Merkitseekö naisen ääni sinulle jotain?
Tiedän erään tapauksen jolle on mm yx homomies sanonu että kannattais hakea töitä läähätyslinjoilta. Sama tyttö on palkattu töihin puhelinvaihteeseen sen äänen takia ja sen expoikaystävät on soittaneet sille joka ilta ja tunnustaneet, että "tulevat hyvin iloisiksi" sen äänen kuultuaan ;p
Tietenkin muutkin asiat ovat tärkeitä mutta onko olemassa miehiä joilla on äänifetissi?
Naisen ääni
27
4739
Vastaukset
- mutta
noin päin homma ei minun kohdalla niinkään toimi.
Ennemminkin kyse on siitä, että jos nainen kailottaa korkealta ja kovaa sekä vielä sellaisella äänensävyllä ja -värillä, että selkäpiissä asti karmii, niin se on todellinen turn off.
Jalat alle ja karkuun. Yleensä tuollaiset tapaukset ovat vielä niin rakastuneita omaan ääneensä, että sitä "puhetta" kyllä riittää enemmän kuin tarpeeksi.- alkup.
Noi on karmeita tapauksia =D
Ymmärrän reaktiosi hyvin.
Tällä kyseisellä tytöllä on aika matala ääni.
Päivittäin, kun on puhelimitse yhteydessä tuntemattomiin naisimmeisiin, niin kyllä joidenkin ääni assosioituu johonkin tietyn tyyppiseen ihmiseen.
Muutama mainitakseni:
- Purkkaa jauhava kynsiään viilaileva blondi sihteeri.
- Piipittävä Outi Alanen.
- Huohutuspuhelimen seksipommi.
Yleensä assosiaatiot ovat olleet kyllä ihan metsässä. Ääni ei korreloi selvästikään mitenkään ulkonäön kanssa, valitettavasti.- Taasnäitä
Nuorena poikana olin yhden kesän kunnan hommissa. Keskusneitinä oli ihan muuten normaalisti puhuva nainen mutta puhelimeen hän puhui sellaisella kuiskaavalla äänellä joka sai miehen kuin miehen polvet notkahtamaan. Jotkut jätkät kuulema soittivatkin sinne keskukseen ihan vaan kuullakseen sen naisen kuiskaavan, jonkinlaista puhelinterapiaa kai.
Joskus myöhemmin näin lehdessä työpaikkailmoituksen jossa etsittiin ihmistä jolla on miellyttävä puhelinääni. Se nainen olisi otettu koska tahansa sellaiseen hommaan. - pohtinut...
mutta jostakin syystä erään kaunissilmäisen naisen ääni tuo heti positiivisia tunteita :)
- miäs1
Mutta se ei tunnu fetissiltä vaan ihan luonnolliselta.
Sellainen suloinen, tyttömäinen mutta kuitenkin aikuinen naisen ääni on sitten ihanaa kuunneltavaa. Kun sellaisen äänen kuulee niin alkaa pakostakin haaveilemaan kuulevansa sen sylissä istuvalta "tulevaisuuden tyttöystävältä". - alkup.
kommentteja täällä.
Täytyypä ruveta treenaamaan tota omaa ääntä oktaavia alemmas tai jotain... ;) - eikös
Kleopatrakin vietellyt niitä miehiä juuri soinnukkaalla äänellään ja keskustelutaidoillaan, eikä niinkään kauneudellaan?
- Naisilla
on yleensä jotenkin lumoavan suloinen ääni. Yksi hyvä esimerkki on laulajatar Ayumi Hamasaki.
Tässä on ihana laulu(alkua jankutusta lukuunottamatta):
http://www.youtube.com/watch?v=xtiI3g1pelo- Tyttis79
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
taitaa mennä tonne The 69eyesin laulajan puolelle, samaten Sakari Kuosmasenkin mörinää kuuntelee mieluusti. Ja sit sen Brightboy-bändin laulajan ääni..."Vanity fair"-kappale esim.
- Naikkonen_sanoo
Tyttis79 kirjoitti:
taitaa mennä tonne The 69eyesin laulajan puolelle, samaten Sakari Kuosmasenkin mörinää kuuntelee mieluusti. Ja sit sen Brightboy-bändin laulajan ääni..."Vanity fair"-kappale esim.
Chris Isaak on kans upea ääninen, Axl Rose'lla on magee, Rauli Badding Somerjoella oli vivahteikas ääni ;)
Onhan noita ja lisääkin piisais muttei tuu mieleen. Samu Haber... - Herra37
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
Chris Isaak on kans upea ääninen, Axl Rose'lla on magee, Rauli Badding Somerjoella oli vivahteikas ääni ;)
Onhan noita ja lisääkin piisais muttei tuu mieleen. Samu Haber...Pakko kysyä että eikös toi Nat King Cole ole mitään? Aattelin vaan kun viime viikolla tuli siitä dokumentti ja siinä kerrottiin että kaikki naiset aina tipahti polvilleen kun Nat avasi suunsa ja alkoi laulamaan :)
- Naikkonen_sanoo
Herra37 kirjoitti:
Pakko kysyä että eikös toi Nat King Cole ole mitään? Aattelin vaan kun viime viikolla tuli siitä dokumentti ja siinä kerrottiin että kaikki naiset aina tipahti polvilleen kun Nat avasi suunsa ja alkoi laulamaan :)
vaikka musiikkimakuni onkin melko laaja niin olisko sen esittämä musiikkityyli kuitenkin niin juuttunu tiettyyn genreen jota harvemmin kuuntelen, miesten esittämänä ;)
- Tyttis79
Herra37 kirjoitti:
Pakko kysyä että eikös toi Nat King Cole ole mitään? Aattelin vaan kun viime viikolla tuli siitä dokumentti ja siinä kerrottiin että kaikki naiset aina tipahti polvilleen kun Nat avasi suunsa ja alkoi laulamaan :)
tyyppiä, enkä jaksa etsii kuka se on..tai sen musaa kuunnella. Nii hidas kone nyt.
- fetissi tai ei mutta
Ääni voi naisella kuin miehelläkin olla mielyttävä tai epämielyttävä.
Aistien kanssa muutenkin on niin. Siinä missä jotkin hajut, maut, kosketukset ja värit aiheuttavat fiboja, niin myös äänillä on omat virityksensä.
Joskus olen pysähtynyt kesken päivän, yllättäen, kuuntelemaan miellyttävää naisen ääntä. Se on saattanut kuulua radiosta tai vaikkapa kaupassa tms. paikassa takaani.
Mielenkiinnolla olen tsekannut äänen kantajan. "Minkä näköinen ihminen kantaa jumalaisen kutkuttavaa ääntä?"
Usein minua miellyttävien äänien kantajat ovat suhteellisen isokokoisia, "pehmoisia" naisia. Mutta ei aina.
Laulajista Cesaria Evoran ääni lukeutuu susikkeihini.- ääni/////////////
Jos naisella on ääni kuin tolla muijalla karaokepelle ""KATRA
niin ei ei ei ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yokkis!!!
- Seeman
.... oli rannikolla sellainen paikka kuin Helsinki Radio, joka hoiti merenkulun radio- ym. liikennettä. Siellä oli töissä upea ääninen naishenkilö, jota kuunteli mielellään.
Ääni nostatti sielusta jotain täyttymätöntä kaihoa tms. ja sitä kuunteli mielellään.
Töissäni monet miehet jäivät kuuntelemaan sitä ääntä ja se herätti joka kerta valtavan keskustelun henkilöstä.
Sitten alettiin miettimään että pääsisköhän em. paikalle tutustumaan toimintaan, jotta näkisi että minkä näköinen hän on.
Mutta asia jätettiin toteuttamatta, kun yksi kaveri kieltäytyi lähtemästä perustelunaan ettei hän viitsi rikkoa muodostamaansa illuusiota hänestä, koska olisi järkyttävä pettymys todeta että jos henkilö olisi vanha mummu, jolla nenän päässä olevasta syylästä kasvaisi karvoja.
No, tämä ihana ääninen nainen hävisi sitten jonnekin, eikä kuulunut sitten enää milloinkaan eikä Helsinki Radiotakaan enään ole.
Vastaavasti suunnilleen samoihin aikoihin toimi Muga Radio Adin, jossa nainen kailotti niin että hermoja riisti. Se oli sävyltään jne. aika karmaisevaa kuultavaa ja töissä pohdittiinkin että miten sen ukko jaksaa moista kuunnella vai olikohan ukko kuuro?
Eli kyllä joskus tulee vastaan kaunis ääni jota on kiva kuunnella ilman fetissiin viittauksia tai muuta.- Tyttis79
sen naisen ääni, joka oli Uutisvuodossa Tommyn tilalla. Naisen olemuskin oli aika epämiellyttävän oloinen naisen näkökulmasta katottuna.
- naisiaan
Tyttis79 kirjoitti:
sen naisen ääni, joka oli Uutisvuodossa Tommyn tilalla. Naisen olemuskin oli aika epämiellyttävän oloinen naisen näkökulmasta katottuna.
todella *
- ä-ä-ääää
sellainen ääni myös. Olin aikanaan puhelinmyyntityössä (en lehtimyyjänä) ja enimmäkseen soittelin miehille.. Työkaverit vi**uilivat, että perustavat mulle oman maksullisen linjan, johon asiakkaat saavat soitella, kun äijät niin tykkäävät jutustella mun kanssa ja ihan vaan siksi tekevät kauppoja, että saavat pitää mut tyytyväisenä ja langanpäässä :)
Juu, tottahan se on, että ihan mielelläni pidän oman ääneni. Pari ihmistä on verrannut mun ääntä nuorempaan versioon tän 24ssä Dina Arazia näytelleen naisen ääneen.. http://24.wikia.com/images/thumb/9/9e/Ep_mitchhaasetha.jpg/200px-Ep_mitchhaasetha.jpg
jotkut ovat verranneet ihan kotimaiseen Paula Koivuniemeen.. :) Paitsi mun ääneni ei ole ihan yhtä käheä.
Minä kyllä olen ihan ääneni näköinen, eli tumma jne.
Niin ja kai niitä on olemassa miehiä, joilla on äänifetissi, jos kerta sellaisia naisikin on.. Minulla on äänifetissi :) Rakastan tietyntyyppisiä miesääniä ( ja brittiaksenttia), kuten esim. Alan Rickman, Hugh Grant, Jeremy Irons etc. - Herra37
Totta kai silläkin on väliä, mutta ei sen mikään fetissi tarvitse olla. Oletan että olet itse nainen vaikket sitä missään sanonutkaan, joten itsekin varmaan tykkäät että jollain miehellä saattaa olla erityisen miellyttävä ääni jota on mukava kuunnella. Se on mielenkiintoista että välttämättä livenä asiaa ei ajattele sen enempiä mutta kun puhuu sitten jonkun kanssa puhelimessa niin siinä havahtuu että onpas hänellä miellyttävä ääni.
Ja kyllähän ne äänet ihan tietoisesti valitaan. Esim jos olet katsellut lauantai iltana tulevaa luontodokumenttia niin siinä kertojana olevalla miehellä on hyvin rauhallinen, selkeä ja matala ääni. On kuulemma hyvin suosittu kaveri näissä tv-dokumenteissa joissa tarvitaan taustalle kertoja.
Kauhein ääni naiselle on tämmöisten kehonrakentajille tyypillisten streroidien sävyttämä miehekäs matala mörisevä ääni. - vato retro
Kerran olen kiinnittänyt asiaan huomiota. Kirjakaupassa oli myyjänä nuori näpsä nainen, jolla oli aivan uskomattoman syvä bassoääni. Semmonen tosi matala ja tumma ja kaunis ääni, hyvä että koskaan miehellä kuullut vastaavaa. Paula Koivuniemi ei pääse edes lähelle. Tytön ääni oli enempi Salminen/Ryhänen -akselilta.
Alkoi suorastaan sisuskaluja myllertämään. Menin ihastuksesta aivan veltoksi. - kiinnittää
huomiota, jos se on jollain tapaa erikoinen. Rasittavan kuuloiseksi miellän narinan äänessä. Esimerkiksi subtv:n vesipostin takaa löytyvä Ilona (entinen maikkarin chatti juontaja). Myös liian hiljaa puhuminen on vähän ikävää kuulijan kannalta. Miellyttävä ääni on sellainen pehmeähkö. Esimerkiksi yle x:n Marja Hintikalla on miellyttävä ääni.
Miehistä ehdottomia ykkösiä ovat leffojen trailereiden puffaaja ja volvomainosten mies :)
Tässä vielä esimerkkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=-yB4unVkfJs - oiy
Olen hulluna korkeaan pehmeään avuttomaan kimittävään ääneen. Vanhojen suomi-filmien naisten puhetapa viehättää ja Marilyn Monroen ääni on todella sensuelli.
Valitettavasti nykyään lähes kaikki naiset puhuvat monotonisella tai narisevalla äänellä, koska sitä pidetään uskottavampana.
Esimerkiksi muuten viehättävän taitoluistelijan Kiira Korven ääni on järkyttävä. - jkljhjkjh
Mä olin kerran yhessä toimistossa, jossa oli nainen joka soitti tosissaan asiakkaillensa "haluatko pika panon tilillesi" -mainoksen tyylisella äänellä. Mua kuvotti kuunnella sen oikeen vääntämällä väännettyä hunajaista ääntä. Koomista oli, että ties aina kaukaa jo milloin ko. nainen puhu puhelimessa ku ääni vaihtu niin selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362878
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572288Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281839- 1291568
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641338- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969