Eli mistä suomalaisesta nettikaupasta sais tilattua WESCin vaatteita ? :>
WESC
65
35390
Vastaukset
- AapoT
Yksikään suomalainen nettikauppa ei käsittääkseni WESC:iä myy. Sen sijaan ulkomailla ainakin zoovillage.com ja frontlineshop.com myyvät.
- clot
Cartel netstore ainakin myy netissä www.cartel.fi
- Tuolta!
Toi on paskaa! STADIUM MYY:
http://www.stadium.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-FinlandB2C-Site/fi_FI/-/EUR/cc_Factfinder-SimpleOfferSearch
- nakki
Kyllähän mun mielestä ainakin WESC:iä saa Union Fivesta, jonka liike on ainakin Kampissa.
- Nlol
No esimerkiksi Kampin 5 kerroksessa on 2 myymälää josta löytyy Wesciä
- sve
hmm oon ettiny wesc huppareit joka puolelt turkuu siis ku asun turus enkä löydä mistään niitä /: et voisko joku selittää et mis niit ois!? tai mis kaupas niit ees myydään?
- Heppatyttö_98
sve kirjoitti:
hmm oon ettiny wesc huppareit joka puolelt turkuu siis ku asun turus enkä löydä mistään niitä /: et voisko joku selittää et mis niit ois!? tai mis kaupas niit ees myydään?
Huppareita löydät kaupoista ainoastaan Kampin Gallerysta, hyvällä tuurilla sekä Stocmannin hullultaipäiviltä. Monia nettikauppoja kyllä löytyy.
- nonnniii
Heppatyttö_98 kirjoitti:
Huppareita löydät kaupoista ainoastaan Kampin Gallerysta, hyvällä tuurilla sekä Stocmannin hullultaipäiviltä. Monia nettikauppoja kyllä löytyy.
Laittakaa tähä ny kaikki wescii myyvät nettikaupat.. haluisin sellasen hupparin mis lukee eessä isolla WESC
- Nimetön
sve kirjoitti:
oon kans ettiny wescin huppareita turusta tai siis naisten kylläkin. oon menossa kauppakeskus myllyyn onko siellä kaupoissa ? tietääkö joku olis kiva jos vastausta tulis koska en viitti netistäkään tilata.
- löytyy
Nimetön kirjoitti:
oon kans ettiny wescin huppareita turusta tai siis naisten kylläkin. oon menossa kauppakeskus myllyyn onko siellä kaupoissa ? tietääkö joku olis kiva jos vastausta tulis koska en viitti netistäkään tilata.
Turussa on Linnakatu 10:ssä Element Contemporary Wear, joka on WESC:in maahantuoja, että aivan varmasti löytyy WESC:iä sieltä, elleivät ole alennusmyynneissä myyneet kaikkea.
- WeHolic
löytyy kirjoitti:
Turussa on Linnakatu 10:ssä Element Contemporary Wear, joka on WESC:in maahantuoja, että aivan varmasti löytyy WESC:iä sieltä, elleivät ole alennusmyynneissä myyneet kaikkea.
Toi liike on tyhjä arpa. Ennemmin kannattaa säästä hieman rahaa ja seilata Ruotsiin. Tukholmasta löytyy conceptstore josta itse ainakin hankin kaikki vaatteeni. Palvelu erittäin ystävällistä ja koko mallisto tarjolla. Suosittelen.
- Paskeri^
sve kirjoitti:
Element Wear Oy
Linnankatu 11 A1
FIN-20100 Turku
FINLAND
Tuolla pitäis olla? Ainakin WESCin sivuilla lukee - matkailija12
WeHolic kirjoitti:
Toi liike on tyhjä arpa. Ennemmin kannattaa säästä hieman rahaa ja seilata Ruotsiin. Tukholmasta löytyy conceptstore josta itse ainakin hankin kaikki vaatteeni. Palvelu erittäin ystävällistä ja koko mallisto tarjolla. Suosittelen.
missä mahtaa tällainen 'conceptstore' kauppa löytyä? osotetta kts :)
- saaa
sve kirjoitti:
One Waystä hansasta.
- ^^_^^_^^_
Itse ostin juuri tänään Tapiolan One Waysta WESCin T-paidan. Eli Tapiolan One Wayssa myydään WESCin paitoja :>
- VÄÄRIN
Heppatyttö_98 kirjoitti:
tURUSTA LÖYTYY ELEMENTISTÄ JA ONEWAYSTA
- Embuuu
sve kirjoitti:
Turusta saa one waysta mut aika huonosti mut sit elementissä on aina...
- Embuuu
Nimetön kirjoitti:
Myllyssä ei ole missään.Stadiumissa oli joskus, mutta ei enää.
- WESC
Union Fivesta ei saa enää WESCiä. Kampissa saa gallerystä WESCiä
- merch
sve kirjoitti:
Salossa ainakin snob shop myy wesc:iä.. (:
- oisko netistä
Heppatyttö_98 kirjoitti:
zoovillagen sivulta löytyy niin naisille kun miehillekki wescin huppareita paitoi ja kuulokkeita...
- Jzzzo
VÄÄRIN kirjoitti:
tURUSTA LÖYTYY ELEMENTISTÄ JA ONEWAYSTA
wesc kamaa ja muuta street muotia esim volcom,fred perry, diesel myydään turussa stockmannin onewayssä
- Joo tota
sve kirjoitti:
ja Stockmannin one way myy ainakin wesciä
- randommmmmm
sve kirjoitti:
hansan stockmannin oneways on wesci hupparei
- hxh32452f
WeHolic kirjoitti:
onks siel hhalpaa`'?
- Tokihan noita
Nimetön kirjoitti:
Elementistä ja One Waysta nyt ainakin ja joskus oon nähny jossain muuallakin mut nyt en muista kyllä missä...
- sämppäri
lahdesta ei löydy mistään wesciä :( tietääkö kukaan mistä löytyisi? Saint louis storessa ei ole ainakaan huppareita tai t-paitoja naisille missä lukee perusfontilla wesc. Hesan galleryssa oli kaksi wescin paitaa, mutta logot eivät miellyttäneet. oli kuin grafiiteilla tehty :
- aregagsad
Olet tyhmä sika
- wesciada
wescin vaatteita saa esim kampista only liikkeistä
- Lissu696969
Siis khyll mull on ainaki Lahestt WESC paita, et vittu kattokaa tarkemmi! Jos oikeestt haluutte senn :P
- jeje.
no raumal busstop, siin hollywoodii vastapäät kanaali lähel siin labamban vieres
- laurrraaaaaa]
WESCin huppareita/paitoja naisille sekä miehille saa
esim. Lahden Saint Lous Storesta..
Paita = n. 39.90e
Huppari = n. 79.90e
- wazup
jos et asu missään kylässä, niin kehottasn menemään stockmanille
- jesseveli
osta meiksiltä wesc.in huppari, M kokoa
- Embuuu
Ja jos oikeen haluu nähdä vaivaa ni voi mennä ruotsiin esim. Tukholmaan. Siellä ihan WESCI:n oma myymälä. iso paikka ja paljon kaikkee kivaa ;D ostin itse vuoden vaatteet sieltä :D
- Rahaa on oikeisiin merkkeihin.
Lol, joku WESC. Ostakaa oikeesti jtn kunnon merkkejä, ei mitään halpisroskaa.
- köyhyys iski
Rahaa on oikeisiin merkkeihin. kirjoitti:
Kunnon merkkejä? Mitä pitäisit kunnon merkkeinä? Ole onnellinen että sinulla on rahaa oikeisiin merkkeihin, minun ja perheeni rahoilla ei osteta "edes" WESCin vaatteita.
- Leeviccc96
köyhyys iski kirjoitti:
Kunnon merkkejä? Mitä pitäisit kunnon merkkeinä? Ole onnellinen että sinulla on rahaa oikeisiin merkkeihin, minun ja perheeni rahoilla ei osteta "edes" WESCin vaatteita.
Missäs myydään sekä t-paitoja ja huppareita porissa?
- Rine
No huhhuh! Mä nauran sulle! Sanoppa joku
"kunnon merkki", kuvitteletko olevas jotenkin parempi ihminen jos sulla on rahaa johonki Vuittoniin?? Itse säästin omaan Vuittoniin
kaks vuotta! - loasd
just tommosii nestepäitä niiiiin rasittavaa kaikille ei oo itsestään selvyys että saa 'saan kaiken minkä haluun' tyyliin. Ja Wesc on just paras merkki!!!
- asssssssssssd
Leeviccc96 kirjoitti:
Missäs myydään sekä t-paitoja ja huppareita porissa?
crimson center ;)
- peksikuksi
Rine kirjoitti:
No huhhuh! Mä nauran sulle! Sanoppa joku
"kunnon merkki", kuvitteletko olevas jotenkin parempi ihminen jos sulla on rahaa johonki Vuittoniin?? Itse säästin omaan Vuittoniin
kaks vuotta!Ei voi kun ihmetellä että kuinka pöljä ihmisen pitää olla... Jos sinulla ei ole YLIMÄÄRÄISTÄ rahaa pistää johonkin laukkuun, niin älä pistä. Se pistää, jolla on rahaa siihen. Voi nolo itsellesi. Mutta jos 80 e pitää alkaa maksamaan wescin hupparista, niin on jo aika heikoilla hangilla. netistä saat Hilfigerin huppareita jopa neljälläkympillä
- weschullu
Moi, mistä kaupast tukholmast ostit wesciä? ku oon ite menos sinne joulukuus.
- jzbdfhj
no ainakin nelly.com:ista, mutta ei sielläkään kovin suuri valikoima ole....
- wesciä
viime kesänä kävin viking gabriellalla ja siellä myytiin WESCiä miehille..
- .....
wesciä kirjoitti:
viime kesänä kävin viking gabriellalla ja siellä myytiin WESCiä miehille..
www.topstreetwear.com , iso valikoima WESC:iä. Suomenkielinen sivu :)
- WESCissä istuja
Kyllä minäkin käyn toisinaan veskissä, mutta en minä sitä paidassani viitsi julistaa.
- **me**
Hauskaa? Aikuista? Provosointia..?
- -
ihan saatanan vitsikästä hahahahha naurattaa
- WESC
Nelly.com myy kyllä WESCiä ;)
- Haistahanpaska
WESC on itseasiassa hyvinkin laadukasta kamaa myyvä merkki, mutta sinuna en tuhlaisi moisia rahoja WESC:iin. Esimerkiksi Carhartt on lähes yhtä kallis, mutta laadultaan huomattavasti parempi. Kestävämmät saumat, laadukkaammat kankaat, TYYLIkkäämmät vaatteet.
Carharttiahan saa Stockmannin One Way:sta. Elikkä samasta puljusta, kun WESC:iäkin.
Ja tottahan se on, että mitä halvempi tuotteen suositushinta on, sitä vähemmän sen tekoon on tuhlattu aikaa ja rahaa. Elikkä osta laadukas vaatekappale, niin se palvelee sinua myös kauan.
Suosikaa laatua hyvät ihmiset!- Cindyyh
Mistäs niitä WESCin paitoja löytyisi lappeenrannasta? : ))
En kehtaa mihinkään toiseen kaupunkiin lähteä ostamaan - jiisydänjii
Cindyyh kirjoitti:
En kehtaa mihinkään toiseen kaupunkiin lähteä ostamaanonko kuopios mitää liikettä joka myy wesciä?===)
- Miiiii
jiisydänjii kirjoitti:
onko kuopios mitää liikettä joka myy wesciä?===)
Kuopiossa kannattaa käydä Jim & Jillissä. Itse reissatessani sinne, käyn siellä aina. Pitäisi löytyä WESC:in vaatteita.
- Tietoinen1234
Cindyyh kirjoitti:
En kehtaa mihinkään toiseen kaupunkiin lähteä ostamaanLappeenrannassa ei myydä missään WESCiä. Kaikki on koluttu, yhtään ei ole löytynyt.
- Epätietoinen19
Tietoinen1234 kirjoitti:
Lappeenrannassa ei myydä missään WESCiä. Kaikki on koluttu, yhtään ei ole löytynyt.
Myydäänkö Turussa enää missään WESCin huppareita?
- nåvåilål
Epätietoinen19 kirjoitti:
Myydäänkö Turussa enää missään WESCin huppareita?
Mene esim. wescin maahantuoja kauppaan element nimiseen kauppaan se on siellä missä on nike sport galleria ja muuta kivaa esim. quicksilver
- wesc
Kuopiossa ainakin Jim&jill myy wesciä!
Täältä saat wesc-paitoja ja huppareita nyt alennuksella (jopa 50%) http://www.globalshopping.fi/verkkokauppa/urban-surfer/333 , kannattaa myös katsoa muut wesc-kaupat hae tuotemerkeittäin -toiminnolla.
- gunners 12345
GS_MM kirjoitti:
Täältä saat wesc-paitoja ja huppareita nyt alennuksella (jopa 50%) http://www.globalshopping.fi/verkkokauppa/urban-surfer/333 , kannattaa myös katsoa muut wesc-kaupat hae tuotemerkeittäin -toiminnolla.
mist turust löytyy quiksilverii tai billabongii
- jepajepajee
gunners 12345 kirjoitti:
mist turust löytyy quiksilverii tai billabongii
Quiksilveriä ja Billabongia löytyy monista urheiluliikkeistä mm. myllyn sportia worldista.
Turun keskustassa on myös Quiksilverin oma liike.
- ankkuaka
Turusta löytyy Wesciä, vaikka Stockmannilta. Tai Hansan One Waystä. Sit Skanssin Carlingista. Kyll niitä muitakin liikkeitä on.
- yanars united suomi
ettekai ihan oikeasti halua pitää wesciä? heinähattu ja haalarit päälle saman tie! Suomessa "muotia" muualla junttia
- kato sielt
dropinmarket?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315250Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273294HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3641402Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905