Haluatko kersoja?

Emmanuele

Haluaisitko lapsia?
Haluaisitko niitä lähitulevaisuudessa vai ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa?
Ajatteletko tulevaa perhettä kun aloittelet suhdetta uuden ihmisen kanssa?
Entäs jos uusi nais-/miesseuralaisesi ei halua lapsia, tai ei pysty saamaan?

26

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilylioneye

ja ytimekkäästi:vitut

• ...vihjaista minkälaisia vastauksia kaipailet? :)

"Haluaisitko lapsia?"
      - Lapsikiintiöt alkaa olemaan minun osalta täysi ensi keväänä, ainakin joksikin aikaa.

"Haluaisitko niitä lähitulevaisuudessa vai ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa?"
      - Minulle riittää nykyinen määrä vallan mainiosti.

"Ajatteletko tulevaa perhettä kun aloittelet suhdetta uuden ihmisen kanssa?"
      - Varmaan olisi vähän pakko ajatella, kun on noita lapsia jo entuudestaan.

"Entäs jos uusi nais-/miesseuralaisesi ei halua lapsia, tai ei pysty saamaan? "
      - Jos nainen ei halua omia lapsia, niin se sinäänsä ei ole mikään ongelma, jos hän tulee minun lasten kanssa toimeen.

- Mikäli nainen ei pysty saamaan lapsia, mutta haluaa lapsia niin se on jo minulle liian iso ongelma.

• Hossi-68

Haluaisin mut kohta taitaa tulla enää pelkkää ilmaa ja pullanmuruja :)

• ohikulkijamies

Lapset ovat hauskoja eikä niiden tekemisessäkään mitään vikaa ole. :-)

Kai tuossa tulisi aika nopeasti otettua selville mitä uusi tuttavuus ajattelee. Ja onko sillä "munaa" myös hoitaa hommat, jahkaavia naisia olen nähnyt ihan riittävästi yhden elämän tarpeiksi.

• ja tahdon

Haluaisitko lapsia?
      - joo, lapset on kivoja.

- voihan lapsia sitten tehdä jonkun muun kanssa.

• Minä en ole koskaan halunnut lapsia ja vaimo on aina ollut kanssani samaa mieltä. Naiset kuitenkin ovat niin ailahtelevaisia, että mieli saattaa vielä muuttua. Jos näin kävisi, niin ei minussa olisi miestä häneltä äitiyttä kieltämään. Saattaisi vielä käydä niin, että häntä vanhana kaduttaisi, eikä sitä parane ainakaan minun piikkiini sitten pistää.

• Emmanuele

ettei kaikilla ole hirveää tarvetta lisääntyä ja täyttää maa(täynnähän se jo onkin)..

• gekko-
        Emmanuele kirjoitti:

ettei kaikilla ole hirveää tarvetta lisääntyä ja täyttää maa(täynnähän se jo onkin)..

saa silti olla lapsia ennestään eikä se haittaa.

• Emmanuele
        gekko- kirjoitti:

saa silti olla lapsia ennestään eikä se haittaa.

linjoilla. Ihan hyvä jos mies on päässyt tyydyttämään lisääntymisviettiään jo aiemmin niin sit sil ei oo pakonomaista tarvetta lisääntyä mun kaa..

• minämä
        Emmanuele kirjoitti:

linjoilla. Ihan hyvä jos mies on päässyt tyydyttämään lisääntymisviettiään jo aiemmin niin sit sil ei oo pakonomaista tarvetta lisääntyä mun kaa..

täällä :)

• scale

lapsia, nuo kaksi riittää.
      "Ajatteletko tulevaa perhettä kun aloittelet suhdetta uuden ihmisen kanssa? "
      No en todella.
      "Entäs jos uusi nais-/miesseuralaisesi ei halua lapsia, tai ei pysty saamaan?"
      Tässä tilanteessahan se olisi ideaalinen tilanne.

• IngallsinLaura

Hengissä ollaan :)

Mutta asiaan:
      Haluaisitko lapsia?
      - En, mutta haluaisin haluta. Minusta kun tulisi hyvä isä, muttei äiti :)

- Ei ainakaan lähitulevaisuudessa, kun tämä yhdenkin hengen talous teettää niin paljon työtä ja vie aikaa, rahasta nyt puhumattakaan. Ja tulevaisuus mulla jaksottuu vuosilomien mukaan, sen pitemmälle ei parane pahemmin suunnitella, haluta vielä vähemmän.

- Joo, jos tykkään miehestä todella paljon niin ajattelen perhettä. Mutta kahden hengen sellaista (ärsyttää, kun perheeksi käsitetään vain sellaiset yksiköt, joissa on lapsia!).

- Jos menoa joku hidastaa tai ahistaa, niin se on toisen vauvakuume tai tarve lisääntyä mahdollisimman pian. MOT.
      - Pysty saamaan? Kaikki pystyvät saamaan lapsia, mutta eivät välttämäti biologisia.
      - Haluaa tai ei, ihan sama, syyt merkitsevät enemmän.

• Naikkonen_sanoo

Haluaisitko lapsia?

Nyt just en. Olen yksin eikä lapsen kasvattaminen kiinnosta itsekseen.

Jos tapaan über upean miehen josta tulisi hyvä isä niin sitten ehkä, sillä edellytyksellä tietenkin että sovitaan ehdot, eli en aio ryhtyä yksinhuoltajaksi, avioeron riski taitaa olla noin 50%.

Jonkun verran, en ole enää mikään nuori eikä tässä ole "peliaikaa" juuri jäljellä.

Nou hätä, en tiedä voinko itsekään saada lapsia, en ole koskaan ollut raskaana, joten en ota asiasta stressiä. En usko että vanhemmuus on se ainut autuaaksi tekevä seikka elämässä. Enkä myöskään usko että kaikkien meidän pitäisi lisääntyä..

• Padamppa

En todellakaan!!!!

• Getright.

Haluatko sä sitten lapsia, vai pystytykö edes saamaan niitä? Noin kylmä ihminen voi olla kyllä tosi huono äiti.

• Emmanuele

kokeillu saanko. En tiedä. Mitään syytä ei ole ilmennyt miksi en saisi.
        Mutta en halua. Lapset ei kiinnosta.
        Mukava että olet valmis arvioimaan mua näkemättä ja tuntematta.
        Sellaista tekstiä tulee kapeakatseisen ihmisen kynästä.

• Getright.
        Emmanuele kirjoitti:

kokeillu saanko. En tiedä. Mitään syytä ei ole ilmennyt miksi en saisi.
        Mutta en halua. Lapset ei kiinnosta.
        Mukava että olet valmis arvioimaan mua näkemättä ja tuntematta.
        Sellaista tekstiä tulee kapeakatseisen ihmisen kynästä.

Faktoja vaan puhun.

• Emmanuele
        Getright. kirjoitti:

Faktoja vaan puhun.

helvetin ykshailee mulle.

• ronjashka

Tahdon perheen, n. 30-vuotiaana. Mutta kyllä se parisuhde lasten hankinnan edelle menee...

• vaivalloista

en siis halua

• miksi pilata

onnellinen elämä lapsia hankkimalla?

• ...jokaisella lapsella tulee olla mahdollisuus onnelliseen elämään. Olethan sinäkin jonkun lapsi, aivan kuten me kaikki muutkin :)

• vili

en ole faija ainesta, enkä halua sitoa itseäni mihinkään josta en pääse helposti irti. en nykypävänä ala enään seurustelemaan...been there done that.

• Pystyn tosin kuvittelemaan elämäntilanteen jossa lapsia väsäisin mut ennenku tilanne on se niin taidan olla jo aivan liian vanha.

• 1. Kyllä 2. Riippu tulevaisuudesta,nyt ei sinkkuna ei taira onnistua 3. Joo 4.Jos lapset ei kuulu menneisyyteen eikä tulevaisuuteen (vaapaaehtosesti)perustelut pitää olla hyvät.Jos ei voi saada lapsia,on asia mille ite ei voi mitään ja se tosiasia on vain hyväksyttävä eikä alkaa kääntää veistä haavassa tiedän ett sattuu...

• Mä olen ollut tosi kiireinen ton Naapuri Kyylää Naapurii -organismin kanssa, et mä en oo paljon kerennyt juttelee.

Mun mielestä lapset on tosi huomionkipeit tyyppei. Siks mä en oo ihan varma mitä haluun. Tyyliin mä olin v-loppuna sen meiän kassan luona viettämässä tosi idyllistä sunnuntaita, ku yhtäkkii Pikku-Jeremy tulee baseball-räpylän kaa kysyy silt kassalt et: "Mennäks isi kopittelee?" Arvatkaa loksahtiko mun leuka alas silkasta hämmästyksestä? Miten toi penska voi ollakin noin häijy? Mä olin ajatellu kysyy just IHAN samaa asiaa!! JA muutenkin, mä olin sentään vieras niillä? Eiks sen olis pitänyt kysyy multa, et mitä MÄ haluun tehdä? Jotenkin mul tuli mieleen toi Reiska82, sehän on kans tosi huomionkipee tyyppi.

Eniveis, edellisen kaltaiset tilanteet on just niitä jotka kallistaa mun vaakakuppii negatiivisen puolelle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3279
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2638
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2060
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1504
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1484
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1445
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      88
      1118
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe