Kuinkas moni lakkaa varpaankynnet myös talvisinkin ja kui usein?Itse lakkaan paristi viikossa.
varpaankynnet lakattuna
8
783
Vastaukset
- talvellakin
ja pidän jalat nätteinä, kerran viikossa hoidan kunnolla ja lakkaan tietysti myös varpaankynnet.
Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee kylään.. - aina lakatut
Juuri vaihdoin lakat varpaissa samalla kun rapsasin ne ja viilasin kynnet.Lakkaus on mulla yleensä kaksi ketaaa viikos ja muuten hoidan kerran ne.Lakatut varpaankynnet ilahduttaa kaikkii jos ne on kauniit ja hyvin hoidetut ,sekä eihän sitä tiedä milloin on yllätys tarkastus et onko lakatut.
- lakatut
Jovain lakkaan paristi viikossa talvellakin,nytkin lakkaan ne tumman ruskeiksi juuri
- Haluatteko vaihtelua
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa. - VIIKOSSA
Haluatteko vaihtelua kirjoitti:
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
- lakattuna
VIIKOSSA kirjoitti:
Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
Kyllä mäkin lakkaan varpaankynnet 2-3 kertaa viikossa.mulla on konttori homma ja voin pitää varpaankynnet näkösällä aina et voi ukot katsella ja saahan niistä kehui aina joskus.
- lakattuna
juu, kyllähän ne tulee lakattua 1-2 kertaa viikossa. Mulla toimisto työ ja pidän kenkiä joista näkyy varpaat niin ne pitää olla aina nätit.
- Kestolakkaa jee
Mä laitan noin kerran kuussa geelilakkauksen tai 1,5kk riippuu väristä kuinka hyvin kasvuraja pistää silmään. Tykkään et on väriä myös varpaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439