Lähetän viestini tälle palstalle, koska täältä saa asiallisempia kommentteja kuin monilta muilta palstoilta. Olen akateeminen, 30 vuotta täyttävä nainen ja olen viime vuosina etsinyt vakituista suhdetta enemmän tai vähemmän vakavissani. Nyt pelkkä seksisuhde ei enää ole tavoitteeni. Varsinainen asiani on tämä: Haluaisin joskus tulevaisuudessa lapsen, ja minulle on pari kertaa käynyt niin, että mies on sanonut: "Olisi katastrofi, jos tulisit raskaaksi." Tietenkään miehelle ei saa ensimmäisillä tapaamiskerroilla puhua lapsesta, mutta onko teidän mielestänne sopimatonta mainita seuranhakuilmoituksessa, ettei nimenomaan lapsihaaveiden takia ole kiinnostunut esim. varatuista miehistä? En halua kuulla enää moisia katastrofikommentteja, jos voin niitä välttää, mutta en myöskään etsi pelkästään isää lapselle.
Kysymys
6
961
Vastaukset
- Pariton Isä
Ei se minun mielestäni ole mitenkään huono asia kertoa toiveistaan. Ja onhan tuolla treffiasastollakin vaihtoehtoina lapsisuunnitelmista kyllä/ei/ehkä.
Minua ei ainakaan kauhistuta jos joku haluaa lapsia, sillä niitähän itsekin haluaisin.- nainen....
jos treffipalstalle laittaa ilmoituksen ja ilmoittaa etsivänsä nimenomaan parisuhdetta, miksei voisi laittaa että haluaa myös tulevaisuudessa lapsia...sitten et joudu deittailemaan ketään kuka ei halua lapsia..turhaan..jos vakavasti etsit itsellesi miestä ja parisuhdetta, niin tottakai laitat sen myös iloitukseesi..ne ketkä myös etsivät vakituista parisuhdetta ja kumppania kuka haluaa lapsia, ei varmasti pelästy jos kerrot niitä haluavasi..
- Tristar
on myös ihan realistinen mahdollisuus tavata mies joka oikeasti etsii naista jonka kanssa perustaa perhe :D lähipiirissäni on useampi sinkkumies jolla puitteet on kunnossa mutta sitoutumishalukasta naista ei vain tunnu olevan missään :D
Oman rakkaani kanssa jo ensitapaamisella tosiaan puhuttiin lapsista, lähinnä niin että minä ilmoitin niitä haluavani, avioliiton ja lapsia ja koko helahoidon, ja mies oli samoilla linjoilla omissa toiveissaan. Siitä oli hyvä lähteä.
Minusta siis on ihan hyvä mainita heti alkumetreillä asiasta, välttyy siltä tuskalta joka on takuuvarma kun rakastuu sellaiseen jonka tulevaisuudennäkymät ovat täysin erilaiset.
*** - näin..
Sellaisiakin miehiä on jotka haluavat pian lapsia... juu harvassa... mutta löydät kyllä sen kultakimpaleen jostakin...
- mulla ei vaan onnistu
Hei!
Meillä asuisi kolmekymppinen ihana mies, joka rakastaa lapsia, ihan oikeasti. On ottanut kuin omakseen minun lapseni, mutta haaveilee biologisesta isyydestä.
Surullista vain on se, että minä en pysty lapsia sairauteni vuoksi saamaan.
Rakastan häntä liikaa tuhotakseni hänen haaveensa. Siksi toivon koko sydämestäni, että hän löytäisi naisen jota rakastaisi ja jonka kanssa saisi sen oppikirjojen "ihan oikean perheen".
Ehkä hassu ajatus, mutta minusta ei ole tuhoamaan toisen haavetta. mulla ei vaan onnistu kirjoitti:
Hei!
Meillä asuisi kolmekymppinen ihana mies, joka rakastaa lapsia, ihan oikeasti. On ottanut kuin omakseen minun lapseni, mutta haaveilee biologisesta isyydestä.
Surullista vain on se, että minä en pysty lapsia sairauteni vuoksi saamaan.
Rakastan häntä liikaa tuhotakseni hänen haaveensa. Siksi toivon koko sydämestäni, että hän löytäisi naisen jota rakastaisi ja jonka kanssa saisi sen oppikirjojen "ihan oikean perheen".
Ehkä hassu ajatus, mutta minusta ei ole tuhoamaan toisen haavetta.Jos ymmärrän oikein, sinulla on jo yksi lapsi. Olen iloinen puolestasi, vaikket voisikaan saada useampia. Toivon itsekin tutustuvani joskus mieheen, joka haluaa oikean perheen. Ikävä kyllä on olemassa sellaisiakin, jotka haluavat vain käyttää naisia saadakseen lapsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797