Netin isomunaiset miehet

KikkaKoo

Sarjassamme K-18 aihe.

Miten lähes kaikki netissä miehet ilkeävät väittävänsä, että heillä on vähintään 5x20cm kokoinen kalu? Minulle on ihan sama, onko se 5x20cm vai 3x15cm, mutta kuvittelevatko miehet oikeasti, että nainen näillä jutuilla lämpeää? Ja kuvittelevatko he olevansa livenä niin charmikkaita, että totuuden paljastuessa nainen hyväksyy heidän valheensa? Siis edelleen olen sitä mieltä, ettei sillä koolla ole niinkään väliä, mutta jos menee valehtelemaan esim. kalun koon, niin nainen voi olla ihan varma, että mies kertoo muunnettua totuutta muustakin.

Itselläni on pari hauskaa esimerkkiä. Etsin seksiseuraa ja chatissa tuli sitten puhuttua dildoistani. Mies sitten kysyi, että minkä kokoinen on lempparidildoni, johon sanoin että n. 3,5x17cm. Mies totesi, että se on lähes saman kokoinen kuin hänen kalunsa (4x17cm) ja naureskeli, että tykkäisin siitä varmasti. Näimme sitten myöhemmin ja tuli taas puhetta leluistani. Hän pyysi näyttämään tuota lempparidildoani. Näytin sen hänelle ja hän meni aika vaikeaksi sen jälkeen todeten "onko tämä muka sen kokoinen kuin väität, ei hänellä näin iso todellakaan ole". Eikä hänellä ollutkaan, ei todellakaan. Kalu oli huomattavasti pienempi, tosin herra osasi käyttää sitä ja nautin kyllä. Mutta pian sain selville sen tosiasian, että hän on varattu. Se siitä sitten.

Monet miehet väittävät lisäksi, että heillä on jopa 6 cm paksu kalu (en siis kysele tällaista, he kyllä kertovat sen itsekin). Hui kauhea, en usko, että kenelläkään on niin isoa, enkä edes haluaisi kokea niin isoa. Noh, näitä rehvastelijoita riittää, mutta menevät sen jälkeen aika hiljaisiksi, kun totean, että 0,33 keskiolutpullo on noin 6 cm halkaisijaltaan ja 23 cm pitkä/korkea, että ei sellainen minun sisääni mahdu, enkä halua lähteä edes kokeilemaan. Kyllä melko nopeasti sen jälkeen muuttuu kalu 4 cm läpimitaltaan, tosin siinä vaiheessa minulla ei enää kiinnosta. Siis nimen omaan siksi, että mennään valehtelemaan.

16

25255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On..

      juu, noita kullin kehujia riittää kyllä chatissa:=)Ihan kun kulli nyt miehen tekisi, ei todellakaan, miehessä oltava paljon muutakin kun kulli housuissa:=)!!

    • luulisin

      Mullapa onkin peli kokoa 1'x 2' Uskokaa vaan ja lepotilassa vielä.

      • vehkeet kuonossa...?

        Äläkä pissi säärille...


      • vehkeet
        vehkeet kuonossa...? kirjoitti:

        Äläkä pissi säärille...

        En yrittänyt,vaan kirjoitin.
        Käytän 1,5 tuuman(halkaisijaltaan)puutarhaletkua.
        Toimi tosi hyvin,suihkun voi ohjata jopa nurkan taakse.


    • mies 

      Harva mies loppujen lopuksi on sitä omaansa kovin tarkkaan mittaillut ja se pituus saatetaan heittää lonkalta. Totuus on että suomalaisen miehen kullin näkyvän osan pituus erektiossa on hieman vajaat 16 senttiä. No onhan se tietyllä tavalla pyöristettynä noin 20 senttiä. Rasvapeitteiden paksuus taas vaikuttaa siihen paljonko siitä on näkyvissä. Vanhan kansan totuus on että "maassa on taivaan saranat ja perseessä kyrvän juuret".

      Toisaalta vanhan kansan sanonta "ei se sentti mitään meinaa muuta kuin nenän päässä" pätee tässäkin. Mutta en ole tavannut naista joka olisi sitä mittailemaan alkanut ja harvempi on edes sillä silmällä katselut. Luulen että suurin osa naisista muodostaa tuntemuksensa käsikopelolla tai sitten sillä itsellään.

      Se taas on varsin harhaanjohtavaa jos vertaillaan kokoa lepotilassa. Se voi olla velttona melkein sen saman pituinen kuin erektiossa tai sitten se voi olla kokonaan jossain pussien kätköissä. Ihme vempele kertakaikkiaan. En usko että edes diploomi insinööri olisi osanut keksiä moista.

      Onko sitten koolla väliä? Paremminkin se taitaa olla sellainen miehen itseluottamukseen vaikuttava asia ja lähinnä silloin jos sen koko on paljon alle tuon keskikoon. Onhan niitä sitten poikkeuksia myös toiseen suuntaan ja koko saattaa olla huomattavasti keskikokoa suurempi. Mutta silloin astuu yleensä kuvaan erektiovaikeudet sillä mitä suurempi se on niin sitä enemmän täytyy pystyä pumppaamaan sinne verta.

      Mitä tulee taas sen käyttöön niin omalta kohdaltani voin todeta että sormituntumalla:-) arvioiden käytän aktin aikana paljon enemmän käsiä ja suuta naisen tyydyttämisessä kuin tuota pikkuveijaria.

      • Juttiss

        heheh. Aivan. Joku taitaa mittailla myös rasvapeitettä, jotta saadaan senttejä lisää. Samaan kuin aloittaja olen myös törmännyt. Eli suomalaisilla on jättikullit, ainakin netissä. Eipä paljon kiinnosta alkaa sellaisen valehtelijan kanssa millekkään. Miehet vielä kuvittelee, että ne valehdellut sentit tai sentit ylipäätään korvaavat käyttötaidon.


      • se menee

        Aivan mahtava viesti. Kerrassaan upea!

        t: liikuttunut keskimunainen mies


    • keskustelun

      miehet väittävät näillä sivuila viihtyy kyllä seksi seuraa tarjoovat,joten eipä pojilla vakiseurustelua tarvita, et se siita vakiseurasta.Silti uskoa sopii miehiä kiinostaa muukin, jotkut jopa kauhistelee naisen juttuja ja tarjouksia.

      • se on

        sana hallussa.

        En kyllä ymmärtänyt pätkääkään...


    • oikeasti

      Itsellä on 19,5 cm pituus (suoraan mitattuna, jos penistä pitkin mittaisi niin 20 cm ylittyisi) ja leveimmillään "tatti" on 6 cm. Ei sitä silti olutpulloon voi verrata, koska muoto on soikea.

      Silti elämä ei ole helppoa, olen ruma ja ujo joten en seurustele, netistä löytyy seuraa yksinäisistä kotirouvista, joiden miesten into seksiin on lopahtanut. Silti haluaisin oman kumppanin ja lapsia eli perheen.

    • d-fence

      Tää oli hauska juttu. Todennäköisesti nää "meisseleiden" mittaaja kärsii jonkin näköisestä itsetunto ongelmasta. Koko kysymys on ikuisuus kysymys ja eniten sitä viljelee ne jotka eivät osaa sillä muuta tehdäkään kuin mittailla

    • Let me B the One

      Tottahan se on, että tämän tyyppiset miehet yrittävät kasvattaa sitä heikentynyttä itsetuntoaan tällä. Eihän tälle mitään muuta järkevää selitystä löydy. Tosi asiassa harva nainen tykkää mistään jättimeisselistä ja ne käyttötaidot sekä pään sisällä pyörivät ajatukset ovat huomattavasti tärkeämpiä. Mutta kun miesten aivot turhan usein vapahtavat sinne jalkoväliin ja päässä pyörii pelkkiä perhosia, niin johan syntyy ristiriitoja miehen ja naisen välillä ja ihmekös tuo, jos niin moni hyvä nainen on tämän jälkeen edelleenkin vapailla markkinoilla.

    • pieni peli

      kyl maar se sentit on pituus ja ympärysmitta ei halkaisia....suurempi osa meistä luulee et on liian pien kun iso....tyydyttävä lienee se paras mitta

    • joooooooooooo

      kikkelis kokkelis.
      se on jokkaisella iso tai pieni tai siltä väliltä
      ei sille voi mittään.
      kaiketi se on käyttäjästä kiinni.
      onhan niitä naisiakin iso ja pieni ja siltä väliltä, rintojen koko.
      minä en ainakaan valitsisi naista rintojen tai perseen mukaan.
      vaan miten tulee yläpäät toimeen keskenään.

    • Liina-Lotta

      Kuka valehtelee mitäkin. Toiset iän, toiset siviilisäädyn. Suurin osa jonkun mitan (vyötärönympärys, pituus, kalu). Ammatin jne...

      Kertoo ainoastaan huonosta itsetunnosta. Ei voi rehellisesti olla sitä mitä on, vaan luulee kelpaavansa toiselle hieman parempana. Ja voittavansa sitten muuten niin viehättävällä olemuksellaan nämä pienet valkoiset valheet. Jos joku jää minulle kiinni valehtelusta, niin se on heipat ja hyvästi. HYvällä itsetunnolla varustettu ihminen on oma itsensä!

      • samatäällä

        Totuus paljastuu kumminkin kun näkee eka kerra.
        Mites sitä sitten enää voi luottaa, jos ei tavallisessa asiassa.
        Olen täysin samaa mieltä...........t`: manu


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe