Onko kenelläkään kokemusta, kuinka helposti saa nordean normaaliin käyttötiliin jonkinlaisen, esim 2000-3000e pysyvän limiitin. Itse olen ollut nordean asiakas koko elämäni ja minulla on sieltä talolainakin, jota on jäljellä noin 40 000e. Luultavasti ko. asia sujuisi yhdellä puhelinsoitolla, mutta laitanpahan tänne kysymyksen, jos joku sattuisi tietämään..
Kysymys
Nordeasta
3
668
Vastaukset
Ilmeisesti olet Avainasiakas, joten saat luottokortin ja siihen 1000-5000 euron luottolimiitin ilman vuosimaksua eikä mitään perustamiskulujakaan ole. Käyttämäsi luoton korko on silloin kyllä korkeampi kuin pankkilainassa.
- jölkjlkö
luulis ettei tuota ongelmia, check-in asiakkaatkin saa 500e limiitin ilman mitään.
- pankintäti
Jos sinulla on vakuuksia jäljellä, tililuoton pitäisi onnistua ihan konttorissa käydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599