RIPSIPERMANENTTI

Tönkköripsi

Mitä maksaa ripsipermanentti ?

Onko kokemuksia, kauanko kestää ja onko tulos hyvä ?

8

5868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Olen itse ottanut tuon kaksi kertaa ja tulos on ollut loistava. Mulla on luonnostaan tosi suorat, melkein alaspäin kääntyvät ripset. Permiksen jälkeen ne ovat olleet todella kauniit ja taipuisat. Kesto n. 2 - 2,5 kk ja Turussa olen ottanut ja maksoi muistaakseni jotain 40 €.

• tuo..

ripsipermanentti oikee tarkalleen ottaen tekee?

voiks siitä olla mitään haittaa ripsille?

• haitta ole.

Ja niihin laitetaan vielä hoitoainetta.

• pitkäripsisille

mulla OLI pitkät ripset, ja menin ottamaan ripsipermanenttia (makso 35e), kosmetologi laitto suurimman puolan mitä hänellä oli, L-kokoinen ja lopputulos oli toisessa silmässä hyvin taipuneet ripset ja toisessa silmässä vain puolet, ja puolet sojotti suoraan sivulle. onhan se tekijästä tietysti kiinni!
      Taipuneet ripset taipui vielä päästä taaksepäin kaarelle kun osuivat yläluomeen. AIVAN JÄRKYTTÄVÄT!!!! Tuo permanentti kyllä tuhos mun ripset kokonaan, niitä irtoilee paljon tiuhempaan kuin ennen! Ne on sotkuiset, kun ennen ne pysy edes suht suorassa järjestyksessä.

pettynyt olen.

• tosi väärin

Eihän se noin saa mennä. Yleensä pitkiin ripsiin pitää permanenttiaine laittaa vähän yli puolen, että taipuu kauniisti. Yleensä ei permanenttiainetta saa laittaa ihan ripsen päähän. Nuo suorat ripset ovat sitten jääneet rullanalle, niitä ei ole nostettu rullalle.
        Jos ripsipermanentissa käy näin eikä ole tyytyväinen, ripset voi aina suoristaa ja mielestäni tekijän on tehtävä se ilmaiseksi koska työ on epäonnistunut.
        Se on kurja, että ei opetella kunnolla tekemään näitä ripsipermanentteja koska siloinkun ne on tehty huolella on ripset n. 1-2 kk. kauniit.
        Onneksi ripset uusiutuvat n. 2kk.välein joten älä ole huolissasi kyllä sieltä kasvaa taas omat ripset samanlaisina koska ei tuo ripsipermanentti karvatuppea tuhoa josta se uusi ripsi kasvaa.

• mimo_
        tosi väärin kirjoitti:

Eihän se noin saa mennä. Yleensä pitkiin ripsiin pitää permanenttiaine laittaa vähän yli puolen, että taipuu kauniisti. Yleensä ei permanenttiainetta saa laittaa ihan ripsen päähän. Nuo suorat ripset ovat sitten jääneet rullanalle, niitä ei ole nostettu rullalle.
        Jos ripsipermanentissa käy näin eikä ole tyytyväinen, ripset voi aina suoristaa ja mielestäni tekijän on tehtävä se ilmaiseksi koska työ on epäonnistunut.
        Se on kurja, että ei opetella kunnolla tekemään näitä ripsipermanentteja koska siloinkun ne on tehty huolella on ripset n. 1-2 kk. kauniit.
        Onneksi ripset uusiutuvat n. 2kk.välein joten älä ole huolissasi kyllä sieltä kasvaa taas omat ripset samanlaisina koska ei tuo ripsipermanentti karvatuppea tuhoa josta se uusi ripsi kasvaa.

Minullakin epäonnistui ripsipermanentti ihan täysin. Toisen silmän ripset taipuivat ihan rullalle niin että menivät "ympäri". Onneksi niihin laitettiin edes vähän sitä ainetta nii että ne hieman suoristui. Toisen silmän ripsistä tuli taaskin ihan siksakkia..Eli ne menee melkeinpä kuin portaat. Nyt vain odottelen että ripset irtoaisivat ja kasvaisi uusia tilalle. Kuukausi mennyt ja vieläkin nämä on yhtä kauheat. Ennen ripseni olivat todella pitkät ja ihanat mutta ne olivat todella suorat. Tämä ripsipermanentti maksoi 40e. Onko siis vika permanentin laittajassa? Uskallanko vielä mennä johonkin toiseen paikkaan ehkä yrittämään sitten myöhemmin kun omat ripseni ovat tulleet takaisin paremmiksi? Ja mistä tiedän, kuka osaa laittaa. Millaisia kysymyksiä voisin kysyä jotta tiedän henkilön olevan ammattitaitoinen?

Kiitos :)

• teen näin
        mimo_ kirjoitti:

Minullakin epäonnistui ripsipermanentti ihan täysin. Toisen silmän ripset taipuivat ihan rullalle niin että menivät "ympäri". Onneksi niihin laitettiin edes vähän sitä ainetta nii että ne hieman suoristui. Toisen silmän ripsistä tuli taaskin ihan siksakkia..Eli ne menee melkeinpä kuin portaat. Nyt vain odottelen että ripset irtoaisivat ja kasvaisi uusia tilalle. Kuukausi mennyt ja vieläkin nämä on yhtä kauheat. Ennen ripseni olivat todella pitkät ja ihanat mutta ne olivat todella suorat. Tämä ripsipermanentti maksoi 40e. Onko siis vika permanentin laittajassa? Uskallanko vielä mennä johonkin toiseen paikkaan ehkä yrittämään sitten myöhemmin kun omat ripseni ovat tulleet takaisin paremmiksi? Ja mistä tiedän, kuka osaa laittaa. Millaisia kysymyksiä voisin kysyä jotta tiedän henkilön olevan ammattitaitoinen?

Kiitos :)

Permanenttiainetta ei saa laittaa koko ripsiin vaan katsottava ripsien pituus jos hyvin lyhyt laitetaan aine sinne aika juureen taas pitemissä viedään vähän korkeamalle.
        Lisäksi katsottava ripsien laatu, onko karva ohutta tai paksua jolloin vaikutusaikakin on eri.
        Hyvin tärkeää on laittaa ripset rullalle niin, että ne ovat erillään ja kaikki ripset rullalla. Tämä on toimenpide joka täytyy tehdä tarkkaan.
        Permanenttiaine on pestävä hyvin tarkkaan pois sillä jos huonosti ns. huuhdellaan voi kinnitysaine polttaa ripset joten nistä tulee tosi pahan näköiset sotkuiset kippurat.
        Jos on epävarma niin kannattaa pyytää peiliä laittajalta ja katsoa itse onko ripset nätisti rullalla, ettei ole sikin sokin ja permanenttiaineenkin voi tarkistaa peilistä ,miten sitä ole laitetu koko ripselle. Se kylä näkyy punaisena aineena siinä ripsellä.
        Ja jos juttu kuitenkin menee pieleen pyytää tekijää välittömästi suoristamaan ripset, sillä ne ovat aika kurjat jos ei niitä suorista. Ei niihin kippuraisena saa oikein ripsiväriäkään.

• parissa kuukaudessa?
        teen näin kirjoitti:

Permanenttiainetta ei saa laittaa koko ripsiin vaan katsottava ripsien pituus jos hyvin lyhyt laitetaan aine sinne aika juureen taas pitemissä viedään vähän korkeamalle.
        Lisäksi katsottava ripsien laatu, onko karva ohutta tai paksua jolloin vaikutusaikakin on eri.
        Hyvin tärkeää on laittaa ripset rullalle niin, että ne ovat erillään ja kaikki ripset rullalla. Tämä on toimenpide joka täytyy tehdä tarkkaan.
        Permanenttiaine on pestävä hyvin tarkkaan pois sillä jos huonosti ns. huuhdellaan voi kinnitysaine polttaa ripset joten nistä tulee tosi pahan näköiset sotkuiset kippurat.
        Jos on epävarma niin kannattaa pyytää peiliä laittajalta ja katsoa itse onko ripset nätisti rullalla, ettei ole sikin sokin ja permanenttiaineenkin voi tarkistaa peilistä ,miten sitä ole laitetu koko ripselle. Se kylä näkyy punaisena aineena siinä ripsellä.
        Ja jos juttu kuitenkin menee pieleen pyytää tekijää välittömästi suoristamaan ripset, sillä ne ovat aika kurjat jos ei niitä suorista. Ei niihin kippuraisena saa oikein ripsiväriäkään.

siis uudistuuko ripset parissa kuukaudessa, kauanko kestää että kaikki ripset on vaihtuneet uusiin jos uudeksi vuodeksi tehty ripsipermanentti meni munille. haluaisin omat pitkät ripseni takaisin :'(

jos ripset ovat katkeilleen viime vuosina paljon, eikö ne kasva enää yhtäpitkiksi kun esim 5 v sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe