Hei!
Olen tässä miettinyt sekä googlettanut, että mahtaakos löytä jossain jonkunlaista mallia miten irtisanoutumis ilmoitus kuuluu kirjoittaa...vai onko vinkkejä miten kirjoitetaan semmoinen ilmoitus...
Malli irtisanoutumiseen?
15
73170
Vastaukset
- a-mis
huo menta pomo1!
irti sanoudun tällä päivä määrällä.
t. amis viiksi - Nimimerkki
Ei kait siihen tarvitse sen kummempaa laittaa kuin, että irtisanoudun xx.xx.xxxx alkaen. Nimi ja päiväys ja allekirjoitus.
- ,tapa-
Nyt se vittuilu loppu
T. Make - työntekijältä
Matti Meikäläinen
Meikäläisentie 12
123456 UTSJOKI
TYÖSUHTEEN IRTISANOMINEN
Irtisanon työsuhteeni yrityksen AA Oy:n palveluksesta päättyväksi xx.xx.xxxx
UTSJOELLA XX.XX.XXXXX
Matti Meikäläinen- Simo Pöyhönen
En asu Utsjoella ja yrityskin on eriniminen. Saako tuohon tekstiin vapaasti vaihtaa oman nimet ja sen yrityksen tiedot vai onko tuo joku valtion määrämittainen lomake?
- Virkamies
Simo Pöyhönen kirjoitti:
En asu Utsjoella ja yrityskin on eriniminen. Saako tuohon tekstiin vapaasti vaihtaa oman nimet ja sen yrityksen tiedot vai onko tuo joku valtion määrämittainen lomake?
Ei saa.
- kyselijätär
Virkamies kirjoitti:
Ei saa.
Onko määräaikaiseen työsopimukseen, esim. sairas loman sijalle palkatulle työntekijälle samat irtisanomis oikeudet ???
( en yhtään ihmettele, että vak. työntekijä jäänyt sairaslomalle.......) - Työsopimuksen mukaan
kyselijätär kirjoitti:
Onko määräaikaiseen työsopimukseen, esim. sairas loman sijalle palkatulle työntekijälle samat irtisanomis oikeudet ???
( en yhtään ihmettele, että vak. työntekijä jäänyt sairaslomalle.......)Määräaikaisen irtisanomisoikeudet riippuvat tekemästäsi työsopimuksesta. Jos sopparissa ei ole mainintaa irtisanomisajasta, niin sopimus jatkuu määräaikaisuuden loppuun asti. Jos sopparissa on maininta irtisanomisajasta, niin sama malli pätee.
- Sawoh
Saa jos hakee Hallinto-oikeudelta poikkeusluvan.
- tulosta lomake
Sivulla työsuojelu.fi on lomake jonka voi täyttää työsuhteen päättyessä kummasta tahansa johtuvasta syystä, siis TA tai TT.
- joijihjuihuigyug
Tere toimiston pässit!
No ku vattuuu-u ei kiinnosta...
Mä lähden meneen ny!
T: Heppu Jopotin - up
up
- frett
Hei!
Olen tässä miettinyt sekä googlettanut, että mahtaakos löytä jossain jonkunlaista mallia miten irtisanoutumis ilmoitus kuuluu kirjoittaa...vai onko vinkkejä miten kirjoitetaan semmoinen ilmoitus...
Yhteen. - skdlfjskgjgf
Soon kuule ukko silläviisiin notta mää otan loparit ja hetipaikalla! Tuliko selväks?!
- Heinänteko
Marssit pomon huoneeseen ja sanot reippaasti ja kuuluvalla äänellä että voit sitten paksukainen tästä päivästä alkaen työntää duunisi vaikka Aunukseen. Parempi vielä jos huoneessa on mahdollisimman moni muu henkilö silloin läsnä, niin tulee selväksi todistajien läsnä ollessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219