varpaankynnet lakattuna

talvellakin

Kuinkas moni lakkaa varpaankynnet myös talvisinkin ja kui usein?Itse lakkaan paristi viikossa.

8

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvellakin

ja pidän jalat nätteinä, kerran viikossa hoidan kunnolla ja lakkaan tietysti myös varpaankynnet.
      Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee kylään..

• aina lakatut

Juuri vaihdoin lakat varpaissa samalla kun rapsasin ne ja viilasin kynnet.Lakkaus on mulla yleensä kaksi ketaaa viikos ja muuten hoidan kerran ne.Lakatut varpaankynnet ilahduttaa kaikkii jos ne on kauniit ja hyvin hoidetut ,sekä eihän sitä tiedä milloin on yllätys tarkastus et onko lakatut.

• lakatut

Jovain lakkaan paristi viikossa talvellakin,nytkin lakkaan ne tumman ruskeiksi juuri

• Haluatteko vaihtelua

kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
        Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.

• VIIKOSSA
        Haluatteko vaihtelua kirjoitti:

kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
        Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.

Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.

• lakattuna
        VIIKOSSA kirjoitti:

Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.

Kyllä mäkin lakkaan varpaankynnet 2-3 kertaa viikossa.mulla on konttori homma ja voin pitää varpaankynnet näkösällä aina et voi ukot katsella ja saahan niistä kehui aina joskus.

• lakattuna

juu, kyllähän ne tulee lakattua 1-2 kertaa viikossa. Mulla toimisto työ ja pidän kenkiä joista näkyy varpaat niin ne pitää olla aina nätit.

• Kestolakkaa jee

Mä laitan noin kerran kuussa geelilakkauksen tai 1,5kk riippuu väristä kuinka hyvin kasvuraja pistää silmään. Tykkään et on väriä myös varpaissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe