Tälläisen "ilmiön" olen havainnut yö-kerhoissa, että jollain miessukupuolen edustajilla tapana "nostella" daamiaan viimeisten hitaiden päätyttyä tai jo hitaiden aikana. Mistä kyse? Voimien esittelystä kenties?
nostelu
9
688
Vastaukset
- Min en nostele
Mahtavatkohan vielä karjua ja takoa rintaansakin :D
- nostaa
sehän on selvä jo tossa vaihees iltaa..)
- fiksaatio
entä jos nuo näkemäsi miehet ovat vain niin iloisia kainalossaan kieppuvasta tytöstä että siinä innostuksissaan nostavat neitosen ilmaan ihan silkasta päähänpistosta? Hups, oletpas kevyt ja suloinen!
Ei kai kaikelle mitä "mies" (= kaikki universumin miehet yhteen kategoriaan sullottuna) tekee tartte löytää yleispätevää selitystä...? - Kompurajalka?
Minä itse olen vähän kompurajalka, elikä en mikään parkettien partaveitsi, eli siis vähän huonohko tanssimaan, jos mies vie liian nopeasti ja äkkikäänteillä, silloin yleensä mies nostelee ilmaan, että saa kompurajalan tulemaan mukana.
- Nainen.
Minua kerran eräs mies nosteli tanssilattialla. Itsekkin olen pohtinut, että mikä siinä oli ajatuksena. Nolotti kyllä hieman, kun muut tanssivat vieressä ja minä sitten keikun muiden yläpuolella miehen käsivarsilla. Meillä on pituuseroa aika paljon joten ehkä mies halusi kasvoni lähelle omiaan?
Miehet, jotka nostelevat daamejaan, voisivat kertoa mistä on kyse. :D Onko kyse läheisyydenkaipuusta, omistamisenhalusta, hetkellisestä päähänpistosta, vai jostain muusta? - uusi ilmiö....
Vaikka olenkin harrastanut tanssimista jo pidempään, en ole moista huomannut...
- Ape.
"Kanna minut metsään apinamies"
...minulle ihan uutta. Siis nostettaanko se daami suorille käsille? vaaka- vai pystyasennossa? =D
- linni
siis kun pidät daamia, esim hitaissa takaa kiinni niin siitä sitten pystyasennos hetkeks "ylöspäin" nosto :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048