yritän löytää biisiä joka soi ko. leffan loppupuolella. siinä lauletaan "you're so easy to, easy to love" jos kuulin oikein. naisartisti. biisi on siis ihan lopussa kun inka ja ali ovat kotonaan pojan kanssa.
en löytänyt googlesta soundtrackin biisilistaa enkä noilla sanoilla mitään, eli sanat varmaan väärin...
olisin kuitenkin tosi kiitollinen jos joku osaisi kertoa mikä biisi & esittäjä ettei tarvi levykauppaan lähteä metsästämään ko. cd:tä tms. hankalaa :)
bad luck love
4
4787
Vastaukset
- PhearTheReaper
"Jo Hope - Easy To Please"
Tässä vielä leffan soundtrack-CD:
01. Giant Robot - Precast Empire
02. T. Kantelinen T. Toivonen - Heartbeat
03. Loud Tribe - Bad Boy
04. Giant Robot - Ignition
05. Mama Rules OK - Keep it Up (Funk Like a Punk)
06. Sister Bob - Ivory Love
07. Giant Robot - Spelling Robot
08. Giant Robot - Soundcheck
09. Bubble Scum - Beat More Acid
10. Giant Robot - Helsinki Rock City
11. Giant Robot - S, M, L, XL
12. Sister Bob - This Time
13. Aavikko - Boa
14. Thee Ultra Bimboos - 95% Fake
15. Jimsonweed - Dark Sun
16. Mama Rules OK - Andalusian Dog
17. Jo Hope - Easy to Please
18. Lemonator - You Stole My Heart
19. Aavikko - Torpedo Boys- :) :)
kiitos tosi paljon! :)
- Boobby
Oisko tietoa mistä löytyisi Sister Bob:in kokonaisia albumeja? Ei googlekaan tuo mitään apua ongelmaan. Nämä kaksi biisiä soundtrackilta on ainakin todella hyviä.
- Anonyymi
Itse kanssa etsin samaa lauklua. Löysin tämän keskustelun. Vuosia vanhoja mutta kliitos :) 666
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117