pinaattikeitto

......

kun sanotaan että laihduttajat syövät keittoja...
ja pitäisi syödä pieniä määriä...
söin kaks lautallista pinaattikeittoa..ilman kananmunaa... ei kai haittaa ja maha on nyt täynnä keitosta.. enkä aijo liikuntaa harrastaa... enää tänää..olen muuten syöny kevyesti ja illalla ajattelin vielä syödä...hedelmiäää...
siis saako keittoja vetää niin paljon päivässä ku jaksaaa...??

11

5839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril

      ainakaan pinaattikeittoa vetää niin paljon kuin jaksaa. Pinaattikeitossa on yleensä vehnäjauhoja eli lihottavaa hiilihydraattia. Kaalikeitossa ei taas ole paljon mitään hiilareita joten sitä voi syödä vapaammin.

      • soppatyttö

        Tässä on soppa mitä saa syödä niin paljon kun sielu sietää. muista juoda vettä,

        8 litran keitto:
        1 kaali
        2 suurta sipulia
        4 porkkanaa
        1 sellerin varsi
        2 tlk säilyketomaattia
        2 tlk vihreitä papuja
        2 vihreää paprikaa
        2 kasvisliemikuutiota
        tai (sipulikeittopussi)

        Maustamiseen sopii esim. mineraalisuola, soijayrtit tai valkosipuli.

        IHME KEITTOA JOKA PÄIVÄ! ;D


      • helllllurei
        soppatyttö kirjoitti:

        Tässä on soppa mitä saa syödä niin paljon kun sielu sietää. muista juoda vettä,

        8 litran keitto:
        1 kaali
        2 suurta sipulia
        4 porkkanaa
        1 sellerin varsi
        2 tlk säilyketomaattia
        2 tlk vihreitä papuja
        2 vihreää paprikaa
        2 kasvisliemikuutiota
        tai (sipulikeittopussi)

        Maustamiseen sopii esim. mineraalisuola, soijayrtit tai valkosipuli.

        IHME KEITTOA JOKA PÄIVÄ! ;D

        Pystytkö todella syömään tuollaista keittoa suuria määriä ja olemaan ihmisten ilmoilla sen jälkeen?


    • minääääääääää

      toi kaalisoppa dietti on kyllä sellanen että ne kilot mitkä lähtee,tulee tuplana nopeesti takas

      • mytti

        ei osaa pitää itteesä kurissa.


      • teho perustuu
        mytti kirjoitti:

        ei osaa pitää itteesä kurissa.

        ihan vaan nesteenpoistoon. Siinä olevat ainekset ovat ns. diureetteja, jotka poistavat nestettä elimistöstä. Kun lopetat sopan syönnin, tulee nesteet takaisin. Läskiä se ei poista, eli ei se mikään ihmesoppa ole.

        Siihen kannattaa lisätä vaikka naudan paistijauhelihaa, kanaa, tonnikalaa tms. vähärasvaista, niin se on vähän vaihtelevampaa ja tukusampaa, jolloin sitä jaksaa pitempiäkin aikoja syödä, jos haluaa nesteenpoiston toimivan ja silti saada lihassa ja kalassa olevia tärkeitä ravintoaineita.

        Liikunta se on joka läskiä polttaa, ei pelkkä keiton suuhun lappaaminen.

        Nimimerkillä kokemusta on.

        P.s. Soppaa voi kyllä vaikka pakastaa ja syödä silloin tällöin, koska parin kolmen soppakuurin jälkeen se takuuvarmasti alkaa tökkimään.


      • miss-scarleen
        mytti kirjoitti:

        ei osaa pitää itteesä kurissa.

        Olisiko mahdollista saada kaalisoppa reseptin?
        Eihän sitä tarvii diettinä kitata vaan silloin tällön kun haluaa syödä kevyeesti.
        Kiitos!


      • hmmmm
        miss-scarleen kirjoitti:

        Olisiko mahdollista saada kaalisoppa reseptin?
        Eihän sitä tarvii diettinä kitata vaan silloin tällön kun haluaa syödä kevyeesti.
        Kiitos!

        Tuossahan se resepti on yllä. Kaikki aineet vaan pilkotaan suikaleiksi/paloiksi ja keitetään suuressa kattilassa kunnes ovat kypsiä. Ei siinä sen kummempaa.

        Sekaan voi heittää vaikka mustapippuria mausteeksi. Vältä liikaa suolaa! Ja makua voi vaihdella lisäämällä (jos vaikka mikrossa lämmittää lautasellisen) sekaan nakkia, kanaa ja sen sellaista.


    • Kilonorsu

      Itse laihdutan painonvartijoiden pisteillä ja itse syön silloin tällöin pinaattikeittoa, mutten mitä tahansa määrää. Ja itse käytän keiton kanssa ainoastaan kananmunan valkuaisen.

      Pienenä vinkkinä tähän: syö pienemmästä lautasesta. Näyttää että lautanen on täynnä ja se ainakin itselläni toimi psykologisesti heti niin, että söi vähemmän.

      Tsemppiä!

    • hepsuli

      Pinaattikeitossa on keitosta riippuen 60-90kaloria/100grammaa joten kyllä sitä aika hyvällä omalla tunnolla saa vetaa kaksikin lautasta, hernekeiton kalorimäärät per 100grammaa joten kohtuudella syödessä varmasti hyvä laihdutus tuote.

    • karttuwaari

      Pinaatia saa syödä niinpaljon kuin jaksaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe