Millaisia kokemuksia teillä on Oulun Staffpointista? Millaisia työhaastattelijoita paikassa on?
Olen kuullut aika paljon negatiivista palautetta tästä vuokratyönantajasta. Etenkin rakennuspuolella kuuluu olevan tyytymättömiä asiakkaita / työntekijöitä. Eräs kaverini oli rakennushommia hakiessaan saanut todella huonoa kohtelua kyseisestä paikasta.
STAFFPOINT, Oulu
4
1756
Vastaukset
- raksarane***
Itselläkin negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta. Luvataan ottaa yhteyttä esim ensiviikolla eikä varmasti kuulu mitään, mutta taitaapa olla kaikki vuokratyövoima firmat samanlaisia työntekijöiden hyväksi käyttäjiä. Kävin tuolla haastattelussakin ja kaikkea lupailtiin ja paljon mutta mitään ei ole kuulunut ja haastattelija oli sitä luokkaa, että omalla arvoasteikolla menee melko pohjille. En suosittele kenellekkää vähänkään itseään arvostavalla tuota paikkaa.
- Pläähkäääh
Muutama vuosi sitten olin staffpointin kautta rakennusapulaisena. Staffpointtiin/työnantajaan olin tosi tyytyväinen, työhön tosin en. Hyvää palvelua toimistossa ja puhelinten kautta. Jouluna lähettivät vielä kortinkin!
- Työtön kokki
Olen ravintola-alalla Staffpointin kautta ja kyllä tiskivuoroja piisaa vaikka viisi päivää viikossa, mutta harvemmin ruoanlaittotyötä. No, eihän ne voi tarjota sellaista mitä ei asiakasyritykset tilaa. Haastattelija tuntui vähän tylyltä mutta muut työnvälittäjät ovat mukavia ja ystävällisiä.
- staffi perseestä
staffi on perseestä! mulle ei koskaan oo yhtään työvuoroja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388