tänne keskustelua karsinnoista,joukkueista jota siellä pelaa,tuoloksista....pelakoot siellä tuto,sport tai jukurit!!!!!
karsinnat palaa!!!!
9
757
Vastaukset
- liigajoukkueen
motivaatio on tuohon karsintaan,ei mikään! Pitää olla pelko pudota muuten noissa ei mitään järkeä. Siinä on taas sopupelin paikka ku Mestisjengi maksaa liigajengille että häviäisi!
- pelic
se niin mene jos mestis jengi voittaa karsinnat ja liiga päättää nostaa sen ni silloin liigajengi putoo ja sellasia rahoja ei oo kellään mestis porukalla
ps kalpalle onnea karsintoihin pidetään mestisporukat mestiksessä sinne ne kuuluukin - se sovittu
pelic kirjoitti:
se niin mene jos mestis jengi voittaa karsinnat ja liiga päättää nostaa sen ni silloin liigajengi putoo ja sellasia rahoja ei oo kellään mestis porukalla
ps kalpalle onnea karsintoihin pidetään mestisporukat mestiksessä sinne ne kuuluukinjo kauan sitten..
- Minä_vain
se sovittu kirjoitti:
jo kauan sitten..
Miksi helvetissä nämä karsinnat järjestetään niin, että kukaan ei putoa?! Eiköhän 15 joukkuetta liigassa ole hieman liikaa! KalPakin on vasta noussut ja heti räävitään lisää. Mitä järkeä on edes pelata karsinnat kun panoksena ei ole (KalPalla) yhtään mitään? Ihan turhaa touhua. Miksei nosteta saman tien koko Mestistä liigan? Kyllähän tänne sopii oikein hyvin...
Minä_vain kirjoitti:
Miksi helvetissä nämä karsinnat järjestetään niin, että kukaan ei putoa?! Eiköhän 15 joukkuetta liigassa ole hieman liikaa! KalPakin on vasta noussut ja heti räävitään lisää. Mitä järkeä on edes pelata karsinnat kun panoksena ei ole (KalPalla) yhtään mitään? Ihan turhaa touhua. Miksei nosteta saman tien koko Mestistä liigan? Kyllähän tänne sopii oikein hyvin...
Liigasta tehdään sarja jossa pelaa 24 joukkuetta.
Tulevat liigajoukkueet ovat:
Jokerit
HIFK
Blues
Tappara
Ilves
TPS
Kärpät
SaiPa
Pelicans
HPK
KalPa
Lukko
Ässät
JyP
Sport
Jukurit
TuTo
KooKoo
Hokki
SaPKo
Jokipojat
K-Vantaa
Salamat
HeKi
Siinä on tuleva SM-liiga!
SaPKo pelaa liigassa 2008-2009
- dhpky
onko se se savolaisjoukkue joka pelasi pisteautomaattina joskus 60-luvulla sm-sarjaa?
joo sapko liigaan ja koko suomikiekko kuolee.
mielummin sapko mestikseen saamaan turpaansa jukureilta ja sportilta kuin että saisivat 100000000000-0 turpiinsa liigassa.- Farry
Jos tuo tosiaan on totta että liigaan on tulossa jossain vaiheessa lisää joukkueita niin ilo menee koko Suomen jääkiekosta. Ymmärrettävää jos liigasta sitten myös putoaisi joukkueita.
Minun mielestäni SM-liigassa on jo nyt liikaa joukkueita.
- höm!
kaksi olemattominta seuraa koko suomikiekossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594