Ystävänpäivälahja..

Nainen.

Kertokaa vinkkejä, mitä kivaa voisi ostaa miehelle ystävänpäivälahjaksi? Tahtoisin kivaa ja erikoista ^^ Mitä ite olette suunnitelleet/ ajatelleet?

35

41202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmm......

      Boksereissa ei voi mennä vikaan :)

    • kravatteja

      Kirpputoreilta saa parilla eurolla kokonaisen kourallisen kravatteja. Jos on akuankankuvilla, sammakoilla tai tisutädeillä, aina parempi, mutta vinoruudulliset polyesterikravatitkin voi olla ihan jees.

      Ei ainakaan enää valita, ettei ole mitään päällepantavaa. Kraka vaan miehelle kaulaan ja muuten onkin parasta olla jo valmiiksi alasti.

    • elli1

      Ihan taatusti pidetty lahja miehellekin on hierontalahjakortti ja mielellään niin että varaat ajankin valmiiksi. :-)

    • PikkuinenTyttö92

      Varmasti ajatus on tärkein, mies ilahtuu omatekemästä lahjakortista vaikka yhteistä aikaa luvaten tai joku hellittelypakkaus tai jotain. Sanon näin nuoren näkökulmasta, en voi oikeasti tietää mutta ajattelen mistä oma isäni pitäisi. Käytä mielikuvitustasi, AJATUS ON TÄRKEIN:) onnea lahjan keksintään :D

    • Ränd

      tuo hellittelypakkaus kuulosti tosi hyvältä! Teet hänelle oikeen kunnon "paketin" KOTONA ja ITSE :) Riippuu paljon miehestä mitä hän haluaa ja mistä hän pitää.. Yllätä hänet! Kenties romanttinen ruokailu, makuuhuoneen koristelu tuoksukynttilöillä ymsyms. Käytä mielikuvitusta! Olen itse mies ja uskon että onnistunut tällainen on paras lahja mitä voi antaa ;)

      Tämä kyllä varmaan toimii jopa enemmän naisille, mutta vie kyl miehenkin jalat alta! ;>

    • simppelis

      Olen löytänyt kivan sivuston http://www.aitolahja.fi/ siellä saa esim. sydänlahjoja omalla painatuksella ystävänpäiväksi. Esim. ornamentti tai tyyny ovat ihan mukavia.

    • zenc
    • Aimo A

      Hei
      Itse olen löytänyt täältä vinkin:

      www.apuri.fi

    • ehdotus

      Teetä persoonallinen magneetti valokuvasta tekstillä piristämään tulevia päiviä ..
      kurkkaa ideoita
      www.brunni.fi

    • zuccaa

      Miten olis sellaiset värikkäät varvassukat?.

      • Huomasitteko muuten että tämä aloitus on tehty vuonna 2007? Jos aloittaja joskus osti sukat niin ewiköhän nuo ole jo puhki kuluneet ;)


      • Vanhassa vara...
        exergy kirjoitti:

        Huomasitteko muuten että tämä aloitus on tehty vuonna 2007? Jos aloittaja joskus osti sukat niin ewiköhän nuo ole jo puhki kuluneet ;)

        No eihän itse aihe mihinkään katoa, vaikka sukat onkin jo voineet kulua puhki v:sta 2007 alkaen...

        Hämeenlinnassa on Finnoman-niminen miesten lahjoihin ja sisustujuttuihin erikoistunut liike (jotain 300 neliöö...) ja niillä on myös verkkokauppa www.finnoman.com . Sieltä löytyisi varmaan Ystävänpäiväksi ja muiksikin merkkipäiviksi ideoita.


      • werwrqtreds
        Vanhassa vara... kirjoitti:

        No eihän itse aihe mihinkään katoa, vaikka sukat onkin jo voineet kulua puhki v:sta 2007 alkaen...

        Hämeenlinnassa on Finnoman-niminen miesten lahjoihin ja sisustujuttuihin erikoistunut liike (jotain 300 neliöö...) ja niillä on myös verkkokauppa www.finnoman.com . Sieltä löytyisi varmaan Ystävänpäiväksi ja muiksikin merkkipäiviksi ideoita.

        Hauskat ystävänpäivälahjat löytyvät tietenkin superkaupat: http://www.superkauppa.fi/lahjaideat/eri-tilaisuuksiin/ystavanpaivalahjat.html



      • Katy*
        exergy kirjoitti:

        Huomasitteko muuten että tämä aloitus on tehty vuonna 2007? Jos aloittaja joskus osti sukat niin ewiköhän nuo ole jo puhki kuluneet ;)

        Olisin kovasti halunnut ostaa miehenpuolikkaalleni varvassukat lahjaksi mutta mistä helkatista saa varvassukkia kokoa 50? (ei, kaupan koko 48 ei veny lähellekään tarpeeksi) :/


      • 1111111
        Katy* kirjoitti:

        Olisin kovasti halunnut ostaa miehenpuolikkaalleni varvassukat lahjaksi mutta mistä helkatista saa varvassukkia kokoa 50? (ei, kaupan koko 48 ei veny lähellekään tarpeeksi) :/

        ostais sukkia tai boxereita miehelleni lahjaksi. Tai kravaattia! todella omaperäistä.. ja omasta kokemuksesta tiedän että miehet (ainkin ne joita itse olen tapaillut) ovat sanoneet etteivät välttämättä välitä sukista tai boxreista lahjoina.

        En halua loukata ketään mutta ihan vaan vinkkinä.


      • miir
        exergy kirjoitti:

        Huomasitteko muuten että tämä aloitus on tehty vuonna 2007? Jos aloittaja joskus osti sukat niin ewiköhän nuo ole jo puhki kuluneet ;)

        Mutta joku googlettamalla lukee näitä vielä vuonna 2014 ja ottaa esimerkkejä... ;)


    • loghouselover

      Itse löysin kivan Sydän -pannunalusen DesignShopOutletista (www.designshopoutlet.com). Teen sen päälle sydänkakun ja jää kiva muisto. Huomasin, että samalla tuen sydänlapsia, not bad!!

    • Marja25

      Jos kaipaatte jotain erikoista, sitten kivoja vinkkejä löytyy www.elamyslahjat.fi

    • Nassula

      Jos vaikka tyyny oman nassun kuvalla, niin voi sitä halailla kun en ole paikalla?

    • Miten olis

      pumpattava Barbabapa.

    • Ainoa6sto

      Yhteinen loma on tosi kiva ystävänpäivälahjaidea. Netistä löytyy Loistoboxin lahjakortti, jolla voi valita useista eri vaihtoehdoista miniloman kahdelle hengelle Suomessa. Lahjakortissa ei näy sen arvoa, jonka vuoksi se on kiva ja kätevä antaa lahjaksi. Tutustu osoitteessa www.loistoboxi.fi.

    • yksvaan88

      Mä tein miehelle sellasen kivan yllärin, että askartelin sille ite lahjakortin, millä se saa multa 1 kerran hieronnan, suihinoton ja mitä vaan haluaa ;DD kyllä tykkäs :) kannattaa kokeella, se kyllä toimii varmaan aika moneen mieheen:) oma ainaki tykkäs, koska oon ujo enkä yleensä kehtaa tehdä mitää tällästä, sit kerran räväytin ja keksin tälläsen :D

      • Paras idea ikinä

        Tässä olet kyllä osunut niin ytimeen kuin vaan voi. Vuoden nainen-palkinto pitäisi antaa sinulle!

        Varmasti 100% miehistä arvostaa tällaisen lahjan asteikolle 10, kun bokserit jäävät asteikolle 1.


      • 6 + 19

        Hurraa!! Hurraa!!


    • gwq33
    • ihanimmanmiehennaine

      tuo suihin otto ideakaan ei toimi jos antaa miehelle muutenkin VÄHINTÄÄN pari kertaa kuussa suihin oton ;)

    • vähänhömppää

      Omasta mielestäni yhteinen tekeminen on paras ystävänpäivälahja... vaikka olishan se kiva itselle kukkakimppu saada.. :D

      Yhteinen leffa-ilta joko teatteriin tai kotisohvalla, syömään jotain erikoisempaa kokeiluun joko itse yhdessä tehden tai menemällä valmiiseen pöytään... hunajahierontaa saunassa? Ihan vaan mielikuvitus on rajana...

    • t8ggk

      Lemmenlukko on romanttinen lahja. Joka käydään ripustamassa sillan kaiteeseen.
      Keski-euroopassa tämä todella suosittu rakkaudenpäivänä eli ystävänpäivänä.

      • saak

        no hohoh


    • perverssi-amor

      mielessä kävi tilata pizzeriasta sydämen muotoinen pizza. Mutta kun ollaan molemmat ennemmin fitness friikkejä, niin päädyin aarteenmetsästykseen. Alkuun sydänrasiallinen proteiinia, jossa vinkkinä, että katsoisi puhelimeen, johon ohen lähettänyt miellyttävän kuvan. Kuvassa lukee "candy", mikä on vihje karkkipurkille(kodista löytyy), josta löytyy rakkauskirje. Hyödynnä todennäköisesti väliin myös tämän sivun vinkkä omatekemästä lahjakortista, kiitos siitä;) Jonkun mielestä voi mennä mulla överiksi, mutta musta ajatus on hauska! Ja pudjettina vaan 10e protskuihin, mahtavaa!

    • Typerääjatympeää

      MIKSI NOSTATTE NÄITÄ KYMMENEN VUOTTA VANHOJA ALOITUKSIA???????????

      • Anonyymi

        Koska näitä luetaan vielä vuonna 2020


    • Anonyymi

      Eroottinen ehdotus, jos ajattelen miehen kannalta osta nailonit, sukkanauhat ja korkokengät ja menet miehes eteen, jos ei mitään tapahdu on toivo mennyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe