siis törkeää toimintaa heidän johdolta. Työtä hakevalle voisi tämänkaltaisissa tapauksissa ilmoittaa mielestäni suoraan miksi häntä ei palkattu vaikka hänen ymmärrettiin olevan juuri sitä mitä haettiin.- Tietoja kaivataan
Joo..kiitos kun valaisitte:) Toi hiustenleikkauskin näytti olevan tyyris ja kun oon aatellu leikkauksen lisäks ottavani värjäyksen niin NAPSissa pyörittäs varmaan jo satasen hujakoilla. Ja jos on noin tympeetä henkilökuntaa, niin ei kiitos!
Kiitos vastauksista:) - C4:stä sen että
Tietoja kaivataan kirjoitti:
Joo..kiitos kun valaisitte:) Toi hiustenleikkauskin näytti olevan tyyris ja kun oon aatellu leikkauksen lisäks ottavani värjäyksen niin NAPSissa pyörittäs varmaan jo satasen hujakoilla. Ja jos on noin tympeetä henkilökuntaa, niin ei kiitos!
Kiitos vastauksista:)on hyvä,.varsinkin se Kirsi
- q
C4:stä sen että kirjoitti:
on hyvä,.varsinkin se Kirsi
Kävin värjäämässä ja leikkauttamassa hiukseni Lahden Napsissa. Kampaajani oli tympeä ja värjäsi hiukseni tummemalla värillä mitä oli puhetta ja muutenkin värjäys tehtiin vähän miten sattui. Esim. ohimoon jäi värjäämätön kohta ja niska otsa olivat aivan värjääntyneet. Mielestäni satasen maksavalla kampaajalla pitäisi olla sen verran ammattitaitoa ettei värjää hiusten ohessa myös niskaa tai ohimoita.
Sen verran huono kokemus tämä oli etten aio siellä enää käydä. :(
- Vanha ja viisas
Olen vanhempi mieshenkilö, joten en tyypillinen NAPSin asiakas. Hiukseni on hyvin haastava leikattavaksi, jonka vuoksi minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä ammattitaitoinen parturi. NAPS tekee tasaisen hyvää jälkeä ja hinta on sen mukainen. Miesten tukan leikkuu on 30-34€. Se on paljon. Jos olisin nuorempi mies, etsisin edullisemman. Lahdesta löytyy varmasti hyviä partureita, mutta laatu voi vaihdella. Nämä hyvät ja halvat ovat kohta NAPSissa töissä.
- Tukkahyvinkaikkihyvin
Sama kokemus. Nuorempana etsin halpaa partuaria, mutta tukkani haasteellisuuden vuoksi leikkauksen jälki tuotti usein pettymyksen. Kun sitten vihdoin löysin hyvän ja edullisen parturin, päätin lopettaa etsimisen. Päätöksellä ei kuitenkaan ollut kovin suurta merkitystä, sillä seuraavalla kerralla löytöni oli siirtynyt toiselle työnantajalle. Etsin hänet kuitenkin käsiini ja jatkoin hyvin alkanutta suhdetta. Liike vaihtui vielä kerran, mutta usokollisena asiakkaana seurasin häntä, vaikka hinta nousikin jokaisella asteella. Ura päätyi lopulta NAPsiin, jossa olen nauttinut yhteisistä leikkaustuokioista jo vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232