KOKEMUKSIA LAATUKIRURGIA-YRITYKSESTÄ?

lollo

Hei,

Olen jonossa julkisen puolen plastiikkagirurgille rintojen pienennykseen, sillä luulin ettei varani riitä kalliisiin ykstiyisesti tehtyihin leikkauksiin. Löysin kuitenkin tälläisen yrityksen kuin Laatukirurgia, joka on suomalainen mutta toimenpiteet tehdään tallinassa. Hinnatkin ovat siis selvästi edullisemmat. Olisiko jollain kokemuksia tästä firmasta ja haluisi jakaa niitä kanssani?

75

13023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      EIKÄ TULE

      • PamelaAnderson

        Olin viime kesänä rintojen suurennusleikkauksessa Laatukirurgiassa. Kirurgina oli Katrin Kruunvald. Nyt on ehkä Suomen kauneimmat rinnat. Ette taatusti pety.


    • jo leikkauksessa olleilta
    • lollo

      haluaisin enemmänkin tietoa rintojen pienennyksestän kyseisessä firmassa. tuolla sivuillaoli vain kuva suurennuksista :(
      onhan tämä turvallinen /asiansa osaava plastiikkakirurginen sairaala?

      • entinen lollo

        Kyllä rintojen pienennys on sen verran vaativa toimenpide, etten kyllä uskaltaisi tallinnaan mennä. Paljon vaativampi kuin silkkarien laitto.
        Ota nyt aikalisä asiassa ihan oman turvallisuutesi vuoksi.


      • Perustelu

        Firman kirurgit ovat rintaleikkaus ja nenäleikkausspesialisteja. On varmasti hyvä vaihtoehto.


      • puolelle
        Perustelu kirjoitti:

        Firman kirurgit ovat rintaleikkaus ja nenäleikkausspesialisteja. On varmasti hyvä vaihtoehto.

        Siskolleni tehtiin leikkaus julkisella puolella muutama vuosi sitten ja onnistui hyvin, voisi sanoa paremmin kuin itselläni, jonka teetin yksityisellä ja maksoin itseni kipeäksi.


      • On kokemusta

        Minulla on aidot kokemukset kummastakin kirurgista ja tiedän kumpi heistä on huolellisempi kirurgi. Krüünvald teki Mentoreilla kauniimmat rinnat.


    • kokemusta paljon'

      Älkää hyvät ihmiset menkö enää laatukirurgiaan. Hoito on välinpitämätöntä.Kirurgi ei halua nähdä työnsä tuloksia.On kyseisestä herrasta paljon kokemusta ja lopuksi meni ihan tehdasmaiseksi. Nyt erittäin pätevä plastiikkakirurgi korjaa kyseisen herran aikaansaannoksia. Ei ole kyse implanteista.Nyt kirurgi on nainen, erittäin pätevä ja myös Tallinnassa. Kaksi viikkoa sitten leikattiin ylä ja alaluomet,ei turvotusta ei mustelmia. Tulos loistava nyt jo.Kaverille tehtiin kasvojenkohotus samalla kerralla. Tulos loistava jo kahden viikon jälkeen.Teen itse saman jutun. Välittäminen potilaasta erittäin loistavaa, kaunis uusi klinikka.Kaikki mennyt hyvin.En voi mainostaa kyseistä paikkaa. Jokainen tehköön omat valintansa

      • uudet rinnat haaveis

        Missä Tallinnan sairaalassa kävit leikkauttamassa ylä- ja alaluomesi?


      • Onnellinen rintava
        uudet rinnat haaveis kirjoitti:

        Missä Tallinnan sairaalassa kävit leikkauttamassa ylä- ja alaluomesi?

        Meillä on perheen kaikki naiset käyneet Laatukirurgiassa suurennuttamassa rinnat. Palvelu on ollut erinomaista niin Helsingin kuin Tallinnan päässä. Kummassakin paikassa pärjäsimme pelkästään suomea puhumalla. Alle 4000 eurolla per nuppi saimme Mentor rintaimplantit rintoihimme. Hintaan sisältyi usean vuoden kapseloitumistakuu, jota pidimme tärkeänä. Kirurgi oli hyvin huomaavainen herrasmies ja tiesi mitä teki. Miriam oli Helsingissä todella ihana ihminen. Koskaan ei ole ollut muita ongelmia, kuin hymy tulee nyt meidän perheessä jopa liian helposti suupieliin. Olemme kauniita naisia uusine rintoinemme.


      • höpinää

        Vai että kävit ihan konsultaatiossakin. Senkö perusteella leimaat sairaalan ja lääkärit. MINÄ kävin konsultaation jälkeen leikkauksessakin. En ole mikään terveysalan ammattilainen, mutta keräsin itse taustatietoja niin paljon että Kalenius hermostui kun en kuunnellut kiltisti mykkänä hänen rutiiniesitystään, vaan tein tarkentavia kysymyksiä kesken esityksen. Sain kaiken tiedon mitä halusinkin ja päätin lähteä Laatukirurgialle implanttien laittoon. Maallikko joka ei ole etsinyt tietoja muualta, saa kyllä tarpeelliset tiedot tuosta neuvontakäynnistä ja lääkärithän vasta tekee tarvittavat leikkaussuunnitelmat. Suunnitelmat kuultuaan voi sitten päättää mitä tehdään. Sairaalassa lääkäri teki vielä tarvittavat muutokset leikkaussuunnitelmaan kun tutki minut henkilökohtaisesti. Lopputulos oli juuri sellainen kuin halusinkin.


    • Laatukriteerit

      Yllä oleva vastaus, joka on otsikoitu "Natrelleja sielläkin", on vastine erään virolaisen klinikan mainokseen, ja se klinikka EI ollut Krüünvaldin klinikka. Mainos on sitten poistettu mutta vastine jätetty.

      Se on totta että myös Krüünvald käyttää klinikallaan Natrelleja. Mitähän tuo tarkoittaa, että ei "anna leikkaukselle minkäänlaista takuuta". Ainakin minä kävin leikkauksessa joulukuussa, ja täytettiin ja allekirjoitettiin paperit, joissa kummankin osapuolen vastuut selkeästi määriteltiin. Toki hän vastaa siitä, että leikkaus täyttää kaikki mahdolliset laatukriteerit.

    • Miksi nimi salataan?

      Kun tässä viestiketjussa on kyseessä Laatukirurgia, kävin vilkaisemassa kyseisen firman nettisivuja. Kohdassa ”lääkärit” on kovasti paljon tekstiä, sekä ”luksusimplantiksi” väitetyn Mentorin mainontaa (oikeasti tämä implantti ei ole yhtään parempi kuin Natrelle). Mutta missä kirurgien nimet? Miksi nimiä (tai paremminkin nimeä) ei kehdata mainita?

      • Samaa ihmettelevät

        muutkin. Kummallista salailua.


      • Niin, kiertoteitä

        Nimi on tullut esille kiertoteitä, asiakkaan kautta. Mutta miksi sitä ei voi laittaa näkyville nettiin? Tässä on jo pitemmältä ajalta totuttu siihen, että kaikki olennainen tieto pitää lypsää, kun kyse on Laatukirurgiasta. Tietoa heruu tipoittain, ja kiertoteitä. Jos asiakaspalvelu on tällaista, se on aika kaukana sanasta "laatu".


      • Pienyrittäjä

        Kovasti sitä Mentoria markkinoidaan parhaana. http://www.mentorimplants.fi/

        Kirurgina mulla toimii Katrin Kruunvald. Toisena vaihtoehtona tarjottiin Jaan Troostia. Katrin taitaa olla tällä hetkellä Viron parhaita, ellei paras.


    • Juuri niin!

      Ja kun nuo "välikädet" tuntuvat olevan kovasti arroganttia tyyppiä, senkään puolesta ei heille viitsi maksaa.

      • Näin se käy

        Ota yhteys SUORAAN klinikalle joko sähköpostitse tai puhelimitse, ja varaa aika konsultaatioon. Siellä tapaat kirurgin etkä mitään konsultteja. Päiväristeily Tallinnaan, ja samalla reissulla ehtii paljon muutakin kuin käydä konsultaatiossa. Valuuttana on Euro, ja klinikalla puhutaan suomea. Helppoa kuin mikä!


    • Pyyteetön valistaja?

      Eivätkö kaikki jo ymmärrä, että uretaaniutareet (XXXX-merkkiset) ovat parasta sekä terveellisintä, mitä nainen voi rahalla saada? Ilmeisesti eivät, sillä ”eräs tietty taho” jatkaa täällä sitkeästi pyyteetöntä valistustyötään.

      Eivätkö kaikki jo tiedä, mistä firmasta tekotissit kannattaa hankkia? No, eivät valitettavasti. Siksi ”eräs tietty taho” on laittanut tänne linkkejä ZZZZ-nimisen firman mainoskuvasivuille.

      Eivätkö kaikki jo tiedä, mikä on huonoin implantti mitä kuvitella saattaa? Sehän on tietysti se, jota ”eräs tietty taho” ei edusta. Ja tiedättekös mitä! Tämä implantti valmistetaan Costa Ricassa, jossa on malariaa. XXXX sen sijaan valmistetaan Brasiliassa, ja siellähän ei ole malariaa …eihän?

      Tiedättekös, mikä on huonoin mahdollinen klinikka? No tietysti se, jossa ZZZZ:n entinen kirurgi nykyisin toimii.

      Olkaamme kiitollisia siitä, että ”eräs tietty taho” jaksaa meitä täällä pyyteettömästi valistaa!

      Ja olkaamme kiitollisia, mikäli kritiikki saa olla esillä edes hetken ennen kuin se ”erään tietyn tahon” pyynnöstä sensuroidaan.

    • jopas ongelmia

      Eräs vaihtoehto on sama sairaala mutta vaihda lääkäriä. Minulle Jaan Troost teki kauniit rinnat.

      Mietin myös mikä oli syynä tilanteeseesi. Oliko rinnat heti sairaalasta tullessa tuollaiset että nännit oli liian ylhäällä? Milloin tuo myöhempi Laatukirurgialla käyntisi oli? Piditkö tukiliivejä ohjeiden mukaan jatkuvasti vähintään kuukauden jotta implanttitaskut parantui oikealle kohdalle. Selityksestä päätellen syynä ehkä oli toisaalta lisääntyneestä rinnan painosta johtunut kudosten venyminen. Tuossa tapauksessa implanttien poistokaan ei auta vaan tarvitaan lisäksi kohotusleikkaus.

      • ehdotuksia 123

        Alkuun jäänyt liian alas. Tukiliiveillä tms. ei oikeasti estetä sitä, että ovat väärässä kohtaan. tätä päivää on se, että se joka tekee homman niin myös oikeesti suunnittelee sen ja katsoo heti alkuvaiheessa tilanteen sekä kontrolloi myöhemmin.

        Suomessa ainakin KL ja KC tekee ilmeisesti paljon implanttileikkauksia. Siluetti? Nordström varmasti hintava. Eipä näitä paljon muita paikkoja ole jotka erikoistuneet plastiikkakirurgiaan.


    • Selkopäälle

      Hienoa kun sinä pystyt tunnistamaan jokaisen kirjoittajan erikseen. Viitsitkö kertoa miten sen teet? Mikä on minun IPnumeroni?

      • mahdoton temppu

        Ei täällä pysty lukija selvittämään jonkun kirjoittajan IP osoitetta ja vaikka pystyisikin, se ei kohdenna varmuudella kirjoittajaa. Osoite voi vaihtua joka yhteyskerralla tai ulospäin näkyy yksi osoite vaikka kirjoittajia sen takana voi olla suurimmillaan tuhansia.

        Jos pystyt selvittämään tämän IP osoitteeni, voit kertoa sen koska olen juuri tällainen jälkimmäinen tapaus. Kirjoittajaksi paljastuisi ilmeisesti vain palveluntarjoaja ja oman koneeni osoite vaihtuu väillä. Sen huomaa kuinka jotkin "viisaat" ohjelmat kertovat muka asuinpaikkani. Parhaimmillaan se ilmoittaa palveluntarjoajan koneiden sijainnin jossain kaupungissa ja kaupunginosassa, mutta se ei ole minun asuinpaikkani. Sitten kun otan kannettavalla koneellani yhteyden mistä tahansa Suomesta, selvitys menee mahdottomaksi.


    • alagi

      haluaisin kysyä et pitääkö hinnaston hinnat paikkansa,sillä varasin ajan konsultaatioon(ala-luomileik) netissä 1000eur,hoitaja sanoi et taitaa ottaa nykyisin 1500,voiko näin tehdä,eivät ole vieläkään päivittäneet hintoja?

    • P

      Onko joku menossa leikkaukseen laatukirurgian kautta viroon elokuun aikana? Itse olen menossa elokuun alussa, matkustus kumppaneita etsitään :)

      Terv, P

      • Elokuun lopussa

        Olen menossa elokuussa. Laitetaan pisaranmalliset rintaimplantit.


    • tiedon kertoja

      Ennen kuin menette laatukirurgialle, kannatta tutustua tähän dokumentin käsikirjoitukseen: http://yle.fi/mot/af260104/kasikirjoitus.htm

      Kyseessä on siis Yleisradion asiantuntevan MOT-ohjelman yhden jakson sisältö kirjallisessa muodossa.

      • Joko taas!

        Etkö huomannut jo ensimmäiseltä riviltä päiväystä (yli 7 vuotta vanha). Tuo juttu pyörii täällä säännöllisen epäsäännöllisin välein joko sinun tai jonkun muun toimesta. Laatukirurgian lääkärit ovat jo vaihtuneet ja ohjelmassa mainittu lääkäri on toisen firman palveluksessa.


    • Itse otin Laatukirurgian kautta silikonit viime vuonna. Leikkaus onnistui hyvin, kuten kaikki muukin. Palvelu oli erinomaista ja rinnat paranivat nopeasti ja näyttävät tosi hyviltä... Kuitenkin nyt noiden PIP implanttikohujen takia mua on alkanut mietityttämään et onko mun silikonit ne mitä pitäis.. Mentorit pitäis olla ja tarratkin niistä löytyy, mutta katsoin artia clinicin omia sivuja jossa leikkaus suoritettiin, eikä siellä hinnastossa löydy mistään mentoreja! Pitäskö tässä nyt sit suorittaa uusintaleikkaus Suomessa niin samalla näkis mitä ylläreitä mun rinnoista oikeen löytyy...?Luulis että jos heillä leikataan mentoreja , niin ne löytys myös klinikan sivuilta.

      Onko kellään muulla kokemuksia?

    • .TJ.

      Jaan Troost leikkaa rintoja ainostaan The Lookille. Troost on erittäin kokenut kirurgi.

    • Zilikon

      Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa ko. yrityksestä, päinvastoin!
      Konsultaatiossa sain tietää kaiken tarvittavan, sekä kaikkiin kysymyksiini vastattiin.
      Matka Tallinnaan sujui myös loistavasti, sekä vastaanotto siellä päässä oli ystävällinen. Sairaalan henkilökunta oli ammattitaitoista ja leikkaus meni hyvin.
      Ruoassa ei myös valittamista, sai tilata suoraan samassa rakennuksessa olevasta ravintolasta, joka sisältyi leikkauksen hintaan :)

      Voin suositella lämpimästi kaikille! Ja tämä oli vaan mun mielipide omista kokemuksistani, kaikilla ei varmasti ole mennyt putkeen kaikki.

    • laatukirurgia

      Eiköhön tuo laatukirurgiakin hoido hammansa ihan ok.

      • kiäh kiäh kiäh

        "hoido hammansa" ... siltä vaikuttaa, kiäh kiäh kiäh!


    • laatukirurgia

      siis hommansa

      • Janina Luoma-aho

        Keitä henkilöitä tämän firman taustalla on?


      • visuaalinen efekti
        Janina Luoma-aho kirjoitti:

        Keitä henkilöitä tämän firman taustalla on?

        kuten MOT asiasta kertoi, firman taustalla on iso- ja pikkuveli, jotka asuvat jossain lähi-idässä ja ilmeisesti tekevät RIKOLLISTA TOIMINTAA. kannattaako siis olla mukana rikollisuudessa??


    • Kotinen

      Entä Tape ja Tiina, miten hoitavat hommansa ne The Lookissa?

      • Löytyyhän näitä

        Ei mitenkään. Pulju meni konkaan jo aikoja sitten.


    • potilas. -pyh!

      Kyllä on härskiä touhua... Tosi vaikea uskoa että tällasessa firmassa potilaan etu on ensisijalla...

    • sherlock

      On muutes ollu aika hiljasta myös terrorisointi näillä palstoilla nyt tän kohun jälkeen. En tiiä onko kukaan muu pannu merkille. Tästä voi vedellä aika suoria viivoja eri asioiden välillä...

    • pohatta T

      mitä suoria viivoja?

      • wiii

        Yo Einstein!


    • placetobe

      mistä hiljaisuus, prsiistä tällane. It menossa leikkauksee :) Ni pitäis vähä tietää mihin menee :)

      • hys hys

        www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/45-minuuttia--kauneuskirurgiafirmalla-outoja-rahansiirtoja-dubaissa/2428076 Ohjelman jälkeen loppui mainostus palstalla


      • läpinäkyvää
        hys hys kirjoitti:

        www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/45-minuuttia--kauneuskirurgiafirmalla-outoja-rahansiirtoja-dubaissa/2428076 Ohjelman jälkeen loppui mainostus palstalla

        Sama yritys jatkaa Laatukirurgian mollaamista. Niin läpinäkyvää. Olen käynyt itsekin Laatukirurgiassa rintojen suurennuksessa. Palvelu oli kaikin puolin hyvää. Kilpailija ei tykkää, kun toinen yrittäjä tarjoaa samoja kirurgeja, samassa sairaalassa parhailla proteeseilla kuluttajia miellyttävään hintaan.


      • yammymummy
        läpinäkyvää kirjoitti:

        Sama yritys jatkaa Laatukirurgian mollaamista. Niin läpinäkyvää. Olen käynyt itsekin Laatukirurgiassa rintojen suurennuksessa. Palvelu oli kaikin puolin hyvää. Kilpailija ei tykkää, kun toinen yrittäjä tarjoaa samoja kirurgeja, samassa sairaalassa parhailla proteeseilla kuluttajia miellyttävään hintaan.

        Jenni 30-vee ilmoittautuu. Kahden lapsen äiti, lähihoitaja. En tosiaankaan edusta mitään firmaa tai yritystä. Kävin puoli vuotta sitten läpi pienen "mommy makeoverin" ja valitsin ihan muun paikan kuin tän yrityksen. Eikä harmita näiden ilmi tulleiden kökköuutisten jälkeen. Mitä lie firmaa syyllistävät. Ja jälleen on tosi jännää, että tää yllä oleva viesti ilmaantuu kahteen eri viestiketjuun täällä, jotka molemmat pursuaa lafkan mainoksia. Niinku oikeasti näillä muilla yrityksillä olis mielenkiintoa kytätä keskustelupalstoja?!?!?! Seki kertoo jostain. Nyt haloo oikeesti.


      • Ei yllätä
        yammymummy kirjoitti:

        Jenni 30-vee ilmoittautuu. Kahden lapsen äiti, lähihoitaja. En tosiaankaan edusta mitään firmaa tai yritystä. Kävin puoli vuotta sitten läpi pienen "mommy makeoverin" ja valitsin ihan muun paikan kuin tän yrityksen. Eikä harmita näiden ilmi tulleiden kökköuutisten jälkeen. Mitä lie firmaa syyllistävät. Ja jälleen on tosi jännää, että tää yllä oleva viesti ilmaantuu kahteen eri viestiketjuun täällä, jotka molemmat pursuaa lafkan mainoksia. Niinku oikeasti näillä muilla yrityksillä olis mielenkiintoa kytätä keskustelupalstoja?!?!?! Seki kertoo jostain. Nyt haloo oikeesti.

        Olet edelleen firman taustahenkilö, joka ei osaa lopettaa Laatukirurgian haukkumista. Laatukirurgialla käyneenä olen tyytyväinen, etten valinnut tuota toista muita haukkuvaa firmaa.


      • yammymummy
        Ei yllätä kirjoitti:

        Olet edelleen firman taustahenkilö, joka ei osaa lopettaa Laatukirurgian haukkumista. Laatukirurgialla käyneenä olen tyytyväinen, etten valinnut tuota toista muita haukkuvaa firmaa.

        EI hyvää päivää!! Oli pakko tulla vielä tsekkaamaan tätä ketjua ja kyllä kannatti. Melkoisen vilkas mielikuvitus tällä kirjoittelijalla. Hohhoijaa, en muuta voi sanoa!!

        Kävin teettämässä vatsan rasvaimun ja ottamassa silarit täällä Suomessa siinä paljon kauhistellussa paikallispuudutuksessa (joka meni ihan hyvin, vatsassa oli tosin pieni hematooma). Eka ajattelin Viroa ja mietin Laatukirurgiaa, mutta onneks en menny sinne. Voihan tietty olla että kaikki ois meny hyvinkin mutta tämän kohun jälkeen tosiaan miettisin kaksi kertaa menisikö tonne. En ole MINKÄÄN yrityksen etuhenkilö enkä taustahenkilö!! Mitä ihmettä tää tyyppi oikein kuvittelee?!?!


      • roskaväkeä
        yammymummy kirjoitti:

        EI hyvää päivää!! Oli pakko tulla vielä tsekkaamaan tätä ketjua ja kyllä kannatti. Melkoisen vilkas mielikuvitus tällä kirjoittelijalla. Hohhoijaa, en muuta voi sanoa!!

        Kävin teettämässä vatsan rasvaimun ja ottamassa silarit täällä Suomessa siinä paljon kauhistellussa paikallispuudutuksessa (joka meni ihan hyvin, vatsassa oli tosin pieni hematooma). Eka ajattelin Viroa ja mietin Laatukirurgiaa, mutta onneks en menny sinne. Voihan tietty olla että kaikki ois meny hyvinkin mutta tämän kohun jälkeen tosiaan miettisin kaksi kertaa menisikö tonne. En ole MINKÄÄN yrityksen etuhenkilö enkä taustahenkilö!! Mitä ihmettä tää tyyppi oikein kuvittelee?!?!

        Sait yammymummy pienen näytteen siitä millaista Laatukirurgian toiminta on. Siinä sinulle juuri vastasi 45 minuuttia ohjelmassakin pakoillut omistaja. Piileskelee Dubaissa ja roikkuu palstoilla mainostamassa ja syyttelemässä muita. Todella laadukasta.


      • Pienyrittäjä

        Otsikkohan on epärehellinen. Alaikäisille ei ole tekstin perusteella markkinoitu mitään kauneuskirurgisia toimenpiteitä. Se että Laatukirurgian Instagram-tililtä on mahdollisesti tullut tykkäys alle 18-vuotiaan Instagram-kuvaan, ei ole toimeenpiteen markkinointia hänelle, vaan edelleen pelkkä kuvasta tykkääminen. Pitääkö pienyrittäjien tästä lähtien kysyä kaikilta tilien ylläpitäjiltä henkkarit ja vasta niiden jälkeen päättää, saako kissakuvalle antaa tykkäyksen vai pitääkö olla antamatta. Järki hoi kyttäysvirkamiehellekin.


    Ketjusta on poistettu 139 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe