Olisiko kellään ehdottaa mistä löytäis vuokrattavia saunatiloja yksityistilaisuuteen keski-uudellamaalla?
Extraa olisi, jos sieltä löytyisi uima-allas myös.
Voi olla myös savusauna.
Saunatiloja?
4
770
Vastaukset
- ainakin
Myllypuron liikuntahalli, on sauna ja uima-allas sekä pienimuotoinen kabinettitila...
Käyty on ja toistekin ajattelin mennä!! upeat tilat!- uudellamaalla
saunatilojahan on vaikka hurumycket mutta uima-altaalla varustetuista tulee ekana mieleen rivolin allasosasto järvenpäässä.
- Mirkku*
uudellamaalla kirjoitti:
saunatilojahan on vaikka hurumycket mutta uima-altaalla varustetuista tulee ekana mieleen rivolin allasosasto järvenpäässä.
Juu, on niitä tiloja paljon, mutta jotenkin ne on sellasia rähjäsiä, likasia ja huonokuntosia. Täytyy miettiä vielä mistä löytäis sellasen siistin. Toi Rivoli tuli mieleen mullekkin. Vois olla siisti. Täytyy kysellä hintaa.
- saunoo
Mirkku* kirjoitti:
Juu, on niitä tiloja paljon, mutta jotenkin ne on sellasia rähjäsiä, likasia ja huonokuntosia. Täytyy miettiä vielä mistä löytäis sellasen siistin. Toi Rivoli tuli mieleen mullekkin. Vois olla siisti. Täytyy kysellä hintaa.
Hotelli Vantaalla on iso poreamme saunassa. oli ainakin ennen siisti. Wanhassa Kinossa tilaussauna ja Krapilla Savusauna joka ihan ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876