Mietin tässä jotain lahjaa poikaystävälleni ystävänpäiväksi? Miehet eivät varmaankaan välitä paljon nallekarhuista jne. eli onko mitään ehdotuksia?
Mitä miehelle ystävänpäiväksi?
18
1154
Vastaukset
- ¤¤¤¤¤
...eivät ylipäätään välitä koko hemmetin ystävänpäivästä. Piste.
- Padamppa
jalat suustani.
Eikai siit välitä ko teinipissikset. - kiinnostaa...
tuo amerikkalainen hapatus
- vili
nyt samalla nimipäivälahja valmiiksi...siis mikä ystävänpäivälahja, se ostetaan frendeille ei omalle muijalle.
- viltsu24
Kirkas juttu.
- minä täällä hei
Uskon kyllä, että seksuaalisuutensa kanssa epävarmat tai homofobiset heteromiehet eivät kestä saada nallekarhua lahjaksi ja vastaavasti jöröä luolamiestä ihanteenaan pitävät naiset yököttelevät tuossa samassa porukassa, mutta itse pitäisin pehmolelusta kovasti. Mulla tosin on niin, että oli lahja mikä tahansa niin ei se tunnu kovin kummoiselta, jos antaja on nainen, johon en ole ihastunut.
En ole koskaan saanut ystävänpäivänä mitään lahjoja keneltäkään, mut jos kuvitellaan sellainen tilanne, niin ihastukseni kohteelta saatu esim. nallekarhu tai jokin muu pehmolelu olisi oikein mukava lahja. Sillä nainen vetoaisi feminiiniseen puoleeni hyvinkin voimakkaasti ja tekisi vaikutuksen.- hehehe.....
heheheheeee!!!!!!!!!!!! Mikä vitun ystävänpäivä, jenkkien hölmöilyjä. Kaveripiirissäni ei ole kyllä yhtäkään ukkoa (20-30 v.) joka arvostaisi jotain perkeleen ystävänpäivälahjoja. Muijat niitä vaan aina ostaa mut ihan turhaan. Lapsellisien teinien & homojen juttuja.
- nainennnn
No hyvä. Ehkäpä ostan sitten semmoisen nallekarhun! hih!!! Ja muille tiedoksi, että mieheni sattuu olemaan juuri amerikkalainen, joten sielläpäin on tapana muistaa poika/tyttöystäviä ystävänpäivänä, mikä mielestäni on oikein ihana idea. :)
- nainennnn
No hyvä. Ehkäpä ostan sitten semmoisen nallekarhun! hih!!! Ja muille tiedoksi, että mieheni sattuu olemaan juuri amerikkalainen, joten sielläpäin on tapana muistaa poika/tyttöystäviä ystävänpäivänä, mikä mielestäni on oikein ihana idea. :) ja sitäpaitsi, vaikka mieheni iso köriläs onkin, niin aivan varmasti arvostaa jos muistan häntä, ja itsekin taas varmasti ostaa minulle jotain ihanaa, ja ajatushan se on tärkein. :)
- nainennnn
No ehkä sitten ei ole mitään vikaa. Ehkäpä ostan sitten semmoisen nallekarhun! hih!!! Ja muille tiedoksi, että mieheni sattuu olemaan juuri amerikkalainen, joten sielläpäin on tapana muistaa poika/tyttöystäviä ystävänpäivänä, mikä mielestäni on oikein ihana idea. :) ja sitäpaitsi, vaikka mieheni iso köriläs onkin, niin aivan varmasti arvostaa jos muistan häntä, ja itsekin taas varmasti ostaa minulle jotain ihanaa, ja ajatushan se on tärkein. :)
- mitä vaan
P..t ystävänpäivästä, mutta lahjoja on kiva saada. Anna mitä vaan haluat. Jos mies ei kestä pehmonallea, kannattaa miettiä haluaako olla niin epävarman miehen kanssa...
Kuten tässä ennenkin on jo todistettu, miehet *eivät* välitä tuollaisista markkinoinnin riemupäivistä. Osta-sitä-ja-tätä-juhlat ovat pääosin kauppiaiden tuotteita, niitä alkaa olla muutenkin liikaa.- nainennnn
No eihän tässä nyt siitä ole kyse että mies ei "kestäisi" nallekarhua. Olisi vain kiva ostaa jotain semmoista miehelle, josta olisi ihan oikeasti iloa, varmasti tytöt tykäävät nalleista enemmän kuin miehet?!!. Olipa miten kaupallista tai ei, ei minusta ole oman kullan tai ystävän muistamisesssa mitään pahaa.
- Nainen.
Järjestä hänelle romanttinen ilta, kynttilöineen ja illallisineen ja viineineen, ja tietysti illan päätteeksi kunnon sessiot makuuhuoneen puuolella.
- akkuporakone.
Lisäksi kelpaa pullo Kossua ja jos olette muutakin kuin platonisia ystäviä tai olet muuksi pyrkimässä, niin suihinotto herkistää karskimmankin miehen mielen.
Ps. Muuten ystävänpäivä on aivan hanurista. - scale
Tai sitten voi viedä kaljalle ja sen päälle sessiot.
- nainennnn
scale kirjoitti:
Tai sitten voi viedä kaljalle ja sen päälle sessiot.
Joo nähdään taas miten romanttisia suomalaiset miehet ovat... kossua ja suihinotto jezz...
Ehkäpä kaikki miehet eivät juo ja toisekseen, ylläri ylläri, on olemassa miehiä jotka ovat sinut romanttisen puolensa kanssa! - erkkieräs
nainennnn kirjoitti:
Joo nähdään taas miten romanttisia suomalaiset miehet ovat... kossua ja suihinotto jezz...
Ehkäpä kaikki miehet eivät juo ja toisekseen, ylläri ylläri, on olemassa miehiä jotka ovat sinut romanttisen puolensa kanssa!Miehet nyt eivät vaan ole kiinnostunut koko ystävänpäivästä. Kyse ei ole siitä onko sinut romanttisen puolensa kanssa vai ei. Kyse on siitä, että koko ystävänpäivä on jenkkien kyhäämä rahastuskikka, kaupallista paskaa. Kyllä romanttisuuttakin löytyy, mutta ystävänpäivä on ihan perseestä. Muijat ostelkoot lahjoja jos tykkää, mutta itse yp:llä ei ole merkitystä millään lailla. Ei kenellekään tuntemalleni hepulle. Näin se on.
- nainennnn
erkkieräs kirjoitti:
Miehet nyt eivät vaan ole kiinnostunut koko ystävänpäivästä. Kyse ei ole siitä onko sinut romanttisen puolensa kanssa vai ei. Kyse on siitä, että koko ystävänpäivä on jenkkien kyhäämä rahastuskikka, kaupallista paskaa. Kyllä romanttisuuttakin löytyy, mutta ystävänpäivä on ihan perseestä. Muijat ostelkoot lahjoja jos tykkää, mutta itse yp:llä ei ole merkitystä millään lailla. Ei kenellekään tuntemalleni hepulle. Näin se on.
Kyllä varmaan miehistäkin tuntuu yhtälailla kivalta, jos joku muistaa lahjalla, tms. ja sanoo rakastavansa. Kyllä ymmärrän sen, jos miehiä ei paljon jotku nallet kiinnosta, siksi kysyinkin tuon kysymyksen. vaikka sanoihan tuossa joku toinen mies, että hän ainakin tykkäisi jos saisi vaikka sitten sen nallen tytöltä. Minulle on ihan sama onko kaupallista vai ei, eikö se nyt ole ihan kiva ajatus näyttä rakkaalle, tai ystävälle että on tärkeä. Ja kun Suomessa ollaan muutenkin niin jäyhiä, niin eikö se ole ihan hyvä, että on joku "syy" kuten ystävänpäiv'ä, näyttää että välittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516403Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?374369HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 141299
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955