Voiko lyhyt mies olla

HOT?

Olen itse melko lyhyt nainen (164 cm) ja seurustelin ennen lyhyen miehen kanssa (171 cm), mutta olipa hän minua kuitenkin pidempi, ellen sitten ollut korkeissa korkkareissa, jolloin olimme lähelle samanpituisia. No mutta seurustelumme aikana tosi monet pintaliitäjätuttuni tulivat minulle sanomaan, että jätä nyt toi pätkämiehesi, löytäisit paljon paremman ja PIDEMMÄN:..Haloo? ihan kuin se pituus olisi kaikille se a ja o.
Nyt jälkeenpäin kun olemme eronneet, katselen keskipitkiä miehiä (170-185 cm) mutta edelleenkään ihan hujopit, sellaiset 190-senttiset eivät jostain syystä kiinnosta, eivät ole edes hyvännäköisiä mielestäni. Ja kun mietin kundikavereita taaksepäin, niin ovat kaikki olleet max. 176 cm
Onko teistä hottia olla tollainen 170-senttinen vai koetteko jäävänne naismarkkinoilla alakynteen?

49

6976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n_26

olen itse 170 cm, eikä minusta mikään ole seksikkäämpää, kuin muuten ulkonäöllisesti ja olemukseltaan iskevä Itseni Pituinen tai jopa Lyhyempi Mies!!! Lyhyet miehet eivät vaan itse usko että voisin olla tosissani. Tasan kerran olen päässyt itseni pituisen miehen kanssa lähietäisyydelle, hänellä kun ei ollut mitään ennakkoluuloja :)

• sgsrgs

hmmm, ollaanko me tavattu? ;-)

• n_26
        sgsrgs kirjoitti:

hmmm, ollaanko me tavattu? ;-)

jos olemme, niin pyydän anteeksi, että minun piti lähteä pois :)

• ...

No itse olen 165-senttinen nainen ja mielestäni lyhyt mies harvemmin on hot. Ja lyhyellä tarkoitan alle 175-senttistä. Kaikista hirvein yhdistelmä on lyhyt mies joka on bodannut itselleen hirmuiset hauikset ja yrittää näin kompensoida pituuttaan.

Sellainen 185-190-senttinen mies vaan yksinkertaisesti usein huokuu tervettä itsetuntoa, auktoriteettia ja turvallisuutta. Ja joo joo, nyt sieltä joku 170-senttinen karateka tulee huutelemaan, että kyllä lyhytkin mies voi olla turvallinen. No niin voikin, mutta itse käperryn mieluummin sellaisen kunnon karpaasin kainaloon.

Ex-mies oli 188-senttinen ja hirmu harteikas. Tuskinpa on koskaan enää kenenkään muun vierestä yhtä ihana aamuisin herätä.

• pitkät miehet

Tarvitsevat pitkiä naisia ei sun tapaisia pätkiä,
        ja lyhyet miehet tarvitsevat pieniä naisia,näin
        pari näyttää sopusuhtaiselta.

• Totuuden Torvi
        pitkät miehet kirjoitti:

Tarvitsevat pitkiä naisia ei sun tapaisia pätkiä,
        ja lyhyet miehet tarvitsevat pieniä naisia,näin
        pari näyttää sopusuhtaiselta.

Ääliö. Mitä merkitystä pituudella on???? Naurettavaa. Jos on hauskaa yhdessä niin mitä v..tun väliä on pituudella.
        Oletko henkisesti jotenkin kieroutunut?

• tälle vuosituhannelle!

Mä hoidan läheisteni turvallisuuden isolla kahden käden miekalla. Siinä saa karatekat ja paikenmaailman hujopit kyytiä kun mä vetäisen sen esiin baarissa tai nakkijonossa. Ja mun naiseni pitää sitä oikein ihquna ja turvallisena. Se on antanut sille nimenkin ja tuunannut huotran vaaleanpunaiseksi. Lisäksi hallitsen varsijousen käytön joten jos joku kauempaa uhkaa mun naistania niin sekään ei tuota ongelmia. Ihmisten lisäksi pitää pelätä örkkejä, niitä on kuulemma alkanut taas liikkua. Sen takia mä nukun aseiden ja rangaspaidan kanssa, ihan se takia että naisella olisi turvallista olla. Nainenkin jotenkin tykkää kun saa rutistaa kunnon panssaria ja miekkaa itseään vasten.

• Huomannut ongelmaa

Kertoo mies 173cm. Ensirakkauteni oli itseäni hieman pidempi ja sitä suhdetta kesti noin 10-vuotta. Nykyinen naisystäväni on noin 165cm. Näkyy kaveripiirissäkin pari noin 190 senttistä miestä olevan,jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Ei se menestys "markkinoilla" ole pelkästään ulkoisista avuista kiinni jokaiselle löytyy,kun ahkerasti yrittää ja on avoin ja ulospäin suuntautunut. Tietty on selvä,että pitkillä miehillä ja pätkillä naisilla on enempi valinnanvaraa pinnallisten ulkonäkökriteerien mukaan.

• nainen -75

Itse olen 153 cm "pitkä", enkä ole koskaan seurustellut lyhyiden miesten kanssa. Mieheni ovat olleet 175-180 cm. Tietoisesti en ole huomattavasti pidempää miestä etsinyt, mutta mielestäni miehessä pitää olla kokoa.

Usein baareissa mulle tulevat juttelemaan juuri keskivertoa lyhyemmät miehet. Toi lyhyys on miehelle varmaan aika paha paikka, uskoisin. Naisena en ole koskaan kärsinyt lyhyydestäni.

• miesten sortoon kyllästynyt

• ...

Jestas miten pieni sä olet. Pienikokoisin tuntemani täysi-ikäinen nainen on 154-senttinen ja sä pistät siitä vielä sentin paremmaksi. Tekis mieli napata sut syliin!

• nainen -75
        miesten sortoon kyllästynyt kirjoitti:

Tässäkin on kyse taas tästä:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001778&posting=22000000023240522

Sinäkin varmaan suutut, kun sanon, että keskimääräistä pidempänä miehenä en sinua ottaisi jo sinun lyhyytesi tähden, sillä noin lyhyet naiset eivät minua lainkaan kiinnosta huolimatta siitä millaisia he muuten ovat näöltään.

Miksi minä suuttuisin? Ihanaa että kaikki olemme erilaisia ja vieläpä pidämme erilaisista naisista/miehistä! Jokaiselle varmasti löytyy sopiva. Itse lyhyenä naisena ajattelen niin, että kyllä tuollainen yli 185 cm mies on mulle kuitenkin liian pitkä... Mutta ei se pituus kaikkea ratkaise.

• ~M~

"Toi lyhyys on miehelle varmaan aika paha paikka, uskoisin."

Usko tai älä, mutta vasta näitä palstoja lukiessa minulle on selvinnyt että pituus on naisille tuossa määrin merkittävä juttu. Ja pituuskasvun päättymisestä on sentään jo toistakymmentä vuotta, joten aikamoinen ahaa-elämys tämä on. Asia ei ole tullut puheissa vastaan, enkä ole osannut itse pitää sitä minään oleellisena asiana, vaikka olenkin jonkin verran alle keskimitan. Mutta oppia ikä kaikki, vaikkei aina mieluista.

• ihan siitä
        ~M~ kirjoitti:

Usko tai älä, mutta vasta näitä palstoja lukiessa minulle on selvinnyt että pituus on naisille tuossa määrin merkittävä juttu. Ja pituuskasvun päättymisestä on sentään jo toistakymmentä vuotta, joten aikamoinen ahaa-elämys tämä on. Asia ei ole tullut puheissa vastaan, enkä ole osannut itse pitää sitä minään oleellisena asiana, vaikka olenkin jonkin verran alle keskimitan. Mutta oppia ikä kaikki, vaikkei aina mieluista.

että naiset ovat vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana aloittaneet nämä kotkotuksensa tasa-arvosta ja siitä kuinka heillä on oikeus vaatia miehiltä vaikka mitä.

• nainen -75
        ~M~ kirjoitti:

Niin, eli paljonkos se suomalaisen miehen keskipituus onkaan? Muistelen, että jotain 180cm? Itse määrittelen lyhyen miehen ehkä n. alle 172cm - tosin minun vierellä pitkältä näyttää senkin mittainen!

• sryrsyrd
        nainen -75 kirjoitti:

Miksi minä suuttuisin? Ihanaa että kaikki olemme erilaisia ja vieläpä pidämme erilaisista naisista/miehistä! Jokaiselle varmasti löytyy sopiva. Itse lyhyenä naisena ajattelen niin, että kyllä tuollainen yli 185 cm mies on mulle kuitenkin liian pitkä... Mutta ei se pituus kaikkea ratkaise.

joo, ei se mitään. En mäkään viitsi pyöreää naista katsella.

tai pienirintaista

tai yksinhuoltajaa

tai yms yms

• Anonyymi

Olen itse lyhyempi sun pituudesta ja en ole vielä löytänyt sitä oikeaa tyttöä, koska olen niin ujo.

• grrrr....

Mietin ap:n kirjoitusta... Tavallaan jäi ajatteluttamaan 'pintaliitäjätuttuni tulivat minulle sanomaan, että jätä nyt toi pätkämiehesi...' Eli oliko pinnallisten tuttujen mielipiteillä jonkinlainen vaikutus suhteen kestoon?

Itse olen seurustellut sekä pitkien (pisin 188 cm) ja lyhyiden (lyhyin 167 cm) kundien kanssa, oma pituuteni on 164 cm. Ja jostain käsittämättömästä syystä nämä lyhyet jannut ovat olleet varsinaisia 'kaatajia' ;) Muita naisia on saanut suorastaan hätistellä heidän ympäriltään pois, eli VERY HOT olivat juu, vaikkakin kyseinen ominaisuus on kovin henk.kohtainen.

Toisaalta on ihan turha miettiä miehen pituutta, joko tyyppi on HOT tai sitten ei, siihen ei pituus suoranaisesti korreloi. Pitkätkin miehet voivat olla HOT, tosin oma silmä lepää nykyisinkin lyhyessä miehessäni. Ja hän vasta HOT onkin, oh boy...

• sytytä....

Eikä lyhyillä miehillä luonnossa ole kysyntää.

Niinkuin ei ole pienimunasillakaan.

• olii~ve

toki lyhyt mies, jos hänessä kaikki muukin on kohdallaan. Ei miehuus ole ulkoisista senteistä kiinni; kuka tätä aina jaksa kysyä, samaa päivänselvää asiaa.

• 24-fani

Tulipa mieleen kun 24:n tämän illan jakso loppui juuri, että tuo Jack Bauerin esittäjähän on alta 175-senttinen mutta silti karismaa riittää :)

• Kate

Robert Redford, Dustin Hoffman, Tom Cruise,Leonard Cohen, Bob Dylan jne. Ei karisma todellakaan ole koosta kiinni.

• taas tätä
        Kate kirjoitti:

Robert Redford, Dustin Hoffman, Tom Cruise,Leonard Cohen, Bob Dylan jne. Ei karisma todellakaan ole koosta kiinni.

Voi elämä...miehet, älkää uskoko tuollaista kokorasismia, mitä täälläkin toisinaan esitetään. Käytäntö osoittaa aivan muuta mitä täältä voi lukea. Läheskään kaikille naisille miehen pituus ei ole mikään ykkös parinvalintakriteeri. Itse en edes haluaisi hirveän isoa miestä pienen kokoni (163 cm) takia. Oma mies 173-4 cm, ja maailman seksikkäin mies!!!! Ja omassa tuttavapiirissä monella tyypillä ns. "lyhyt" mies, joten...

Naisten ei tarvitsisi valittaa yhtään, mikäli miehet vaativat isorintaista ja muuten hoikkaa naista, on meinaan sen verran kovat ja "realistiset" vaatimukset naisilla itselläänkin...

• Swooop

Tärkeintä ei ole se kuinka pitkä mies/nainen on vaan se mikä on heidän pituudensa suhde. Jossain oli se jopa laskettukin yleisimmillä pituuksilla ja saatu keskimääräiseksi luvuksi 9cm. Eli jos mies on n.9cm naistansa pitempi ovat heidän pituutensa ihanteellisessa suhteessa toisiinsa. Tiedä nyt häntä..

Naureskelin muuten asiaa hetken luettuani.. Kunnes opin taas laskemaan ja tajusin, että kihlattuni on täsmälleen sen verran minua lyhyempi. Ja kukaan ei ole koskaan sopinut niiiin täydellisesti minun kainalooni.

Kyllä se vaan on niin, että miehen tulee olla lihaksikas ja hieman naistaan pitempi. Silloin mies saa "antaa turvaa"/"olla mies" ja nainen saa "olla turvassa" eli olla nainen.

• Neiti*

Minä luin jostain, että se on nimenomaan niin, että miehen pituus kertaa 0,9 olisi ihanteellinen pari. Eli esim. jos on 180 pitkä niin ihanteellinen naisen pituus olisi 162, jos mies 190, nainen 171 jne. Lasten pituuden taas voi laskea niin, että isän pituus äidin pituus ja jos tyttö niin -9cm, jos poika 9cm. Tiedä näistä sitten ;)..

• 190-senttinen poika
        Neiti* kirjoitti:

Minä luin jostain, että se on nimenomaan niin, että miehen pituus kertaa 0,9 olisi ihanteellinen pari. Eli esim. jos on 180 pitkä niin ihanteellinen naisen pituus olisi 162, jos mies 190, nainen 171 jne. Lasten pituuden taas voi laskea niin, että isän pituus äidin pituus ja jos tyttö niin -9cm, jos poika 9cm. Tiedä näistä sitten ;)..

Eipä tuossa montaa sukupolvea menisi, kun olisi jo aikasmoisia hujoppeja tuolla laskukaavalla ;)

Niin, itse olen 190-senttinen, enkä ole ikinä seurustellut vaikka ikääkin alkaa olla jo neljännesvuosisata. Mielelläni kyllä ottaisin jonkun 180-senttisen tytön, jos vain jostain löytäisi ja saisi tosiaan valita muutamasta vaihtoehdosta muuten täysin samoilla ominaisuuksilla.

Tuppaavat vain olemaan nuo pitkät naiset sen verran komeita näkyjä (siis kauniita, ylväitä), että tuskin minulla olisi mitään asiaa heidän pakeilleen... Elämäni ihastukset ovat kuitenkin olleet hieman päälle 160-senttisiä, joten kyllä muut asiat kuitenkin ratkaisevat...

• Neiti*
        190-senttinen poika kirjoitti:

Eipä tuossa montaa sukupolvea menisi, kun olisi jo aikasmoisia hujoppeja tuolla laskukaavalla ;)

Niin, itse olen 190-senttinen, enkä ole ikinä seurustellut vaikka ikääkin alkaa olla jo neljännesvuosisata. Mielelläni kyllä ottaisin jonkun 180-senttisen tytön, jos vain jostain löytäisi ja saisi tosiaan valita muutamasta vaihtoehdosta muuten täysin samoilla ominaisuuksilla.

Tuppaavat vain olemaan nuo pitkät naiset sen verran komeita näkyjä (siis kauniita, ylväitä), että tuskin minulla olisi mitään asiaa heidän pakeilleen... Elämäni ihastukset ovat kuitenkin olleet hieman päälle 160-senttisiä, joten kyllä muut asiat kuitenkin ratkaisevat...

Joo, onneksi tosiaan muut seikat kuin ulkonäölliset ovat se ratkaisevin tekijä. Seurustellahan kerkee vaikka sitten koko elämän, kaksvitosena on hyvä vielä katsella :). Itselläni tuo suhde 0,9 kertaa jne. on kyllä yllättävän usein ollut, eli ihastukset on olleet niitä noin 180 senttisiä (itse 162). Vaikka on joukkoon mahtunut 170-senttisestä aina lähes parimetriseen asti. Pituuskin on vain yksi osa ulkonäköä eli tuskin monellekaan se tärkein kriteeri, vaikka ymmärränkin että monesti pitkät haluavat mieluummin myös pitkän kumppanin. Minkäs sille voi, mutta onneksi makuja on monia :).

• -Jere-

Oletteko jotenkin sairaita? Lukiko tämä pituussuhde Cosmopolitan lehdessä? Vaiko Reginassa?
        Mitä ihmeen väliä on pituudella jos tullaan hyvin toimeen ja rakastetaan.

Mies joka tarvitsee henkistä pönkitystä tarvitsee pienen naisen, näin mies tuntee olevansa edes kerran elämässään jotakin. Nainen jolla on huono itsetunto ja kaipaa tukea, tarvitsee suuremman miehen.

Mutta hyvät lapset!! Jos miehen ja naisen itsetunnot ovat kohdallaan ja terveitä, heille kumppanin pituudella ei ole mitään väliä. Pääasia on tulla toimeen, rakastaa :)

• -Jere-
        Neiti* kirjoitti:

Oletteko jotenkin sairaita? Lukiko tämä pituussuhde Cosmopolitan lehdessä? Vaiko Reginassa?

Mies joka tarvitsee henkistä pönkitystä tarvitsee pienen naisen, näin mies tuntee olevansa edes kerran elämässään jotakin. Nainen jolla on huono itsetunto ja kaipaa tukea, tarvitsee suuremman miehen.

Mutta hyvät lapset!! Jos miehen ja naisen itsetunnot ovat kohdallaan ja terveitä, heille kumppanin pituudella ei ole mitään väliä. Pääasia on tulla toimeen, rakastaa :)

• Neiti*
        -Jere- kirjoitti:

Eihän kukaan ole väittänytkään, että näin tulee toimia tai että tuo on ainoa sallittu pituusero. Mitä ihmeellistä siinä on, arvioidaanhan ihmisten kauneutta muutenkin, esim. symmetrisyyttä tai rinta-vyötärö-lantio -suhdetta jne. Onhan esitetty, että 90-60-90 on ihanteellisin suhde jollain mittarilla. Tämä ei tarkoita, että kaikkien pitäisi olla tuo tai muuten ei ole hyvä. Musta nää on ainoastaan hassuja miten joku kehittää tällaisia mittareita ja niitä on mukava pohtia, esim. monesti kuulee sanottavan joistain että "siinäpä sopusuhtainen ja kaunis pari". Sopusuhtaisuus kai siinä sitten on se mitä ihmiset pitävät kauniina.. Täällä palstoilla nyt ei saa mitään sanoa, heti on "liikaa vaatimassa" tai muuta yhtä typerää. Hohhoijaa..

• jdtyjf

hassua muuten että pienistä miehistä kertovan otsikon alle tulee aina pitkiä miehiä mainostamaan itseään.

• Serpico

Musta on hottia olla just mä. Mä tiedän, että teen vaikutuksen just itsenäni. Olen just tossa sun kuvaamassasi haarukassa ja reilusti alle 180cm. Mulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia aloittaa keskustelua, tai jatkaa sitä flirtiksi tai seurusteluksi itseäni reilusti pidemmän naisen kanssa. Ei koskaan. Ainoa vaikeus on ollut siinä, että mun katse on ollut rintojen tasalla. Jotkut pitävät sitä huonona asiana. Kaiken voi kääntää omaksi edukseen. Joidenkin mielestä ihmisten olisi rehellisempää pitää itseään nollana. Miksi?

• Axön

"Toi lyhyys on miehelle varmaan aika paha paikka, uskoisin." Kyllähän toi tuuppaa olemaan...
        M 20v 166cm

• 170 cm Eddie Vedder on ihana siinä missä tuo n. 165 senttinen yks kaupan myyjäpoikakin. :)

• tästä pituudesta vielä... Oikeasti, mitä väliä onko 170 vai 195?! Perhana kun lyhkäset miehetkin voi olla söpöjä, fiksuja, ihania, älykkäitä, seksikkäitä, komeita, huumorintajuisia ja taas pitkät tyhmiä, rumia, epä-seksikkäitä, huumorintajuttomia apinoita! (tosin apinat eläiminä ihania) Se mitä susta paistaa ulospäin vaikuttaa myös sun "pituuteen". Pätkä voi olla paljon pidempi kuin pitempi toverinsa. Ja mä muuten uskon näin, en vaan jallittele päättömiä tässä.

Joo, nyt riitti... Heippa. :D

• selväksi
        Flutteri kirjoitti:

tästä pituudesta vielä... Oikeasti, mitä väliä onko 170 vai 195?! Perhana kun lyhkäset miehetkin voi olla söpöjä, fiksuja, ihania, älykkäitä, seksikkäitä, komeita, huumorintajuisia ja taas pitkät tyhmiä, rumia, epä-seksikkäitä, huumorintajuttomia apinoita! (tosin apinat eläiminä ihania) Se mitä susta paistaa ulospäin vaikuttaa myös sun "pituuteen". Pätkä voi olla paljon pidempi kuin pitempi toverinsa. Ja mä muuten uskon näin, en vaan jallittele päättömiä tässä.

Joo, nyt riitti... Heippa. :D

*** Perhana kun lyhkäset miehetkin voi olla söpöjä, fiksuja, ihania, älykkäitä, seksikkäitä, komeita, huumorintajuisia ***

Jep, mutta tuossa lukee, että preferoit pitkiä miehiä, mutta toki lyhyet voivat päästä samalle tasolle mikäli heillä on muita positiivisia ominaisuuksia. Olenko väärässä ? Toki valintakriteereitä on oltava muutakin kuin "pitkä" - eikös se sentään olisi puupäistä. Samoin puupäistä olisi, jos "pitkä" olisi kategorisoiva eli muu ei ehdottomasti käy.

No, vertaan tilannetta toisin päin: myönnän, että huomioni kiinnittyy helpommin naiseen, jolla on isohkot rinnat (näin ollen helpoimmin kontaktinhaku kohdistuu "isorintaiseen"), mutta kuitenkin jos löytää naisen, jonka kanssa synkkaa, niin hänen rintansa on kuitenkin ne maailman seksikkäimmät riippumatta niiden koosta tms. Onko niin, että naisetkin pääsääntöisesti tsekkaavat pitkiä miehiä, mutta jos tutustuu johonkuhun, seikat kuten pituus, hiusten väri menettävät merkityksen (tai muuttuvat ehdottoman positiivisiksi ominaisuuksiksi) ?

• Voi.

Äskeinen vastaus ei tosin ole välttämättä reilu, että siihen vaikuttavat kaikki 167 senttiäni. Otsikkosi kysymykseen lienee nainen parempi vastaamaan.

Pituus ei varmasti ole kaikille se a ja o, mutta erittäin suurelle osalle naisia miehen pituus tuntuu olevan kynnyskysymys. Näin on ainakin internetissä. Yleisin naisen kertoma syy pakkeihin on:"Tunnut tosi mielenkiintoiselta, mutta etsin pidempää miestä." Muutaman kerran on jopa käynyt niin, että kirjoittelun ja kuvan näkemisen jälkeen treffejä sovittaessa nainen on kysynyt pituuttani. Pituuteni kerrottuani hän on todennut:"Ehkä on parempi, ettemme näekään."

Mahdollisessa alakynnessä olo johtuu vain siitä, että en vain vielä ole kohdannut sitä juuri oikeaa naista. Hän osaa arvostaa pituuden sijaan/lisäksi myös tupakoimattomuutta, älykkyyttä, kestävyysurheilijan kroppaa ja etenkin sisältöä. Sisällöstä ja yhdestä huumorin muodosta esimerkkinä käynee seuraava:

Dear mom,

I am sorry I have not written to you for a while. How are you doing? It has taken me some time to orientate myself in this strange world. Now I can handle day to day business without big problems. However, there is one question into which I would like to have an answer.

When I left home, you gave me some advice regarding women. You said that women look for intelligent, handsome man who takes care of his mental and physical appearance. Furthermore, a man should not be quiet and he should be a gentleman but not a yes-yes-man. Today, I wonder in which planet did ladies act as you told me they would do. This planet Earth and this country Finland does not seem to work that way.

Yes, I did as you advised and studied a good job for me. I do sports approximately once a day. When it comes to being gentleman, yes I do open the doors and let ladies go first, but I think that is just a little part of being a gentleman. Being a real gentleman requires a woman to be present. Do not worry, I did not start smoking. Therefore, I am not afraid to open my mouth to talk and I do not drink so much that it would affect my speech.

Here comes the fact that a man in Finland needs to catch a lady. He must be tall. Actually, this requirement has been noted in Finland as there is a song that says:"lisää pituutta heti tai ei aukea naisen peti". The translation goes like:"get more height now or the bed of a woman will not open". Salesman in a shop selling beds rolled his eyes when I asked him to show me a bed that will open, so I am not absolutely sure that my translation is correct.

Could you tell me what is the logic that a woman uses when she wants a tall man? I think there is no logic! For example, the lady might be 160cm or 170cm tall and she wants 185 cm or 180 cm tall man, respectively. There is also some kind of "using high heels" -requirement. Hello-o-o! As far as I know, the height of a man has no effect on whether the lady may use high heels or not. There is no law about this either (I checked).

Now I would need encouragement. Please, tell me there are some ladies who understand and act so that the height of a man is not the most important thing when she chooses a man for herself. Tell that fact to those men too that are not as tall as I am. They are in a big trouble. Really.

Thank you for reading this through. Have a February full of smiles! Take care of yourself! I am looking forward in reading from you soon!

• Olipas mukava teksti jotenkin. :)

• Flutteri kirjoitti:

Olipas mukava teksti jotenkin. :)

Hymy parantaa maailmaa. Kahden kirjoittamasi hymyn lisäksi paljon upeampi ja tehokkaampi hymy taisi käväistä huulillasi. Kiitän.

• sgsrgs

Tervettä tekstiä! Mä ainakin välillä suunnattomasti nautin lyhyydestäni (ei muuten ole sama asia kuin pienuus) luoja on nimittäin antanut mulle pitkän selän ja leveät hartiat, mutta muotista on raaka-aine loppunut jalkojen kohdalla. Tuloksena on veikeä kääpiö, ilman partaa tosin. Kuitenkin hassuja tapauksia tapahtuu esim. baarissa istuessa. Muutaman kerran on pitemmän tytön kanssa istualtaan lähdetty tanssimaan ja voin sanoa että tytön ilme on monta kertaa ollut näkemisen arvoinen! Ja mun mielestä on ihan hauskaa aiheuttaa hämmenystä :-D

Isoista ihmisistä ei ole muuta haittaa kuin että pitää varoa niiden kyynärpäitä, ne on turhan usein liikkeessä kun mä olen takana.

Sinänsä jännä juttu että mua lyhyempien miesten kanssa mä en tule millään toimeen. Tuntuu jotenkin liialliselta reviirinrikkomiselta, jos silmien tasalla on toinen mies.

• Kharush kirjoitti:

Hymy parantaa maailmaa. Kahden kirjoittamasi hymyn lisäksi paljon upeampi ja tehokkaampi hymy taisi käväistä huulillasi. Kiitän.

Kaltaisesi ovat mukavia. Pilkesilmäkulmassa jne... :)

• Flutteri kirjoitti:

Kaltaisesi ovat mukavia. Pilkesilmäkulmassa jne... :)

Lämmin henkäys talvisäässä täysin tuntemattomalta taholta. :) Lämpimästä henkäyksestä oli nauttimassa myös sinitiainen, jonka näin lenkiltä palatessani. Avantouinti lätäkössä kuului tuon sinitiaisen lauantaiohjelmaan.

• Kharush kirjoitti:

Lämmin henkäys talvisäässä täysin tuntemattomalta taholta. :) Lämpimästä henkäyksestä oli nauttimassa myös sinitiainen, jonka näin lenkiltä palatessani. Avantouinti lätäkössä kuului tuon sinitiaisen lauantaiohjelmaan.

Sinitiaiset ovat ihania muuten... :)

• *Esimerkki*

JUANES on 173 ja niiiiiin HOT!!!!
      Tosin IRL tykkään pidemmistä miehistä, yleensä, vaikka onpa muutama pätkäkin mut tyytyväisenä saanut pidettyä! :)

• keskip.miehet komeita

Pittin pituus
        Kirjoittanut: kaik noi superkomeet on kes... 30.1.2007 klo 19.58

Niinpä, ja Brad Pitt oli alta 180 cm. Samoin kun esim. Johnny Depp, T. Cruise, Lenny Kravitz, Mike Tyson (ei tosin komee), Sylvester Stallone, Orlando Bloom, Eddie Murphy, Robert de Niro, James Dean, Beatlesit, Hugh Heffner (ei taida olla kovin komee mutta charmikas), Albert Einstein (oli myös kova naistenmies), Eminem (en tiedä onko komee), P. Diddy ja lääh en jaksa enää, monet muut söpöliinit. Usein menee niin, että mies panostaa joko kokoon tai näköön.

• Anonyymi

Hei, olen 15 vuotias, ja olen ehkä 145cm, ei oo tullu mitattua, olen toivonut tyttöystävää mutta ei ole löytynyt sitä oikeaa ja koska olen niin ujo, mitä teen?. 😬😢

• Anonyymi

Lyhyet miehetkin on usein kovia tappelee/puolustamaan. Pituus ei merkkaa mitään.

• Anonyymi

Ja lyhyet miehet voivat olla puoleensavetäviä kaikin puolin :D

• Anonyymi

Alamittainen keskustelee itsensä kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe