portugalilainen mies

kokeumuksia??

Onko kenellakaan kokemuksia portugalilaisista miehista? sellainen on tassa kiikarissa nyt.

Millaisia kulttuurieroja on tullut vastaan?

29

4284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku poikia

      luulevat olevansa ralli kuskeja, ym...kersa hommaa, 35v portugeesit.

    • kokemusta...

      ja aivan ihana on. Itse kyllä en ole huomannut mitään kulttuurieroja, Mistä päin olet löytänyt??

    • menja

      Niitä on jonkun verran siivoojina Ranskassa. Sitä kautta tiedän yhden. Puhuu vähän murteellista ranskaa, mutta on hyväntuulinen. Viheltää kovasti.

      Sori, muuta kokemusta ei ole portugalilaisista miehistä.

    • löytyy..

      varmista, että on vapaa. Monilla on tyttöystävä tai vaimo odottamassa kotona. Kannattaa kysellä vaikka tuolla etsintäkuulutus palstalla josko joku tuntee. No tämä ei kyllä liity noihin kulttuurieroihin välttämättä. Tuntuu olevan nämä "muistihäiriöt" vähän kaikkien miehien ongelma...

      • varsi49

        Helou, oli pakko vastata tähän sen verran, että minulla on kahdesta portugalilaisesta miehestä kokemus. Toisen kanssa olin vain pari kuukautta, kun tuli töiden takia muutto pois Suomesta. Lupaus tulla takaisin oli hyvin rehellisen oloinen. Pari kertaa luulin todella, että tulee takaisin luokseni, mutta hänen Suomeen jääneet kaverinsa kertoivat, että on suuria ongelmia. Puolen vuoden ajan tuli rakkausviestejä. Sitten oli pakko luovuttaa.No, tapasin toisen Portugalin miehen, tämän kanssa tuli oltua tiiviisti yhdessä 7 kuukautta, sitten sama juttu, töiden takia muutto pois Suomesta. Mies vannoi rakkautensa, palvoi minut taivaisiin ja kertoi, ettei koskaan luovu minusta. Yhtäkkiä loppui yhteydenotto, ex-vaimo oli pistänyt tuulemaan, eli ex-vaimoksi kerrottu olikin sittenkin siellä omassa kotimaassa todennäköisesti nykyinen vaimo, jolle piti olla uskollinen. Nyt on kaikki finito eli mitään ei tehtävissä. Se aika ,mitä Portugalin miesten kanssa vietin, oli ihaninta elämässäni. Ovat todella intohimoisia ja palvovia. Tunsin olevani todella ihana nainen ja spesiaali. Pudotus tämän jälkeen ei ole tuntunut hyvältä. Jos on valmis siihen, että suhde on väliaikainen ja otat elämän seikkailun kannalta, suosittelen. Jos etsit elämänkumppania, parempi ainakin yrittää kakistaa miehestä ulos totuus. Se ei olekaan helppo homma. Tämä on minun kokemukseni asiasta. Eli siis miehet ovat todella uskollisia omalle liitolleen, mutta eivät vaimolleen :)


      • Anonyymi
        varsi49 kirjoitti:

        Helou, oli pakko vastata tähän sen verran, että minulla on kahdesta portugalilaisesta miehestä kokemus. Toisen kanssa olin vain pari kuukautta, kun tuli töiden takia muutto pois Suomesta. Lupaus tulla takaisin oli hyvin rehellisen oloinen. Pari kertaa luulin todella, että tulee takaisin luokseni, mutta hänen Suomeen jääneet kaverinsa kertoivat, että on suuria ongelmia. Puolen vuoden ajan tuli rakkausviestejä. Sitten oli pakko luovuttaa.No, tapasin toisen Portugalin miehen, tämän kanssa tuli oltua tiiviisti yhdessä 7 kuukautta, sitten sama juttu, töiden takia muutto pois Suomesta. Mies vannoi rakkautensa, palvoi minut taivaisiin ja kertoi, ettei koskaan luovu minusta. Yhtäkkiä loppui yhteydenotto, ex-vaimo oli pistänyt tuulemaan, eli ex-vaimoksi kerrottu olikin sittenkin siellä omassa kotimaassa todennäköisesti nykyinen vaimo, jolle piti olla uskollinen. Nyt on kaikki finito eli mitään ei tehtävissä. Se aika ,mitä Portugalin miesten kanssa vietin, oli ihaninta elämässäni. Ovat todella intohimoisia ja palvovia. Tunsin olevani todella ihana nainen ja spesiaali. Pudotus tämän jälkeen ei ole tuntunut hyvältä. Jos on valmis siihen, että suhde on väliaikainen ja otat elämän seikkailun kannalta, suosittelen. Jos etsit elämänkumppania, parempi ainakin yrittää kakistaa miehestä ulos totuus. Se ei olekaan helppo homma. Tämä on minun kokemukseni asiasta. Eli siis miehet ovat todella uskollisia omalle liitolleen, mutta eivät vaimolleen :)

        Mikä vitun kasvatustieteen maisteri täällä kommentoi? Uskollisia liitolleen, muttei vaimolleen? Saakelin suvakki!


    • kale12

      Huvittaa näiden suomalaisnaisten tälläsivulla tekemät utelut erimaiden miehistä. He ovat ikäänkuin lihakaupan tiskillä tekemässä ostoksia.
      Kyselevät toinentoisiltaan mitkä kyljykset olisivat parhaita.

      • chifaktsukaMOBtsuka

        Onneksi tämä on vähemmistö. Jos netti kaatopaikka heijastelisi oikeata parinvalintaa, niin olisimme lirissä ja pahasti.


    • Lhixk

      Joo.. Täällä Salossa asuu yksi kiero teko macho. Paskaa puhuu, sen minkä kerkee ja kaataa naaraita sänkyyn oikein urakalla. Pettää ja jättää ja sitten soittelee perään, kun taas joku heivannu sen suhteesta. Muijia ympäri suomea, portugalia ja brasiliaa myöten.

      • Anonyymi

        Ketähän tämä kyseinen portugalilainen Salossa on? Oon itse seurustellut vähän aikaa salolaisen portugalilaisen kanssa , joka myös jätti


      • Anonyymi

        Minulla on yksi kokemus näistä vaikka olen itse mies. En ole homo, ei siitä ollut kysymys. Vaimoni typeryyksiin meni humalassa pettämään tämän pikkumunan kanssa. Etsin tämän harvatukkaisen kukkakepin käsiini hänen työpaikaltaan pesulasta. Etelän ihme sai tuntea suomalaisen duunarin raskaan nyrkin naamassaan. Takana oli silkkaa lihasta 128kg. Oli nautinnollista tuntea kuinka korpin hampaat rusentuivat iskuni alla:) Sinne se jäi pärskimään betonilattialle. Varmaan miettii seuraavan kerran mihin pilinsä työntää.
        Akka sai sai saman käsittelyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän tämä kyseinen portugalilainen Salossa on? Oon itse seurustellut vähän aikaa salolaisen portugalilaisen kanssa , joka myös jätti

        No olisko ääliö sama kaveri? Vittu että jotkut suominaiset ovat tyhmiä! Uskotaan että se leveä perse tai naama lun norsun vittu olisi ulkkarille mieleen? Menkää vittu salille ja kauneushoitoon, on niitä suomalaisiakin miehiä olemassa. Kukaan ei tee itsensä eteen mitään, ollaan illalla ysin jälkeen hakemassa natsipullia s-marketin leivoshyllystä kun saa ne puoleen hintaan. Ulkkareiden kanssa olevat ovat alinta kastia suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän tämä kyseinen portugalilainen Salossa on? Oon itse seurustellut vähän aikaa salolaisen portugalilaisen kanssa , joka myös jätti

        Salolainen portugalilainen? Ettei porilaine kuiteskaan?


    • vainkristittyjä

      Ovat paljon parempia kuin pk-seudun kurdit tai arabit, jotka pettävät 24/7 levittäen valheita kaikista naisista, odottaen "puhtaan" vaimon tuomista kotimaistaan haukkuen länsimaisia naisia, juovat vaikka leikkivät muslimeita jne. Hyi. Kuka vain katolinen/kristitty/buddhalainen on parempi ja suositeltava! Portugalilaiset ja muutkin Välimeren miehet ovat myös paljon komeampia kuin pakolaiset, joilla on usein sukurutsauksesta aiheutuneita rumia piirteitä ulkonäössä ja käytöksessä. Tosin miestä ei kannata hakea mistään rantabaarista, niistä saa tuolla tavoin käyttäytyviä myös kristityissä maissa.

    • vainkristittyjä

      Ovat paljon parempia kuin pk-seudun kurdit tai arabit, jotka pettävät 24/7 levittäen valheita kaikista naisista, odottaen "puhtaan" vaimon tuomista kotimaistaan haukkuen länsimaisia naisia, juovat vaikka leikkivät muslimeita jne. Hyi. Kuka vain katolinen/kristitty/buddhalainen on parempi ja suositeltava! Portugalilaiset ja muutkin Välimeren miehet ovat myös paljon komeampia kuin pakolaiset, joilla on usein sukurutsauksesta aiheutuneita rumia piirteitä ulkonäössä ja käytöksessä. Tosin miestä ei kannata hakea mistään rantabaarista, niistä saa tuolla tavoin käyttäytyviä myös kristityissä maissa.

    • analisboa

      Monta vuotta sitten tapailin erästä miestä Portugalissa. Hauskaa oli ja hän vaikutti oikeasti pitävän minusta, jaksoi kahden työn ohessa viettää iltoja mun kanssa. Osteli pieniä lahjoja ja keksi romanttisia juttuja. Kun homma alkoi käydä vakavaksi, hän ilmoitti että on menossa naimisiin, eikä sitä voi perua vaikka ei tulevasta vaimostaan pidäkkään niin paljon kuin minusta. Juttu jäi siihen ja pääsin monien itkujen kautta yli. Vuosi siitä tavattiin baarissa. Kertoi että oli eronnut ja halusi jatkaa meidän juttua. Olin sinkku mutta juuri tavannut kivan miehen (joka on nyt aviomieheni) enkä muutenkaan olisi häntä enää halunnut. En tiedä edelleenkään mitkä jutut olivat totta ja mitkä ei. Itse olen sitä mieltä että monet portugalilaiset "pyörittävät" ulkomaalaisia tyttöjä huvikseen, mutta vaimoksi sitten jossain vaiheessa otetaan portugalilainen.

      • potaskaavain

        "Kun homma alkoi käydä vakavaksi, hän ilmoitti että on menossa naimisiin, eikä sitä voi perua vaikka ei tulevasta vaimostaan pidäkkään niin paljon kuin minusta."

        Joopa joo, Portugali ei ole mikään muslimimaa missä vanhemmat pakottavat lapsensa naimisiin etukäteen valittujen heilojen kanssa. Ihan helposti mies olisi voinut päättää olla menemättä naimisiin, jos niin olisi oikeasti halunnut.

        Olen aikanaan asunut Espanjassa joten tiedän aika paljon Iberian maiden kulttuurista.


      • analisboa

        No eihän se olekaan muslimimaa, siksi juuri minun mielestä olisi aivan hyvin voinut laittaa välit poikki morsiamensa kanssa mutta eipä vaan halunnut, oli syy sitten mikä hyvänsä. Mutta minun kanssa ei halunnut mitään vakavaa kuitenkaan, kunhan piti hauskaa sen aikaa kun pystyi.


      • Anonyymi

        Olen muuten "vaimo" kirjoilla toisessa osoitteessa, läväytän hanskat tiskiin parin vuoden päästä! Voit painua neekerimiehesi perään portugaliin!


    • Anonyymi

      Olen hetero äijä, mutta asunut pitkään Portugalissa ja paikallisia kavereita on paljon. Ei meidän suomalaisten ja täkäläisten kulttuurissa isoja eroja ole. Etenkin nuoremmat osallistuvat kotitoihin, mutta baareissa käyvät lähinnä miehet, syovät lounaan kavereiden kanssa ja saattavat poiketa ilotalossa. Perheen kanssa käydään harvoin ulkona. Useiden kavereideni vaimoja en ole koskaan nähnyt. Ei voi sanoa pahaa portugalilaisista miehistä, mutta täällä vaimo voi rähistä ja kuitenkin mies sanoo sen viimeisen sanan.

      • Anonyymi

        Portugalilainen mies Järvenpäästä, panee kaikki kumoon😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portugalilainen mies Järvenpäästä, panee kaikki kumoon😂

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Valitettavasti tiedän tätä miestä. Työssä Valmetilla Järvenpäässä. Paska mies, ei muuta voin sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portugalilainen mies Järvenpäästä, panee kaikki kumoon😂

        "Saalistaa" daiting sovelluksissa tämä järvenpääläinen kaataja. Good morning My love ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tiedän tätä miestä. Työssä Valmetilla Järvenpäässä. Paska mies, ei muuta voin sanoa

        Up!


    • Anonyymi

      On kyllä mauttomia noi tässä ketjussa esitetyt suuret totuudet. Minullakin on kokemusta useammasta suomalaisesta miehestä, mutten sen perusteella todellakaan voi yleistää, että kaikki ovat tällaisia tai tuollaisia. Oman portugalilaisen mieheni kanssa olen ollut naimisissa kohta 20 vuotta. Kokemus on tähän asti ollut mitä mainioin, mutta en sen perusteella voi luonnollisestikaan sanoa mitään portugalilaisista ylipäänsä, kenellekään. JOS sanoisin, kehuisin kaikki portugalilaiset miehet maasta taivaisiin ja kehottaisin kaikkia suomalaisia naisia pitämään kiinni omastaan kynsin hampain. Mutta sellainenhan nyt olisi ihan älytöntä.

    • Anonyymi

      Tavoissa on eroja . Minulla on Marokkolainen heila ja aivan ihku . Hän voi tehdä bisneksiään silläaikaa kun olen fiermassani parturina . Reissaamistahan siinä tulee mut matkusteluhan on kivaa .

    • Anonyymi

      Hakkaa ja raiskaa.

    • Anonyymi

      Ulkomaalaiset miehet yleensä kehuvat että Suomessa on ilmaiset huorat että miten se voi olla mahdollista ettei ne laskuta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe