eli kuinka tuo scart jakaja oikein toimii, siis tietenkin scart johto paikoilleen, siinä on noin 6 paikkaa lisää,
pitääkö minun tv:stä muuttaa jotain säätöjä, että toimisi?
kiitoksia vastauksista!:
scart-jakaja, phlilips-tv
7
715
Vastaukset 7
Onko siinä kytkimiä, jolla valitaan lähde? Jos ei, sillä ei juuri tee mitään ainakaan lähteen valinnassa.
- sama...
tv:ssäkö?
olen aika tietämätön näissä asioissa!
tollanen 28" töllö, putkitelkkari, eikä ihmeellisiä maksanu aikoinaan sama... kirjoitti:
tv:ssäkö?
olen aika tietämätön näissä asioissa!
tollanen 28" töllö, putkitelkkari, eikä ihmeellisiä maksanu aikoinaanJakajassa tietysti!
- sama....
okaro kirjoitti:
Jakajassa tietysti!
siinä ole, 5 scart paikkaa vain,,,eli??
sama.... kirjoitti:
siinä ole, 5 scart paikkaa vain,,,eli??
Siis asia ei ole muuttunut siitä kun vastasin ensimmäisen kerran. Tuo ei sovellu tarkoitukseesi.
- sama taas.....
okaro kirjoitti:
Siis asia ei ole muuttunut siitä kun vastasin ensimmäisen kerran. Tuo ei sovellu tarkoitukseesi.
mihinkä se sitten soveltuu, ja mihinkä se on tarkoitettu?
ja minkälainen minun sitten pitäisi ostaa,
kiitos kun olet jaksanut vastailla! - ostettava
sama taas..... kirjoitti:
mihinkä se sitten soveltuu, ja mihinkä se on tarkoitettu?
ja minkälainen minun sitten pitäisi ostaa,
kiitos kun olet jaksanut vastailla!Osta scart jakaja jossa on valintakytkimet joilla valitaan mikä niistä esim 5:stä scart-vaihtoehdosta kytkeytyy eteenpäin.Tässä on haittapuolena se että pitää vaivautua scartin luokse fyysisesti painamaan kytkintä jos haluaa vaihtaa toisen laitteen kytketyksi,mutta toimii takuulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331451- 75956
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42883P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 53767
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556