Hämmästyttävää..

Mistähän johtuu, että ilmeisesti suurinosa tälle palstalle kirjoittelevista naisista ei halua lasta?

Käsittääkseni kuitenkin naisista erittäin iso enemmistö haluaa hankkia lapsia jossakin vaiheessa elämäänsä.

Vetääkö "Miehen logiikka"-palsta puoleensa naisia, jotka eivät halua lapsia, vai eikö lapsia haluavilla naisilla ole aikaa istua koneella lukemassa tätä jonnin joutavaa palstaa, vai eivätkö he ole kiinnostuneita miehen logiikasta?
Lisää arvauksia?

12

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

...poikkevat tuppavat pitämään suurinta ääntä?

Lasta haluavat naiset jos ovat enemmistönä niinkuin luulen, he eivät koe tarvetta (suurin osa siis) sen sanomiseen että haluaisivat lapsia. Se on tisestäänselvää. Vasta kun joku poikkeaa valtavirrasta, tuntuu aiheelliselta puhua siitä.

Minun veikkaukseni.

• (nn)

valtavirrasta poikkeava saa osakseen enemmän hyökkäilyä ja väkinäistä kurinpalautusta. Jolloin tarve puhua asiasta voi syntyä sitäkin kautta. ;-)

En tiedä ketään lapsia haluavaa naista, jota joku yrittäisi väkisin pidättää lapsenteosta. Joten heille ei synny tarvetta käsitellä muiden ihmisten puuttumista heidän elämäänsä, koska ihmiset antavat heidän olla rauhassa muutenkin. ;-)

Ps. En ole havainnut palstalla montaakaan lapsia haluamatonta naista.

• Naikkonen_sanoo

kuin vastata omasta puolestaan, niinkuin aina.

Mulla herää lisääntymisajatukset vasta vakiintuneessa, turvallisessa, jakamattomassa suhteessa. Näin yksin ollessa ei jaksa pyöritellä teorioita mahdollisesta äitiydestä tai jossitella "ku sais ton tai ton miehen iskettyä niin meille tulis sen ja sen näköisiä pentuja".

Mutta vetääkö tämä palsta puoleensa jätkämäisiä naisia? Kysymys heräsi äskettäin kun minua eräskin tyyppi luuli naisen logiikka palstalla mieheksi hyvin vakuuttuneena omasta mielipiteestään:" Nainen sä silti et ole. Pistä vaikka pääni pantiksi siitä, ettet ole ja olen oikeassa vaikka väittäisit mitä." meinas tulla identiteettikriisi =D
      Itse luonnehtisin itseäni ihan tavalliseksi naiseksi, joka nyt ei ole elänyt ihan sitä normielämää kun ei ole tullut hankittua niitä 1,7 lasta, aviomiestä ym tiedät kyllä mitä tarkoitan.

Ja miksi kirjoittelen tälle palstalle, no ku on aikaa ja ei ole sitä miestä jolle antaisin jakamattoman huomioni. Paitsi että nyt lähden kaverin kaa kahville ja shoppailemaan...

• Emmanuele

haluavat naiset ovat

a)metsästämässä miestä baanalla
      b)harrastamassa lisääntymistoimintaa tai
      c)hoitamassa niitä kiljuvia vekaroita

Ehkäpä lapsia haluamattomuus on lisääntynyt. Lasten saanti ei ole enää vastaava normi kuin ennen. Enää ei tarvitse mennä naimisiin ja hankkia kolmea tenavaa(kuulua kirkkoon/olla hetero/käydä 8-16töissä jnejne) ollakseen kunnon kansalainen. Ihmiset valitsevat vapaammin.
      Samoin nuoruuden ihannointi jyllää, halutaan olla teinejä mahd.pitkään.
      Yksi näkökulma on se että maailma on nyt jo täysin ylikansoitettu. Miksi tiedostava yksilö haluaisi osallistua ongelman kasvattamiseen?
      Mä oon tuuminu et jos joskus 40v iskee tarve kasvattaa perhettä niin adoptoin.

• fiksaatio

Tätä palstaa lukevat naiset ovat tajunneet että yhdenkään miehen geenejä ei kannata pistää kiertoon?

Ei vaan oikeesti tällä palstalla on ihania miehiä:)

• kun se ei oo muotia ja in :-) No joo, meneppä kattoon jotain lapsiin tai äiteyteen liittyvää keskustelupalstaa niin näet et on niillä ainakin aikaa istua netissä joten ei se homma ainakaan siitä oo kiinni. Sontiksessa oli aikanaan linkki jonnekit äityleiden omalle keskustelupalstalle ja siellä oli ketju siitä mitä kaikkia esineitä kunkin toosassa on elämän aikana vieraillut, mä nauroin aivan kippurassa sitä litaniaa mitä äitylit siellä lateli. Siel tuli kaikki mahdolliset vihannekset / juurekset, kaiken merkkiset putkiloissa / purkeissa olevat tuotteet, saunakauhat jne. jne, ilmeisesti hätä keinot keksii.

Niin joo ja muuten kuinkas monta jonkun sortin suhteessa elelevää vakkari naista tänne kirjoittelee, ei varmaan yhtään. Ei niitä äityleitä kiinnosta tulla tänne hakeen huomiota ja paistatteleen miesten suosiossa kun niillä on jo mies.

• Emmanuele-

sitten kääntää veistä haavassa. Grrrh. Vai että paistattelemaan. Mitähän itse sitten täällä pyörit..

• Emmanuele-
        Emmanuele- kirjoitti:

sitten kääntää veistä haavassa. Grrrh. Vai että paistattelemaan. Mitähän itse sitten täällä pyörit..

paistattelut kaukana. Paskaa lykätään niskaan niin että valuu...

• Emmanuele- kirjoitti:

vuoksi, mussa asuu pikku räyhänhenki ja taas se sai päivittäisen tyydyksensä :-)

• Emmanuele
        yrmio kirjoitti:

vuoksi, mussa asuu pikku räyhänhenki ja taas se sai päivittäisen tyydyksensä :-)

sulle..

• ComaNation-

Koska nämä akat täällä ovat vähän päälle parikymppisiä pimppiensä orjia.

• ystävieni

perheitä ja heidän arkeaan lasten parissa, tunteeni ovat ristiriitaiset sen suhteen että haluanko lapsia vai en. Kun hoidan noita lapsia, se on hauskaa, mutta todella kuluttavaa ja olen onnellinen, kun voin luovuttaa heidät taas takaisin omille vanhemmilleen.

Nuorempana epäilin, etten halua lapsia ollenkaan. Nyt keski-iän lähestyessä en vieläkään tiedä. Tiedän vain, että jos sopiva mies tulee vastaan, niin vasta sitten tiedän haluanko lapsia vai en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4586
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1525
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1199
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1165
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      119
      985
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe