Kesätyöläisen palkka?

Haluu tietää

Hei vaan kaikki,
Paljonko yritykset maksavat kesätyöntekijälle? Tuntipalkka?

20

10193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkka.....

kysymys.Ne maksaa 5-30 euroa tunnille.

• Kesätyöläisen äiti

Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

• Velma
        Kesätyöläisen äiti kirjoitti:

Anteeksi, kun en tuota ajatellut. Kyseessä on 16-vuotias. Menossa ekaan kesätyöpaikkaan. Ulkotyötä, haravointia, ruohonleikkuuta jne. Onko teistä 7,53 tunnilta ihan ok?

Kyseisestä työstä tuon ikäiselle on hyvä palkka. Välillä vanhemmatkin joutuvat tekemään huonommalla palkalla töitä vaikka olisi kokemustakin. :P

• itsekin joskus tehnyt

kesätöitä 30 mk tunti n.8vuotta sitten samanikäisenä.

• juupsis

Mistä on mahtanut noin hyvän paikan löytää? :)

• Anna__
        juupsis kirjoitti:

Mistä on mahtanut noin hyvän paikan löytää? :)

No höh. Ite tein samanlaista työtä hautausmaalla neljä kesää 15-18 vuotiaana ja sain vaan 5,08-5,87 €/tunti

• 890890

Ekasta kesätyöpaikasta tuo on ihan ok liksa. Se tekee reippaan tonnin kuussa, vähän työpäiviesi pituudesta riippuen. Älä ainakaan hylkää tarjousta, jotta voisit katsella parempipalkkaista duunia.

Kaveri on töissä eräässä videovuokraamossa, kesät talvet siis, vakituisena. Pari ekaa vuotta hän tienasi 5e/h. Nyt hänen palkkansa on kai noussut hieman lähemmäksi tuota sinun lähtöliksaasi.

• heisk

Kannattaa ottaa kyllä tarjous ehdottomasti vastaan! Melko mukavaa puuhastelua sekä pihalla oleilua. Mistä tälläinen paikka löytynyt? Itsekin olen kesätöitä vailla.

• ..........
        heisk kirjoitti:

Kannattaa ottaa kyllä tarjous ehdottomasti vastaan! Melko mukavaa puuhastelua sekä pihalla oleilua. Mistä tälläinen paikka löytynyt? Itsekin olen kesätöitä vailla.

Kaikille joitten mielestä tuo ei oo hyvä palkka niin miettikääpä tätä.. Meillä maksaa kunta 85€/vko!
        Se jos joku on vähä!

• tiedoksesi
        890890 kirjoitti:

Ekasta kesätyöpaikasta tuo on ihan ok liksa. Se tekee reippaan tonnin kuussa, vähän työpäiviesi pituudesta riippuen. Älä ainakaan hylkää tarjousta, jotta voisit katsella parempipalkkaista duunia.

Kaveri on töissä eräässä videovuokraamossa, kesät talvet siis, vakituisena. Pari ekaa vuotta hän tienasi 5e/h. Nyt hänen palkkansa on kai noussut hieman lähemmäksi tuota sinun lähtöliksaasi.

VEROT....

• kesä :))))

paljonko maksetaan ravintolassa olevalle apulaiselle??

• riippuu.

• kerron minää

Karkea linjanveto palkkaan. alle 18 vuotiaat alle 9 e/h ja yli 18 vuotiaat yli 9 €/h.
      Rippuu koulutustaustasta sekä kokemuksesta :)

• 1

Kaveri ajaa mehtäkonetta 9 e tunti ja on 16

• Vieras2

Hei entä onko kellään tietoa paljon voisi olla palkka 17v , 2vuotta ammatikoulua käynyt henkilöllä . ku olen hakenut kesätöihin yhteen firmaan mutta pitäisi sellanen lappu tehdä missä kertoo palkka toivomuksen ja plaplapal .

• tessistä

Laita siihen, että haluat työehtosopimuksen mukaisen palkan.

• Vieras3

No se vähän vaihtelee...auttaisi jos kertoisit mitä alaa opiskelet ja minne tai mille alalle olet hakemassa töihin. Kun palkkahaarukka voi vaihdella yleensä 5-15 euroon alasta riippuen sekä koulutus ja kokemus voi vaikuttaa myös.

• ­­­­­

TES:sin mukaisesti 12,76€ tunti. Prosessin valvontaa ja laitteiden kunnossa pitoa. Noilla meni viimekesä ja tod. näk. tämäkin kesä ku alustavasti kyselin.

• minun3

Yks mun kaveri sano et sil on palkka noin 7, 50 h ja se tekee 5-6 tuntii töitä ja 37 päivää joten laskekaa siitä sit

• suhnu16

Itse olin kahvila/ravintola/baari-apulaisena kokkaamassa, siivoamassa, hain kaupasta raaka-aineita, tiskaamassa, hain astioita pois pöydistä ja tyhjensin tuhkakupit. Pääasiassa olin kassalla ja tarjoilin ruoat, ja palkka oli 6,20€ .. Ja 16-vee olin. Oli se aikalailla uuvuttavaa kun kokoajan piti juosta jossain, oli kuuma, ei saanut istua hetkeäkään ja jalkoja särki.. XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe