Suomineidot

pikkuskini

Unohtakaa ne ulkomaalaiset miehet,suosikaa suomalaista

12

1161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suositaanhanme

Suositaan sekä ulkomaalaista että kotimaista, mutta unohdetaan ne pikkuskinin tyyliset tyypit.

• en laske täysipäiseksi

suomalaisksi mieheksi.....
      Mitä enemmän tänne mielipiteitäsi kirjoitat,sitä enemmän teet hallaa itsellesi ja lajitovereillesi.

• malliesimerkki

Vai pitäisikö minun nyt rotuopillisesti pitää haaleaa ja vaaleaa parhaimpana vaihtoehtona. Hitlerinkin mukaan suomalaiset olivat ja ovat ns. alempaa rotua.

• No juu...

Luepa vaikka Olavi Paavolaisen Kolmannen valtakunnan vieraana, siitä saat aika hyvän kuvan natsien rotuopeista. Mainittakoon, että natsit eivät laskeneet suurinta osaa saksalaisistakaan ns. parhaaseen A-ryhmään. Suomalaisista suurin osa oli ns. parasta B-ryhmää, samaa mitä sakemannit. Läntiset naapurimme ruotsalaiset ja norjalaiset olivat sitten natsien kultapoikia.

• Daniela

Niin,vastaan nyt uudestaan, ja toivon todella ettei sheriffi tällä kertaa poista tätä tekstiä, koska minusta tämä on ihan asiallinen (vaikka tässä on nyt enemmän tekstiä kuin viimeksi)ja olen perustellut tekstini.

Minusta skinit ovat naurettavaa porukkaa(oletan sinun olevan skini nimimerkkisi perusteella?),koska ajattelevat "suosi suomalaista ja Suomi suomalaisille" -tyyliin,vaikka heissä itsessään ei ole mitään suomalaista.Skinien tyyli ja ajatukset tulevat jostain muualta kuin Suomesta.Lisäksi kansainvälisesti tuo skinhead -kulttuuri ei ole yhtenäinen.Se jakaantuu useampiin alakulttuureihin ja ryhmät voivat olla jopa toistensa vihollisia.Mitä tämä kertoo?Kenties siitä ettei skinit pääse yhteisymmärrykseen?

Lisäksi natsien rotuoppi on ihan pöyristyttävä,koska Hitler,itse pääjehu,ei vastannut kyseista"upeaa"rotua.Ihannerotuhan oli,että ihmisten pitää olla pitkiä, sinisilmäisiä ja vaaleahiuksisia.

Itse tunsin yhden skinin ja hän vain vahvisti mielipidettäni siitä, että skinit ovat naurettavia, koska ensiksikin rasistisuus ja skineihin kuuluminen tulivat yllättäen ja ihan yhtäkkiä kuin tyhjästä(ennen oli ihan normaali, kiltti ja suvaitsevainen poika)ja minusta tuntuu,että vaan esitti ja halus olla ns.wannabe-skini,kuulua johonkin "cooliin" ryhmään.Raukkaparka.

Minusta on ihan OK, jos Suomeen tulee ulkomaalaisia, kunhan eivät tuo vakavia sairauksia (esim.HIV),eivät lorvaile,vaan tekevät työtä ja maksavat veroja sekä eivät tee rikoksia.Minusta on myös hyvä juttu,että omalta osaltaan he rikastuttavat geeniperimäämme.

Pelottaako sinua,että he vievät Suomen naiset? Tuskinpa, sillä monet suomineidot tykkää suomalaisistakin miehistä. On ihan suomimiehistä itsestään kiinni haluaako suomineito olla heidän kanssaan. Minusta ihan sama onko ulkomaalainen vai suomalainen, kunhan on rehellinen, rauhallinen, luotettava, kiltti, huumorintajuinen, ei juo alkoholia (vain harvoin ja silloinkin kohtuullisesti) ja meillä synkkaa jne. Esim.en itse ajattele niin, että haluan ulkomaalaisen poikaystävän. Ei elämänkumppania voi etsiä tuollaisella kriteerillä, vaan eiköhän ne kriteerit ole jotain muuta.

Pelottaako sinua, että ulkomaalaiset vie meidän työt?
      Tuskinpa, sillä Suomeahan uhkaa kuulemma jopa työvoimapula tulevaisuudessa. Vaikka samanaikaisesti on saanut lehdistä lukea, että työttömiä on paljon, mutta kuinka moni näistä työttömistä haluaa tehdä työtä tai opiskella uuden ammatin? Esim.kaikki korkeasti koulutetut ei saata löytää omaa työtä ja eivät halua tehdä tavan duunaritöitä... Jotkut suomalaiset taas vaan haluaa olla tekemättä mitään ja ovat vähään tyytyväisiä, haluavat elää yhteiskunnan varoilla ja saattavat olla jopa alkoholisteja.

Itse tiedän todella monta suomalaista, jotka ovat vaan on yhteiskunnan elätettävänä. Tunnen myös monta ulkomaalaista ja asenne on ihan eri; he haluavat tehdä töitä ja tekevätkin (maksaen myös veronsa).

Huh, tulipas pitkä teksti. Toivottavasti ymmärsit pointtini eli siis sen ettei ulkomaalaiset ole mikään uhka Suomelle, suomalaisille ja suomalaisuudelle (ennemmin EU olisi...) ja ettei skinhead -ryhmään/ryhmiin kannata kuulua, koska se on jo niin ristiriitainen. Jokaisella tietenkin saa olla omat mielipiteensä, kunhan perustelee ne. Tämä oli vain minun.

• Anonyymi

Suomalainenkin on jollekulle ulkomaalainen.

• Anonyymi

Näin tehdään! Terveisin Jorma.

• Anonyymi

Suosikaa miestänne ei muita miehiä.

• Anonyymi

Sitä yhtä ja ainoaa ei muita

• Anonyymi

Jotkut suomalaiset miehet on susia lampaan vaatteissa.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta ...

Eihän nuo etnonationalistit itse laske minua suomalaiseksi, joten en tietenkään (suosi suomalaista ja) sotke heidän geenipooliaan. Itsehän olen siis 1/4 saamelainen ja vielä vähän päälle, vaikkei sitä minusta (kuulemma) ulospäin näe.

• Anonyymi

Miten tämä suomalaisuus tähän liittyy? Tarkoittaako sinulle suomalaisuus Suomen passia kenties vai mitä? Oma mieheni on Suomessa syntynyt suomalaisille vanhemmille. Uskontomme on Islam. Itsekin olen suomalainen ja Suomessa syntynyt suomalaisille vanhemmille. Että kyllä suosi suomalaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3728
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3020
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      274
      2795
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1935
    5. 224
      1487
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1095
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1077
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1004
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      95
      961
    Aihe