Kuinkas moni lakkaa varpaankynnet myös talvisinkin ja kui usein?Itse lakkaan paristi viikossa.
varpaankynnet lakattuna
8
741
Vastaukset
- talvellakin
ja pidän jalat nätteinä, kerran viikossa hoidan kunnolla ja lakkaan tietysti myös varpaankynnet.
Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee kylään.. - aina lakatut
Juuri vaihdoin lakat varpaissa samalla kun rapsasin ne ja viilasin kynnet.Lakkaus on mulla yleensä kaksi ketaaa viikos ja muuten hoidan kerran ne.Lakatut varpaankynnet ilahduttaa kaikkii jos ne on kauniit ja hyvin hoidetut ,sekä eihän sitä tiedä milloin on yllätys tarkastus et onko lakatut.
- lakatut
Jovain lakkaan paristi viikossa talvellakin,nytkin lakkaan ne tumman ruskeiksi juuri
- Haluatteko vaihtelua
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa. - VIIKOSSA
Haluatteko vaihtelua kirjoitti:
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
- lakattuna
VIIKOSSA kirjoitti:
Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
Kyllä mäkin lakkaan varpaankynnet 2-3 kertaa viikossa.mulla on konttori homma ja voin pitää varpaankynnet näkösällä aina et voi ukot katsella ja saahan niistä kehui aina joskus.
- lakattuna
juu, kyllähän ne tulee lakattua 1-2 kertaa viikossa. Mulla toimisto työ ja pidän kenkiä joista näkyy varpaat niin ne pitää olla aina nätit.
- Kestolakkaa jee
Mä laitan noin kerran kuussa geelilakkauksen tai 1,5kk riippuu väristä kuinka hyvin kasvuraja pistää silmään. Tykkään et on väriä myös varpaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7010528- 2374487
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1593378PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija393134Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,422843Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58312282Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201910Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621716Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251445