hei! tarvitsen pikaisesti ja epätoivoisesti apuva: kuka tietää/muistaa miten se pingviinitanssin tanssi menee kokonaisuudessaan? (kappaleen: "laineilla keinui pieni lautta vain, siellä mä ystäväni nähdä sain...")
pingviinitanssi
4
4207
Vastaukset
- Pesuvaahto
PINGVIINITANSSI
”Laineilla keinui pieni lautta vain siellä mä ystäväni nähdä sain…”
http://www.vauvapalsta.net/keskustelupalsta/index.php?showtopic=22236&st=150
Viesti numero 164
http://www.vauvat.net/ > Keskustelupalsta > Yleiset aiheet, Vauvat > Lastenlaulujen sanoja- ville viluinen
..niin tarkotin siis sitä tanssia en itse laulun sanoja... =)
- Pesuvaahto
ville viluinen kirjoitti:
Anteeksi, lukihäiriö.
Jotenkin tuli vaan laitettua sanat kun tämä on Lyriikka palsta.
Mietin että oisko parempi kysyä tätä Lasten musiikki -palstalla? :) *ystävällinen ehdotus*
Laulun leikkiohjeita kaipaat?
Onko kyseessä piiritanssi, paritanssi, piirileikki? - Tomppa
ville viluinen kirjoitti:
Joko olet löytänyt?
Se on Aira Samulinin Valio Oy:lle tekemä tanssi.
Minulta löytyy kyllä askeleet (alkuperäisen singlen kannessa), ellet ole vielä onnistunut saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146