Kuinkas moni lakkaa varpaankynnet myös talvisinkin ja kui usein?Itse lakkaan paristi viikossa.
varpaankynnet lakattuna
8
777
Vastaukset
- talvellakin
ja pidän jalat nätteinä, kerran viikossa hoidan kunnolla ja lakkaan tietysti myös varpaankynnet.
Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee kylään.. - aina lakatut
Juuri vaihdoin lakat varpaissa samalla kun rapsasin ne ja viilasin kynnet.Lakkaus on mulla yleensä kaksi ketaaa viikos ja muuten hoidan kerran ne.Lakatut varpaankynnet ilahduttaa kaikkii jos ne on kauniit ja hyvin hoidetut ,sekä eihän sitä tiedä milloin on yllätys tarkastus et onko lakatut.
- lakatut
Jovain lakkaan paristi viikossa talvellakin,nytkin lakkaan ne tumman ruskeiksi juuri
- Haluatteko vaihtelua
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa. - VIIKOSSA
Haluatteko vaihtelua kirjoitti:
kun noin useasti lakkaatte? Mulla kestää sama lakka ainakin 2 ellei jopa 3-4 viikkoa varpaan kynsissä.
Sormien kynnet lakkaan kyllä kaksi kertaa viikossa.Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
- lakattuna
VIIKOSSA kirjoitti:
Mulla on ollut jo tapana lakata varpaankynnet 2-3 kertaa viikkossa riippumatta onko kulunut vai ei eli ihan värin vaihtelun takii vain ja saahan niillä huomiota.
Kyllä mäkin lakkaan varpaankynnet 2-3 kertaa viikossa.mulla on konttori homma ja voin pitää varpaankynnet näkösällä aina et voi ukot katsella ja saahan niistä kehui aina joskus.
- lakattuna
juu, kyllähän ne tulee lakattua 1-2 kertaa viikossa. Mulla toimisto työ ja pidän kenkiä joista näkyy varpaat niin ne pitää olla aina nätit.
- Kestolakkaa jee
Mä laitan noin kerran kuussa geelilakkauksen tai 1,5kk riippuu väristä kuinka hyvin kasvuraja pistää silmään. Tykkään et on väriä myös varpaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 19776
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729