Minulla on hieman epävarmuutta omasta palkkatasostani, joten ennen kuin marssin esimieheni juttusille haluaisin hieman kartoittaa mistä summista voisimme keskustella. Olen työskennellyt lähes vuoden energia-alalla myyntineuvojana, toimeenkuvaani kuuluu asiakaspalvelun lisäksi laskutus, sopimusasiat, myynnin sanomaliikenne yms. toimistotehtävät. Aloituspalkka oli 1600€, koeajan jälkeen pyysin korotusta joka jäi 100 euroon, joten kuukausipalkka on nyt siis 1700 €/kk.
Millaista palkkaa te saatte omassa työssänne? (eri toimialojen vastauksia otetaan vastaan)
Palkka Gallup
37
14063
Vastaukset
- kokemus 2v
2600 lisät/kk
- 6 vuotta
Urakalla siinä 3000-3300/kk
- ASPASSA töissä
Meillä keskisuuressa energiayrityksessä asiakaspalvelijoille maksetaan peruspalkkaa 1600-1800 euroa kuukaudessa. Lisäksi joillekin maksetaan henkilökohtaisia lisiä 50-100 euroa ja kokemuslisiä 5 / 10 % työvuosien mukaan. Eli 10 vuoden työkokemuksella tienaa max. 2000 euroa.
Työtehtäviin kuuluu kuten sinullakin sähkö- ja lämpösopimusten tekemiset, liittymäsopimukset, tarjouksien tekeminen, kassapalvelut, sähkön käytön neuvonta, sähköyhtiöiden välinen tiedonvaihto, laskutus ja perintä.
Mielestäni sinun palkka aloittelevana aspan työntekijänä on aika kohdillaan, toki ainahan voi pyytää lisää... - surkea palkka..
Minulla sh palkka (ilman ikälisiä) hieman alle 2000 € lisät.
- Niin*kö muka
SURKEE ??? Hyvä palkkahan toi on !!
- 3 vee
Olen myös menossa korotusta pyytämään. 2 900 €/kk on tavoitteena 2 vuoden sisällä.
- ATK-tuki
Järjestelmä-/mikrotuki: 3335e/kk brutto.
Koulutus: opistotaso.- Einomies Porkkakoski
Peruspalkka 5500€/kk, bonuksineen noin 6500€/kk niin ja tietenkin asunto auto. Ei voi valittaa, tosin töitäkin joutuu tekemään aikalailla mm. matkapäivä maailmalla noin 120 vuodessa. Työkokemusta 11v
- hyvin tulee toimeen
huolinta-alalla, 3v työkokemusta palkka piirun alle 2000/kk satunnaisia lisiä.
- Nimm-Ari
Kokemusvuosia yli 20, palkka 2500,-
- Tradenomi
3k€ bonukset puhelin- ja laajakaistaetu.
Alana It/hallinto. Kokemusta sellaiset viitisen vuotta.
Tuohon sinun palkkaasi sanoisin, että kyllä tuossa varmaan jonkinlainen korotus olisi paikallaan, about 1900-2000e voisi hyvinkin pyytää, jos oot hommas hyvin hoitanut. - ikälisää...
Kuukausipalkka bruttona 1000 euroa.
- siivousalalainen
peruspalkka kuukaudessa ilman lisiä lisättynä 1 noin 1400e/kk
- IT-ala
3612,- bto bonukset puhelin..jonkun verran ylitöitä, vuositulo 2006: 52 955 (ylitöitä tuossa n. 7000€), Tradenomi, työkokemus alalta 8 vuotta, yhteensä työkokemusta 15 vuotta.
- kun ylityöt maksetaan :)
Olisi mukavaa tietä, missä firmassa työskentelet, kun sanot saaneesi 7000e/vusoi ylityökorvauksia. Meillä (iso firma) saa niistä vain haaveilla...
- Make
Keskisuuressa tuotantolaitoksessa. 5000 edut
- Tutkijalainen
Akateemisen alan tutkijatohtori (11 vuotta työkokemusta)
3100€/kk brutto lisiä ei ole eikä ylitöistä korvata - Nimetön
olen palkanlaskijana, kokemusta 3v, palkka 2100€, vastuulla yli tuhat palkkaa.. mielestäni palkka voisi olla parempi vastuuseen nähden..
- kauha kaisa
huom. ei tämän alan koulutusta, työkokemus reilu 3 vuotta, ahkera ja hyvä työntekijä.
- Humorist
Mun mielestä sulla on ihan tarpeeksi korkealla palkka kun työksesi lasket muiden palkkoja....;)))
- Rakennusteollisuus
Palkka noin 45 000 € vuosi. Verottomia korvauksia noin 15 000 € vuosi. Yhteensä palkka ja verotomat tulot noin 60 000 € Netto eli verot pois ja verottomat korvaukset yhteensä noin 42900 eli 3575 € kk jää käyttöön euroja kuukaudessa.
- yksityisellä
Brutto 2400 € / kk. Mukana 10 v kokemuslisät. Päivätyö, ei vuorolisiä.
- jkhdfhklds\j
huollan leikkaussalien elektroniikka laitteita, palkka 2200e\kk
- Merkonomille
maksetaan 3200 euroa kuukaudessa, päälle tulee bonukset ja erilaiset projektilisät.
- minä itse
ehkä kahdelle merkonomille maksetaan yhteensä tuo palkka.
- Sama ...nomi
minä itse kirjoitti:
ehkä kahdelle merkonomille maksetaan yhteensä tuo palkka.
jotka tienaa 3000 euron molemmin puolin. Toimenkuvana on IT-hommat, taloushallinnon esimiestehtävät tai projektipäällikön tehtävät.
Perusmerkonomihommista eli kirjanpidosta, palkanlaskennasta ja reskontratöistä maksetaan 2000 euron molemmin puolin.
- sskd
Pariskuntana pidetään, yht. 150 000e/vuosi brutto.
Netto(26% vero) 111 000te - 10 v täynnä
Metsäteollisuuden palveluksessa,palkka lisineen n.5000 e/kk, 2006 tulot 64 000 e...
- hieman työajoista,
mutta 2200-3000 leipomossa. Osa työstä tehdään yöllä. Ei alan koulutusta ja töitä takana 9 v.
- duunari1
32 vuotta töissä, 3-vuorotyö, kaikki pyhät myös.
Nettopalkka 2000€/kk, minusta olisi oikeampaa puhua siitä mitä jää kaikkien vähennyksien jälkeen käteen, en tarkoita lainoja. :) - HÄH???
duunari1 kirjoitti:
32 vuotta töissä, 3-vuorotyö, kaikki pyhät myös.
Nettopalkka 2000€/kk, minusta olisi oikeampaa puhua siitä mitä jää kaikkien vähennyksien jälkeen käteen, en tarkoita lainoja. :)Missä olet töissä, kun noin vähän maksetaan? Minä puurran 10-v työkokemuksella Kaskisessa ja 3-vuoroa myös, vuositulo v.2006 68 000 euroa.
- duunari1
HÄH??? kirjoitti:
Missä olet töissä, kun noin vähän maksetaan? Minä puurran 10-v työkokemuksella Kaskisessa ja 3-vuoroa myös, vuositulo v.2006 68 000 euroa.
Huomasit varmaan että puhun netto-ansiosta
kuukaudessa vuosiansio bruttona 46000. - sinä
HÄH??? kirjoitti:
Missä olet töissä, kun noin vähän maksetaan? Minä puurran 10-v työkokemuksella Kaskisessa ja 3-vuoroa myös, vuositulo v.2006 68 000 euroa.
puhu paskaa!
- duunari1
sinä kirjoitti:
puhu paskaa!
Minun puhuvan paskaa, eivät kaikki paperitehtaalla saa koneenhoitajan palkkaa.
Sitä korkeinta palkkaa mistä TA-leiri lehdistössä v.2005 ilmoitteli saa vain muutama heppu.
Paperitehtaalla on monta vakanssia jossa tuntipalkka on 12- 14€. - tarkoitettu
duunari1 kirjoitti:
Minun puhuvan paskaa, eivät kaikki paperitehtaalla saa koneenhoitajan palkkaa.
Sitä korkeinta palkkaa mistä TA-leiri lehdistössä v.2005 ilmoitteli saa vain muutama heppu.
Paperitehtaalla on monta vakanssia jossa tuntipalkka on 12- 14€.kaskisen hepulle, joka tienaa 68000€!Toi sinun 46k€ on ihan normi liksa.
- 20v alalla
palkka 1788,00 /brutto ylityöt
- Tares
Vakuutusalalla, neuvonta. Palkka nyt tasan 2000€kk kaikkine lisineen, bonus provisiot kuitenkin nostavat palkkaa noin 300€/kk. Maaliskuussa alkavat palkkaneuvottelut, silloin minimipalkka 2100 €/kk, eli palkka nousee melkein 300 eurolla nykyisestä. Hyvät edut: kaikki vapaaehtoiset vakuutukset 50% alennuksella, asuntolaina ilman marginaalia, lounasseteli, työnantaja tarjoaa hammaslääkärikuluja noin 300 eurolla vuodessa ja myöskin liikuntasetelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879