Kynsimuotoilijan koulutus??

alalle aikova

Nyt kaikki jonkun kynsikoulutuksen käyneet,kertokaa minulle mikä on hyvä koulu hintaansa nähden?helsingin alueella siis...
olen harkinnut monia,mutta hinta erot pistävät silmään ja saavat miettimään sisällöllisiä eroja.koulutus center halpa,mutta ilmeisesti aika pintapuolinen.creative kuulostaa laadukkaalta mutta maksaakin enemmän.LCN:nästä puhumattakaan!
otan ehkä tän koulun ettimisen vähän turhan tosissani,mutta tosiasia on kuitenki se,että oppimiseni riippuu kuitenkin täysin opetuksen sisällöstä/opettajasta!eli ammattitaidon pohja olis aika tarpeen saada hyväksi.
auttakaa ja kertokaa nyt kaikki kokemukset kaikista stadin koulutuksista!??miten niissä on jopa tonnin ero?(center 450e-LCN 1500€!)
ja mistä alottelijana tiedän onko alotuspaketti tarpeeks kattava(joissain tippejä 40kpl,toisessa 400kpl!)
hjälp!!

34

17094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nailmaker
    • Alalla oleva

      Ehdottomasti suosittelen Professionailsin koulutusta ! Olen itse käynyt LCN:n ja Proffan koulutuksen. Alalla olen ollut jo kolme vuotta ja kokemuksesta voin sanoa, että Professionails on erittäin hyvä. Luonnollinen lopputulos ja pysyvyydeltään ihan eri luokkaa kuin esim. LCN.

      • proffaan vai miss lisille??

        Eli voisitko kertoa vähän enemmän proffan laadusta?Onko koulutus TODELLAKIN hyvä? Ja onko geelimatsku kestävää?
        Miksi tästä professionalistä ei löydy juuri mitään 'asiakaspalautteita'?? Siis hyväs tai pahas.
        Kiitos kaikille mahd.vaastaajille :)


      • suosittelen IBD

        Ehdottomasti suosittelen EZ Flow akryyli,- ja geeli IBDin koulutusta ! Olen itse käynyt IBD:n ja EZ-Flow koulutuksen. Alalla olen ollut jo kuusi vuotta ja kokemuksesta voin sanoa, että IBD geeli on erittäin hyvä. Voit itse valita koulutusohjelman (3, 4, tai 5 pv)ja Aloituspaketinkoko (alk 150E) tarpeen mukaan. Niilla toimi opettajana yksi ulkomalainen kynsimuotoilija joka minusta on erittain hyvä. Hänen portfoolio voit katsoa www.ezflow.com demo
        Lisätietoja 053530660


    • kynsimuotoilija

      Silloin kun haluaa saada kunnollisen koulutuksen niin joutuu siitä vähän maksamaan, mutta ne rahat kyl tulee takaisin.
      Käypäs katsomassa Proffan sivuilla www.professionails.fi. Kävin itse sen koulutuksen ja voin taata ,että sieltä saa laajan koulutuksen.
      Älä kuitenkaan sorru parin päivän kolutukseen, jota aika monet tarjoavat. Omasta kokemuksesta voin kertoo ettei kahdessa päivässä voi niitä asioita oppia! Mut onnea vaan etsimiseen! :)

      • kostar

        Tahtoo tietää mitä maksaa toi koulutus?? Professionails siis. Se tuntuis parhaimmalta.


      • kysyä
        kostar kirjoitti:

        Tahtoo tietää mitä maksaa toi koulutus?? Professionails siis. Se tuntuis parhaimmalta.

        Muista kysyä myös kouluttajan taustaa, kuten miten kauan on tehnyt kynsiä, kauanko on kouluttanut jne.

        Hyvällä kouluttajalla on oltava vähintään usean vuoden kouluttajakokeumus, ja vielä pidempi kokemus kynsien teossa.


      • kannattaa myös
        kysyä kirjoitti:

        Muista kysyä myös kouluttajan taustaa, kuten miten kauan on tehnyt kynsiä, kauanko on kouluttanut jne.

        Hyvällä kouluttajalla on oltava vähintään usean vuoden kouluttajakokeumus, ja vielä pidempi kokemus kynsien teossa.

        tietysti kannattaa myös nähdä minkä näköisiä kynsiä kouluttaja tekee. Jos omat kynnet ovat karseet, niin tuskinpa hän osaa tehdä muille parempia!


    • 2v alalla

      Itse kävin Creativen koulutuksen. Ensin peruskoulutus jolloin aloitin akryylillä. Heillä on saatavana myös laadukas geeli, ja sen otin itselle lisäksi viime syksynä. Vaikka aloituskoulutus oli suht hinnakas, saa heidän peruskurssin käyneenä esim. uuden materiaalin koulutuksen edullisemmin. Lisäksi asiakaspalvelu ja koulutus pelannut koko ajan loistavasti. Tukea ja neuvoja saa kun niitä tarvitsee.
      Kannattaa vertailla ja kysellä. Tervetuloa meidän kynsiteknikoiden joukkoon !

      • kynsikäs

        Olen samaa mieltä...
        käyhän katsomassa ---> www.kynnet.com


    • vilivili

      Hei
      Aloituspaketinkokoa kannattaa kysyä.
      Lisäksi on tärkeää että uv- valokovetin on kunnollinen ettei ole mini versio ( sillä ei tee mitään)
      Kouluttaja on kunnollinen silloin kun hän on hyvä tekijä itse ja tehnyt viimeisten vuosien aikana. Silloin on vielä tuotteissa ajantasalla. Näin ainakin ilmoitti ystäväni.

      Itse aloitan kurssin Royal Pinkillä tampereella kun sain itse tietoa tällä palstalla ja soitin.

      Mutta sieltä ainakin sain hyvän selityksen ja kurssi on 700 ja koostuu pitkälti tuotteista

      • pinkistä

        Minkä merkkiset geelit niillä on käytössä ja
        onko värigeelejäkin?


      • AnniMarie
        pinkistä kirjoitti:

        Minkä merkkiset geelit niillä on käytössä ja
        onko värigeelejäkin?

        Mikäs on sitten se Bio Sculpture ?? Entäs Cal Gel?? Kelään kokemusta näistä??


      • ...
        pinkistä kirjoitti:

        Minkä merkkiset geelit niillä on käytössä ja
        onko värigeelejäkin?

        Käy kurkkaan sivuilta royalpink.fi. Siellä on näemma sekä United Beautyn tuotteita ja Ciatén.


      • sofffia
        AnniMarie kirjoitti:

        Mikäs on sitten se Bio Sculpture ?? Entäs Cal Gel?? Kelään kokemusta näistä??

        Käy katsomassa http://www.calgel.fi/


    • kynsiteknikko

      Kun päätin,että haluan kursseille,niin valitsin koulutuksen Virossa,koska siellä on ammattilaisempi mun mielestä ne kouluttajat ja itse koulutus maksanut halvempi.
      Ja olin oikeassa. Niin joku päivä tuttu pyysi tulla hänen kynsimalliksi,niin tulin. Kun olin jo ammattilainen,mutta oli tosi mielenkintoista kuitenki nähdä, miten Suomessa koulutetaan. Tytöt on maksanut about 800e koulutuksesta.
      Alussa kun se kouluttaja laitoi minulle eka tippi,niin viilasi sen,sen muoto oli tosi leveä. Annoin olla. Sitten mun tuttu rupenut laitamaan tippeja minulle,niin sisään pääsi ilma. Hän kysyi kouluttajalta,miten korjataan,niin kolututtaja sanoi anta olla,koska se on vaan eka treeni,nii se on vaan koulutus. Muuten ei selittänut,miten sitä tippiä poistetaan.
      Olin varma,että se tippi lähte pois parin pvän sisällä ja olin oikeassa.
      No sitten geelin laitto,niin taas se kouluttaja näytti mun kynnellä,miten tehdään. Kynsi tuli tosi suoraks,eli ei ollut stressi paikka kunnolla tehty. No ok. Eika kouluttaja sitä taas huomannut,vaikka sanoi,mutta ei mitä.
      Sitten kouluttaja viilas mulle kynnen ja sitä tuli tosi leveä,niin se annoi senkin olla.
      Ja lopuks se sanoi,että se oli vaan koulutus,niin ei hätä,jos jotain ei onnistunut.

      Tuli vaan mieleen,kun mä opiskelin kursseillä,niin meitä pakotetiin tehdä uudestaan ja uudestaan, että lopuksi tule oikein. Niin sitä olin tyytyväinen,kun sain oikean koulutuksen.

      • kyntelit

        Minä olen käynyt LCN koulutuksen, Creativen ja Professionailsin. Professionails on ylivoimaisesti paras...koulukseltaan etenkin, mutta myös aineet ovat hyviä.


    • tykkäsin

      Itse kävin täälä, ja sain yksityisen koulutuksen normaalin hintaan =)
      www.nail-artists.fi

      • nintzuu

        Olen nyt kesän Turussa ja olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia teiltä jotka olette olleet Turussa kynsikoulutuksessa... Geelikynsi koulutus kiinnostaa eniten, olisiko se paras ensimmäiseksi kurssiksi?


      • Susanneh
        nintzuu kirjoitti:

        Olen nyt kesän Turussa ja olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia teiltä jotka olette olleet Turussa kynsikoulutuksessa... Geelikynsi koulutus kiinnostaa eniten, olisiko se paras ensimmäiseksi kurssiksi?

        Itse tuli käytyä turussa Vog beautyn koulutus ja voin sanoa, että olen todella tyytyväinen, .. kävin geeli sekä rakenne kun oli niin hyvä tarjous, muutenkin oli todella osaava kouluttaja, aloituspakettiki :)


    • lisää kynsiä

      itse kävin koulutuksen vuonna 2002, ja sitä ennen olin kynsiä käynyt laitattamassa 2 vuoden ajan, ainut syy miksi koulutukseen menin, silloin ei saanut aineita ilman koulutusta, nyt on saatavilla ulkomailta ja suomestakin useammasta paikasta. Nyt en todellakaan maksaisi koulutusta, ihan ryöstöä. Netistä saa NIIN paljon tietoa kun vaan jaksaa imeä, ja kynsiä ei opi kuin tekemällä, ei siihen tarvitse monen sadan koulutuksia. Itse olen kouluttanut halukkaita yksien kynsien hinnalla!!!

      • kynsistä kiinnostunu

        Mistä päin Suomea olet? Oletko kiinnostunut vielä kouluttamaan kynsien tekoon? Teetkö työksesi kynsiä?


      • ss

        Hei!

        Mistä saa ostettua kynsi tuotteita? Olen harkinnut koulutusta, mutta hinnat ovat todella kovat.


      • kynsiä vaan
        ss kirjoitti:

        Hei!

        Mistä saa ostettua kynsi tuotteita? Olen harkinnut koulutusta, mutta hinnat ovat todella kovat.

        huutonet


      • Ana "
        ss kirjoitti:

        Hei!

        Mistä saa ostettua kynsi tuotteita? Olen harkinnut koulutusta, mutta hinnat ovat todella kovat.

        Nykyään kynsiä saa ostettua.
        Missäpäin Tallinnaa saa hyvää koulutusta?=


      • kynsien tekijä

        Kynsikauppoja voi helposti huijata!
        Sanovat myyvänsä vain ammattilaisille vaan helpostihan nuo on lähettäneet ilman koulutusta/Y-tunnusta!!

        Youtubesta voin suositella Gregin ja Gemman videoita - on taatusti oikeaa neuvoa eikä mitään höpöhöpöä kuten esim. monesti joissain blogien tutoissa on.


    • Crystal Nails

      http://www.crystalnails.fi/rakennekynsikoulutus.html

      Erittäin hyvä hinta/laatusuhde.

      Tuotteiden laadusta kertoo jo sekin että Gemma Lambert (12 kertainen maailmanmestari) käyttää Crystal Nailsilta mm. siveltimiä :-)

      Ite olen käyttänyt Crystal Naisin geelejä/akryyleja reilun vuoden eikä paluuta muihin enää ole :-)

    • anna822

      www.kynsigalleria.com
      Kurssit ovat 1-2 oppilaan kursseja, joten oppilas saa tehokkaan koulutuksen ja jatkuvan tuen ja ohjeistuksen kurssin aikana!
      Tämä takaa erinomaisen pohjan oppimiselle ammattilaiseksi.

    • varma valinta

      Odyssey Nail Systems on ihan paras. kunnioitettu, tuotteet mielettömän laadukkaat. itse olen kouluttautunut täällä lähempänä Turkua mutta on niillä vissiin sielläkin suunnilla koulutuksia. käy niiden nettisivuilla (varmaan merkkiä googlettamalla löytyy)
      niiden kursseissä on se etu että jokainen kouluttaja hanskaa kaikki tensiikat joten tuolla ei mollata mitään tekotyyliä kuten kuulemma joillakin muilla kouluttajilla on tapana. koristelua ja muotillla tekeminen kuuluu jo peruskurssiin eli ei tartte sit myöhemmin palata asiaan vaan koko setti tulee kerralla. voin antaa lämpöiset suositteluni ja kynsikuvia ONS merkillä tekevien työt puhuu myös puolesta. katso esim le blank, soulsisters, lumottu kauneus .. linkkejä löytyy ons kotisivulta noihin salonkeihin.

    • manda44

      Riippuu vähän mistäpäin koulutusta haette - ainakin pohjoisen tarjonta on aika huonoa.. Pronailsia kehutaan kovasti, joo varmaan hyvä tuote on! Niin kouluttajalla kuin tuotteella on myös merkitystä. Hyvältä opettajalta voi saada paljon enemmän vaikka tuote ei olisi se lopullinen, käyttämäsi merkki.. Tietysti paras mahdollinen tilanne olisi, jos näin olisi.
      Pitää aina muistaa se, että kaikki tämä maksaa eikä kynsikoulutukset ole todellakaan mitään halpoja (minä en ainakaan vielä sellaiseen ole törmännyt) eli koulutuksen ostajalla on myös oikeus vaatia hyvää koulutusta/palvelua! Rahat takaisin mikäli ei ole tyytyväinen.. Itse lähdin hakemaan koulutusohjelman mukaista koulutusta - sain ihan muuta mitä odotin. Tässä nyt oikeuksiani olen ollut peräämässä ja "potuttaa" suunnattomasti niin yrityksen kuin kouluttajan suhtautuminen asiaan. Katsotaan nyt mihin saakka asia etenee ja voimavarat riittävät : /

      • allersta

        Sano meille ihmeessä missä kävit koulutuksen niin osataan varoa...


      • 19 1

        Itse kävin (tässäkin ketjussa kehutun) koulutuksen Helsingissä. Tuotteet laadukkaita, ja opet varmastikin taitavia. Huvittavaa oli, etten lukuisiin kysymyksiini saanut vastauksia, vaan asiat kierrettiin (jotta jatkokurssi olis pakko käydä?) Joihinkin tuotekysymyksiin en saanut mitään oikeaa vastausta, ja epäilenkin, ettei kouluttaja edes tiennyt, mitä aineet sisältää.
        Oli sitten mikä tahansa tuote tai niksi, joka perusoppiin ei kuulunut, ei niihin vastausta tullut? (siitäkään huolimatta, että joitakin tuotteita käytettiin pikaisesti open toimesta)
        Yrittäjänä itselläni on toki pääsy ammattilaissivuille, ja kurssin jälkeen sainkin paljon oppia muutaman muun tukkurin tuotesivuilta.

        Käsityössä kuitenkin on myös paljon kyse siitä, että sen perusopin jälkeen tekee ja tekee. Muutamassa päivässä kurssilla ei itse työhön tule minkäänlaista rutiinia, ja se hankitaan vasta kovalla harjoittelulla.
        Koskapa aloitus on jo melko vanha, olisi hauska kuulla, minkä koulutuksen "alalle aikova" valitsi ja onko edelleenkin alalla.


      • ons rules
        19 1 kirjoitti:

        Itse kävin (tässäkin ketjussa kehutun) koulutuksen Helsingissä. Tuotteet laadukkaita, ja opet varmastikin taitavia. Huvittavaa oli, etten lukuisiin kysymyksiini saanut vastauksia, vaan asiat kierrettiin (jotta jatkokurssi olis pakko käydä?) Joihinkin tuotekysymyksiin en saanut mitään oikeaa vastausta, ja epäilenkin, ettei kouluttaja edes tiennyt, mitä aineet sisältää.
        Oli sitten mikä tahansa tuote tai niksi, joka perusoppiin ei kuulunut, ei niihin vastausta tullut? (siitäkään huolimatta, että joitakin tuotteita käytettiin pikaisesti open toimesta)
        Yrittäjänä itselläni on toki pääsy ammattilaissivuille, ja kurssin jälkeen sainkin paljon oppia muutaman muun tukkurin tuotesivuilta.

        Käsityössä kuitenkin on myös paljon kyse siitä, että sen perusopin jälkeen tekee ja tekee. Muutamassa päivässä kurssilla ei itse työhön tule minkäänlaista rutiinia, ja se hankitaan vasta kovalla harjoittelulla.
        Koskapa aloitus on jo melko vanha, olisi hauska kuulla, minkä koulutuksen "alalle aikova" valitsi ja onko edelleenkin alalla.

        bisnestähän noidenki pyörittäminen on. kannattaa varmaan lukea kurssiselosteet kunnolla jotta tietää mitä siellä kuuluu saada oppia ja mitä ei. kaikenkattavaa kurssia ei kai enää ole kun ihmiset haluavat päästä nopeasti työn alkuun eivätkä varmaan halua edes oppia ja maksaa sellaisesta mistä eivät ole kiinnostuneita. olen myös sitä mieltä että on hyvä sisäistää ja opetella yksi asia kerrallaan. ei ole nyt tänne kaikki heti tapaa oppia tekemään kynsiä.

        en toki nyt tiedä mihin kouluttajaan viittasit kirjoituksissasi kun useampikin täällä on kehuttuna. samaa mieltä olen siinä että ilman treeniä ei etene. kannattaa heti kurssin alettua ottaa niin monta harjoitusasiakasta kuin mahdollista. tehdessä tulee kysymyksiä. opit omista vahvuuksista ja heikkouksistasi.
        toiset kai on kuitenkin aina lahjakkaampia siveltimen kanssa kuin toiset, sehän näkyy ja alaluokkien kuvaamataidon tunneilla. kyllä näkyy muuten tässä työssäkin. ja näkyy myös se teetkö rahan takia vai onko intohimona kynnet.


    • klubpyuy

      oulussa nykyään odysseyn kouluttaja. sen vaan sanon että halvalla pääset vain hetkeks eteenpäin. panosta heti niin ei tartte jatkuvasti rampata ettimässä parempaa. kerralla kuntoon kertakirpaisu ja saat heti myös tyytyväiset asiakkaat. vaikee saada niitä takas jos on kerran saanu huonon maineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe