Hiukseni blondattiin ja leikattiin ja hakusessa olisi hyvä hopeashampoo. Bonacuren hopeash. on kohta lopussa ja ajattelin vaihtaa merkkiä(ei tarpeeksi tehokas ja kestänyt tosi tosi kauan). Onko kokemusta Cutrinin catch the color hopeashampoosta tai hoitoaineesta? Lyhyisiin hiuksiin on varmaankin hopeashampoo parempi kuin hoitoaine??
Paras hopeashampoo?
7
2654
Vastaukset
- ---
Ainut toimiva hopeashampoo löytyy kampaamo-Lorealilta.
- hopea blondi
paras silver-shampoo on Wellan SP-sarjassa. toimii taatusti ja on tehokas
- kultakutri_
noita hopeashampota myös marketeista? Tai ylipäätänsä jotain vähän edullisempia, huono rahatilanne tällä hetkellä.
- silverblondi
kultakutri_ kirjoitti:
noita hopeashampota myös marketeista? Tai ylipäätänsä jotain vähän edullisempia, huono rahatilanne tällä hetkellä.
ei löydy marketeista. ainoastaan kampaamoista. ootko kattonut hairstoren tarjouksia? Niillä on joskus tarjouksia nettisivuillaan....
- Kokeillut
Olen käyttänyt cutrinin catch the color hopeashampoota sekä keep the color hopeahoitoainetta. Toimii ihan hyvin ja monet tutut ovat kehuneet loistavaksi kamaksi. Muista hopeashampoista mulla ei ole kokemusta.
Tuo kampaamo-L´orealin hopeashampoo on kuulemma myös toimiva. Hintahan voi tuntua kovalta mutta itse ainakin maksan enemmän mieluummin toimivasta tuotteesta kuin vähän ei-toimivasta.- Carmela2
tuttujesi kanssa, loistavia nuo Cutrinin hopeashampoo ja -hoitis. Bonacuren vastaavat eivät ole läheskään yhtä tehokkaita.
- braa
Shampoo löytyy täältä:
http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=166
ja hoitoaine täältä:
http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=168
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822