homoräppäri ja hevari tapaavat kadulla, kumpaakin vituttaa...kumpikin haluis vetää toista pataan. Räppäri on raahannu subwooferin jolla se ajatteli tappaa hevarin, mut ei se jaksa nostaa sitä saatana!!! Hevari kattoo vähän aikaa, ottaa kitaran käteensä ja lataa sen räppärin pataan! Sitten se nostaa subbarin yhellä kädellä ja tunkee sen räppärin suoleen...Räppäri kuoli ja hevari lähti kotiin syömään!
www.rappisuoleen.com
räppäri vs. hevari
16
1154
Vastaukset
- Kalle
Sinussa on selvasti kirjailijan ainesta ! Kannattaisi julkaista novelli valittomasti, luulis finlandia palkinnon tippuvan, oli toi sen verran syvaa proosaa ! typera lapsi...
- GMFSOB
...nolaat vaan itseasi, hevaritkin hapeavat sinua
- ruottalainen hevi
sano äikänopettajalles että ääkkösten opettelu on vieläkin alkuvaiheessa!kyllä se auttaa sua.
- saatanan idiootti
hahah.. pilaat hevarien maineen pentu!
- ruottalainen hevi
miten muka??? jos kerron että hevari on kovempi, niin miten muka pilaan hevarin maineen??
- GMFSOB
ruottalainen hevi kirjoitti:
miten muka??? jos kerron että hevari on kovempi, niin miten muka pilaan hevarin maineen??
...juuri tuollaisella lapsellisella kayttaytymisella ! He hapeavat sita, etta sina yritat edustaa heita.
P.S mun isi voittas sun isin tappelussa... - ruottalainen hevi
GMFSOB kirjoitti:
...juuri tuollaisella lapsellisella kayttaytymisella ! He hapeavat sita, etta sina yritat edustaa heita.
P.S mun isi voittas sun isin tappelussa...sina et osaa vielakaan kirjoittaa...tule takaisin muutaman vuoden paasta! kiitos...
- Räb 4ever!!
Se on pilattu jo
- JimiStarr
..ennen syömistä otti peruukin päästään ja vaihtoi nahkahousut verkkareihin ja muut rennommat kuteet ylle,
syötyään olo oli onnellinen.
Hehee.. XD - hiphop&rap4life
aijai pikkupoika! kun saat penkistä nostettua tangon niin sillon voit koettaa subwooferia! voi pientä pentua kun olis kiva vedellä turpaan mutta lapsia kun hakata ei saa...
- runkkuHHhhh
Siis mistä saisin xxs kivat nahkarotsit ja takit? siis oli aika kamalaa kun näky housussa ryppy. meinaa et on liian isot. Kannattaa osta yhtä apinoille yms. nisäkkäille tarkotettua semmosesta maissitärkkelyksestä tehtyä litkua, pitää pehkon tarpeeks yrjösenä. suosittelen semmosia maihareita jois on peltipohja, on helpompi talloa näillä mun vitun huikeilla lihaksilla muurahaisia ja ehk käpyjäkin. siis hopparit on gay IHQDAA olen runkkari hevari.
- jgfjgfsj
Hei sinä, luuleks, et tolt pennult nousis ees tanko?
- R4p t0 t0p
Hevarit rimputtaa sitä kitaraansa naruilla...
Yks räppäri Amerikassa oli menny Max Boom tapahtumaan ja irrottanu yhden subin ja ruvennu podaan. Ne eivät toddellakaan ole kevyitä... - nerppi
R4p t0 t0p kirjoitti:
Hevarit rimputtaa sitä kitaraansa naruilla...
Yks räppäri Amerikassa oli menny Max Boom tapahtumaan ja irrottanu yhden subin ja ruvennu podaan. Ne eivät toddellakaan ole kevyitä...mitä kiinnostaa kuinka joku räppäri paskoo housuu vai miten se oli? Kyllä munki faija on ajannu autolla ja ajaa muuten vieläki.
- mmm..
nerppi kirjoitti:
mitä kiinnostaa kuinka joku räppäri paskoo housuu vai miten se oli? Kyllä munki faija on ajannu autolla ja ajaa muuten vieläki.
kertoo olevansa kovempi ku penkistä nousee jopa tanko....
- olenihanvitunvanha
OLKAA HILJAA JA MENKÄÄ TÖIHIN!
LEEVI AND THE LEAVINGS FOR EVER!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817