Kertokaas miehet (ja miksei naisetkin) kuinka usein kyselette kuulumisia kavereilta/ystäviltä maililla tai tekstarilla tai lähettelette muuten vaan jotain viestiä? (tietysti varmaan sillon jos on jotain asiaa, heh heh) (;
Minusta näin naisena tuntuu, että olen aikas aktiivinen tällä saralla. Kun laitan viestiä, niin aina kyllä tulee iloinen ja mukava vastaus ja suunnilleen kiitellään, että laitoin viestiä. (:
Usein ainakin minulla tämä on melko yksipuolista, ainakin omassa, sekä miehiä että naisia omaavassa, kaveripiirissäni olen se aktiivinen ja se on jotenkin luonteessani. Tykkään vaihtaa kuulumisia ja olen muutenkin sellainen järjestelijä ja organisoija-tyyppi, joten sieltä kai se ominaisuus tulee.
Eli mitenkäs aktiivinen viestittelijä itse olet ja miksi?
Ihan vaan mielenkiinnosta
16
1009
Vastaukset
Keskimäärin pari kuukaudessa tulee oltua yhteyksissä pariin kaveriin. Ei tuo juoruaminen ole oikein minun laji.
Mikäli tulee perustavanlaista asiantynkää niin sitten lämmitetään sauna ja istutaan porukalla koko ilta saunassa.- viestimies lähetti
Ei aiheuteta turhaa viestiliikennettä.
- Ällistelevä mies
Tunnen yhden miehen jonka kännykkälasku on aina yli 50 egee. Suojatyöpaikkakin tuolla on siksi että vois soitella kunnan piikkiin.
- Haukka-aho
Ällistelevä mies kirjoitti:
Tunnen yhden miehen jonka kännykkälasku on aina yli 50 egee. Suojatyöpaikkakin tuolla on siksi että vois soitella kunnan piikkiin.
Käsi ylös naiset. Kuinka moni on törmänny tyyppiin, joka laittaa n. 10 tekstaria päivittäin. Kuukausitolkulla, etkä sinä ole suinkaan ainoa joka saa jatkuvasti viestejä.
- MMies
Enpä ole itse viimeiseen reiluun kuukauteen pitänyt minkäänlaista yhteyttä ystäviini. Ei vaan jaksa.
- asiaa, ja vain
Turhaa viestittelyä ei suorita miehet. Tosin on sitä jokunen hameessa kulkija havaittu, että on sellaisiakin.
- Kävellen kavereiden luo
Ystävien kanssa keskustellaan nokakkain. Vain ääliöt lihottaa operaattoreita. Oma kunto on hyötynäkökohta.
- Laihia rules
Minkä mies säästää sen eukko käyttää.
- Kontaktia ei tarvita
Miehet voi olla ystäviä vaikkei olisi vuosikymmeniin mitään turistu.
- naisetkin
voi pysyä ystävinä, vaikka ei pitkään aikaan pidettäisikään yhteyttä. Siinähän se oikea ystävyys vasta mitataankin. (:
- me kuunnellaan
naisetkin kirjoitti:
voi pysyä ystävinä, vaikka ei pitkään aikaan pidettäisikään yhteyttä. Siinähän se oikea ystävyys vasta mitataankin. (:
Juu, mutta tämä on normi miehillä.
- Miehiä ei kiinnosta
Miltä kaveri nyt näyttää tai kiittikö hän saamastaan ulkonököutelusta.
- alaspää
Tää viesteilyn taso nyt on mitä on. Olisit laittanut aloitukseen: Naisilta kielletty vastaamasta, vain miehiltä kysytään. Se olis saanut tästä keskustelusta paljon vastatumman ;)
- viestittele...
Eipä ole ketään, jolle tulisi mieleen lähetellä...
Siskoille joskus syntymäpäiväonnitteluja ehkä
( jos muistaa )- naisten kuoluttama mies
Oppi on menny perille ;9
Siis jos sattuis tuleen mieleen, niin riippuen kelle laitoit viestii sua epäiltäs näistä jutuista: petturi, häntäheikki, sheikki, petofiili, namusetä, nassesetä, homppe, transe, perttivertti tai ahdistelija.
- Näinpäin
No saitkin sit muutaman vastauksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048