Nestettä, miten pois?

Haluna

Kertokaa muut laihduttajat, miten saatte ylimääräisen nesteen pois kehosta? Minulle saattaa kertyä sitä parikin kiloa lyhyessä ajassa. Aamuisin on sormet ihan pölkyt ja jopa nenä turvoksissa, totta, eikä johdu alkoholista, koska en käytä. Ei auta juominen, mitä enemmän juon vettä, mehua tai muuta, sitä enemmän painan. Sitten kun nesteet lähtee liikkelle, se onkin sitten menoa. Ärsyttää kamalat painonmuutokset lyhyessä ajassa ja vie motivaatiota, vaikka tiedän syyn. Kuulin joltakin, että hän käyttää jotain luontaistuotetta tähän tarkoitukseen, mutta ei muistanut nimeä, onko teillä kokemusta? Mitään lääkärin määräämiä nesteenpoistolääkkeitä en aio hankkia.

18

7575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja

      Nestemin auttaa mulle ainakin. Muut merkit ei ole ollu yhtä tehokkaita itselle. Sitä pitää syödä muutama päivä ennenku tulokset näkyy. Ja juoda samalla vettä. Esim kivennäisvesi ja sokerittomat limut turvottaa. Tsemppiä!

      • Haluna

        Onko totta, että light-limsat turvottaa? Mitenkähän näin on? Kääk, ostin just sellasta, kun vesi ei mene alas. Sekin vain hapollisena. Kraanavettä ei pysty kertakaikkiaan juomaan...:( Kokeilen Nestemiä, saako apteekista, marketista vai luontaistuotekaupasta?


      • Kie80
        Haluna kirjoitti:

        Onko totta, että light-limsat turvottaa? Mitenkähän näin on? Kääk, ostin just sellasta, kun vesi ei mene alas. Sekin vain hapollisena. Kraanavettä ei pysty kertakaikkiaan juomaan...:( Kokeilen Nestemiä, saako apteekista, marketista vai luontaistuotekaupasta?

        Ja useimpien markettien luontaistuoteosastolta, ainakin Sokokselta. Mullakin ko. tabletit toimii.


      • ///
        Haluna kirjoitti:

        Onko totta, että light-limsat turvottaa? Mitenkähän näin on? Kääk, ostin just sellasta, kun vesi ei mene alas. Sekin vain hapollisena. Kraanavettä ei pysty kertakaikkiaan juomaan...:( Kokeilen Nestemiä, saako apteekista, marketista vai luontaistuotekaupasta?

        Vesi vanhin voitehista. Kraanavesi todellakin saattaa olla aivan liia kloorin makuista. Mutta osta Brita filtterointi. Se toimii hyvin ja saat muutamalla pennilla/litra taysin juomakelpoista "vanhinta voidetta".


      • vesilaitoksesta
        /// kirjoitti:

        Vesi vanhin voitehista. Kraanavesi todellakin saattaa olla aivan liia kloorin makuista. Mutta osta Brita filtterointi. Se toimii hyvin ja saat muutamalla pennilla/litra taysin juomakelpoista "vanhinta voidetta".

        Asun Helsingissä ja sen vesijohtovesi on todettu kalliiden pullovesien veroiseksi. Veden maku paranee valtavasti kun pidän jääkaapissa 1,5 litran tiiviillä kannella varustettua kaadinta. Kun janottaa, kaadan siitä lasiin ja maku on taatusti hyvää. En siis juo lainkaan limuja ja mehuakin hyvin vähän.

        Tuosta nesteen kertymisestä vielä. Fysiologisesti tuohon vaikuttaa aika paljon kuinka suolaista ruokaa syö. Käytän verenpainelääkkeenä nesteenpoistolääkettä, joten olen periaatteessa melko "kuiva". Mutta jos erehdyn syömään liian suolaista ruokaa niin seuraavana aamuna vaaka näyttää helposti kilon tai pari enemmän.


    • suolan

      käyttöä. se lisää nesteiden kertymistä elimistöön.

      • Essi

        Mitä se luontaistuote kaupasta saatava juttu nestem...? tai joku maksaa ja onko se ihan terveellistä.. auttaako se hyvin?
        vähentääkö se painoa. entä näkyykö tulokset?


      • Haluna
        Essi kirjoitti:

        Mitä se luontaistuote kaupasta saatava juttu nestem...? tai joku maksaa ja onko se ihan terveellistä.. auttaako se hyvin?
        vähentääkö se painoa. entä näkyykö tulokset?

        Kävin äsken ostamassa niitä Nestemin tabletteja. En löytänyt ruokakaupoista, mutta apteekissa oli. Hinta jotain 11 euroo 60 kpl. Otetaan 4/pvä, joten paketti kestää 15 päivää. Odotan innolla tulosta....
        Nyt tökkii kyllä niin raskaasti vastaan: 3 viikkoa ja vaivaiset 300g lähtenyt. Nyt jos koskaan kysytään tahdonvoimaa jatkaa.


      • lissukka19
        Haluna kirjoitti:

        Kävin äsken ostamassa niitä Nestemin tabletteja. En löytänyt ruokakaupoista, mutta apteekissa oli. Hinta jotain 11 euroo 60 kpl. Otetaan 4/pvä, joten paketti kestää 15 päivää. Odotan innolla tulosta....
        Nyt tökkii kyllä niin raskaasti vastaan: 3 viikkoa ja vaivaiset 300g lähtenyt. Nyt jos koskaan kysytään tahdonvoimaa jatkaa.

        kuulumisia, jos olet tuota nesteminiä käyttänyt tämän ajan.onko tehonnut?itse ostin sitä eilen ja samasta syystä kuin sinäkin


    • neuvoja.

      koivunlehti- tai voikukkapuristeita eli -tapletteja.

    • oma kokemus

      Itse olen saanut parissa kuukaudessa nestettä pois 5 kiloa, kun olen juonut vihreää teetä ja/tai syönyt varsiselleriä. Ne poistavat nestettä. Ja tietysti vähentämällä suolaa ja lakritsin/ salmiakkin vähentämällä.

      • Essi

        miten nesteen poisto vaikuttaa terveyteen..? onko siitä jotain haittaa vai kenties hyötyä? miten paljon on mahdollista saada sitä pois? väheneekö paino huomattavasti?
        :D


    • Anonyymi

      Ei ne auta! Ainoa millä ne saa pois on oikea nesteenpoistolääke! Onneksi saan niitä kaverilta kun hänellä reseptillä eikä itse käytä. Hermosärkylääke aiheutti järkyttävät nestekertymät, lopetin lääkkeen ja nyt vähän vauhditan nesteen poistoa noilla pillereillä. Hyvin toimii! Lähtenyt jo monta kiloa!

      • Anonyymi

        "Ainoa millä ne saa pois on oikea nesteenpoistolääke!"

        Ei pidä paikkaansa.
        Liikunnalla jossa syke nousee, lähtee nesteet kropasta.

        Lääkkeet on kemiallisia aineita jotka ei kehoon kuulu. Niillä yritetään pääsääntöisesti manipuloida keskushermostoa toimimaan vastoin sen normaalia toimintaa.


    • Anonyymi

      Oletteko painijoita, joille nopea painonpudotus ennen punnitusta on tärkeää?

    • Anonyymi

      Ihmisillä on vakiovarusteena poistoputki, jonka kautta ylimääräisen nesteen saa valutettua pois.

      • Anonyymi

        Tämä on tyttöjen ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on tyttöjen ketju.

        Ohan naisilla virtsaputki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe