Aina joku äijä menneisyydestä soittelee, textailee, on "niin ikävä" ja "haluutsä viel tavata" ja "mun tekee sua nii mieli" jne jne jne......
Eikö ne nyt löydä jotain toista ku sen entisen. Ottaa pattiin kyllä tollanen. On päässy yli ja sitte taas revitään kaikki haavat auki. Mitään ei tapahdu, mutta numeronkin näkyminen puhelimen näytöllä suorastaan AHISTAA!!!!!!!!
Jos ette äijät halua rakastaa KUNNOLLA, niin pysykää POISSA!!!!
t. nainen, jonka puhelin piippaa ja pärisee ruikuttajien numeroista suuttumukseen asti
ps. ja kyllä mä oon sanonu että EI OO EI TUU.
vonkaajat ja ruinaajat
73
3353
Vastaukset
- lesti---
Mutta kun joitain naisia on vaan niin vaikea unohtaa. Ja jos ero on ollut vähän riitainen niin voihan ne vaikka vaan ärsyttää sillä tavalla.
- lesti---
olet selvästi sanonut ettei kiinnosta niin kyllä jokainen varmasti ymmärtää. Jos olet aiheuttanut heille paljon harmia, niiden voi jo senkin vuoksi olla hankala unohtaa.
- silti...
...täytyy kyl sanoo että aika jääräpäisiä jotkut on. Tai ERÄS. Vee-ituttaa ku sanon että EI EI, EI KÄY, EN HALUA, EN EN!
...nii SILTI pitää jatkaa ruinaamista vaan tyyliin "no onksul joku...?"
Koo-etuttaa kyl iha SAIRAASTI. - Vastarannan kiiski
silti... kirjoitti:
...täytyy kyl sanoo että aika jääräpäisiä jotkut on. Tai ERÄS. Vee-ituttaa ku sanon että EI EI, EI KÄY, EN HALUA, EN EN!
Koo-etuttaa kyl iha SAIRAASTI.Sano että sinulla on taikka kaksikin ja että ne ovat parempia kuin se joka soittaa.
Luulisi lopettavan? - mutta kun
Vastarannan kiiski kirjoitti:
Sano että sinulla on taikka kaksikin ja että ne ovat parempia kuin se joka soittaa.
Luulisi lopettavan?ei auta. Sanoo vann että "no sehän on kiva kun sulla on ystäviä." Helvetin perkeleet.
- Vastarannan kiiski
mutta kun kirjoitti:
ei auta. Sanoo vann että "no sehän on kiva kun sulla on ystäviä." Helvetin perkeleet.
...on kumma?
Tuntuu siltä että tyyppi haluaa vain kiusata sinua.
Mitä jos sanoo että olet menossa kihloihin ja sen takia pyydät lopettamaan soittelun?
Vai eikö tämäkään tehoa? - mutta...
...on kumma?
Tuntuu siltä että tyyppi haluaa vain kiusata sinua.
Mitä jos sanoo että olet menossa kihloihin ja sen takia pyydät lopettamaan soittelun?
Vai eikö tämäkään tehoa?...en halua alentua valehtelijaksi, joskus tuli pikkulikkana tehtyä sellasta (eli 2-kymppisenä) mut ei...ei ny enää...
käsittämättömin juttu oli se, kun mies soitti taas ja sanoi et nyt on kuule yks kiva nainen hänelle raskaana. Hohhoh. Mut eipäs sit ollukkaa.
Elämässä pitää olla "huumoria", näköjään. - Vastarannan kiiski
mutta... kirjoitti:
...en halua alentua valehtelijaksi, joskus tuli pikkulikkana tehtyä sellasta (eli 2-kymppisenä) mut ei...ei ny enää...
käsittämättömin juttu oli se, kun mies soitti taas ja sanoi et nyt on kuule yks kiva nainen hänelle raskaana. Hohhoh. Mut eipäs sit ollukkaa.
Elämässä pitää olla "huumoria", näköjään.No tuota noin.
Minulla on ollut hieman vastaava ex-muijan kanssa. Se soittelee joskus ja saattaa olla vuosikin välissä.
Olen nyt naimisissa ja se on todella kiusallista ja eikä sille ole tehonnut vaikka olen sanonut vaikka mitä.
Ja kaikista pahinta tässä jutussa on ollut se että hän on ollut suhteemme loppumisesta asti avoliitossa ja on yksi lapsikin.
Ja vieläkin oudompaa on että se eukko on laittanut tämän ukkonsakin soittamaan ja kysymään kuulumisia.
Soittivat viime syksynä viimeksi ja minä sanoin sen ukolle sitten että nyt tämä saa riittää ja eläkää omaa elämäänne ja lopettakaa soittelu.
Nyt tilanne on se, ettei ole kuin kaksi vaihtoehtoa:
1. Haen ns. lähestymiskieltoa, joka kieltää soittelun.
2. Vaihdan puhelinnumeroa ja se olisi sitten salainen.
Auttaisiko nämä vaihtoehdot? - ryhmäseksiä sun kans?
No tuota noin.
Minulla on ollut hieman vastaava ex-muijan kanssa. Se soittelee joskus ja saattaa olla vuosikin välissä.
Olen nyt naimisissa ja se on todella kiusallista ja eikä sille ole tehonnut vaikka olen sanonut vaikka mitä.
Ja kaikista pahinta tässä jutussa on ollut se että hän on ollut suhteemme loppumisesta asti avoliitossa ja on yksi lapsikin.
Ja vieläkin oudompaa on että se eukko on laittanut tämän ukkonsakin soittamaan ja kysymään kuulumisia.
Soittivat viime syksynä viimeksi ja minä sanoin sen ukolle sitten että nyt tämä saa riittää ja eläkää omaa elämäänne ja lopettakaa soittelu.
Auttaisiko nämä vaihtoehdot?...ootkos miettiny tota vaihtoehtoa?
- se ex-muijas..
No tuota noin.
Auttaisiko nämä vaihtoehdot?...valehtelee ukolleen että SINÄ ahdistelet ja six on laittanu ukkonsa soittaan sulle.
äh, en tiiä...
outoo on... - Vastarannan kiiski
ryhmäseksiä sun kans? kirjoitti:
...ootkos miettiny tota vaihtoehtoa?
En usko tuohon mahdollisuuteen. Jotain outoa kuitenkin on.
- kommunisteja jotka
haluaa elää kommuunissaan ja jakaa kaiken ??
- Vastarannan kiiski
se ex-muijas.. kirjoitti:
...valehtelee ukolleen että SINÄ ahdistelet ja six on laittanu ukkonsa soittaan sulle.
äh, en tiiä...
outoo on...Ei ole, koska tuossa tapauksessahan se ukko olisi tullut radioaaltoja pitkin kimppuuni.
Eromme jälkeen ex-muija soitteli ja kielsin soittelemasta.
Vähän tämän jälkeen sen ukko soitti ja haukku eukkoa minulle ja kysyi että minkälainen äiti toi exäsi on, kun riitelivät ja eukko uhkasi lähteä kävelemään ja jättää lapsen hänelle.
Vastasin että v''''tako minä tiedän ja kehotin selvittämään keskenänne asiat ja älkääkä soittako.
En tiedä mikä heitä riivaa vai ovatko marinoineet aivonsa kupittamalla liikaa?
Jos ne vielä kerran soittavat niin otan noi vaihtoehtoni käyttöön ja tilanteen mukaan teen valinna noista kahdesta.
Jämpti on näin! - Vastarannan kiiski
kommunisteja jotka kirjoitti:
haluaa elää kommuunissaan ja jakaa kaiken ??
Niinhän sitä sanotaan että uskovaisten ja kommareiden tavara on yhteistä.
Siihen eukkoon sopii hyvin ZZ Topin biisi: Ten Foot Pole".
Kertosäe kuuluu: "I wouldn't touch her with a ten foot pole". - alkaa olla selvillä.
Niinhän sitä sanotaan että uskovaisten ja kommareiden tavara on yhteistä.
Siihen eukkoon sopii hyvin ZZ Topin biisi: Ten Foot Pole".
Kertosäe kuuluu: "I wouldn't touch her with a ten foot pole"....joten mielenrauhaa nyt takaisin saanet.
Sitte ne saattaa olla viherpiipertäjiä jotka litkii kommunistiteetään siellä kannabis-rakkaus -kammiossaan. - ja...
Ei ole, koska tuossa tapauksessahan se ukko olisi tullut radioaaltoja pitkin kimppuuni.
Eromme jälkeen ex-muija soitteli ja kielsin soittelemasta.
Vähän tämän jälkeen sen ukko soitti ja haukku eukkoa minulle ja kysyi että minkälainen äiti toi exäsi on, kun riitelivät ja eukko uhkasi lähteä kävelemään ja jättää lapsen hänelle.
Vastasin että v''''tako minä tiedän ja kehotin selvittämään keskenänne asiat ja älkääkä soittako.
En tiedä mikä heitä riivaa vai ovatko marinoineet aivonsa kupittamalla liikaa?
Jos ne vielä kerran soittavat niin otan noi vaihtoehtoni käyttöön ja tilanteen mukaan teen valinna noista kahdesta.
Jämpti on näin!...en keksi mitään muuta nyt.
:) - Vastarannan kiiski
alkaa olla selvillä. kirjoitti:
...joten mielenrauhaa nyt takaisin saanet.
Sitte ne saattaa olla viherpiipertäjiä jotka litkii kommunistiteetään siellä kannabis-rakkaus -kammiossaan.Kyllä se siitä
Olisivatkin viherpiipertäjiä. - Vastarannan kiiski
ja... kirjoitti:
...en keksi mitään muuta nyt.
:)Joo, mutta jos... niin minulla on noi vaihtoehdot käytössäni.
Muuten jatkan elämääni kuin heitä ei tässä maailmassa olisikaa. - Poikki ja pinoon
silti... kirjoitti:
Koo-etuttaa kyl iha SAIRAASTI.Jos on poikki, niin sillon ei auta jäädä kuunteleen tollaista aloitusta ja sitä kautta selitystä. Heti poikki ja "sori sulla oli aikas, nyt on myöhäistä. Hyvästi" Poistu heti sit kauemmas, ala huutaa jos seuraa/puhelimessa on se virtanappikin.
- atteet kohdallaan
Jotkut eivät vaan millään hyväksy, että ovat historiaa.
- vinkki.
Älä vastaa puhelimeen.
..ainakaan naisille. Ehkä viikon, kuukauden tai vuoden ovat soittamatta, kunnes taas kokeillaan soittaa.
en vastaakkaa mut AHISTAA IHAN KAUHEESTI, repii haavoja auki koska oikeesti tykkäsin, oon päässy yli mut AHISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOLLANEN
- scale
******* kirjoitti:
en vastaakkaa mut AHISTAA IHAN KAUHEESTI, repii haavoja auki koska oikeesti tykkäsin, oon päässy yli mut AHISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOLLANEN
aina välillä HUUTAA?
- HAHHAAHAHAHAAA
scale kirjoitti:
aina välillä HUUTAA?
kukku-LUURUUUUUU
- Keinoissa löytyy
Kirjoita lapulle tarpeeksi suurilla kirjaimilla: Minä olen NN:n mies, hän ei juuri nyt pääse puhelimeen. Voinko välittää jonkun viestin NN:lle?
Jos paikalla on mieshenkilö puhelimen soidessa ei toivotusta numerosta, niin pyydä mieheltä apua. Anna lappu ja pyydä vastaamaan puheluun sekä sanomaan lapussa oleva jutun.
Jos ei ole ketään miestä, niin älä vastaa. Mene etsimään jostain mies apuun (vaikka naapurista).
...ymmärrystä ruinaaja-miehille tai -naisille. Hankkikaa uusi elämä.
- miltsimallu
jos ne tosiaan haluu sun huomion ne varmasti sen saa, tavalla tai toisella.
- Emmanuele
nyt yhtään jos joku vanha vähän txtailis ja vonkais. Tai ainakaan yks niistä.
Uusiokäyttöön vaan!- ******************
Potaskaa, perskeles. Sori vaan, mutta jos on joku pois elämästä, mulle tuottaa ahistusta ja tuskaa kun roikkuu jälkeenpäin. MIKSI MIKSI MIKSI enhän mäkään soittele entisilleni, vaikka kuin heistä tykkäsin/rakastin jopa.
perkele...anteeks tää kiroilu mut mun on tosi PAHA OLLA
:( - Emmanuele
****************** kirjoitti:
Potaskaa, perskeles. Sori vaan, mutta jos on joku pois elämästä, mulle tuottaa ahistusta ja tuskaa kun roikkuu jälkeenpäin. MIKSI MIKSI MIKSI enhän mäkään soittele entisilleni, vaikka kuin heistä tykkäsin/rakastin jopa.
perkele...anteeks tää kiroilu mut mun on tosi PAHA OLLA
:(kun aika kuluu ja pahin potutus kaikkoaa niin näkee taas asian kirkkaammin ja muistaa myös ne hyvät asiat.
Ja jotkut jutut sit vaan kariutuu omasta tyhmyydestä, ja se kaduttaa :/ - sellanen...
Emmanuele kirjoitti:
kun aika kuluu ja pahin potutus kaikkoaa niin näkee taas asian kirkkaammin ja muistaa myös ne hyvät asiat.
Ja jotkut jutut sit vaan kariutuu omasta tyhmyydestä, ja se kaduttaa :/...juttu vaan oli tääkin joka nyt ruinaa meinaan, että meillä oli suhde
...ja mä rakastuin ja sit se jätti ja mä murruin ihan täysin, puol vuotta meni parannellessani sydäntäni -
...ja sain itteni taas kasaan, ihastun uusiin miehiin, virittelen ja pidän hauskaa, ja sitte tää yks alkaa taas...
...vanha haava tuntu aukeevan, en voi mitään, ja se ahistaa ja sattuu!!!
tällästä on aikasemminki ollu. Kai tää vaa kuuluu tähän vaiheeseen elämääni. Pee-askalta tuntuu kyllä.
oli se kyl ihan ok mies mutta tää on jo LIIKAA. - Emmanuele
sellanen... kirjoitti:
...juttu vaan oli tääkin joka nyt ruinaa meinaan, että meillä oli suhde
...ja mä rakastuin ja sit se jätti ja mä murruin ihan täysin, puol vuotta meni parannellessani sydäntäni -
...ja sain itteni taas kasaan, ihastun uusiin miehiin, virittelen ja pidän hauskaa, ja sitte tää yks alkaa taas...
...vanha haava tuntu aukeevan, en voi mitään, ja se ahistaa ja sattuu!!!
tällästä on aikasemminki ollu. Kai tää vaa kuuluu tähän vaiheeseen elämääni. Pee-askalta tuntuu kyllä.
oli se kyl ihan ok mies mutta tää on jo LIIKAA.et vastaa sille.
- ....
Emmanuele kirjoitti:
et vastaa sille.
...tekstareita perään joissa hehkutetaan "mä haluan sua ihan perkeleesti". Mä heitän puhelimeni jorpakkoon!!!!
Imartelee jollain tavalla, ja pelkäänkin että sorrun vaikka mihin ja sit mut taas jätetään ja SITÄHÄN MÄ EN TOLTA MIEHELTÄ ENÄÄ KESTÄIS!!!
aaaaaaaaaaaaargh - Emmanuele
.... kirjoitti:
...tekstareita perään joissa hehkutetaan "mä haluan sua ihan perkeleesti". Mä heitän puhelimeni jorpakkoon!!!!
Imartelee jollain tavalla, ja pelkäänkin että sorrun vaikka mihin ja sit mut taas jätetään ja SITÄHÄN MÄ EN TOLTA MIEHELTÄ ENÄÄ KESTÄIS!!!
aaaaaaaaaaaaarghvarmaan et sä taidat kuitenkin vähän haluta...
voih. Kinkkinen tilanne ;) tsemiä. Pysy vahvana. - ewww.
Emmanuele kirjoitti:
kun aika kuluu ja pahin potutus kaikkoaa niin näkee taas asian kirkkaammin ja muistaa myös ne hyvät asiat.
Ja jotkut jutut sit vaan kariutuu omasta tyhmyydestä, ja se kaduttaa :/Sä et tule ottamaan koskaan opiksesi. Tulet aina olemaan yhtä aivoton typerys.
- Keinoissa löytyy
Pyydä häneltä sim-kortti jossain halpis luurissa. Ottakoon aloittaja uuden numeron ja sim-kortin.
Sitten sinä E voitkin hoidella noi perään läähättäjät ;) - mitä kielenkäyttöä
.... kirjoitti:
aaaaaaaaaaaaarghjos joku "mies" sanois mulle: "mä haluan sua ihan perkeleesti", niin homma ois siinä. minulle ei puhuta tuohon sävyyn. unohda koko jätkä, pillua se vaan sulta haluaa, ku edellisen kanssa on menny poikki.
- sitten..
...on kaltaisiani miehiä, joilla ei ylpeys anna periksi eikä mielenkiinto riitä ryhtyä lämmittelemään vanhoja juttuja. Ei vaan ole yksikään nainen vielä saanut minua niin sekaisin, että olisin sortunut vonkaamaan ja ruinaamaan. Ei voi muuta kuin sääliä niitä miehiä joilla ei ole rahtustakaan ylpeyttä eikä itsekunnioitusta. Ja tällaisia miehiä on vaikka kuinka paljon, jotka tekevät itsestään narrin roikkuessaan epätoivoisesti jossain vanhassa heilassa.
- UPEAA...
UPEAA!!! KIITOS!!!
- Emmanuele
nyt voisi vähän vongata, kun aina nainenkaan ei kehtaa.
Musta on ok kokeilla vähän mistä tuulee. Jos molempia yhä kiinnostas, edes bylsiä ja kumpikaan ei saa tehtyä mitään. Se on tylsää. - sitten...
Emmanuele kirjoitti:
nyt voisi vähän vongata, kun aina nainenkaan ei kehtaa.
Musta on ok kokeilla vähän mistä tuulee. Jos molempia yhä kiinnostas, edes bylsiä ja kumpikaan ei saa tehtyä mitään. Se on tylsää."etkö sä nyt voisi vähän vongata, kun aina nainenkaan ei kehtaa.
Musta on ok kokeilla vähän mistä tuulee. Jos molempia yhä kiinnostas, edes bylsiä ja kumpikaan ei saa tehtyä mitään. Se on tylsää."
Hauska teksti, sait mut hymyilemään =)
Mutta vastaus siis on ei. En vonkaa vanhoilta heiloilta. Ihmisiä tulee ja menee, eikä yhdenkään naisen jalkoväli ole sen arvoinen, että sen takia kannattaisi miehen niellä ylpeytensä. Kyllä minä tiedän, kuinka te naiset tykkäätte siitä kun mies matelee edessänne ;)
Toki silloin kun olen suhteessa tai on joku kertapano kiikarissa, niin saatan siinä tapauksessa "vähän vongata". Mutta menneet ovat siis menneitä ja vanhojen heilojen puhelinnumerot pyyhitään pois, ellei nyt sitten todella olla erottu hyvinä ystävinä.
- narsistinuhri
Lähestymiskielto on yksi vaihtoehto.
Toinen on hankkia puhelin, jolla voi määritellä tietyt pyhelinnumerot sellaisiksi ettei niistä oteta puheluita vastaan, viestit menee seulotut kansioon. Numeroseulonta-toiminto on ainakin Nokia1600 ja Nokia2600 puhelimissa.- toinen narsistin uhri
Kannattaa tosiaan ottaa iisisti. Eräs entiseni levitteli musta perättömiä juoruja ja pilasi siten elämäni.
- chilliiii
Kannattaa tosiaan ottaa iisisti. Eräs entiseni levitteli musta perättömiä juoruja ja pilasi siten elämäni.
Montako näitä perään itkijöitä oikein on? Kirjoituksesi perusteella kuitenkin useampia, mikä sinänsä on aika erikoista. Ehkä suhteen lopettaminen tarvitsee pientä hiomista. Tai sitten olet läheisriippuvais-magneetti. Epäilen edellistä.
- mutta kun...
...kun ei taida onnistua. Kun suhde on ohi, se tarkottaa mulle sitä että se tosiaan on OHI. Itse en perään soittele, toivotan hyvää jatkoa ja onnea tulevaan, vaikka sattuukin perkeleesti.
Aika parantaa ja on parantanut, mutta viimesimmän kohdalla ei näköjään puol vuotta riittänyt parantamaan haavojani ja siksi ahistaa kauheesti.
Mulla on 3 roikkujaa. Kuulostaa hassulta mutta näin vaan on. Ei oo mun aloitteesta. - Sepe.
mutta kun... kirjoitti:
...kun ei taida onnistua. Kun suhde on ohi, se tarkottaa mulle sitä että se tosiaan on OHI. Itse en perään soittele, toivotan hyvää jatkoa ja onnea tulevaan, vaikka sattuukin perkeleesti.
Aika parantaa ja on parantanut, mutta viimesimmän kohdalla ei näköjään puol vuotta riittänyt parantamaan haavojani ja siksi ahistaa kauheesti.
Mulla on 3 roikkujaa. Kuulostaa hassulta mutta näin vaan on. Ei oo mun aloitteesta.olet noi miehet löytäny? Mulle aivan erikoista tollanen perään itkeminen, en ymmärrä. Ei ne taida miehiä edes olla, vaikka ääni mörisee ja mälli lentää.
Tutustuppa Miehiin seuraavalla kerralla. - tavattu...
Sepe. kirjoitti:
olet noi miehet löytäny? Mulle aivan erikoista tollanen perään itkeminen, en ymmärrä. Ei ne taida miehiä edes olla, vaikka ääni mörisee ja mälli lentää.
Tutustuppa Miehiin seuraavalla kerralla....eli työasioissa, harrasteissa, sitä rataa. Ei nettijuttuja.
Nyt vaan on tälleen, minkäs teet. Äsken ketutti helkkaristi mut tällähetkellä ei niin plajoo.
jos joku niistä monista haluaiskin 'rakastaa' kunnolla ja sä kaiken kukkuraksi vielä uskoisitkin sitä, oisko se sit niinkun siinä, ei muuta kuin farkku volle ja rivarin pätkä tilaukseen??? On se kaunista ja hienoa tuo naisten 'rakkaus' kun kuka tahansa joka onnistuu uskottavasti esittään asiansa kelpais, tässä tuntee näin miehenä olonsa todella ainutlaatuiseksi ja poikkeukselliseksi :-)
- paska.
:)
. - Emmanuele
mitään rakkaudesta, luulen mä.. tosin empä itsekään ole ihan Einste(i)n siinä asiassa.
Ei se pointti oo et kuka vaan kelpaa joka vakuuttaa, pölhö. Pitää olla ihq ja se oikea ja sitten vakuutella... ;) - wdw.
Emmanuele kirjoitti:
mitään rakkaudesta, luulen mä.. tosin empä itsekään ole ihan Einste(i)n siinä asiassa.
Ei se pointti oo et kuka vaan kelpaa joka vakuuttaa, pölhö. Pitää olla ihq ja se oikea ja sitten vakuutella... ;)Sä et edes tiedä mitä rakkaus on, sä et osaa rakastaa.
- klklklklkl
palstalaisetko sulle soittelee, vai miksi täällä valitat?
- on taivaallista
itkeä pillittää nääs.
antaa jonkinlaista tekaistua lohtua kun ventovieraat taputtelee ja yhtyy omiin mielipiteisiin.
:) - Emmanuele
on taivaallista kirjoitti:
itkeä pillittää nääs.
antaa jonkinlaista tekaistua lohtua kun ventovieraat taputtelee ja yhtyy omiin mielipiteisiin.
:)muitten neuvomisesta ja nenäni muitten asioihin työntämisestä. Se on mahtavaa. Ja pikku prpvoilu myös..Onneks on keskustelupalstat, ei tartte kiusata ihmisiä ympärillä ;)
- fiksaatio
Emmanuele kirjoitti:
muitten neuvomisesta ja nenäni muitten asioihin työntämisestä. Se on mahtavaa. Ja pikku prpvoilu myös..Onneks on keskustelupalstat, ei tartte kiusata ihmisiä ympärillä ;)
olet taas E. Vaikka eniten maailmassa tykkäänkin puhua itsestäni niin PIKKUSEN mahtavaa - ja ennen kaikkea normaalia - on olla kiinnostunut toisten asioista ja puuttua niihin aina tilaisuuden tullen. Miunkin elämässä sosiaaliset suhteet kohenivat sen jälkeen kun aloin pyöriä palstalla.
- hyvä pano
ja eipä ihme miks ne roikkuu. Kyl kai määki roikkusin ku ei oma ämmä ota ees poskeen kunnolla.
tsemppii. - KIng Mane
panoksi muttet suhteeksi. Kassit tyhjiksi on pelin henki kaltaistesi naisten kanssa..
- Oikeassa lienet.
Täytyy vaan sitten hyväksyä tämä alatimiestenruikutuksiatäynnäoleva elämäni.
Jos annan numeroni, aletaanko olee, voit jättää mut ja sitte alat kai ruikutteleen.
Ei kai tässä sitten muuta meidän välillä tartte ollakaan.
:)
- Tohtori Phil
No nythän tohtori setä ymmärtää miksi sinun tarvitsee räplätä sen Caps-Lockin kanssa.
Sinulla on selkeästi krooninen vitutus.
Lääkkeeksi tohtori määrää taikinaterapiaa ja koskenkorvaa.
80e kiitos ja seuraava.- Tohtori faijasi Phillu
pyllystä Phil!
- Diggailen Doctorphiliä
uuh anna mulle
- pervokalle
... mmm ooh
- Tyttis79
Oon aina tehnyt selväksi, että kun ei olla enää yhdessä, niin ei kiinnosta olla yhteyksissä enää. Säästyy vonkaajilta sun muilta outolinnuilta. Kuka sitä exää ny panis..fiilikset menny tyyppiä kohtaan pakkasen puolelle niin sellasenko kans sit seksiä harrastais. Nou thanks. Uutta miestä putkeen vaan kun sen aika sit taas tulee eron jälkeen.
- se o siinä
Tällee ei jää epäselväks asiat.
- Tyttis79
se o siinä kirjoitti:
Tällee ei jää epäselväks asiat.
ei ole kivottavampaa kuin seksiä vonkaava exä. Kahvilatreffikutsutkin on liikaa.
- Tyttis79
Tyttis79 kirjoitti:
ei ole kivottavampaa kuin seksiä vonkaava exä. Kahvilatreffikutsutkin on liikaa.
kuvottavampaa, piti kirjottaa.
- us :)
Tyttis79 kirjoitti:
kuvottavampaa, piti kirjottaa.
huomasin :)
- Tyttis79
us :) kirjoitti:
huomasin :)
freudilainen lipsahdus vaan aito sormen harhalyönti näppiksellä..
- mutta vanhat
mukana menossa!!!
aika helvetin hauskaa paneskella niitä kaikkia vuoronperään.
"ikinä en aikuistu tai vakiinnu"
repikää siitä, suckers.
- herää jo
Imuroi vaikka lattia
- nii miksei vois?
...ota siltä mitä saat. Ja jos oli vielä hyvä pano ni siitä vaan sitte.
Mikä ihmeen moraalikylpy tääl taas on..hohhoijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048