85 000 euroa, 3 kk, 3,9%

Tallettelija

Onko missään pankissa tällaista tarjousta? Tallettaisin.

5

1767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evlistä saisit tänään tuon verran vuotuista korkoa 9kk:n talletukselle. 3 kk:n talletuksenkin voi tehdä, mutta sen vuotuinen korko on hiukan alempi.

    • mutta.

      mutta ei niitä kaikia kerrota, ilmaiseksi,
      koska pankit yleensä maksavat 3,4 % KORKOA, MUTTA AINA JOKU 4 % JOS oN TARVETTA RAHALLE.

      http://trading.eqonline.fi/fi/account/


      ESIM eQ MAKSAA TÄNÄÄN vain


      Talletettava summa 85 000,00

      Talletuksen alkamispäivä 31.01.2007

      Talletuksen eräpäivä 30.04.2007 (89 päivää)

      Talletuskorko 3,54 % p.a.

      Korkokertymä (brutto) 733,70 EUR

      • ihmeessä?

        Kertoisitko laskukaavan, jolla pääsit ko. tulokseen?


      • tässä 1.2-2007
        ihmeessä? kirjoitti:

        Kertoisitko laskukaavan, jolla pääsit ko. tulokseen?

        eQ Määräaikaistalletus ajalle 1 - 36 kk: Laske korkotarjous ja tee talletus.
        Talletuksen vähimmäismäärä on 1.000 euroa.

        Talletettava summa EUR

        Valitse talletusaika tai syötä eräpäivä:
        Talletusaika Valitse1 kuukausi2 kuukautta3 kuukautta4 kuukautta5 kuukautta6 kuukautta9 kuukautta12 kuukautta15 kuukautta18 kuukautta21 kuukautta24 kuukautta30 kuukautta36 kuukautta
        Eräpäivä
        (pp.kk.vvvv)

        Talletuspäivä 01.02.2007



        Korkotarjous:

        Talletettava summa 85 000,00
        Talletuksen alkamispäivä 01.02.2007
        Talletuksen eräpäivä 02.05.2007 (90 päivää)
        Talletuskorko 3,58 % p.a.
        Korkokertymä (brutto) 750,33 EUR
        Kertyneet korot maksetaan eQ Tilille.
        Korot kuuluvat korkotulojen lähdeveron piiriin.

        ----------------------

        http://www.eqonline.fi/

        OTA ylhäältä.....pankkitili
        VALITSE vasemmalta......... määräaikaistalletuket

        Ei tarvitse kirjaantua pankkiin.

        Voit itsekin laskea.

        Tässä näin julkisissa on kyllä melko heikot korot, kuten sanoin,
        jos jollain pankilla on rahantarvetta,
        maksavat helpolla 4 % kun Suomen pankista lainaaminen on kalliimpaa.

        Niitä en viitsi ilmaiseksi jaella.


    • saa tuolla summalla,

      vaikkakin laina aika on lyhyt.
      tarvitsetko tosiaan 3 kk päästä pääoman jo käyttöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe