Olisitko valmis lähtemään laihdutusleirille? sanotaan vaikka kuukaudeksi tai kahdeksi?
minä olisin heti valmis, jos sellaisia olisi!
miksei sellaisia ole suomessa? kyllä jo pikkuhiljaa niitäkin tarvitsisi...
LaihdutusLeiri!!
29
3922
Vastaukset
- kipeästi todellakin,
niin paljon on ylipainoisia,Oppisivat oikeat ruokailutottumukset
- kraft
"oppisivat oikeat ruokailutottumukset"??? Eiköhän jokainen tiedä ne jo. Ehkä tuollainen leiri opettaisi enemmänkin kurinalaisuutta, joka ei olisi pahasta hoikillekaan.
- on aikaa
lähteä kuukaudeksi tai kahdeksi laihdutusleirille? Ei minulla ainakaan, kun töitäkin pitäis tehdä...
- Belletta
Mulla on aikaa. Keälläkin 2,5 kk ope kun olen. Lähtisin mielelläni kuukaudeksi leirille.
- lähtisin!!
lähtisin heti! ottaisin töistä vapaata ja menisin vaikka kahdeksi viikoksi, jos ei pitemmäksi aikaa saisi lomaa!
- Sissy*
lähtisin.. voi ku sellai saataiskiin tänne =))
- vaikka heti!
Tänne ne leirit ja heti!
- saisi
uusia ystäviä ja tuki olisi aivan mahtavaa ja yhdessä tsempattais! sellaisia suomeen ja heti!
- iip
Olisin heti valmis, vaikka juuri 2 kuukaudeksi. Ottaisin pankista lainaa ja lähtisin! itsellä kun ei tuo laihdutus tunnu onnistuvan, eikä työt varmaan tässä auta. Siellä saisi keskittyä vain omaan hyvinvointiin eikä olisi houkutuksia.
- laihduttaja
iip kirjoitti:
Olisin heti valmis, vaikka juuri 2 kuukaudeksi. Ottaisin pankista lainaa ja lähtisin! itsellä kun ei tuo laihdutus tunnu onnistuvan, eikä työt varmaan tässä auta. Siellä saisi keskittyä vain omaan hyvinvointiin eikä olisi houkutuksia.
Suurin Pudottaja kisan voittaja Hardy on lehtitietojen mukaan rakentamassa Poriin lomakylää jossa aikoo pitää laihdutusleirejä.
- Tusiku
laihduttaja kirjoitti:
Suurin Pudottaja kisan voittaja Hardy on lehtitietojen mukaan rakentamassa Poriin lomakylää jossa aikoo pitää laihdutusleirejä.
Onko tämä totta? Millä aikataululla? Minä olen kyllä ykkösenä ilmoittautumassa :D Oletko lukenut lisätietoja,jos olet niin linkitätkö sivun josta voi lukea..
- Riitta :)
Hei! On ollut ajatuksena perustaa sellainen. Itsellä on pitkä yrittäjätausta mainos/markkinointi sekä ravintola-alalta. Ravintoterapeutti/terveyshuollon ammattilainen ja Personal Trainer.. tehtäisiin hyvä tiimi!
- mie vain..
minäkin olisin toooosi kiinnostunu tälläisestä..
lähisin kyllä heti..olisin valmis kaikkeen ja kovaan kuntoiluun ja oikeaan ruokavalioon ym..
olispa mahtavaa... - 6+20
Minä voin ilmoittautua testiryhmään jos perustatte! Ainahan pitää testata ennakkoon miten palvelu toimii :D
- ^lovebug^
moi voisitko ilmotella mulle jos saat tietoa asiasta että sellanen olis ..... mun irc on ^lovebug^ voit ottaa muhun yhtyttä sieltä... kiitos etukäteen
- ei onnistu
Ei ole kyllä varaa maksaa noin paljoa ylikiloista! Rahastusta osittain..
- Vain varakkaille
Tosi hieno ajatus, mutta ei ole duunarilla varaa. Kurssimaksun lisäksi pitäisi pystyä maksamaan tuolta ajalta oman asunnon kulut ja lainojen lyhennykset sun muut, eikä palkka juokse.
- Läski äijä
Lähtisin kyllä erittäin mielelläni laihdutusleirille, jos joku maksaisi minulle siltä ajalta palkan. Muuten ei ole mitään mahdollisuuksia. Jos Kela vaikka maksaisi täyttä kuntoutustukea, niin ilman muuta lähtisin. Olisihan se yhteiskunnankin etu, että ylipainoiset laihdutettaisiin ja totutettaisiin liikkumaan enemmän.
- jepujeeeeee
Lähtisin mielelläni, itse juur ajattelin kuinka hienoa olisi päästä suurimpaan pudottajaan ilman kameroita.
Ja kyllä aikaa on opiskelijalla, pitkä talviloma/kesäloma :)- Tj
No näinpä on asiat täälläkin... Aikaa löytyisi kyllä opiskelija kun olen. Ja vaikka olisin töissä niin järjestäisin aikaa, koska tuollaista mahdollisuutta en jättäisi käyttämättä.
Oma laihduttamiseni on kaatunut aina siihen että alussa en saa tarpeeksi tukea keneltäkään, sorrun herkuttelemaan koska tääl tampereen keskustassa kaikki mässyt on aivan liian lähellä. Kun ei harrasta liikuntaa niin täyskäännös kovaan urheiluun vaatisi reilusti potkua perseelle. Olis kiva kun olis joku joka kannustaisi, ohjaisi ja vertaistukea muista jotka on samassa tilanteessa.
En kuitenkaan löydä yhtään tuollaista leiriä koko pirkanmaalta vaikka kuinka etsin netistä... Onko tosiaan niin ettei tuollaisia ole kukaan järjestänyt???
Jos joku tietää asiasta tai osaa heittää jotain muuta hyvää vinkkiä kurinalaisempaan laihdutukseen niin otan tosi mielelläni vastaan kommentteja tääl :) Alan tulla epätoivoiseksi, eihän tää mun touhu voi näin jatkua... Haluun olla ens kesänä biitsillä merenneito enkä valas ;b
-Kuriton laihduttaja- - läääääääski
Tj kirjoitti:
No näinpä on asiat täälläkin... Aikaa löytyisi kyllä opiskelija kun olen. Ja vaikka olisin töissä niin järjestäisin aikaa, koska tuollaista mahdollisuutta en jättäisi käyttämättä.
Oma laihduttamiseni on kaatunut aina siihen että alussa en saa tarpeeksi tukea keneltäkään, sorrun herkuttelemaan koska tääl tampereen keskustassa kaikki mässyt on aivan liian lähellä. Kun ei harrasta liikuntaa niin täyskäännös kovaan urheiluun vaatisi reilusti potkua perseelle. Olis kiva kun olis joku joka kannustaisi, ohjaisi ja vertaistukea muista jotka on samassa tilanteessa.
En kuitenkaan löydä yhtään tuollaista leiriä koko pirkanmaalta vaikka kuinka etsin netistä... Onko tosiaan niin ettei tuollaisia ole kukaan järjestänyt???
Jos joku tietää asiasta tai osaa heittää jotain muuta hyvää vinkkiä kurinalaisempaan laihdutukseen niin otan tosi mielelläni vastaan kommentteja tääl :) Alan tulla epätoivoiseksi, eihän tää mun touhu voi näin jatkua... Haluun olla ens kesänä biitsillä merenneito enkä valas ;b
-Kuriton laihduttaja-http://www.uusipori.fi/pdf/up04.pdf
Lukekaa ensimmäinen artikkeli lehdestä, leirejä on mahdollisesti tulossa tulevaisuudessa :)
- ikuinen läskiki
Heti olisin valmis lähtemään. Minkäköhän takia ei ole sellaisia suomessa? kyllä tahkoisivat rahaa sillä.
- Nimetön-tyhjä
Nuorille ehkä paras tämmöinen leiri ja ilmainen on armeija. Siellä laihtuu, itsekin tippui kiloit 140 -> 100. Eikä tarvinnut edes yrittää mitään laihtuttaa en käynyt vapaaehtoisesti(siis vapaa ajalla) liikkumassa muutakoin iltaisin sodessa pizza tms. mutta silti laihtu tuon 40kg ei tosin pysyvästi, 20kg tuli takaisin armeijan loputtua mutta olen saanut siitäkin 20kg jo 2kg pois (28kg vielä veke sit olen tavoitteessani).
Siis on tuommoinen laihtuleirikin ihan mahdollinen esim. jos on mökki yrittäjä eli vuokraa mökkejä no miksei voisi järjestää ohjattua liikuntaa siellä kanssa. Eli jos olisi vaikka jokin majoitustila 20-30, siinä pihassa nii voisi olla tämä laihtuleiri toimia, eli ohjattua liikuntaa, tietoa oikeasta ruokasyömisestä (sillä suurin osa kuitenki vain ahmii kaikkea eikä kiinnosta, tälläkin foorumilla on väitetty, että "se olisi kuitenkin turhaa sillä kaikki tietää sen" no ei näköjään tiedä kun suomessakin on ylipainoisia). Mitä tulee hintaan; kela voisi tukea tälläistä maksamalla edes osan siitä.
Majoitus, ruoka maksavat minimissään mitä nyt voisi arvioita: 50euroa siihen ohjatut ryhmäliikunta tunnit ja tietoiskut päälle, eli noin 100euroa / päivä. Tämä taksa on siis hyvin varustellun hotelliyön verran maksaa. Jos haluaa tuloksia ei parin päivän kuuri riitä millään eli siellä pitäisi olla pidempääkin. Esim menisi vaikka loman ajaksi sinne.
Mitä tulee raha tilanteeseen jos hinnoittelu olisi 100euroa päivä ja paikka olisi ihan täynnä 30 ihmistä. Niin se on 30 x 100 = 3000euroa, joka tietää kuussa 30x 3000 = 90 000. Tuosta summasta tietenki miinustetaan kulut: ruoka, personal trainerin palkka ja muut kulut 8000e, ruoka & majoitus 40 000e. Ja sitten on tietenki verot joitan en rupea arvioimaan mutta kuitenki kyllä siitä voiton puolella jäisi olettaen paikka olisi täyteen buukattu tai edes lähestäynnä ympäri vuoden. Ja sitten pitää ottaa huomioon myös se että en ainakaan itse jättäisi liiketoimintaa pelkästään tuon varaa vuokraisin myös niitä mökkejä siitä järven rannalta siitä tulisi kanssa tuloja siitä jolloinka tämä olisi vähän kuin lisäpalvelu halukkaile.
Leirille pääsyvaadimuksena pitäisin lääkärintodistusta jossa käy ilmi että voi tulla tälläisellä leirille tai jos on rajoitteita pitäisi ilmetä siitä todistuksesta.
Jos joku haluaa pistää tälläisen pystyyn siitä vaan. - TÄRKEE JUTTU
Nimetön-tyhjä kirjoitti:
Nuorille ehkä paras tämmöinen leiri ja ilmainen on armeija. Siellä laihtuu, itsekin tippui kiloit 140 -> 100. Eikä tarvinnut edes yrittää mitään laihtuttaa en käynyt vapaaehtoisesti(siis vapaa ajalla) liikkumassa muutakoin iltaisin sodessa pizza tms. mutta silti laihtu tuon 40kg ei tosin pysyvästi, 20kg tuli takaisin armeijan loputtua mutta olen saanut siitäkin 20kg jo 2kg pois (28kg vielä veke sit olen tavoitteessani).
Siis on tuommoinen laihtuleirikin ihan mahdollinen esim. jos on mökki yrittäjä eli vuokraa mökkejä no miksei voisi järjestää ohjattua liikuntaa siellä kanssa. Eli jos olisi vaikka jokin majoitustila 20-30, siinä pihassa nii voisi olla tämä laihtuleiri toimia, eli ohjattua liikuntaa, tietoa oikeasta ruokasyömisestä (sillä suurin osa kuitenki vain ahmii kaikkea eikä kiinnosta, tälläkin foorumilla on väitetty, että "se olisi kuitenkin turhaa sillä kaikki tietää sen" no ei näköjään tiedä kun suomessakin on ylipainoisia). Mitä tulee hintaan; kela voisi tukea tälläistä maksamalla edes osan siitä.
Majoitus, ruoka maksavat minimissään mitä nyt voisi arvioita: 50euroa siihen ohjatut ryhmäliikunta tunnit ja tietoiskut päälle, eli noin 100euroa / päivä. Tämä taksa on siis hyvin varustellun hotelliyön verran maksaa. Jos haluaa tuloksia ei parin päivän kuuri riitä millään eli siellä pitäisi olla pidempääkin. Esim menisi vaikka loman ajaksi sinne.
Mitä tulee raha tilanteeseen jos hinnoittelu olisi 100euroa päivä ja paikka olisi ihan täynnä 30 ihmistä. Niin se on 30 x 100 = 3000euroa, joka tietää kuussa 30x 3000 = 90 000. Tuosta summasta tietenki miinustetaan kulut: ruoka, personal trainerin palkka ja muut kulut 8000e, ruoka & majoitus 40 000e. Ja sitten on tietenki verot joitan en rupea arvioimaan mutta kuitenki kyllä siitä voiton puolella jäisi olettaen paikka olisi täyteen buukattu tai edes lähestäynnä ympäri vuoden. Ja sitten pitää ottaa huomioon myös se että en ainakaan itse jättäisi liiketoimintaa pelkästään tuon varaa vuokraisin myös niitä mökkejä siitä järven rannalta siitä tulisi kanssa tuloja siitä jolloinka tämä olisi vähän kuin lisäpalvelu halukkaile.
Leirille pääsyvaadimuksena pitäisin lääkärintodistusta jossa käy ilmi että voi tulla tälläisellä leirille tai jos on rajoitteita pitäisi ilmetä siitä todistuksesta.
Jos joku haluaa pistää tälläisen pystyyn siitä vaan.Olen 120% prosenttisen varma, että laihdutusleireille on tilausta! Tulisin nimittäin HETI sinne itse.
Tästä oikeasti pitäisi tehdä kansanliike, joka vaikuttaisi siihen suuntaan, että olisi leiri, jonne osallistuminen olisi taloudellisesti mahdollista. Perustetta löytyy ilman muuta kansanterveyspuolelta. On aivan selvä, että harva (=ei kukaan) tulee sinne "halvalla" lomailemaan, koska laihduttamisesta on lomailu kaukana. Leiristä hyötyisi henkilöiden eli minun, lisäksi mun työnantaja, perhe jne.
Paikan ei tarvitse olla luksus, mutta internet pitää olla, että voi elää sosiaalista elämää ja tehdä vaikka töitä/opeiskeluita muutaman tunnin. Mutta haluaisin PAKOLLISTA urheilua, mähän menisin laihtumaan!
Please kaikki, pidetään meteliä tästä! Hinta pitäisi saada alle 500e/koko leiri. Mä nukkuisin AIVAN TYYTYVÄISENÄ vaikka makuupussissa, SAMA SE!!! Leirin pitäisi olla ainakin kuukausi. - tsatsatsa
TÄRKEE JUTTU kirjoitti:
Olen 120% prosenttisen varma, että laihdutusleireille on tilausta! Tulisin nimittäin HETI sinne itse.
Tästä oikeasti pitäisi tehdä kansanliike, joka vaikuttaisi siihen suuntaan, että olisi leiri, jonne osallistuminen olisi taloudellisesti mahdollista. Perustetta löytyy ilman muuta kansanterveyspuolelta. On aivan selvä, että harva (=ei kukaan) tulee sinne "halvalla" lomailemaan, koska laihduttamisesta on lomailu kaukana. Leiristä hyötyisi henkilöiden eli minun, lisäksi mun työnantaja, perhe jne.
Paikan ei tarvitse olla luksus, mutta internet pitää olla, että voi elää sosiaalista elämää ja tehdä vaikka töitä/opeiskeluita muutaman tunnin. Mutta haluaisin PAKOLLISTA urheilua, mähän menisin laihtumaan!
Please kaikki, pidetään meteliä tästä! Hinta pitäisi saada alle 500e/koko leiri. Mä nukkuisin AIVAN TYYTYVÄISENÄ vaikka makuupussissa, SAMA SE!!! Leirin pitäisi olla ainakin kuukausi.500 euroa kuukauden leiri? Hohhoh, pikkasen alakanttiin sanoisinko.
- jskkkk
tsatsatsa kirjoitti:
500 euroa kuukauden leiri? Hohhoh, pikkasen alakanttiin sanoisinko.
Lähtisin samointein!!!!!!! äkkiä leiri suomeen!
- OmShantiShivaShakti
jskkkk kirjoitti:
Lähtisin samointein!!!!!!! äkkiä leiri suomeen!
Vaihtoehto 1 - Kotini on linnani:
Tervetuloa asumaan meille. Tyhjennän kämpän sapuskasta ja lukitsen ovet. Internet ja muut kodin mukavuudet löytyy. Oma makuupussi mukaan. Hinta 100€ / 24h.
Vaihtoehto 2 - Ole kuin kotonasi:
Tyhjennän kotinne ruoasta ja lukitsen Teidät sisälle. Hinta 50€ / 24h.
- laihduttaja
Hei.
Muutin Ruotsiin syyskuussa ja täällä olen huomannut että saleja löytyy joka lähtöön ja jokaisella salilla voit ostaa jäsenkortin joka tarkoittaa joillain saleilla liikuntaohjelman henkilökohtaista suunnittelua ammattilaisten valvonnassa ja tietenkin vain salilla he voivat valvoa :D Mutta kuitenkin aika pilkkahintaan. Sekin jo pelkästään nostattaa motiivia että tietää mitä tekee ja mitä voi syödä. Olen syyskuusta asti ollut tuolla kyseisellä salilla, painoin 64kg (olen 155cm pitkä joten se on mulle paljon) ja nyt painan 56kg, eli olen 6kg päässä tavoitteestani ! :) - Pertsaa2
Vaikka olenkin nuori niin kyllä sinne menisin jos ilmaiseksi pääsisi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091257
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!38995Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41905- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78669Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s65641- 34606
- 57587