Kesätyöläisen palkka?

Haluu tietää

Hei vaan kaikki,
Paljonko yritykset maksavat kesätyöntekijälle? Tuntipalkka?

20

10058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkka.....

      kysymys.Ne maksaa 5-30 euroa tunnille.

      • Kesätyöläisen äiti

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?


      • Velma
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

        Kyseisestä työstä tuon ikäiselle on hyvä palkka. Välillä vanhemmatkin joutuvat tekemään huonommalla palkalla töitä vaikka olisi kokemustakin. :P


      • itsekin joskus tehnyt
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

        kesätöitä 30 mk tunti n.8vuotta sitten samanikäisenä.


      • juupsis
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

        Mistä on mahtanut noin hyvän paikan löytää? :)


      • Anna__
        juupsis kirjoitti:

        Mistä on mahtanut noin hyvän paikan löytää? :)

        No höh. Ite tein samanlaista työtä hautausmaalla neljä kesää 15-18 vuotiaana ja sain vaan 5,08-5,87 €/tunti


      • 890890
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

        Ekasta kesätyöpaikasta tuo on ihan ok liksa. Se tekee reippaan tonnin kuussa, vähän työpäiviesi pituudesta riippuen. Älä ainakaan hylkää tarjousta, jotta voisit katsella parempipalkkaista duunia.

        Kaveri on töissä eräässä videovuokraamossa, kesät talvet siis, vakituisena. Pari ekaa vuotta hän tienasi 5e/h. Nyt hänen palkkansa on kai noussut hieman lähemmäksi tuota sinun lähtöliksaasi.


      • heisk
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

        Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

        Kannattaa ottaa kyllä tarjous ehdottomasti vastaan! Melko mukavaa puuhastelua sekä pihalla oleilua. Mistä tälläinen paikka löytynyt? Itsekin olen kesätöitä vailla.


      • ..........
        heisk kirjoitti:

        Kannattaa ottaa kyllä tarjous ehdottomasti vastaan! Melko mukavaa puuhastelua sekä pihalla oleilua. Mistä tälläinen paikka löytynyt? Itsekin olen kesätöitä vailla.

        Kaikille joitten mielestä tuo ei oo hyvä palkka niin miettikääpä tätä.. Meillä maksaa kunta 85€/vko!
        Se jos joku on vähä!


      • tiedoksesi
        890890 kirjoitti:

        Ekasta kesätyöpaikasta tuo on ihan ok liksa. Se tekee reippaan tonnin kuussa, vähän työpäiviesi pituudesta riippuen. Älä ainakaan hylkää tarjousta, jotta voisit katsella parempipalkkaista duunia.

        Kaveri on töissä eräässä videovuokraamossa, kesät talvet siis, vakituisena. Pari ekaa vuotta hän tienasi 5e/h. Nyt hänen palkkansa on kai noussut hieman lähemmäksi tuota sinun lähtöliksaasi.

        VEROT....


    • kesä :))))

      paljonko maksetaan ravintolassa olevalle apulaiselle??

      • riippuu.

    • kerron minää

      Karkea linjanveto palkkaan. alle 18 vuotiaat alle 9 e/h ja yli 18 vuotiaat yli 9 €/h.
      Rippuu koulutustaustasta sekä kokemuksesta :)

    • 1

      Kaveri ajaa mehtäkonetta 9 e tunti ja on 16

    • Vieras2

      Hei entä onko kellään tietoa paljon voisi olla palkka 17v , 2vuotta ammatikoulua käynyt henkilöllä . ku olen hakenut kesätöihin yhteen firmaan mutta pitäisi sellanen lappu tehdä missä kertoo palkka toivomuksen ja plaplapal .

      • tessistä

        Laita siihen, että haluat työehtosopimuksen mukaisen palkan.


    • Vieras3

      No se vähän vaihtelee...auttaisi jos kertoisit mitä alaa opiskelet ja minne tai mille alalle olet hakemassa töihin. Kun palkkahaarukka voi vaihdella yleensä 5-15 euroon alasta riippuen sekä koulutus ja kokemus voi vaikuttaa myös.

    • ­­­­­

      TES:sin mukaisesti 12,76€ tunti. Prosessin valvontaa ja laitteiden kunnossa pitoa. Noilla meni viimekesä ja tod. näk. tämäkin kesä ku alustavasti kyselin.

    • minun3

      Yks mun kaveri sano et sil on palkka noin 7, 50 h ja se tekee 5-6 tuntii töitä ja 37 päivää joten laskekaa siitä sit

      • suhnu16

        Itse olin kahvila/ravintola/baari-apulaisena kokkaamassa, siivoamassa, hain kaupasta raaka-aineita, tiskaamassa, hain astioita pois pöydistä ja tyhjensin tuhkakupit. Pääasiassa olin kassalla ja tarjoilin ruoat, ja palkka oli 6,20€ .. Ja 16-vee olin. Oli se aikalailla uuvuttavaa kun kokoajan piti juosta jossain, oli kuuma, ei saanut istua hetkeäkään ja jalkoja särki.. XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe