Miten vanhempi äijä iskee nuoren naisen?

Urmas

Miten vanhempi viisikymppinen mies saisi iskettyä nuorempia naisia? Terveyttä ja kuntoa on eikä ulkonäössäkään vikaa ole.

110

24128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori nainen

      Ei niitä nuoria naisia sillä tavalla vain isketä. Varsinkaan tuossa iässä. Voithan aina koittaa jos tärppäis, mutta kyllä usein miten on niin että jos nuorempi nainen kiinnostuu vanhemmasta miehestä siinä vaaditaan tiettyä sähköä. Ilman sitä itse ainakin kavahdan isäni ikäisiä miehiä. Tosin olen kyllä ihastunut itsekin itseäni reilusti vanhempaan miehen, mutta se tapahtui koska meillä vain on "sitä jotakin" ja näemme päivittäin. Ilman tätä kemiaa pidän vanhemman miehen iskuyrityksiä lähinnä säälittävinä. Että ei muuta kuin kiertelemään vaan, jos on pokeria tarpeeks, mutta suosittelen silti että painisit ihan siinä omassa sarjassasi vain.

      • lentoja

        joka päivä. eikä tarvii edes vaivautua iskemään.
        kun sanot ikäsi 50v. kuulet 20-25 vuotiailta kaunottarilta."ooooh,young man" ja ovat vaikka välittömästi valmiita tulemaan vaimoksesi,jos niin haluat. miehillä tää on helppoo.


      • Neiti*
        lentoja kirjoitti:

        joka päivä. eikä tarvii edes vaivautua iskemään.
        kun sanot ikäsi 50v. kuulet 20-25 vuotiailta kaunottarilta."ooooh,young man" ja ovat vaikka välittömästi valmiita tulemaan vaimoksesi,jos niin haluat. miehillä tää on helppoo.

        Säälittävää. Tottahan huoria on Helsingissäkin jos sille tasolle haluaa vajota. Kukaan 20-25v. ei pidä viiskymppistä (lue noissa maissa yleensä reilusti vanhempiaan vanhempaa) nuorena. LOL. Itse en ainakaan eden haluaisi, että mulle valehdeltais rahan toivossa.. Mutta onhan niitä naisissakin näitä afrikkalaisten ja jamaikalaisten rattopoikien asiakkaita, joiden mielestä on ihanaa kun "he osaavat arvostaa kypsempää naista" - lue kypsemmän naisen rahavaroja. Eiköhän ole reilumpaa että kaikki vaan "iskeskellään" niitä noin suunnilleen oman ikäisiä - kymmenisen vuotta. Säästytään paremmin suruilta, murheilta ja hyväksikäytöltä puolin ja toisin.


      • jdkjedkel
        lentoja kirjoitti:

        joka päivä. eikä tarvii edes vaivautua iskemään.
        kun sanot ikäsi 50v. kuulet 20-25 vuotiailta kaunottarilta."ooooh,young man" ja ovat vaikka välittömästi valmiita tulemaan vaimoksesi,jos niin haluat. miehillä tää on helppoo.

        paljon eri kulttuurien arvostuksista eri asioita kohtaan. Noissa maissa lähtökohta ei ole esim. vaikka ihmisen ulkonäkö,ikä vaan se kuinka hyvin ihminen on menestynyt. Menestyksen yksi tärkeimpiä mittareista on raha ja kuinka sitä on pystynyt hankkimaan. Jos ihminen on pystynyt hankkimaan omaisuutta, hän ei voi olla luuseri.
        Ja se ratkaisee paljon. (vähän tuo sama ajatushan on muuten Amerikassakin)

        Länsimaalaisten on joskus vaikea ymmärtää että ihmiset ovat eri kulttuureissa erillaisia ja arvostavat eri asioita kuin me. Monet länsimaalaiset vain mieltävät että kun minä ajattelen näin niin hekin tietysti ajattelevat näin, eihän se näin mene.


      • Nuorenpaa naista

        Enpä voinut olla kommentoimatta kirjoitusta, näin tasa-arvon aikaa miksi sitten VANHEMMAT NAISET oikein kuolaavat nuorten miesten perään, jos nuoria ei kiinnosta niin pitäisi naistenkin se tajuta. hyvää vkl


      • Reijo K55
        Neiti* kirjoitti:

        Säälittävää. Tottahan huoria on Helsingissäkin jos sille tasolle haluaa vajota. Kukaan 20-25v. ei pidä viiskymppistä (lue noissa maissa yleensä reilusti vanhempiaan vanhempaa) nuorena. LOL. Itse en ainakaan eden haluaisi, että mulle valehdeltais rahan toivossa.. Mutta onhan niitä naisissakin näitä afrikkalaisten ja jamaikalaisten rattopoikien asiakkaita, joiden mielestä on ihanaa kun "he osaavat arvostaa kypsempää naista" - lue kypsemmän naisen rahavaroja. Eiköhän ole reilumpaa että kaikki vaan "iskeskellään" niitä noin suunnilleen oman ikäisiä - kymmenisen vuotta. Säästytään paremmin suruilta, murheilta ja hyväksikäytöltä puolin ja toisin.

        Tosiasiahan on, että monilla nuorilla naisilla 18-25 on ns. "isukki-kompleksi" ja sen takia he etsivät vanhemman miehen hyväksyntää. Kuitenkin on vähintään yhtä paljon nuoria naisia, joita ei vanhat äijät voisi vähempää kiinnostaa.

        Sen takia on omasta mielestäni järkevintä etsiä tällaisia ison ikäeron suhteita nettien deittipalstoilta, koska silloin tietää missä mennään.

        Parhaat tulokset olen saanut täällä http://bit.ly/elamankumppani, koska ilmainen alussa tehtävä testi rajaa helposti pois ne profiilit, jotka eivät sovi omiin mieltymyksiin.



      • Anonyymi

        Tietenkin jos on iso kulli se on hyvä. Nussin yhtä Syyrialaista aviossa olevaa nuorta naista kun oltiin samalla kurssilla.


    • Julia

      vain jos vanhalla miehellä on rahaa, valtaa tai muuten vaan julkisuutta. Tavalliset ukkörähjät ei kyllä juuri nuoria naisia kiinnosta, johan jo kaveritkin nauraisi.

      • oooh..

        Mua kiinnostaa eritysen paljon eräs itseäni vanhempi mies. Ja vieläpä aivan "tavallinen". Uskokaa nyt ettei se ikä siinä erityinen kynnys ole,jos sitä molemminpuolista vetovoimaa löytyy! Ja sitähän on...!!!


      • KRS
        oooh.. kirjoitti:

        Mua kiinnostaa eritysen paljon eräs itseäni vanhempi mies. Ja vieläpä aivan "tavallinen". Uskokaa nyt ettei se ikä siinä erityinen kynnys ole,jos sitä molemminpuolista vetovoimaa löytyy! Ja sitähän on...!!!

        ikä ei todellakaan ole este mihinkään. oon itekkin ollu monet kerrat ihastunut paljonkin vanhempiin miehiin. eikä siinä todellakaan tule ikä tielle jos tosiaan ihmistä rakastaa.


      • Nettimette
        KRS kirjoitti:

        ikä ei todellakaan ole este mihinkään. oon itekkin ollu monet kerrat ihastunut paljonkin vanhempiin miehiin. eikä siinä todellakaan tule ikä tielle jos tosiaan ihmistä rakastaa.

        Just niin, KRS, ikä ei ole este silloin jos rakastaa. Mutta siihen mennessä täytyy jo tuntea toista aika hyvin. Tunteet heräävät yleesä vähitellen tapaamisten, puheluiden ja tutustumisen kautta. Jos puhutaan iskemisestä, ei se vanhemmalta onnistu ihan noin vain, ellei sitten ole poikkeuksellisen mielenkiintoinen persoona, vetävän näköinen tai varakas. Vanhemman miehen ulkoinen olemus nyt vaan ei säväytä nuorta naista. Ihan niin kuin ei vanhemman naisenkaan nuorta miestä.


      • Bitso
        Nettimette kirjoitti:

        Just niin, KRS, ikä ei ole este silloin jos rakastaa. Mutta siihen mennessä täytyy jo tuntea toista aika hyvin. Tunteet heräävät yleesä vähitellen tapaamisten, puheluiden ja tutustumisen kautta. Jos puhutaan iskemisestä, ei se vanhemmalta onnistu ihan noin vain, ellei sitten ole poikkeuksellisen mielenkiintoinen persoona, vetävän näköinen tai varakas. Vanhemman miehen ulkoinen olemus nyt vaan ei säväytä nuorta naista. Ihan niin kuin ei vanhemman naisenkaan nuorta miestä.

        Ei nuorikaan mies kiinnosta naista, ellei ole poikkeuksellisen mielenkiintoinen persoona tai vetävän näköinen. Miehen varakkuus ei useimmille naisille paljoa merkitse.


    • ei ole

      rahaa, ulkonäköä, julkisuutta yms. eli olet tavis, niin unohda koko juttu, iskemisen yrittäminen on ihan ajan haaskausta, ei tule mitään. Silloin sun täytyy vaan tyytyä tuollaiseen vanhaan naiseen.

      Jos tunnette jo aikaisemmin ja kemiat synkkaa tosi hyvin, niin sitten mahdollista,mutta sehän onkin aivan eri juttu.

      • hepohee

        Jasmin Mäntylä oli naimisissa aika paljon itseään vanhemman miehen kanssa ja mies ei ollut rikas eikä edes komea. Kaikki on siis mahdollista.


      • Utopiaa
        hepohee kirjoitti:

        Jasmin Mäntylä oli naimisissa aika paljon itseään vanhemman miehen kanssa ja mies ei ollut rikas eikä edes komea. Kaikki on siis mahdollista.

        Jasminilla on tosin jokin isukkifetissi-kompleksi. Ei taida tyttörukka olla ihan täydellä pakalla pelissä mukana. Äärimmäinen harvinaisuus siis. Lähtökohtaisesti vanha gubbe ei kiinnosta nuorta naista.


    • täällä on..

      negatiivinen sävy. Ei sun tarvi tehdä mitään sen kummosempaa kuin mitä tekisit ikäistäsi naistakin iskiessä. Olet vain oma itsesi ja jos se uppoo naiseen, niin minä en ainakaan ikää enää mieti. Itse olen ihastunut minua reilusti vahempaan mieheen, koska sen persoona on vain niin.. ihana :) Eikä ole mikään Johnny Depp ulkonäöltään. Tsemppiä! Rakkaus ei katso ikää.

      • rakkaus.

        ikää,olen huomannut.sillä olen vanhempi mies ja minuun on ihastunut huomattavasti nuorempi nainen,mitähän tästä tulee!!!


      • täällä on..
        rakkaus. kirjoitti:

        ikää,olen huomannut.sillä olen vanhempi mies ja minuun on ihastunut huomattavasti nuorempi nainen,mitähän tästä tulee!!!

        Anteeks, jos olen aiheuttanut liikaa päänvaivaa. Ei todellakaan ollut tarkoitus. Tiedän, ettei meistä koskaa mitään tulisikaan, mutta minkäs sille teet kun tunteet sanoo muuta. Ja mitäs oot niin sulonen ;)

        Lupaan pitää tunteet kurissa jos/kun joskus vielä tavataan aivan kasvotusten. En halua olla sulle riesaksi!


      • Ei se ikää katso

        Ei se rakkaus ainakaan heti ikään katso. Mutta nuoremman naisen pitää tietää se myös, että mies vanhenee ja olla valmis vaikka hoitamaan se vanhana ja sairaanakin. Ja kyllä ikä tekee miehissäkin tehtävänsä. Turha on nuorenkaan naisen kuvitella, että sänkyhommat luistaa enää kuuskymppisenä samalla tavalla kuin nuorena, vaikka alkuun voisi luistaakkin. Ja muitakin vaivoja tulee enempi. Ei pidä ihmisen elää vaan tässä hetkessä, vaan pitää ajatella myös tulevaisuutta.Vanhemmissa miehissä kiinnostaa isämäisyys. Ne osaa ottaa nuoren naisen isämäiseen syleilyyn ja sitähän ne monet nuoret naiset kaipaakin. Ja vanhemmilla miehillä on rahaa enempi, jotta nuori nainen voi ostella mitä haluaa
        itselleen. Kyllä en etsis nuorta miestä itselleni, vaan oman ikäiseni, jolla on suunnilleen saman verran elämänkokemusta. Ja nuoremmilla miehillä on monesti lapset ja kaikki vielä pieniä. En rupeaisi enää niitten huoltajaksi ja elatusmaksuja toisen vaimon lapsille makselemaan mieheni rinnalla. Olen sen verran työtä tehnyt ja omani aikuiseksi saanut.


    • Ape.

      vikaa, ellei onnistu. Se on fakta.

      • e_tonttunen

        fakta, ellei onnistu. Se on vihaa.


    • Janina -88

      kuuleppas Urpo!!! Katoppa peiliin ja mieti, ootko TODELLA ansainnu nuorta ja kaunista tyttöä ?Ja mietippä vielä sitäki, että miksi joku sellainen haluais SUA? ööö... ? No mä en keksi yhtään syytä!!!!

      Yritäppä vaan kestää se tosiasia, että oot jo parhaat päiväs nähny! Mee vaikka johonki eläkeläisten virkistyslomalle! Siellä varmasti löytäisit sulle OMAN ikäisen naisen!

      Toinen vaihtoehto on prostituoitu... muita mahiksia sulla vaan EI OO!! Deal with it!!!!

      • Urmas

        Kiitos "kannustavista" ohjeistasi,Janina!
        Mutta minua onnisti kyllä viikonloppuna.ei ollut prostituoita,vaan ihan tavallinen kolmekymppinen nuori viehättävä nainen.Yhteinen harrastus (laskettelu)yhdistää,samoin kuin henkiset arvot.


      • Miksei ikäisesi?
        Urmas kirjoitti:

        Kiitos "kannustavista" ohjeistasi,Janina!
        Mutta minua onnisti kyllä viikonloppuna.ei ollut prostituoita,vaan ihan tavallinen kolmekymppinen nuori viehättävä nainen.Yhteinen harrastus (laskettelu)yhdistää,samoin kuin henkiset arvot.

        Miksi juuri nuorempi?
        Eikö se kuitenkin tunnu vähän hassulta kun
        tuntee ja tietää olevansa niin paljon vanhempi?
        Kun vois olla sen naisen isä?


      • niin onko
        Miksei ikäisesi? kirjoitti:

        Miksi juuri nuorempi?
        Eikö se kuitenkin tunnu vähän hassulta kun
        tuntee ja tietää olevansa niin paljon vanhempi?
        Kun vois olla sen naisen isä?

        sillä väliä. Miksi ihmiset aina totaa ikää ihmettelee, ihan kun siinä olisi jotain niin ihmeellistä... Jos kemiat täsmää niin ei siinä voi miettiä, että mä voisin olla sun isäs.. miksi ette sitten mieti, että joku voisi olla sun veli tai sisko? En siis ollut ap.


      • Tulevaisuuden_eläkeäijä

        Janina hoi! Mikäs eläkeikäinen se viiskymppinen on???

        Itse ollessani kaksvitonen ajattelin, että viiskymppinen on toooosi vaaanha, eikä kykene enää mihinkään...
        Mutta kuinkas sattuikaan; nyt tää elämä on monet kerrat parempaa kuin silloin.
        Kuinka väärässä olinkaan!
        Hmm.. Voikohan kukaan muu 25-vuotias olla yhtä väärässä???

        Nyt en siis aiokaan asettua valmiiksi hautaan, vaan kiinnostuneille/kiinnostaville naisille oon "käytettävissä" kun kohdalle sattuu. Ja mieluiten ei ihan lyhyeksi ajaksi.
        En väitäkään, että minusta olisi kovasti iloa vaihtelunhaluisille "myöhäisteinitytöille", mutta niin kauan kuin aina löytyy yksi naisellinen, aito, henkevä, terve, siis myös fyysisesti, nainen sen tarkemmin ikään katsomatta, niin elämällä on meille paljon annettavaa.

        Ja suoraan sanoen, kaksvitoset eivät yleensä juurikaan herätä minun kiinnostustani. Vaikka voihan joku joskus yllättää...


    • Voi ei

      Jos tosirakkaus osuu kohdalle, se ei mielestäni lue ikää, eikä muutakaan. Mutta voi yök, jos joku vanha äijä ihan tarkoituksella etsii jotain nuorta!!!!

      Jos nuori nainen saa komeita parikymppisiä urhelilijapoikia, niin mitä sinun ikäiselläsi on heille tarjottavaa? Ihan tosi hei!!!!!

      Minun neuvoni on, että etsi vain ikäistäsi seuraa!

      • Nuoren valloittaja

        Ja, jaa, onhan esimerkkeinä Paavo ja Sauli, jotka kuusikymppisinä saivat puolta nuoremmat naiset. Molemmilla kolmikymppiset eukot! Kyllä valta ja raha kiehtovat naista kuin naista. Heijaa valta! Heijaa raha!


      • Pukki...
        Nuoren valloittaja kirjoitti:

        Ja, jaa, onhan esimerkkeinä Paavo ja Sauli, jotka kuusikymppisinä saivat puolta nuoremmat naiset. Molemmilla kolmikymppiset eukot! Kyllä valta ja raha kiehtovat naista kuin naista. Heijaa valta! Heijaa raha!

        Kai siinä tärkeintä on kiima. Kun naisella on läpi märkä niin tarvii saada täytettä. Ja jos on kohtuu hyvä näköineniin ei se ikä ole pääasia vaan se,että sit älentää sisään...


      • Seuravanhentaa
        Nuoren valloittaja kirjoitti:

        Ja, jaa, onhan esimerkkeinä Paavo ja Sauli, jotka kuusikymppisinä saivat puolta nuoremmat naiset. Molemmilla kolmikymppiset eukot! Kyllä valta ja raha kiehtovat naista kuin naista. Heijaa valta! Heijaa raha!

        Paavon muija on ihan yhtä elähtäneen näköinen kuin äijänsä!


    • ..

      hyi vittu oot ällöttävä

      • hui homo

        vai että hyi vittu, siis että vittuko on ällöttävä?
        olet siis homo......hyi homo


      • kelvollllinen
        hui homo kirjoitti:

        vai että hyi vittu, siis että vittuko on ällöttävä?
        olet siis homo......hyi homo

        olen viiskymppinen nainen, ihan kuosissa olen, en mikään akka vielä. Silti minun on mahdotonta löytää ikäistäni seuraa koska olen muka liian VANHA.

        Harmittaa kun ikäiseni miehet hukkaa vuotensa nuoria naisia jahdaten. Nuoret miehet ei mua todellakaan kiinnosta, olen pari pokaa kasvattanut aikuiseksi ja sen ikäiset nuoret kuuluvat ihan eri maailmaan.

        Mikä teitä 50-60 miehiä riivaa että ette huomaa ikäisiänne naisia, heistä saa keskusteluseuraakin ja on sama maailma nähty ja koettu. Jättäkää ne hedelmälliset naiset lapsia haluaville miehille.


      • Vai niin
        kelvollllinen kirjoitti:

        olen viiskymppinen nainen, ihan kuosissa olen, en mikään akka vielä. Silti minun on mahdotonta löytää ikäistäni seuraa koska olen muka liian VANHA.

        Harmittaa kun ikäiseni miehet hukkaa vuotensa nuoria naisia jahdaten. Nuoret miehet ei mua todellakaan kiinnosta, olen pari pokaa kasvattanut aikuiseksi ja sen ikäiset nuoret kuuluvat ihan eri maailmaan.

        Mikä teitä 50-60 miehiä riivaa että ette huomaa ikäisiänne naisia, heistä saa keskusteluseuraakin ja on sama maailma nähty ja koettu. Jättäkää ne hedelmälliset naiset lapsia haluaville miehille.

        Pokaa?


      • Micce52__

        Itse olen viisikymppinen mies, ja minua ainakin enemmän kiinnostaa oman ikäluokan naiset. Reilusti nelikymppinen vielä menettelee, mutta sitä nuoremmat ovat niin eri sukupolvea että ihan eri maailmasta.

        Ikävä vaan, että ikäiseni naiset (siinä missä toki miehetkin) ovat usein jo kovin huonossa hapessa. Ei aikuinen enää ole mikään vesirajamekossa kulkeva anorektikko missityyppi, mutta harvat miehet syttyvät jos naisella on jotain 20kg ylipainoa, pukeutumistyyli muistuttaa vanhainkodin mummoa jne.
        Ei tarvitse olla himourheilija, mutta säännöllinen liikunta ja terveellinen ruokavalio vaikuttavat kummasti.

        Varmaan naisten näkökulmasta ikäiseni miehet ovat samalla tavalla kahdenlaista porukkaa. Toisaalta kroppansa kunnossa pitävät ja toisessa ääripäässä kaljamahaiset penkkiurheilijat. Lisää siihen vielä rikkinäinen T-paita ja venyneet pieruverkkarit, niin mielikuva on valmis.


    • skeptisss

      Täällähän sitä taas tulee tarinaa asiantuntijoilta joilla ei ole mitään tietoa mistään. Tilastojen mukaan nainen haluaa seksiä noin 66 vuotiaaksi ja mies sellaset 10 v vanhempana. Perinteisesti miehet ovat ihannoineet ja naineet nuorempia naisia, jopa ostaneet kovalla rahalla,. miksi asiat olisivat nyt muuttuneet. Älytön keskustelu jossa ei oteta tosiasioita huomioon edes alkeellisella tasolla. tosi typerää keskustelua suurimmalta osin. Kasvakaa aikuisiksi.

      • hiski57

        kyllä minun mielestäni nuoret tytöt ovat kauniita ja huomattavan inspiroivia rinnat nöpäkästi pystyssä vartalo kiinteä mikään ei roiku eikä retkota Näitä aina katselen ihailen uimahalleissa rannoilla ym en tunne itseäni mitenkään erikoiseksi vaikka hieman vanhempi herrasmies olenkin : Jotkut heristävät sormea sanovat että ei saa katsele ikäisiäsi Kauheaaa ikärasismia


      • Voiei, kesä tulee
        hiski57 kirjoitti:

        kyllä minun mielestäni nuoret tytöt ovat kauniita ja huomattavan inspiroivia rinnat nöpäkästi pystyssä vartalo kiinteä mikään ei roiku eikä retkota Näitä aina katselen ihailen uimahalleissa rannoilla ym en tunne itseäni mitenkään erikoiseksi vaikka hieman vanhempi herrasmies olenkin : Jotkut heristävät sormea sanovat että ei saa katsele ikäisiäsi Kauheaaa ikärasismia

        Oletko se sinä ryppyperseinen vanha papparainen, joka Samppiksessa aina kesäisin makaat keltainen frootepyyhe keskiruumiisi päälle vedettynä ja hoitelet "jormaa"?


    • (C)looney please!

      Jos kaksikymppistä havittelet niin tässä vinkki: ole George Clooney. Tepsii joka kerta.

    • gkhjh

      Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?

      • -Janne.

        kerro miten niin katsotaan?


      • Dogsarenice

        Koirat ovat kivoja.


    • jhglyug

      ei mitenkään yök!

      • -Janne.

        mistäs pikkup*llu nyt yökkäsi? kävitkö p*skalla ja huomasit että se haisee?


    • Igorrr

      Ei muuta kuin hakemaan treffin puolelta itellesi oma Olga.Kuule kosii ja ottaa eron ihan ite.Miinus puolena tosin on että sulla ei välttämättä ole sen jälkeen enään omaisuutta mut äkiäkös sitä kerää 30 vuoden tuloksen takasi.

      • -Janne.

        Kosi sinä niitä poikia vaan ja hanki ottolapsia. Omaisuutta riittää.


    • mira68

      Kuules KÄPY, sulla ei ole kuntoa nuorten fiksujen tyttöjen suhteen. Jonkun panopuun voit saada mutta häpeä itseäsi urpo!
      T. Yksi nelikymppinen nainen

      • Sivusta__

        Oletko sairas? Koita saada lääkityksesi kohdalleen.


      • -Janne.

        Mira68 taitaa olla lesbo.


      • -Janne.

        vai fiksujen tyttöjen.... no voihan v*ttu kuule tässä ollaan sentään jo NAISIA hakemassa eikä mitään sun tyttöjäs.

        terve vaan sinulle nelikymppinen. hohohoo!


    • Belho

      Riippuu kohteesta. Osa naisista ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, joten heitä et saa iskettyä yhtään mitenkään (lukeudun itse näihin naisiin). Osa naisista on jo lähtökohtaisesti kiinnostunut itseään huomattavasti vanhemmista miehistä (kuten vaikkapa eräät ystäväni). Yhdistävä tekijä heidän kiinnostuksena heräämiseen näyttäisi olevan miehen asema, valta, varakkuus, sukujuuret, charmantti olemus (pitää ehdottomasti olla hoikka) ja ehkä ainakin minusta hieman yllättäen se, että tuo mies mies esiintyy oman ikäistensä, kauniiden ja myös vaikutusvaltaisten naisten seurassa. Kun tuo mies sitten osoittaa kiinnostustaan näihin ystäviini, ovat he yleensä jo myytyjä.

      • char4

        Juuri näin Belho,
        turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Itse olen jo viidenkympin korvilla.

        Vietän työni puolesta paljon aikaa yksin. Joskus paikasta riippuen , ajaudun esm. yökerhoon jossa tekno soi ja porukka on 20- max 30 ikäistä neitokaista. Ei ne siellä juurikaan kiinnostu vanhasta kehä-raakista. Mutta, kun tarpeeksi usein naamansa näyttä, niin joku kiinnostuu. Yleensä on luonnollisinta ilman rehvastelua siististi tehdä selväksi menestvän miehen status. Maksaa lasku huomaamattomasti jne. On kokemusta myös tuosta kauniissa seurassa esiintymisestä Toimi... Olen havainnut että ns. tutut nirppanokat osoittavat jopa mustasukkasuutta (tai kateutta) kun upean daamin tuo näytille (vaikka hän olisi vain seuralainen). Varsin helppoa havaita ja peli tulee selväksi kertalaakista.

        Seuraava kerta onkin helpompi, kun tytöt tietää , että charmikas ja mukava mies saa seuraa, eikä siis ole vonkaamassa. Jos ei tee siirtoa, niin sponsori on menetetty... Mutta selvää on, että aika kellosepän työtä se on ja vaatii hyvät hermot ja paksun lompakon :)


    • annika333

      "ehkä ainakin minusta hieman yllättäen se, että tuo mies mies esiintyy oman ikäistensä, kauniiden ja myös vaikutusvaltaisten naisten seurassa."

      Aika jännä. Mikäköhän tuossa voi olla takana?

    • MetsoPipo56

      Minkä takia ne oman ikäiset naiset ei kelpaa, vaan pitää niiden nuorien likkojen perässä juosta?

      • Vastaus*

        Haluatko pitkän vai lyhyen vastauksen?

        Pitkä vastaus alkaa näin: "Muutama miljardi vuotta sitten maapallo oli sulaa massaa..."

        Sen kirjoittamiseen kokonaan menisi ehkä päiviä, joten tyytykäämme lyhyeen vastaukseen: "Se on miehen luonto".


    • katttarin

      Ihan perustempuilla, kohteliaisuus, huomionosoittaminen.. Olettaen tietenkin, ettei mies etsi nuorta naista epätoivoisena. Itse olen aina ollut "kiinnostunut" vanhemmista miehisä, jotenkin oman ikäiset eivät tunnu tarpeeksi kypsiltä.. Vanhemmilta miehiltä kuvittelisi löytyvän elämänkokemusta ja ymmärrystä eikä välttämättä tarviste päästä sänkyyn toisilla treffeillä.

    • nuorempi nainen

      Minkä verran nuorempia? Ikä ei välttämättä merkitse mitään, vaan ihminen itse.

      Henk koht olen kiinnostunut eräästä lähes kuusikymppisestä miehestä, ja olisin todella iloinen jos kyseinen mies uskaltaisi tehdä aloitteen. Itse en kehtaa, kun pelkään torjuntaa.

    • Exxon Valdez

      Katkeria sanoi pihlajanmarja ketusta.

      Mies säilyy lisääntymiskykyisenä koko elämänsä loppuun asti,mikäli ei ole mitään tähän asiaan vaikuttavia sairauksia.

      Naisilla lisääntymiskyky loppuu noin 45-vuotta täytettyään.

      Synnynnäiset vaikeudet lisääntyä ovat sitten asia erikseen,voihan jopa 18 v olla kykenemätön lisääntymään.Sukupuolesta riippumatta.

      • neuvojatäti75v

        kuulepas,
        mihin oikein perustat väitteesi tuon NAISTEN lisääntymiskyvyn loppumisen suhteen . että juuri 45-vuotiaana?????????. Ei välttämättä silloin. Sehän on IHAN YKSILÖLLISTÄ, JOTEN ÄLÄPÄ YLEISTÄ, ! Toisilla ehkä , mutta toisilla ei.
        Olen kuullut että joku nainen on ollut lisääntymiskykyinen vielä yli 50-vuotiaana.


    • moppaa

      Raha ratkaisee!!!

    • ....................

      raha kiinnostaa h*uoria.

    • hamesson

      Veltto pi ll u ei munaa vatkaa,tiukka reppu halot kuorii

    • Heppatyttö

      Vanhempi mies: Sinun täytyy tosiaan olla hyvännäköinen, koska monet arvostavat ulkonäköä. Ja : Ole hyvä kuuntelija. Jos sinulla on iso muna ja olet taitava rakastaja, se tieysti auttaa jossain vaiheessa.
      Mutta muuten: Mitä tiedät siitä mikä 20 v naisia kiinnostaa? Jos se on
      LOL? Tiedätkö mitään 20 v ihmisistä? Mitä luulet että on muotia tänä keväänä?

      No Urmas Dear. 40 v nainen on nuorempi kuin 50 v mies. Hyvännäköisiä,sporttisia, vaativia, iloisia, antautuvia, houkuttelevia ja ennekaikkea terveyttyä ja kuntoa arvostavia naisia löytyy pilvin pimein. Niitä riittää myös rumille, pienimunaisille ja onnettomille raasuilla yhtä lailla kuin komeille, hyväkuntoisille adoniksille. Dont worry, be happy.

    • Jaska40v.

      Luuleeko heppatyttö olevansa maailman napa kun on lehmä?
      Mitä vanhemmaksi ja komeammaksi mies tulee, sitä enemmän hän
      tajuaa kuinka tyhmiä tuollaiset ämmät ovat :)

      • ,l,l,l,

        Tyhmältä kuulostat itse, vähintäänkin juntilta. Noinko kovasti harmittaa kun ei ole mahiksia vaikka niin luulet?


      • amisvaha

        Älä yritä opettaa isääsi naimaan mopopoika😁


    • jos et sitä tiedä

      Ei mitenkään.

    • yrjolat

      Vanhempi kokenut mies voi antaa nuorelle naiselle unohtumattomia kokemuksia vaikka ei seisoiskaan,koska tietää miten hyväillään

    • Nuori nainen

      Itseäni kiehtoo huomattavasti vanhemmat miehet. Oli kerran lähemmäs 40v mies, palvo mua ja piti kuin kukkaa kämmenellä.. Olen parikymppinen..

      • Ei pidä tuomita

        Kaikki on niin suhteellista. Tosi rakkaus ei katso ikää ja kumpi sukupuoli tahansa voi olla tosi vetreässä kunnossa vähän vanhempanakin. Ihmiset ikääntyy tosi eri tahtiin, riippuen liikunnasta, ruokailusta, jne.


    • Ihminen3

      Tämänkin keskustelun laajuus ja kiihkeys todistaa vain sen, että ikäeroissa on todellista kiihoketta. Turha sitä on kiistää, jeesustelu ja akkojen yököttely ovat merkki jälleen kerran täysin päinvastaisesta.

      Naikaa toisianne. Kerran täällä vain eletään ja mitään ei mukaansa saa.

      • Erkki Kekkilä

        Akkojen yököttely on merkki siitä ettei kannata. ;) Kai nyt jokainen haluaa onnistua eikä saada yököttelyä osakseen.


    • nuorimuija

      Kaikki mitä tarvitset saadaksesi nuoren naisen (tai siis reilusti nuoremman) on se vetovoima. Sitä samaa täytyy olla MOLEMPIEN välillä. Katse ja keho kyllä kertoo..

    • Durak

      Tee niin kuin suurin osa vanhoista äijistä: tilaa muija Venäjältä tai Thaimaasta.

    • fdssfdsffsdsfd

      Ala vetovoimaiseksi julkkikseksi, tarjoa rahaa tai etsi vajaaälyisiä naisia. Siinä taitavat olla ainoat vaihtoehdot.

    • Dino Rex
    • Mikinmuusa

      Kyllä se vanha nuorta naista saa kun on vain rahaa käyttää reilusti myös valta kiehtoo tyttöjä,ulkonäkö voi olla mitä vaan miehellä väliltä "mikki hiiri tai hessu hopo" raha kiihottaa eikä terve nainen sitä häpeile . Naisia on kahta lajia..

      • fhhfhfhf

        Ei ketään kiihota vanha mies, mutta nainen nyt pystyy mihin vain kun saa vastinetta.


    • YTN

      Saa jos seksistä maksaa. Muuten naiset eivät vaivaudu papparaisen matkaan. Jonkinlainen hyötysuhde voi joillakin onnistua.

    • savossakin

      Helppo saada 60v miehen 37v ikäistä naista, jos on iso/paksu varustus. Vaikka jo uudessa liitossa ja siinäki vain vähänaikaa. Ei haittaa vaikka on juoppo ja naimisissa oleva ukko

      • faöjfaj

        varustus=lompakko, ei muuten tuossa iässä.


    • riippuuitsestäsi

      Vanhempi mies kelpaa, jos hän kohtelee hyvin, maksaa laskut, kustantaa yhteistä elämää. Samoilla kriteereillä nuorempi mieskin käy. Miehet jotka haluaa ilmaisen piian ja kotiorjan jäävät rannalle ruikuttamaan.

      • Anonyymi

        No jos olet miljardööri
        Niin eiköhän nuoria naisia riitä


    • onkokeinoja

      Entä kuinka 45 vuotias varattu nainen iskee varatun 49 vuotiaan miehen?

    • mies43vee

      Minä en ole koskaan yrittänyt iskeä nuorta naista, olen 43 vee. Päin vastoin usesti minut on iskenyt nuori n. 20-25 vuotias nainen ja tahtonut mukaan. Joka kerta tapaaminen on johtanut seksiin. Olen varmaan tosi komea, hoikka, hyvännäköinen ja minussa on sitä jotain, jota harvoin näkee tuolla baarissa. En tosin ole vanhempiakaan iskenyt, vaan he ovat iskeneet minut. Tiedän, että tämä on poikkeuksellista miesten maailmassa, mutta en valinnut itse korttejani, joten kiitän jotain näistä korteista ja annan palaa :)

      • fjaöjfaj

        Näin se menee. Ne joilla flaksi käy, niiden ei tarvitse täällä tai missään kysellä. Sitä vetovoimaa joko on tai ei ole. Ei siihen mitään vinkkejä ole jos ei ole haluttavan näköinen.


    • naiikäisiäsi

      Olen 45v. normaali järjellä varustettu mies.
      Tunne-elämänsä kanssa sekaisin olevat juuri iäillisesti aikuistuneet naiset automaattisesti hakeutuvat vanhempien miesten seuraan.
      Jos olet tasapainoinen aikuinen mies, ymmärrät että kyse on oman isä suhteen kaipuusta, ja hylkäät tällaiset tarjoukset.
      Jos haluat toimia alhaisen käärmeen tavoin ja käyttää hyväksi toisen rikkonaisuutta, tulet sen varmasti tulevaisuudessa edestäsi löytämään, joten en suosittele.
      Mies, jota tämä kirjoitus ärsytti tai herätti pilkka naurun, niin sinulle, juuri sinulle se kalikka sitten myöhemmin napsahtaa.
      Sullakaan ei enää ole kaksikymppisen perse ja vatsa, joten jätä ne naisen näköiset päästään lapset kaksikymppiset ns. naiset omaan arvoonsa.
      Tai jos et sitä tee, niin sitten olet valmis hinnan maksamaan. Ja siitä voit olla varma, että maksaa joudut, siitä pitää huolen elämän laki.
      Tasapainoisen ihmisen seurustelu, naimis, ikäero, - 10v, noin. Kaksikymmentä vuotta aivan älytöntä.
      Ja joo joo, poikkeuksia aina on, sano mummon kun kissalla kauppaa ratsasti.

    • kokemusjanuoruusyhteen

      Varmaan helpostikkin, nimittäin kyllä kaikki viksut nuoret naiset arvostavat enemmän kypsiä miehiä kuin jotain keskenkasvuisia pojan kloppeja.

    • ProSeurustelija

      Nuorempia naisia ei mun mielestä isketä, vaan ne kiinnostuu susta, jos kiinnostuakseen. Muutenkaan ei niitä naisia valitettavasti hirveesti ns. isketä, jos ne ei susta oo kiinnostuneita. Voi toki ilmaista kiinnostuksen ja toki se miten sen tekee vaikuttaa naisen kiinnostumiseen ja voi jopa herättää sellaisen. Fakta on kuitenkin, että nainen valitsee.

    • fjaöfjöa

      Aloittaja on nyt vielä kahdeksan vuotta vanhempi kuin kirjoittaessaan aloitusta. :D Eli vielä vähemmän yhtään mitenkään. Jos ei tosiaan kukaan nuori nainen kiinnostu niin silloin ei isketä. Ei kukaan väkisinkään ala. Markkinat on ne joihin on mahdollisuus, ja niiden joukosta pokaamaan, niin se menee kaikilla, iästä, sukupuolesta ja ulkonäosta huolimatta. Mitä nuorempi ja paremmannäköinen, sitä laajemmat markkinat. Ja kuka sellainen ottaa vanhaa miestä...

    • valinnanvapaus

      Jotta vanhempi voisi ISKEÄ, vaati se että on valtaa.
      Oikeaa Valtaa on harvoilla.
      Kakkostyypin Valtaa saa jos on rahaa tai julkisuutta tai osaa näytellä vakuuttavasti. Jälkimmäinen vaatii siis pokkaa ja rohkeutta.
      Julkisuuteen riittää myös paikallinen julkisuus; jos on kulmakunnan kova kolli, jonka nuoren naisen äitikin aikoinaan raahasi makkariinsa, niin ...

      Noilla resursseilla voi YRITTÄÄ.
      Silti nuori nainen tekee valinnan.

    • jumpperit

      Kuvittelet vaan, olet vanha hikinen kääkkä, tai siis lienet sellainen:( Oikein?

    • haaveetkaatuut

      turha haaveilla.. jos et ole julkkis, jonka avulla pääsee lehtien palstoille.. nuoret akat ei kusekaan tavis ukkoihin päin.....

    • Omaisuushupeneemutta

      Vanhakin käpykkä saa nuorempaa naista,jos kustantaa lomamatkoja,valehtelee ja lupaa sitä ja tätä.Lopputulos useimmiten,että naisella on toinen kultsu ja papparaisella haaveet.Kyllä naiset osaa.

    • Sasha87-

      Kyllä itse ainakin olen nähnyt yökerhossa, kun eräs vanhempi mieshenkilö osaa tanssia todella hyvin joka pyörittää kyseisellä taidolla nuoria naisia tanssilattialla.

      Siinä on nuoremmat katsoneet kateellisina sivusta tai pahimmassa tapauksessa he menevät haastamaan riitaa vanhemmalle miehelle kokien tämän uhkana
      ( vieden heidän naiset mukamas ).

      Jos osaa jonkin asian jonka pystyy yhdistää esimerkisi harrastuksena niin sillä pääsee jo pitkälle.

      Sillä ei ole mitään väliä mikä laji on kysymyksessä, oli se sitten ruoanlaitto, tanssiminen tai jokin muu niin tärkeintä on se yhdessä tekeminen jotain jolla luodaan kontakti syvemmille vesille.

      Varsinkin jos tämä vanhempi henkilö on vielä kokeneempi jossain lajissa opettaen hieman tätä nuorempaa jolla luo kemian kyseiseen naiseen.
      Mies kyllä pärjää nuorten naisten rintamalla jos on henkisesti ja fyysisesti nuorekas.

      • gdfshsdf

        Hyh, isä on asia erikseen. Se ainakin itsellä on aina tökkinyt näissä vanhemmissa miehissä, jotka olis periaatteessa ihan ihania kaikkine taitoineen, että se opettaminen ja setämäinen fiilis niissä vie kyllä kaikki seksihalut. Tämä on se asia, miksi naiset ei halua liian vanhoja miehiä. Isämäisyys vie tietysti normaalin terveen nuoren naisen himot ja toisaalta jos vanhempi mies yrittää olla kuin nuori, siinä tulee se haittapuoli, että samanlaisia on tarjolla, mutta paremmalla ulkonäöllä varustettuina ja vetreämpinä, viriilimpinä.


    • suhdeasiantuntija

      Ymmärrän sinua AP, olen itse nainen, mutta itse jonkun verran, muutaman vuosikymmenen sinua vanhempi joten ymmärrän tilanteesi ja ajatuksesi. Itsekin olen kokenut tuon saman tunteen useita kertoja.. miettinyt just esimerkiksi sitä, miten tällainen vanhempi tyyppi saisi iskettyä nuorempia...
      No , voin kertoa että jos ulkonäkösi on hyvä ja olet söpönnäköinen komea, karismaattinen, sekä terveytesi ja kuntosi on kunnossa, seksikkyydenkin suhteen, sinulla ei ole mitään hätää, ettei joku olisi ihastunut...
      Toinen kysymys on että, miten paljon NUOREMPIA etsit, 10, 20, vai ehkä 30 vuotta nuorempia.
      Sekä, oletko etsimässä ELÄMÄSI RAKKAUTTA, VAIMOA, PUOLISOA , jonka kanssa mennä naimisiin, perustaa perhe yms... VAI haluatko vain hetken huvitella ja pitää hauskaa, kevymielisesti?

      Entä minkä tyyppinen nimi sinulla on? ( etu- ja sukunimelläkin voi olla merkitystä)
      Tyypillinen yleinen, , perusjuntti, nimi vai eksootttisempi, kansainvälinen ja söpön kuuloinen . ? sellainen että sen kuullessan, alkaa nuorista vanhoihin kaikki kuolata perään, riippumatta nimen kantajan iästä... Että tyypit ne kilpailee kuka onnekas joskus sen kanssa, naimisiin mennä voi...

      KOLMAS MERKITTÄVÄ KYSYMYS ON ETTÄ, oletko ihastunut johonkin TIETTYYN ihmiseen, VAI haluatko ylipäätään jonkun nuoremman,
      Mikäli, olet ihastunut johonkin TIETTYYN , sama neuvo, kuin yleensäkin ihastuneille..

    • Vanhamies345

      Ai miten vanhempi mies iskee nuoren naisen. Ihan vain juttelemalla - helpointa. Harrastin pitkään noin 20 v likkoja ja voin kertoa, että puhuminen ja ehdottaminen oikeassa paikassa ihan riittää.

      Ei siinä sen kummenpaa. Kaikki eivät ole niin tarkkoja näistä ns. ikäjutuista.

    • Celine Dion lienee erittäin hyvä esimerkki. ei se tosiaan ikää katso. Itse olen jo yli 60, mutta elämäni aikana olen usein kuullut miten naiseni arvostavat turvallisuutta jota olen heille antanut. Ja rakkautta 100%, ehkäpä siinä on se ero nuoriin epävarmoihin poikasiin?

    • Perinnötsileix

      Niinhän se nykyään menee jos on Euroo niin kyllä nuorta naista saa,sitten kun rahat loppuu rakkaus loppuu,taivaan tosi:)Ei tarvii olla mikään adonis(vanha) jos pinkka on kunnossa niin taivas vaan rajana.
      Tietysti mitkään vanhempien pikku perinnöt ei ainakaan Suomi-neidoille riitä tai sitä pitää tulla vä hintään 7-nroista summaa,Netistähän voi ja ehkä kannattaakin tilata joku postivaimo esim. itä-euroopasta…Ei kannata hakata päätä seinään suomi-neidon kera,loppujen lopuksi tulee vaan riitaa,slaavit ei valita ne haluaa vain rahaa joka takaa sen että leipäläpi pysyy kiinni:)Onnea matkaan vaan jo perinnön saaneille.

    • Lerpukkaa

      Ei kukaan kaunis ja nuori nainen halua vanhaa kääkkää, jos ei ole pappafetissi tai saa ikäisiään komistuksia.. Rahalla vanha kääkkä voi maksullisen naisen saada, muttei muuten.. En ymmärrä, miks nuori nainen haluais käppänän, kun nuoria ja komeita miehiä tarjolla..

      • Isotummanen

        Hah. Kummallista, että aina on näitä, joiden pitää kieltää tosiasiat ja lähteä solvauslinjalle. Minulle nuorten naisten pokaaminen on arkipäivää.

        Olin Stadin Tähdessä muutama viikko sitten ja siellä parikin nuorta naista tuli pokaamaan. Hauska kuriositeetti on, että olin niin humalassa, että en noudattanut ensimmäisen kutsua asunnolleen.


      • Anonyymi

        Paljonko jouduit maksamaan?


      • Anonyymi

        Vanhempi mies voi nuzzia tyttösiä paksuilla sormillaankin, paremmin kuin nuoret pojat.


    • Anonyymi

      Yllätyin , kun eroprosessia suunnitellessa emännän kans .Hän sanoi ,että kyllä sinä nuoren naisen vielä saat. Parikymppiset naiset katseliva mua kuulemma kun oltiin kylpylässä käymassä. Hän sanoi vielä ,kattele ympärilles. No alain katseleen ja ilokseni huomasin ,että vaikka ikää on jo 42 v hyvännäköiset nuoremmat naiset vilkuilivat minua. Erikoisinta oli silmäpeli työpaikalla n. 20v just ammattikoulusta töihinpäässeen tytön kans. Kiireellä aloimme eropapereita täyttään. Olen hieman mahakas 190cm 116kg käyn salilla ja masu on työnalla.

    • Anonyymi

      Kylmää kyytiä ei jatkoon.
      Poikaraukat ei se mene niin.
      Ohi on

    • Anonyymi

      Kyllä on karun kylmä aloitus hyi saatana suomeksi

    • Anonyymi

      Jos viisikymppisen pitää kysyä neuvoa naisen iskemiseen niin jossain on menty pieleen.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe