Kuinkas moni lakkaa varpaankynnet myös talvisinkin ja kui usein?Itse lakkaan paristi viikossa.
varpaankynnet lakattuna
8
637
Vastaukset
- talvellakin
ja pidän jalat nätteinä, kerran viikossa hoidan kunnolla ja lakkaan tietysti myös varpaankynnet.
Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee kylään.. - aina lakatut
Juuri vaihdoin lakat varpaissa samalla kun rapsasin ne ja viilasin kynnet.Lakkaus on mulla yleensä kaksi ketaaa viikos ja muuten hoidan kerran ne.Lakatut varpaankynnet ilahduttaa kaikkii jos ne on kauniit ja hyvin hoidetut ,sekä eihän sitä tiedä milloin on yllätys tarkastus et onko lakatut.
- lakatut
Jovain lakkaan paristi viikossa talvellakin,nytkin lakkaan ne tumman ruskeiksi juuri
- Haluatteko vaihtelua
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa. - VIIKOSSA
Haluatteko vaihtelua kirjoitti:
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
- lakattuna
VIIKOSSA kirjoitti:
Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
Kyllä mäkin lakkaan varpaankynnet 2-3 kertaa viikossa.mulla on konttori homma ja voin pitää varpaankynnet näkösällä aina et voi ukot katsella ja saahan niistä kehui aina joskus.
- lakattuna
juu, kyllähän ne tulee lakattua 1-2 kertaa viikossa. Mulla toimisto työ ja pidän kenkiä joista näkyy varpaat niin ne pitää olla aina nätit.
- Kestolakkaa jee
Mä laitan noin kerran kuussa geelilakkauksen tai 1,5kk riippuu väristä kuinka hyvin kasvuraja pistää silmään. Tykkään et on väriä myös varpaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312