onko mitään hyötyä. kannattaako kokeilla. saako paremmin pesää jos on todella iso penis. kuinka isoksi penikseni kasvaa kehittäjällä
peniksen kehittäjä
7
1531
Vastaukset
- Bolle
miun munamankeliini! Se on tiukka tuo miun pylly!
- Padamppa
mutta vain jos naiset tietää sen =D
Mut vakavasti, nämä "peniksenkehittäjät", mitään tieteellistä näyttöä ei ole että ne kehittäisivät yhtään mitään. Sensijaan on paljonkin näyttöä että ne aiheuttavat jopa pysyviä kudosvaurioita ja näinollen impotenssia pitkällä aikavälillä. - ison.
kyrvän saat itelles jos päivittäin käyttää. sanottiin mainoksessa. en tiedä pitääkö paikkansa
- % Faktaa
Paukuttaa tumppuun joka päivä, ainakin kerran tai pari.
Totta. Tieteellistä näyttöä ei ole. Mutta, naiset
on todenneet kun kalusa työntää pölyimuriin niin pallitkin venyy lähes 4cm. Aika Kiva.. Jeahh.
Jos haluat olla pikku-kikkelinen niin et tee mitään.
Jos halut Suuren Kullin niin ensin työnnät pölyimuriin ja paukutat tumppuus pari kertaa päivässä.
Tässä on 100% faktaa.
-tc- - rtyuiop
Iso kasa ja halvalla lähtee. Vain tänään ja vain sinulle 100 euroa kappale.
- yksivaan
mulla jäykistyy penis kokoajanvaan
sama ku pulloon puhaltelisit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275