Atria työpaikkana

kesätyöläinen..

Millaisia kokemuksia teillä on Atriasta työpaikkana??? Olen kuullut, että siellä saa hyvää palkkaa..mikähän mahtaa olla kesätyöläisen tuntipalkka, vai riippuuko se tehtävästä? Millaiset työajat?

97

35241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö333

      kaverini oli atrialla töissä, kohtuu palkka n. 8-10 euroa tunnilta. työajat melko säännöllisiä 8-16.. mutta riippuu mitä työtä tekee, kesätyöläisillä n.9-14. Jos olet heikkohermoinen ei kannata edes miettiä. :D

    • minnihiiri

      Mulla on kans ollu kavereita siellä töissä ja moni sanonu että ei enää ikinä! :) vuorotöitä ja aamuvuorot alkaa oikeesti aikasin.. mut ne on ollu tuotannon puolella töissä, että toimistossa on sit tietty toinen juttu. mutta ihan hyvää palkkaa olivat kuitenki saaneet!

      • pääsin

        itse pääsin atrialle töihin...ymmärsin että työ on kovaa ja raskasta kaverilta mikä siellä oli ja tahdissa pitää pysyä ja laskuissa.palkka oli sellasta 8-9 ekee ja sitten sitä sai tehdäurakkana jolloin se voi nousta siihen 12ekeen...:)mutta siihen kyllä saa töitä tehä!
        itse kuitenkin odotan innolla..enole heikkohermoinen ja lihasta löytyy:9


      • aorkd
        pääsin kirjoitti:

        itse pääsin atrialle töihin...ymmärsin että työ on kovaa ja raskasta kaverilta mikä siellä oli ja tahdissa pitää pysyä ja laskuissa.palkka oli sellasta 8-9 ekee ja sitten sitä sai tehdäurakkana jolloin se voi nousta siihen 12ekeen...:)mutta siihen kyllä saa töitä tehä!
        itse kuitenkin odotan innolla..enole heikkohermoinen ja lihasta löytyy:9

        atrialta soitettiin tänään ja kerrottiin jostain jatko haastattelusta/keskustelu (tms.) tuokiosta. ei sanottu, että olisin saanut työn, mutta kaverit, jotka olivat siellä viime vuonna sanoivat, että tää ens viikon juttu on vaan joku muodollisuus. eli, että olisin saanut työn!?! ite en oo vielä ihan varma, vaikka hyvät mahikset ovatkin. veikkaan kuitenkin, että pääsen sinne! puhelimessa kerrottiin siipikarja-osastosta. jännää! saa nähä mitä vastaan tulee ;-). ovatko muut päässeet? kertokaa mille osastolle ootte menossa?


      • PmY
        aorkd kirjoitti:

        atrialta soitettiin tänään ja kerrottiin jostain jatko haastattelusta/keskustelu (tms.) tuokiosta. ei sanottu, että olisin saanut työn, mutta kaverit, jotka olivat siellä viime vuonna sanoivat, että tää ens viikon juttu on vaan joku muodollisuus. eli, että olisin saanut työn!?! ite en oo vielä ihan varma, vaikka hyvät mahikset ovatkin. veikkaan kuitenkin, että pääsen sinne! puhelimessa kerrottiin siipikarja-osastosta. jännää! saa nähä mitä vastaan tulee ;-). ovatko muut päässeet? kertokaa mille osastolle ootte menossa?

        Mulle soitettiin tänään aamulla. Haastattelu tiistaina. Kuluttajapakattuliha. Eli ilmeisesti makkarapuolelle.


      • VNaomi
        aorkd kirjoitti:

        atrialta soitettiin tänään ja kerrottiin jostain jatko haastattelusta/keskustelu (tms.) tuokiosta. ei sanottu, että olisin saanut työn, mutta kaverit, jotka olivat siellä viime vuonna sanoivat, että tää ens viikon juttu on vaan joku muodollisuus. eli, että olisin saanut työn!?! ite en oo vielä ihan varma, vaikka hyvät mahikset ovatkin. veikkaan kuitenkin, että pääsen sinne! puhelimessa kerrottiin siipikarja-osastosta. jännää! saa nähä mitä vastaan tulee ;-). ovatko muut päässeet? kertokaa mille osastolle ootte menossa?

        Itse olin viime vuonna siipikarjapuolella leikkaamossa töissä. Pari ensimmäistä päivää olivat tosi rankkoja, mutta homma lähtee kyllä luistamaan, kun siihen vain pääsee sisälle.

        Hain uudestaan tänä vuonna, mutta mitään ei ole kuulunut. En taida sitten päästä uudestaan, kun mitään ei ole vieläkään kuulunut. :(


      • aorkd
        VNaomi kirjoitti:

        Itse olin viime vuonna siipikarjapuolella leikkaamossa töissä. Pari ensimmäistä päivää olivat tosi rankkoja, mutta homma lähtee kyllä luistamaan, kun siihen vain pääsee sisälle.

        Hain uudestaan tänä vuonna, mutta mitään ei ole kuulunut. En taida sitten päästä uudestaan, kun mitään ei ole vieläkään kuulunut. :(

        atrialta soitettiin viime viikolla. alotan työt huomenna! olen pakkaamossa töissä. 5 kuukauden kesätyöt alkavat siis nyt. ihan hyvä!


      • VNaomi
        aorkd kirjoitti:

        atrialta soitettiin viime viikolla. alotan työt huomenna! olen pakkaamossa töissä. 5 kuukauden kesätyöt alkavat siis nyt. ihan hyvä!

        Pakkaamon työstä en osaa sanoa mitään, mutta mukavaa se varmasti on. Onnea, kun olet saanut näin hyvän työpaikan!


      • VNaomi
        aorkd kirjoitti:

        atrialta soitettiin viime viikolla. alotan työt huomenna! olen pakkaamossa töissä. 5 kuukauden kesätyöt alkavat siis nyt. ihan hyvä!

        Oletko sattumoisin töissä Nurmon Atrialla? Itseäni alkoi vaivaamaan tämä työasia ja soitin sinne, ja onneksi kertoivat, ettei leikkaamon puolelle ole vielä valittu kuin muutama henkilö.

        Jos olet Nurmossa ja jos minulla käy tuuri, saatamme hyvinkin kohdata käytävillä! ;)


      • aorkd
        VNaomi kirjoitti:

        Oletko sattumoisin töissä Nurmon Atrialla? Itseäni alkoi vaivaamaan tämä työasia ja soitin sinne, ja onneksi kertoivat, ettei leikkaamon puolelle ole vielä valittu kuin muutama henkilö.

        Jos olet Nurmossa ja jos minulla käy tuuri, saatamme hyvinkin kohdata käytävillä! ;)

        kyllä olen nurmon atrialla. 1 kaveri on leikkaamossa töissä... itse olen "tikuttamossa".

        ehkä tosiaan nähdään tehtaan taukopaikoilla, kahvilassa/ruokalassa, käytävillä, jne.


    • Menossa töihin Atrialle

      Kysyisinkin, että millaiset ilta- ja yölisät tehtaalla ovat käytössä?

      Olen siis menossa kesämakkaratehtaalle, jossa työajat ovat, 600-1430, ja 1430-2300.

      Siis millaisia lisiä ko. vuoroista tulee, lähinnä varmaankin tuossa ilta (1430-2300)?

      • Löytyy...

        1.69€/h on iltavuorolisä ja se maksetaan koko iltavuoron ajalta...


      • on sitten vitun paska palkka!
        Löytyy... kirjoitti:

        1.69€/h on iltavuorolisä ja se maksetaan koko iltavuoron ajalta...

        ei ainakaan kannata jos joutuu nurmon sikateurastamon suoliosastolle. Vitun paskaa palkkaa,väki on vähän mitä on, urakka kusee vaikka hommaa painaa, paskin palkka koko atrian tuotannossa. Nimimerkillä, ei ikinä takaisin!
        Karttakaa kyseistä osastoa kuin ruttoa!!


      • yxylitsemuiden
        on sitten vitun paska palkka! kirjoitti:

        ei ainakaan kannata jos joutuu nurmon sikateurastamon suoliosastolle. Vitun paskaa palkkaa,väki on vähän mitä on, urakka kusee vaikka hommaa painaa, paskin palkka koko atrian tuotannossa. Nimimerkillä, ei ikinä takaisin!
        Karttakaa kyseistä osastoa kuin ruttoa!!

        Tai sit sää olit vähän mitä olit


    • kesätyöeläin

      Nojoo, A-Logistiikassa työ on yksitoikkosita eikä se niin haittaa.. Mutta mitään ei kunnolla opeteta, jos joku kusee niin kukaan ei pyytämättä auta. Sitten kun pyydät apua niin sitä saat mutta sekin naama väärinpäin ja muutenkin kaikilla sellainen asenne, että kesätyöläiset muka söisivät muiden vakityöläisten leipää(lue palkkaa). Ei mukava paikka, mutta pakko kärsiä kun on sinne halunnut vaikka tekeekin mieli lähteä litomaan. Suosittelen miettimään uudelleen, rahaa saa muualta helpommallakin..

      • Morphoss

        Jeps itse tuola A-logistiikalla kesäduunissa ja olen kyllä ihan samaa mieltä. Varsinkin asioiden opettaminen oli melkeimpä ala-arvoista ainakin omalla kohdallani. Joku näyttää sulle kuinka konetta käytetään tyyliin "näin näin näin tästä tuosta tuosta painat ja sitten kirjotat tohon 235399 ja näin ja näin ja tuosta" koitappa sitten siinä ruveta
        kelaamaan että mitäs tässä nyt pitikään tehdä. Jos tulee ongelmaa koneen kanssa ja menet kysymään apua, niin harvempi kertoo MITÄ siinä tilanteessa pitäisi tehdä, vaan painaa muutamaa nappia ja tuumaa että "no nyt voit jatkaa". Näitä ongelmia kun sielä yläkerrassa tulee melkein kokoajan niin olisi ihan kiva jos joku kertoisi miten niistä selviää, ettei tarvisi joka kerta käydä kysymässä apua. Homma on yksinkertaista ja suoraan sanottuna
        vittumaista mutta palkka on ihan kohtuullinen (10.31/h).


      • Morphoss
        Morphoss kirjoitti:

        Jeps itse tuola A-logistiikalla kesäduunissa ja olen kyllä ihan samaa mieltä. Varsinkin asioiden opettaminen oli melkeimpä ala-arvoista ainakin omalla kohdallani. Joku näyttää sulle kuinka konetta käytetään tyyliin "näin näin näin tästä tuosta tuosta painat ja sitten kirjotat tohon 235399 ja näin ja näin ja tuosta" koitappa sitten siinä ruveta
        kelaamaan että mitäs tässä nyt pitikään tehdä. Jos tulee ongelmaa koneen kanssa ja menet kysymään apua, niin harvempi kertoo MITÄ siinä tilanteessa pitäisi tehdä, vaan painaa muutamaa nappia ja tuumaa että "no nyt voit jatkaa". Näitä ongelmia kun sielä yläkerrassa tulee melkein kokoajan niin olisi ihan kiva jos joku kertoisi miten niistä selviää, ettei tarvisi joka kerta käydä kysymässä apua. Homma on yksinkertaista ja suoraan sanottuna
        vittumaista mutta palkka on ihan kohtuullinen (10.31/h).

        Tosin, onhan sielä osa ihan mukavaakin sakkia.
        Ruoka on aivan järjettömän hyvää ;)


    • Petti Jänis

      Kävin haastattelussa, mutta en päässyt kun ei ole hygieniapassia. Valiolla kävi samalla lailla.

      • Petti Jänis

        Se mitä jäi haastattelusta korvan taakse oli, että työt alkaa 6:00 ja loppuu 14:30. Iltavuoro alkaa 14:30 ja päättyy 23:00.


      • dffdf
        Petti Jänis kirjoitti:

        Se mitä jäi haastattelusta korvan taakse oli, että työt alkaa 6:00 ja loppuu 14:30. Iltavuoro alkaa 14:30 ja päättyy 23:00.

        Kysyin tuossa toisessakin ketjussa jo, mutta laitetaan vielä tähän. Saako työvaatteiden alla pitää omia vaatteita esim; pitkät kalsarit pitkähihainen paita ?


      • rattis
        dffdf kirjoitti:

        Kysyin tuossa toisessakin ketjussa jo, mutta laitetaan vielä tähän. Saako työvaatteiden alla pitää omia vaatteita esim; pitkät kalsarit pitkähihainen paita ?

        Olen itsekin aloittamassa piakkoin Atrialla ja sain sen käsityksen, että kyllä saa olla omia vaatteita työvaatteiden alla. Minulle ainakin neuvottiin ottamaan lämpimästi vaatteita mukaan, koska työskentely tapahtuu melko kylmässä ympäristössä.


      • este töihinpääsylle
        rattis kirjoitti:

        Olen itsekin aloittamassa piakkoin Atrialla ja sain sen käsityksen, että kyllä saa olla omia vaatteita työvaatteiden alla. Minulle ainakin neuvottiin ottamaan lämpimästi vaatteita mukaan, koska työskentely tapahtuu melko kylmässä ympäristössä.

        Onko Islamionuskontoisia töissä siellä?


    • keio

      Onko porukka saanut jo tietää onko päässyt kesätöihin? Ärsyttävää kun ei voida ilmoittaa esim tiettynä päivänä työpaikan saaneista.

      • Rattis

        Tieto kesätyöstä tuli pari viikkoa sitten. Mutta toisaalta aloitin työtkin jo melko aikaisin. Toivottavasti natsaa.


    • Ammuja

      Olen Atrialla. On omasta asenteesta kiinni jos ei viihdy. Hyvä palkka, hyvät edut. Ei kannata tulla lysmyilemään. Pääsee näyttämään mitä osaa, voi saada muutakin työtä, sillä työpaikkoja jatkuvasti sisäisesti haussa...! Asenne ratkaisee, sillä sisäisessä haussa esimieheltä kysytään hakijan luonteesta ja asenteesta työhon. Pitää olla 18v. tai vanhempi että tänne pääsee. Saisi olla 25v. rajana, 18v saattaa olla ihan kakara vielä. Fiksut pärjää.

      • harry

        vipopenkkipunnerrus 5x12-6 jalkakyykky 5x8 pohkeet seisten 2x12


      • Kesätöissä Atrialla

        Olen todellakin samaa mieltä kanssasi. Olen ollut monta kesää Atrialla töissä ja nyt toista kesää esimiestehtävissä. Asenne ratkaisee. Tein työni hyvin ja olin tarpeen mukaan joustavakin. Näin sitä edetään uralla! Tsemppiä!!!


      • huolestunut91
        Kesätöissä Atrialla kirjoitti:

        Olen todellakin samaa mieltä kanssasi. Olen ollut monta kesää Atrialla töissä ja nyt toista kesää esimiestehtävissä. Asenne ratkaisee. Tein työni hyvin ja olin tarpeen mukaan joustavakin. Näin sitä edetään uralla! Tsemppiä!!!

        onko tuo hygieniapassi jo haastatteluvaiheessa pakollinen? ajattelin että jos pääsen sisään niin sitten hommaan ennen töiden aloittamista...?


      • Vakkari-88
        huolestunut91 kirjoitti:

        onko tuo hygieniapassi jo haastatteluvaiheessa pakollinen? ajattelin että jos pääsen sisään niin sitten hommaan ennen töiden aloittamista...?

        Hei, hygieniapassi pitää olla suoritettuna, kun aloitat työt. Sitä kysytään ensimmäisenä päivänä. Osa osastoista on joustavia ja antavat viikon tai kaksi aikaa suorittaa sen, mutta osa vaatii sen heti kättelyssä. Atria ilmoittaa aika myöhään valinnoistaan ja monena kesänä vain viikkoa tai kahta ennen, kuin työt alkavat. Suosittelen hoitamaan sen vielä, kun ei tarvitse hätäillä. Toivottavasti tärppää ja pääset töihin!


    • Anders Rudman

      Onko kenelläkään tietoa että olis jo luvattu paikka ens kesäksi?

      • PIPPURI 56

        Maanantaina 15.2 kesätyöt alkaa.


    • m...m

      atria on ihan perseestä on 10vuotta kokemusta . palkka on hyvä muuta hyvää siinä ei sitten olekkaan .kesätyöntekiöillä on aluksi pienempi palkka se kyllä toki riipuu millä osastolla on työ ajat on aamu ilta ja jossain osatolla on yö töitä myös ja jos on ollu töissä alle 2viikkoa ja joutuu olla sairaslomalla ei siltä ajalta saa palkkaa vaikka olis lappokin .....

      • yks vaan

        Huono oli työilmapiiri osastolla jolla tuli oltua kesätöissä viime kesänä......


      • Nurmon kylähullu
        yks vaan kirjoitti:

        Huono oli työilmapiiri osastolla jolla tuli oltua kesätöissä viime kesänä......

        Tullut Maaliskuun puolessa välissä tieto kesätyöpaikasta. (Toinen kesä) Tyttökaverille Jennalle ei oo vielä tullut mutta ei saa heittää kirvestä kaivoon (Eka kesä)


      • Rami 91
        Nurmon kylähullu kirjoitti:

        Tullut Maaliskuun puolessa välissä tieto kesätyöpaikasta. (Toinen kesä) Tyttökaverille Jennalle ei oo vielä tullut mutta ei saa heittää kirvestä kaivoon (Eka kesä)

        Itse olen siellä nytten työharjoittelussa 2 kk ja viikon 9 vk kestää kokonaisuudessaan tämä työharjoittelu työ Haastattelun aikana jossa kävin normaalin kesätyöhakemuksen laittamisen jälkeen sanoivat että olisi hyvät mahdollisuudet päästä työssäoppimisen kautta työhön atrialle. opiskelen siis elintarvike alaa elikkä jos päästään tonne töihin niin palkka on heti alussa hiukan korkeampi kuin niillä jolla ei oo alan koulutusta. ero on tuskin kovin suuri 0,50-1,20 lisää tunnilta veikkaisin. mutta paikkoja on enään 150 jäljellä ja hakijoita oli kuulemma noin 2100 kpl seuraavalle kesälle joten mitenkähän käy ton työpaikan kanssa. saisivat antaa kun teen tuolla 2 kk ilmaista työtä palkatta samat työ ajat ja työt kuin vakituisillakin.


      • !!!!!!!!!!!!!!
        yks vaan kirjoitti:

        Huono oli työilmapiiri osastolla jolla tuli oltua kesätöissä viime kesänä......

        niin myös.tosi huono työilmapiiri.pitäs tehdä asialle jotakin.


      • kaljupää
        yks vaan kirjoitti:

        Huono oli työilmapiiri osastolla jolla tuli oltua kesätöissä viime kesänä......

        mulkkua porukkaa!!!!!!!!makkara puolella ainakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • joo 200
        kaljupää kirjoitti:

        mulkkua porukkaa!!!!!!!!makkara puolella ainakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        niin oli...


    • 6

      onko montakin päässyt atrialle kesätöihin? vieläköhän sinne vois yrittää

      • *

        Onko kesätyöntekijöillä mitään etuuksia? Eikös siellä ole joku kauppa, josta sais halvemmalla ostaa ruokia? Entä onko muita "hyötyjä"?


      • jorskiboy
        * kirjoitti:

        Onko kesätyöntekijöillä mitään etuuksia? Eikös siellä ole joku kauppa, josta sais halvemmalla ostaa ruokia? Entä onko muita "hyötyjä"?

        kesätyöntekijänä nyt ollut jo hyvän tovin ja palkka on kohdallaan, työilmapiiri erittäin hyvä, porukka mukavaa ja taukoja on riittämiin , ruoka mainiota, työ vaihtelevan monipuolista.


      • e-joun
        jorskiboy kirjoitti:

        kesätyöntekijänä nyt ollut jo hyvän tovin ja palkka on kohdallaan, työilmapiiri erittäin hyvä, porukka mukavaa ja taukoja on riittämiin , ruoka mainiota, työ vaihtelevan monipuolista.

        Sopii kesätyönteijälle, joka ei tiedä vielä muunlaisesta työstä mitään. Pidin kanssa silloin itse työtä hyvänä kesätyönä, 30min ruokis ja 2x12min kahvitauot tuntui riittäviltä.

        Nykyään teen helppoa sisätyötä, ruokis on yleensä ainakin se 1 tunti tai vähän yli. Kahvitauot ei minuutin päälle, sopivasti, ei sinänsä kellon tarkkaa, joskus vartti, joskus puoli tuntia. Eikä tule hiki. Eikä tarvitse katsella kelloa ja polttaa suutaan kahvilla. Hyvä kesätyöpaikka, mutta ei, ei aikuiselle ihmiselle ei kiitos.


    • Keväällä 18v

      Meikäläinenkin ajatteli koittaa jos tärppäis
      Laitoin hakemuksen tuotannnon puolelle vetämään 27pvä kun kiinnostais Atria kesätyöpaikkana. Soittivat seuraavana päivänä Adeccolta, että tervetuloa haastatteluun ensi-viikolla tiistaina.
      Puhelimessa nainen kysyi, millä kulkisin tuon matkan (40km/ sivu) ja jotain muuta millä ei tuntunut olevan sen suurempaa merkitystä kuin koko työllä.
      Pystyisin aloittamaan huhtikuussa ja olemaan elokuun loppuun, se tuntui olevan ainut asia jolla oli todella merkitystä.
      Ilmeisesti kaikki uudet hakijat ns. esihaastatellaan ja sen jälkeen sitten tarkempi haastattelu ja lopuksi lyhyt ''työhönohjaus'' Atrialla Nurmossa.
      Palkkatoiveeksi laitoin 1800€ /kk koska työ on vuorotyötä...
      Katsotaan kuinka käy - eihän Atria ainut työllistäjä näillä lakeuksilla ole.
      Ei ainakaan tuu kuumat oltavat kun jokapaikas 3*c

    • äiti90_

      Kävin itse tänään esihaastattelussa ja siitä meni kaksi tuntia niin ne jo soittivat atrialle kunnon haastatteluun joka pidetään atrialla nurmossa. Olin yllättynyt kuinka nopeasti ne ottivat esihaastattelun jälkeen yhteyttä mutta luulen että se auttoi kun pystyn aloittamaan työt vaikka heti. Siipikarjaleikkaamon esimies haastattelee mut ensi viikon tiistaina, saas nähdä vähä jännittää mitä tuleman pitää :) Tsemppiä sullekkin, toivottavasti tärppää!!

    • 91

      siipikarjaleikkaamolla olen itsekkin ollut töissä yhden kesän verran onnea vain haastateluun ja toivottavasti saat sieltä työtäkin. jos näin aikaisin ottavat haastatteluun niin voisivat tarjota ehkä määrä aikaista työsopimusta tai toistaisteksi voimassa olevaa. mikäli työsi alkavat jo nyt esim helmikuussa jne.

    • 898989

      Samaa, samaa..
      Atrialle oli eileen se työhaastattelu vol1 ja tiistaina on sitten työhaastattelu vol2.
      Nopeaa toimintaa oli kyllä!
      Siipikarjalle kans haastatteluun.
      Sitä vaan että moneltakos siellä alkaa aamuvuorot, millaista hommaa siellä on, millainen esimies ja minkähän moinen palkka siellä tuloo?

    • Ritva

      Menossa minäkin esimiehen haastatteluun siipikarja puolelle ensi viikolla.Saa nähdä kuinka käy.Jännittää pikkuisen.

    • 91

      Esimiehessä ei ole suuremmin moittimista aamuvuoro on normaalisti klo 6.00-14.30 välivuoro klo 9.00.17.30 ja iltavuoro klo 14.30 eteenpäin eli kahdeksan tunnin työpäivä ja puolen tunnin ruokatauko muodostavat tämän kokonais työ ajan. Pienempiä tauokoja on noin tunnin välein. Palkka riippuu siitä mihin urakkaan työntekijä sijoitetaan koska atrialla ainakin siipikarjapuolella palkka vaihtelee hieman työpisteistä riippuen. itselläni se oli noin 10-11 euron väliltä tunnissa riippuen työ pisteestä.

    • ???

      mitenkä se menee kun olin jo viime kesänä tuolla töissä joten ei enään tarvitse mennä haastatteluun. Mutta tuleeko työnjohtajan haastattelu uudelleen siitä huolimatta jos pääsee uudelleen. Vai ilmoitetaanko uudelleen valituille yleensä aikaisemmin työpaikasta vrt ne jotka menevät ensi kertaa työhön.. ??? onko kellään kokemusta tästä että eroaako atrian menettely uudelleen valittujen työntekijöiden kohdalta verrattuna ensi kertalaisiin.

    • 93

      No kuinka haastikset meni?

    • 91

      joo miten haastattelut sujuivat. ??

    • -87

      Mulla meni mielestäni ihan OK.Kolme miestä haastatteli,mun mielestä kaks oli jotai pomoja ja yks joku muu.Kuulemma vitos viikolla alkais ekoilla valituilla.
      Tiedä sit kuuluuko soittoa...

    • hotgot

      pääseekö jo joku sinne ?

      • evv

        joo pääsin


    • äiti90_

      Mä pääsin myös, työt alkaa huomenna :)

    • -92

      Meikäläinen tosiaan oli haastattelussa tuossa muistaakseni helmikuun puolella, ilmoitin että toukokuun alusta elokuun loppuun pystyisin olemaan töissä. Nyt koko tulevan lukukauden suunnitelmat riippuvat siitä, pääsenkö Atrialle vai en, kun se oli ainut paikka johon ylipäätänsä pyydettiin haastatteluun asti. Onko kukaan muu kesäksi hakenut saanut vielä ilmoitusta, että pääseekö vai eikö pääse? Allekirjoittanutta alkaa jo vähitellen kuumottaa tuo kun niin paljon riippuu asiasta.

    • 91

      En ole vielä joskaan haastatteluissa minun ei tarvinut käydä koska olen ollut tehtaalla työssä ennenkin.

    • kuka

      Hei mites, pitääkö omat työkengät olla? Pääsin töihin ja tiedän et talo tarjoo työvaatteet, tottakai. Mutta mietin, että pitääkö mun ostaa omat työkenhät vai löytyykö sieltä?

    • varoituksensana

      Hakekaa hyvät ihmiset Snellman tai H&K tehtaille, ellette tahdo likaisiin töihin http://pena.dy.fi/wiki/Atria varsinkin alaikäiset (työt) menestyvät Atrialla hyvin puhtoinen lähiö jne.

    • Atrialainen

      Ei atriassa mitään vikaa työpaikkana ole, vaikka alussa voi tuntua vaikealta niin kaiken oppii ajan myötä, ja työskentely helpottuu. Itse en osannut aluksi missään mitään, mutta harjaantumalla selvisi suuristakin haasteista. Ja palkka juoksee kivasti.

      • Minä ja kaverini

        Mo!

        Mitä Atria maksaa ilta ja aamuvuorolisää? Pääsin kans sinne töihin ja tuossa työsopimuksessa on palkka 9-11e ja siihen vielä lisät.


    • Atria rules

      Atria Logistiikka kesätyöpalkka on n 12e tunti ja lisät päälle 1,85e iltalisä 3,7e yölisä.

      Vakituiset saa jotain 18e tunti.
      Ykstoikkoista työtä,mutta pakko tehä ko ei muutakaan ole.
      Ihan sekavaa touhua nuo työvuorot,ja lauantai töitä sekä ylitöitä on vaikka kuinka paljon

    • näin on

      paska työmaa!!!

      • jepulis9

        paskalle haisee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • es-jonne____

      Onx kiva pakata kanaa? Mun faijal on osakkeit Atriast ja mä saan ne ozingot sielt. Ostin mauton niil rahoil joil sit päästelen huudeil

    • Miina13

      Pääsin valmisruokapuolelle töihin, onkohan minkälaiset palkat, entä kylmätyölisää?

      • dshfdjgf

        Tes-oppaan mukaan kylmätyölisää saa vain jos tuotatotiloissa on -18 astetta pakkasta ja lisä on 102 senttiä tunnilta. Tuntipalkka on ykkösryhmässä 9.32-9.37 asuinpaikan mukaan. ja pk seudulla 984 ja noihin tulee sitten aamu,ilta ja yölisät urakkapalkka


    • entinen atrialainen

      Ite olin viimekesänä atrialla töissä...henkilöstö ravintolassa ja olsin varmasti saanu jatkaa mut alko äitiysloma...Palkka oli hyvä...mukavia ihmisiä:) ja muutenki mukava paikka:) ehdottomasti haen uudestaan...mut toisaalta kiinnostais mennä enemmän sinne kylmälle puolelle ku nuo keittiöt nyt sattuu oleen aika kuumia...:D

      • Atriakesä

        Hei! :)
        Mä hain tänä vuonna just tuonne henkilöstöruokalaan. Millaiset työajat siellä oli? Entä palkka?


    • Atrialleko?

      Lisää kokemuksia, paljonko maksetaan uudelle työntekijälle?

    • kesätyöläinen

      just tänään soitettiin ja ens viikolla työhaastatteluun! henkilöstöravintolaan oon hakenu, onko tietoa millanen palkka siellä ja minkälaiset työvuorot?

    • Tietämätön

      Onko Kauhajoen Atrian pisteellä töitä viikonloppuisin? Hakuaikaa on vielä jäljellä sinne, joten aattelin hakea sinne. En vain oikein pysty työskentelemään vkl:n, joten ajattelin varmistaa, jos joku tietäisi. Muualla lähialueella ei ole, mutta mietin onko Kauhajoki poikkeus.

    • keijo5

      No kuinkas tämän vuoden haut ja haastattelut ? Ensi viikolla haastattelu VOL 1. Kuinkas muilla.

      • jake20

        Kävin myös Adecco haastattelussa nyt odotetaan soittoa toiseen haastatteluun.
        Saa nähdä soitetaanko. Toivottavasti.


      • henski :)
        jake20 kirjoitti:

        Kävin myös Adecco haastattelussa nyt odotetaan soittoa toiseen haastatteluun.
        Saa nähdä soitetaanko. Toivottavasti.

        laitoin eilen aamusella hakemuksen atrialle nurmoon,iltapäivällä tuli soitto,pikanen haastattelu puhelimes ja ens viikolla käynti toimistolla.katotaan kuin meitsin käypi :)
        ja mä olen sitä mieltä että asenne ratkasee kuinka pärjäät työelämässä.


      • Keijo5
        henski :) kirjoitti:

        laitoin eilen aamusella hakemuksen atrialle nurmoon,iltapäivällä tuli soitto,pikanen haastattelu puhelimes ja ens viikolla käynti toimistolla.katotaan kuin meitsin käypi :)
        ja mä olen sitä mieltä että asenne ratkasee kuinka pärjäät työelämässä.

        No sullapa nopeasti asia eteni. Oletko sinäkin valmis aloittamaan varhain työt ?
        Mä olisin vaikka heti valmis. Odottelu ei ole mun hommia...


      • henski :)
        Keijo5 kirjoitti:

        No sullapa nopeasti asia eteni. Oletko sinäkin valmis aloittamaan varhain työt ?
        Mä olisin vaikka heti valmis. Odottelu ei ole mun hommia...

        ihan niin nopeeta kun vaan saan kämpän hommattua seinäjoelta :) asun nimittäin parin sadan kilsan päässä sieltä :D


      • keijo5
        henski :) kirjoitti:

        ihan niin nopeeta kun vaan saan kämpän hommattua seinäjoelta :) asun nimittäin parin sadan kilsan päässä sieltä :D

        Sanoitko ettet asu lähellä ? Joskus ne tarkasti kyselevät työmatkat ym kulkemiset.Taidat olla vanha tekijä elintarvike-alalla?


      • henski :)
        keijo5 kirjoitti:

        Sanoitko ettet asu lähellä ? Joskus ne tarkasti kyselevät työmatkat ym kulkemiset.Taidat olla vanha tekijä elintarvike-alalla?

        laitoin jo hakemukseen että tarkotus muuttaa seinäjoelle heti ku työpaikka löytys sieltä.ja painotin sitä myös puhelinhaastattelussaki :) nojoo,kokki mä olen ammatiltani mutta ollu muinoin monta vuotta elintarviketehtaalla hautomos,broitsuteurastamolla ja ruokalassa.luulenpa että nuista kokemuksista on jotaki apua.tai toivotaan niin :D


      • keijo5
        henski :) kirjoitti:

        laitoin jo hakemukseen että tarkotus muuttaa seinäjoelle heti ku työpaikka löytys sieltä.ja painotin sitä myös puhelinhaastattelussaki :) nojoo,kokki mä olen ammatiltani mutta ollu muinoin monta vuotta elintarviketehtaalla hautomos,broitsuteurastamolla ja ruokalassa.luulenpa että nuista kokemuksista on jotaki apua.tai toivotaan niin :D

        Kyllä luulisi olevan apua. Onnea hakuun...tai eipä siinä kait onnea tarvita.


      • henski :)
        keijo5 kirjoitti:

        Kyllä luulisi olevan apua. Onnea hakuun...tai eipä siinä kait onnea tarvita.

        kiitos,kuin myös itelles onnee :)


    • Hebelius84

      Hei,
      Onko kellään kokemuksia henkilöstöravintolasta? Työajat palkat?

    • Hölyn

      Mitä kaikkia puolia Atrialla on tarjota kesätyöläisille. En oo nyt ymmärtänyt muutaku siipikirja ja makkarat :D

      • Lomittaj

        Siipikarja, makkarapakkaamo, makkaratehdas, tuorelihavalmiste, logistiikka, valmisruoka, leikkaamo ja ruokala. Näistä suurimmat kesätyöllistäjät ovat siipikarja, makkaratehdas ja makkarapakkaamo koska kesä on niille suurin työllistäjä grillauskauden takia ja Atrian täytyy sen lisäksi, että hankkivat vakituisille työntekijöille lomittajat, myös palkata lisää työvoimaa sesongin ajaksi.


    • Kesäpoika11

      Atria on mielestäni hyvä työpaikka. Kaksi kesää olen ollut töissä Atrialla teurastamon leikkaamopuolella.

      Työ vaatii tekijältään tietenkin henkistä sekä osittain fyysistä kestävyyttä, kuten myös moni muukin työpaikka. Työ saattaa olla osittain yksitoikkoista, mutta palkka on mielestäni tarpeeksi hyvä, kokemuksesta riippuen n. 10e/h.

    • puppe67

      ilman housuja jo 12 vuotta pessy koneita T:letku mike

    • pettynyt16

      sikaleikkaamoa en suosittele kenellekkään, itse kesän sielä viettäneenä itku kurkus joka päivä töihin. sielä ei mitään muuta arvosteta kuin sitä että oot aina valmis tekemään ylitöitä ja muuta elämää ei saa olla kuin atria... nim. kerran ylitöistä kun kieltäytyy niin ei enää naamavärkki miellytä esimiestä.

    • Surullinen26

      Aivot narikkaan ja Atrialle töihin pakkaamaan Kiinaan possunlihaa. En suosittele, ennemmin poimimaan mansikoita Suonenjoelle. Viimeisiä näin vanhoillisia työpaikkoja koko Suomessa. Näinhän siinä käy kun tulostavoitteet lyödään pöytään ja juostaan vaan laput silmillä kiimassa kohti tavoitetta tietämättä miten työtekijät voi. Atria hässii sekä työntekijää, että tuottajaa... näytti viimeisten uutisten mukaan Atrian karjut hässivän jo renkejäkin ;).

    • Kiinnostunut23

      Millaiset työajat on henkilöstö ruokalassa ja onko palkka hyvä?

      • adonis47

        Huonot palkat ja muualla tuotanossa paskaa hommaa ja työhönnähden huono palkka. En enää menisi sinne töihin ahneet johtajat syövät työmiehet pois sieltä huonoilla palkoilla . 30v takana!


    • Wilhelmiä

      Palkat saa kohdilleen kun iskee perseet penkkiin. Mitään ei saa jos ei yritä. Yhteishenkee tarvitaan ja periksiantamattomuutta. Samalla konstilla on päästy eroon vittumaisista, itseään täynnä olevista esimiehistä.

    • Wurstinaama

      Liha alalle vaan jos naama on sellainen ettei muualle pääse.
      Ennemmin vaikka työttömänä.
      Mutta toimistopuoli asia erikseen.
      Muuten johtajat ei pidä työntekijöitään edes ihmisinä, että siltä pohjalta...

    • Makkaramartta

      Aloitin juuri makkaran ruiskuryhmässä kesätyöt, ja ihmettelen tosiaan täällä joidenkin kommentteja. Perehdytys on erinomaista, kaikki työntekijät ovat asiallisia, avuliaita ja kaikin puolin mukavia. Työ ei ole raskasta, vaikka melko nopeatempoista. Suosittelen ehdottomasti Atriaa kaikille työintoisille.

    • SuoraanAsiaanIskevä

      Moi! Kuka siellä makkaralla on työnjohtajana nykyään?

      Nimimerkki: Suoraan asiaan iskevä.

    • kesätyöläinen

      Parasta

    • Anonyymi

      Onko porukalla tietoa että minkälaista palkaa tekniikan huolto ja kunnossapito kesätyö tekijä saa tai ylipäätänsä minkälaista kyseinen homma on.

    • Anonyymi

      Nopeatempoista , robottien kanssa kilpaa tekemistä, sekunttikellolla tauot yms. yksikin kesähessu lähti 2 tunnin jälkeen, ei ollut sen juttu. palkka on huono siihen työmäärään. Toiset tykkää minä en :) , muualta helpommin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe