Millaisia kokemuksia teillä on Oulun Staffpointista? Millaisia työhaastattelijoita paikassa on?
Olen kuullut aika paljon negatiivista palautetta tästä vuokratyönantajasta. Etenkin rakennuspuolella kuuluu olevan tyytymättömiä asiakkaita / työntekijöitä. Eräs kaverini oli rakennushommia hakiessaan saanut todella huonoa kohtelua kyseisestä paikasta.
STAFFPOINT, Oulu
4
1702
Vastaukset
- raksarane***
Itselläkin negatiivisia kokemuksia kyseisestä paikasta. Luvataan ottaa yhteyttä esim ensiviikolla eikä varmasti kuulu mitään, mutta taitaapa olla kaikki vuokratyövoima firmat samanlaisia työntekijöiden hyväksi käyttäjiä. Kävin tuolla haastattelussakin ja kaikkea lupailtiin ja paljon mutta mitään ei ole kuulunut ja haastattelija oli sitä luokkaa, että omalla arvoasteikolla menee melko pohjille. En suosittele kenellekkää vähänkään itseään arvostavalla tuota paikkaa.
- Pläähkäääh
Muutama vuosi sitten olin staffpointin kautta rakennusapulaisena. Staffpointtiin/työnantajaan olin tosi tyytyväinen, työhön tosin en. Hyvää palvelua toimistossa ja puhelinten kautta. Jouluna lähettivät vielä kortinkin!
- Työtön kokki
Olen ravintola-alalla Staffpointin kautta ja kyllä tiskivuoroja piisaa vaikka viisi päivää viikossa, mutta harvemmin ruoanlaittotyötä. No, eihän ne voi tarjota sellaista mitä ei asiakasyritykset tilaa. Haastattelija tuntui vähän tylyltä mutta muut työnvälittäjät ovat mukavia ja ystävällisiä.
- staffi perseestä
staffi on perseestä! mulle ei koskaan oo yhtään työvuoroja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986