Mies pitenee, nainen laihtuu treffi-ilmoituksessa

Suomi24toimitus

Netistä seuraa etsivät miehet lisäilevät ilmoitukseensa senttejä ja naiset poistavat treffiprofiilistaan kiloja, amerikkalaistutkimus väittää.

Tutkimuksen mukaan yli puolet miehistä valehteli netissä pituudestaan. Naisista yli 64 ja miehistä yli 60 prosenttia laihtui treffiprofiilia laatiessaan.

Lue uutinen aiheesta:
http://www.digitoday.fi/page.php?page_id=11&news_id=20073353

Oletko sinä kaunistellut totuutta laatiessasi treffiprofiilia? Oletko törmännyt totuudenkaunistelijoihin?

181

53210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttua

      Tuli joskus vastaan "muokattu" mies.Pituudekseen ilmoitti viitisen senttiä enemmän,painokin tuli kerrottua alakanttiin,-20 kg...
      Eipä noilla mitoilla väliä,mutta se että niitä vääristeli,toi jo huonon maun suuhun.

      • todettu

        Joo kyllä totta on, mies on niin hiton ihanoissa mitoissaan ja mielestään "komea" ? no jokainen itse miettii kuin kertoo. Kyllä naisetkin kokonsa valehtelee hoikaksi ja sorjaksi :) eipä nekään totuutta näe huh huh..Mä kerron kuin asia on, ja sittenkin jos haluu saa nähdä olenko valehdellut. HUOM.kyllä se totuus tulee eteen !!


      • myös olen

        törmännyt ohmettelen vaan miksi jos meinaa treffata jotakin ni väkisinkin kiinni jää, sitten on kuvatkin 20vuoden takaa..


      • alussa tärkeää
        todettu kirjoitti:

        Joo kyllä totta on, mies on niin hiton ihanoissa mitoissaan ja mielestään "komea" ? no jokainen itse miettii kuin kertoo. Kyllä naisetkin kokonsa valehtelee hoikaksi ja sorjaksi :) eipä nekään totuutta näe huh huh..Mä kerron kuin asia on, ja sittenkin jos haluu saa nähdä olenko valehdellut. HUOM.kyllä se totuus tulee eteen !!

        Kyllä, myönnän.
        Kerron pituudeksi aina 3-5cm enemmän kuin mitä olen ja sovin ekat treffit illaksi ettei nainen huomaa minun valehdelleen. Iltakävely jne. Sitten kun on pari kertaa tavattu illemmalla onkin jo tutustuttu sen verran että tykätään muustakin kuin pituudesta tai kurveista. Tässä vaiheessa asialle voi jo nauraa.

        onnellinen mies


    • Limone

      Kyllä täytyy sanoa, että tutkimus pitää täysin paikkansa. Olen nimittäin tavannut 3 miestä, jotka olivatkin minua lyhyempiä, vaikka olivat ilmoittaneet pituudekseen 175. Itse kuitenkin olen 168.

      Tällainen valehtelu kertoo aika paljon miehen heikosta itsetunnosta, toisaalta lyhyiden miesten voi olla vaikea löytää treffiseuraa. Itselle tietenkin oli shokki joka kerta nähdä itseä lyhyempi "tappi". Noloin tapaus joka kertoi olevansa 175 oli todellisuudessa varmaan 160 cm, sillä hän oli minua päätä lyhyempi. Miehet hävetkää, kun valehtelette pituutenne!

      • Pontus

        Oletko tavannut sellaisen miehen jolla pään pituus on 8 cm?

        :)


      • nainen 5

        sinulla kadoksissa. Oliko miehen pää 8cm.
        taidat keksiä noi jutut.


      • kunpa ulettuis edes...

        ..naisen itsetunnosta, kun on pakko olla itseään "päätään" (lue 8 cm.)pidempi mies.. tuollainen yleisenhuono itsetunto naisilla panee rehellisenkin miehen valehtelemaan....


      • muutellut, mutta

        en ole muutellut mittojani, mutta yleensä käy toisin. olen nimittäin pitkä, joten mittojani ei uskota vaikka oikein ilmoittaisikin. turhaan muutella mittojaan, jää kuiteskin kiinni...


      • oi.keesti

        näin se on nähtävä sanoi sokea kuurolle.


      • kyllä
        Pontus kirjoitti:

        Oletko tavannut sellaisen miehen jolla pään pituus on 8 cm?

        :)

        Siinä tapauksessa miehen on oltava alle 160 cm, koska hänen päälakensa ylettyy olkapäähän asti.


      • Pontus
        kyllä kirjoitti:

        Siinä tapauksessa miehen on oltava alle 160 cm, koska hänen päälakensa ylettyy olkapäähän asti.

        Kiva, että olet hereillä. Mäkin lyhyt mutta sentään hiukan yli olkapään, muistaakseni...

        Isohymy!


      • suonikas kostaja

        pituutta 2cm armeijan kutsuntojen jälkeen passissakin on 185cm, mutta oikea pituus on 187cm ja tämä tuli ilmi joskus 25-vuoden iässä työterveydessä, kun vaihdoin työpaikkaa, mutta tietenkin itsekin epäilin ensin, että mittavirhe muttei ole se on tarkistettu!


      • ihan varmasti
        oi.keesti kirjoitti:

        näin se on nähtävä sanoi sokea kuurolle.

        Olen pitkä 195cm ja minun mittapuun mukaan olet lyhympi kuin minä ihan varmasti.


      • uso se

        pituutta on 180cm ja tappikin toimii ja on varmaan 1700mm eikä paksuutesta viälä puhuttu mitän.


      • akat.N
        Pontus kirjoitti:

        Oletko tavannut sellaisen miehen jolla pään pituus on 8 cm?

        :)

        mutta haluaisin tavata.Hyvää tekee!!


      • nätti ja akat.N
        akat.N kirjoitti:

        mutta haluaisin tavata.Hyvää tekee!!

        haluisin tavata !Iso pää-8cm.Tekisi mieli...


      • Rölli84
        suonikas kostaja kirjoitti:

        pituutta 2cm armeijan kutsuntojen jälkeen passissakin on 185cm, mutta oikea pituus on 187cm ja tämä tuli ilmi joskus 25-vuoden iässä työterveydessä, kun vaihdoin työpaikkaa, mutta tietenkin itsekin epäilin ensin, että mittavirhe muttei ole se on tarkistettu!

        Varsinaisesti kasvanut, koska mittausajankohta vaikuttaa huomattavasti. Milloin ja minkälaisen aktiviteetin jälkeen mittaukset ovat tapahtuneet? Nimittäin myös se vaikuttaa, mitä olet päivän aikana tehnyt. Selässä olevat välilevyt painuvat päivän aikana kokoon, ja jos esim. teet raskasta fyysistä työtä, saatat olla illalla ~3cm lyhyempi kuin aamulla (miehillä ero suurempi, kuin naisilla). Sillä saattaa myös selittyä "kasvusi". Tietysti on myös mahdollista, että selkä on kasvanut tuossa iässä vielä jonkin verran, mutta jos jalatkin (esim. reisiluu) ovat kasvaneet, kärsit varmaankin hypogonadismista. Eunukithan kasvoivat todella pitkiksi ja vielä 30-vuotiaina... Johtui juuri testosteronin puutteesta.


      • Xmies84
        suonikas kostaja kirjoitti:

        pituutta 2cm armeijan kutsuntojen jälkeen passissakin on 185cm, mutta oikea pituus on 187cm ja tämä tuli ilmi joskus 25-vuoden iässä työterveydessä, kun vaihdoin työpaikkaa, mutta tietenkin itsekin epäilin ensin, että mittavirhe muttei ole se on tarkistettu!

        Varsinaisesti kasvanut, koska mittausajankohta vaikuttaa huomattavasti. Milloin ja minkälaisen aktiviteetin jälkeen mittaukset ovat tapahtuneet? Nimittäin myös se vaikuttaa, mitä olet päivän aikana tehnyt. Selässä olevat välilevyt painuvat päivän aikana kokoon, ja jos esim. teet raskasta fyysistä työtä, saatat olla illalla ~3cm lyhyempi kuin aamulla (miehillä ero suurempi, kuin naisilla). Sillä saattaa myös selittyä "kasvusi". Tietysti on myös mahdollista, että selkä on kasvanut tuossa iässä vielä jonkin verran, mutta jos jalatkin (esim. reisiluu) ovat kasvaneet, kärsit varmaankin hypogonadismista. Eunukithan kasvoivat todella pitkiksi ja vielä 30-vuotiaina... Johtui juuri testosteronin puutteesta.


    • pöh pöh

      Ilmoituksessa 176cm ja todellisuudessa n. 168cm. Ero ei ole suuri mutta valehtelu pituudesta kertoo ihmisen huonosta itsetunnosta. Lyhyt mikä lyhyt, luulisi miesten ymmärtävän, että tavatessa valheet paljastuu. Ei voi kun nauraa sellaisille.....

      • Samaa naisetkin tekee varsinkin painon puolelta. Koskaan ei tiedä mitä vastassa. Yleensä tuntuu että nimenomaan toi paino ei kerro mitään. J miehiä pidetään sovinisteina kun kysyy. Eräs väitti olevansa sopusuhtainen mtta mun mielestä xxxl kokoa. Ilmoituksessa oli aikoinaan ihane ruumiinrakenteena urheilullinen, sopusuhtainen jne mutta eipäs sellaisia oikein löytynyt. Onneksi löysin sen oikean palstalta ihan vaan vahingossa...


      • pyöreähköNainen
        mailman kirjoitti:

        Samaa naisetkin tekee varsinkin painon puolelta. Koskaan ei tiedä mitä vastassa. Yleensä tuntuu että nimenomaan toi paino ei kerro mitään. J miehiä pidetään sovinisteina kun kysyy. Eräs väitti olevansa sopusuhtainen mtta mun mielestä xxxl kokoa. Ilmoituksessa oli aikoinaan ihane ruumiinrakenteena urheilullinen, sopusuhtainen jne mutta eipäs sellaisia oikein löytynyt. Onneksi löysin sen oikean palstalta ihan vaan vahingossa...

        kertoa heti kuitenkin se totuus koska ilmi se tulee jokatapauksessa...
        oma nikkini kertoo jo millainen olen, treffi-ilmoitukseen olen laittanut vartalomalliksi normaalin koska "pyöreä" tai "ylipainoinen" ei mielestäni sovi itseeni, ja toiseksi olen saanut miehiltä palautetta, välillä kiukkuistakin, että miksi tuollainen nick kun se ei pidä paikkaansa heheh... se on katsojan silmässä, toisen mielestä lihava ja toisen normaali :)


      • pyöreähköNainen kirjoitti:

        kertoa heti kuitenkin se totuus koska ilmi se tulee jokatapauksessa...
        oma nikkini kertoo jo millainen olen, treffi-ilmoitukseen olen laittanut vartalomalliksi normaalin koska "pyöreä" tai "ylipainoinen" ei mielestäni sovi itseeni, ja toiseksi olen saanut miehiltä palautetta, välillä kiukkuistakin, että miksi tuollainen nick kun se ei pidä paikkaansa heheh... se on katsojan silmässä, toisen mielestä lihava ja toisen normaali :)

        että sä esimerkiksi olisit mutta jos painoindeksi on yli 30 niin ei mun mielestä normaalivartalo toteudu.165 pituisella naisella se tarkoittaa 81 kg


      • ei ymmärrä
        mailman kirjoitti:

        Samaa naisetkin tekee varsinkin painon puolelta. Koskaan ei tiedä mitä vastassa. Yleensä tuntuu että nimenomaan toi paino ei kerro mitään. J miehiä pidetään sovinisteina kun kysyy. Eräs väitti olevansa sopusuhtainen mtta mun mielestä xxxl kokoa. Ilmoituksessa oli aikoinaan ihane ruumiinrakenteena urheilullinen, sopusuhtainen jne mutta eipäs sellaisia oikein löytynyt. Onneksi löysin sen oikean palstalta ihan vaan vahingossa...

        Mulla itsellä ei ole ollut tarvetta valehdella ei painon eikä pituuden suhteen ja täytyy myös todeta,että vaikkakin olen pitkä niin minua ei myöskään häiritse jos mies on lyhyempmi.
        Joku vois luulla,että kuvittelen olevani miehen yläpuolella ns.määräilevä osapuoli mutta höpö höpö!
        Pituushan ei sitä sanele ja siihenkään minulla ei ole edes haluja riittää,että lapsia saa määräillä toisinaan joten kumppanin kans on hyvä olla edes samalla aaltopituudella ja tasapuolisuus ennen kaikkea.

        Myöskään ei paino niin hirveänä haittaa mikäli on mukavan oloinen kaveri ja on sen painonsa suhteen itse sinut ja rehellinen sanokoon sitten vaikka että on isokokoinen,mahanseutu kasvanut tms. Pääasia itselle on kemiat,että pelaa ja täytyy sanoa että olkaa nyt hyvät ihmiset rehellisiä mittojenne suhteen kuin yleesäkki,sillä mitä luulet saavasi vastaan jos itse valehtelet tietojasi kaunistelet ja miksi niin tulisi ylipäätään tehdä??


      • pituudesta

        on vielä ymmärrettävää, mutta ikä....
        Ilmoituksessa mies 51v, todellisuudessa 53v. Ilmoituksessa mies 57v, todellisuudessa 57v.
        ???????????????????????????????????????????


      • meitä on moneksi
        ei ymmärrä kirjoitti:

        Mulla itsellä ei ole ollut tarvetta valehdella ei painon eikä pituuden suhteen ja täytyy myös todeta,että vaikkakin olen pitkä niin minua ei myöskään häiritse jos mies on lyhyempmi.
        Joku vois luulla,että kuvittelen olevani miehen yläpuolella ns.määräilevä osapuoli mutta höpö höpö!
        Pituushan ei sitä sanele ja siihenkään minulla ei ole edes haluja riittää,että lapsia saa määräillä toisinaan joten kumppanin kans on hyvä olla edes samalla aaltopituudella ja tasapuolisuus ennen kaikkea.

        Myöskään ei paino niin hirveänä haittaa mikäli on mukavan oloinen kaveri ja on sen painonsa suhteen itse sinut ja rehellinen sanokoon sitten vaikka että on isokokoinen,mahanseutu kasvanut tms. Pääasia itselle on kemiat,että pelaa ja täytyy sanoa että olkaa nyt hyvät ihmiset rehellisiä mittojenne suhteen kuin yleesäkki,sillä mitä luulet saavasi vastaan jos itse valehtelet tietojasi kaunistelet ja miksi niin tulisi ylipäätään tehdä??

        Kerran sattui niin et kaveri kertoi itsestään ja näin kuvasta hänet,mutta voi jestas sitten live tapaaminen ja eihän mies ollut ollenkaan kuin kuvassa ja tunnusti sitten,että hänellä kun ei ollut itsestään tuoretta kuvaa ja kuva jonka lähetti oli otettu n.8vuotta sitten.

        Eikö tätä asiaa olisi voinut mainita sitten ennen live tapaamista??
        Olisin itse voinut hieman varautua sillä 8;ssa vuodessa kyllä tapahtuu muutoksia meille jokaiselle.


      • suht´koht
        mailman kirjoitti:

        Samaa naisetkin tekee varsinkin painon puolelta. Koskaan ei tiedä mitä vastassa. Yleensä tuntuu että nimenomaan toi paino ei kerro mitään. J miehiä pidetään sovinisteina kun kysyy. Eräs väitti olevansa sopusuhtainen mtta mun mielestä xxxl kokoa. Ilmoituksessa oli aikoinaan ihane ruumiinrakenteena urheilullinen, sopusuhtainen jne mutta eipäs sellaisia oikein löytynyt. Onneksi löysin sen oikean palstalta ihan vaan vahingossa...

        Sopusuhtaisuus on niin suhteellinen käsite. Joku xxl voi todella kokea olevansa sopusuhtainen. Pyöreä joka suuntaan, läskit kohdallaan ja hyvä olo itsellä. Hyvä niin. Vika on silloin katsojassa, ei pullukan omassa määritelmässä.

        Miesten pituuskin saattaa olla todella armeijassa sinne päin mitattu. Kun ikää tulee, painuu vielä kasaan. 175 voi todella olla 172 vaikka itse luulee edelleen olevansa armeijan ajan mitoissa. Oliko se nyt niin, että miehet menevät kasaan noin 6 cm ja naiset vielä enemmän 20 ikävuoden jälkeen, jahka päästään vanhuusikään.

        Minulla on vaaka, joka mittaa 2-3 kg tarkkuudella. Jos haluan painaa vähemmän, asetan sen tiettyyn kohtaan kylppärin lattiaa, jos taas haluan suurin piirtein oikean luvun, katson, että paikka on tasainen eikä kallistusta viemärin suuntaan.


      • ähähähhää
        pyöreähköNainen kirjoitti:

        kertoa heti kuitenkin se totuus koska ilmi se tulee jokatapauksessa...
        oma nikkini kertoo jo millainen olen, treffi-ilmoitukseen olen laittanut vartalomalliksi normaalin koska "pyöreä" tai "ylipainoinen" ei mielestäni sovi itseeni, ja toiseksi olen saanut miehiltä palautetta, välillä kiukkuistakin, että miksi tuollainen nick kun se ei pidä paikkaansa heheh... se on katsojan silmässä, toisen mielestä lihava ja toisen normaali :)

        Näinkin se voisi olla: että jonkun mielestä lihaksekas toisen mielestä ei, pitkä: sekin suhteellista. Mutta Kyllä ylipainolla on selkeä raja, jos nainen painaa yli 65kg on hyvin todennäköistä että hän on pyöreä jos ei ole sitten kamalan pitkä. Hän voi sitäpaitsi olla jopa peräti ylipainoinen jos on oikein lyhyt.


      • nauran vieläkin...
        meitä on moneksi kirjoitti:

        Kerran sattui niin et kaveri kertoi itsestään ja näin kuvasta hänet,mutta voi jestas sitten live tapaaminen ja eihän mies ollut ollenkaan kuin kuvassa ja tunnusti sitten,että hänellä kun ei ollut itsestään tuoretta kuvaa ja kuva jonka lähetti oli otettu n.8vuotta sitten.

        Eikö tätä asiaa olisi voinut mainita sitten ennen live tapaamista??
        Olisin itse voinut hieman varautua sillä 8;ssa vuodessa kyllä tapahtuu muutoksia meille jokaiselle.

        kuva tuli sähköpostissa. Uteliaisuutta menin tapaamiseen ja voihan...ihmiset muuttuu mutta miksi tämän henkilön oli sitä vaikea itsestään hyväksyä. Oli sitäpaitsi vielä vihkikuva.


      • Voivoivi voi
        pyöreähköNainen kirjoitti:

        kertoa heti kuitenkin se totuus koska ilmi se tulee jokatapauksessa...
        oma nikkini kertoo jo millainen olen, treffi-ilmoitukseen olen laittanut vartalomalliksi normaalin koska "pyöreä" tai "ylipainoinen" ei mielestäni sovi itseeni, ja toiseksi olen saanut miehiltä palautetta, välillä kiukkuistakin, että miksi tuollainen nick kun se ei pidä paikkaansa heheh... se on katsojan silmässä, toisen mielestä lihava ja toisen normaali :)

        toiseksi olen saanut miehiltä palautetta, välillä kiukkuistakin, että miksi tuollainen nick kun se ei pidä paikkaansa heheh...

        Ootko vähän tyhmä? Ne on vaan mielistelly sua, että saisivat pillua. Ei muuta ku laihuttamaan, niin saadaan totuudenmukaisiakin kommentteja.


    • Nimetön

      Sehän on niin että poikkeuksiakin löytyy.. :P Itse saatan olla pitempi mitä ilmoitukseen laitoin kun pituuden mittauksesta on niin kauan XD Painon kyllä laitoin sitte ihan samalta päivältä, että se on enemmän ku kohillaan. Pyöristin vielä ylöspäin XD

      Vaikka voihan se olla että pituus olisi vähentynytkin ajan mittaan, mutta eiköhän se ala kuitenkin vasta melko vanhalla iällä :P

      Painosta olen huomannut sen että sitä ei yleensä lue ollenkaan. Mikä onkin parempi kuin se että sen valehtelisi.

    • jos nainen sanoo olevansa naisellisen muodokas niin se tarkoittaa about noin kolmekymmentä kiloa ylipainoa, pitäköön sitä naisellisena ketä haluaa, minä en. itselläni on ongelma, en millään muotoa halua kutsua itseäni pyöreäksi vaan kookas tai raamikas olisi parempia määreitä miehelle..... tai sitten plösö

    • äijä

      Itse olen lyhyt ja seurustellut useamman itseäni pidemmän naisen kanssa. Eikä hävetä yhtään.

      • Pontus

        Lyhyt olen minäkin ja muutaman kerran seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa, itselläni ei mitään ongelmia. Muutamista senteistä toki vaan on ollut kyse.

        Yhden naisen kanssa oltiin umpi rakastuneita toisiimme, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes kävi esittelyn aika hänen vanhemmilleen. Sieltä sitten tuli jyrkkä ei "kääpiölle". Seurustelua takana n. puoli vuotta. Minut jätettiin kuin nonel-nalli kalliolle.

        Mitäs mieltä olette tällaisesta? Miten vanhempien mielipiteet voivat vaikuttaa aikuisen ihmisen "pääkoppaan" tällatavoin?

        Tällähetkellä seurustelen kuitenkin erittäin onnellisesti yhtä lyhyen "kääpiön" kanssa kuin itsekkin olen, edellisestä suhteesta oppineena että äidin sana on laki.


      • 163,5cm
        Pontus kirjoitti:

        Lyhyt olen minäkin ja muutaman kerran seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa, itselläni ei mitään ongelmia. Muutamista senteistä toki vaan on ollut kyse.

        Yhden naisen kanssa oltiin umpi rakastuneita toisiimme, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes kävi esittelyn aika hänen vanhemmilleen. Sieltä sitten tuli jyrkkä ei "kääpiölle". Seurustelua takana n. puoli vuotta. Minut jätettiin kuin nonel-nalli kalliolle.

        Mitäs mieltä olette tällaisesta? Miten vanhempien mielipiteet voivat vaikuttaa aikuisen ihmisen "pääkoppaan" tällatavoin?

        Tällähetkellä seurustelen kuitenkin erittäin onnellisesti yhtä lyhyen "kääpiön" kanssa kuin itsekkin olen, edellisestä suhteesta oppineena että äidin sana on laki.

        Kyllä muakin ensimmäisen "pitkän" kanssa jännitti että miten parinkymmenen sentin pituuero otetaan vastaan kaveri ym. piireissä. Hyvin meni, kukaan ei maininnut yhtään mitään. Kai ne ajatteli ettei toi homma pitkään voi jatkua..?

        Ikävä että sulle kävi noin mutta kertoo myös todella paljon kys ihmisestä. Kyllä sitä naistakin se asia oli tainnut vaivata jos noin helpolla luovutti.

        Kyllä mä noille exxille nostan hattua kun tälläiseen pätkään sekaantuivat. On meinaan tälläkin palstalla aika kova pituusrasismi päällä.

        Ja olen muuten hemmetin ylpeä pituudestani, jos se ei jollekin riitä niin oma on ongelmansa.


      • Lyhyt naikkonen
        Pontus kirjoitti:

        Lyhyt olen minäkin ja muutaman kerran seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa, itselläni ei mitään ongelmia. Muutamista senteistä toki vaan on ollut kyse.

        Yhden naisen kanssa oltiin umpi rakastuneita toisiimme, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes kävi esittelyn aika hänen vanhemmilleen. Sieltä sitten tuli jyrkkä ei "kääpiölle". Seurustelua takana n. puoli vuotta. Minut jätettiin kuin nonel-nalli kalliolle.

        Mitäs mieltä olette tällaisesta? Miten vanhempien mielipiteet voivat vaikuttaa aikuisen ihmisen "pääkoppaan" tällatavoin?

        Tällähetkellä seurustelen kuitenkin erittäin onnellisesti yhtä lyhyen "kääpiön" kanssa kuin itsekkin olen, edellisestä suhteesta oppineena että äidin sana on laki.

        Tosi naurettavaa ja lapsellista ja kypsymättömyyttä tuolta naiselta,joka kuunteli ennemmin vanhempiaan entä omaa sydäntä! Onneksi minun "anoppi" ei ole minua lyhyyteni takia mollannu vaikka muuten ei pahemmin minusta tykkääkkään. Meillä mieheni kans 25 cm pituus ero. :)


      • Pätkä-Tumppi-Kääpiö
        Pontus kirjoitti:

        Lyhyt olen minäkin ja muutaman kerran seurustellut itseäni pidemmän naisen kanssa, itselläni ei mitään ongelmia. Muutamista senteistä toki vaan on ollut kyse.

        Yhden naisen kanssa oltiin umpi rakastuneita toisiimme, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes kävi esittelyn aika hänen vanhemmilleen. Sieltä sitten tuli jyrkkä ei "kääpiölle". Seurustelua takana n. puoli vuotta. Minut jätettiin kuin nonel-nalli kalliolle.

        Mitäs mieltä olette tällaisesta? Miten vanhempien mielipiteet voivat vaikuttaa aikuisen ihmisen "pääkoppaan" tällatavoin?

        Tällähetkellä seurustelen kuitenkin erittäin onnellisesti yhtä lyhyen "kääpiön" kanssa kuin itsekkin olen, edellisestä suhteesta oppineena että äidin sana on laki.

        Olen normaalimittainen, keskivertoa hieman lyhyempi, seurustelen itseäni pidemmän naisen kanssa.

        Alussa oli molempien vanhempien suunnalta pientä torjuntaa pituuden vuoksi. Näistä erittäin pahana koin oman isäni jatkuvan vuosia kestäneen muistuttelun... vähitellen ja aika ajoin pääsen eroon pätkän tunteesta...

        Olen näemmä selvinnyt paremmin kuin Pontus koska olemme puolisoni kanssa edelleen yhdessä kaikesta huolimatta.

        Sitä voi olla Mies isolla M-kirjaimella vaikka tyttöystävä olisikin pidempi.

        Useat ihmiset luulevat että lyhyt mies olisi tossun alla vaikka asia olisikin oikeasti toisinpäin.

        Tiedän tapauksia joissa pitkäkin mies voi olla tossun alla.

        Kaikille "kääpiöille" "tumpeille" "pätkille" ja muille lyhyille: älkää välittäkö muiden mielipiteistä liikkaa. Elätte omaa elämäänne ja te päätätte mikä on ok mikä ei.
        Tsemppiä ja pysykää Miehinä !!!


      • Lyhyt naikkonen kirjoitti:

        Tosi naurettavaa ja lapsellista ja kypsymättömyyttä tuolta naiselta,joka kuunteli ennemmin vanhempiaan entä omaa sydäntä! Onneksi minun "anoppi" ei ole minua lyhyyteni takia mollannu vaikka muuten ei pahemmin minusta tykkääkkään. Meillä mieheni kans 25 cm pituus ero. :)

        No pituudella ja painolla ei ole mitään merkitystä jos pystyy sen kantamaan hyvin...

        Itse olen melkein 35cm miestäni lyhyempi enkä ole missi vartaloinen mutta kauniiksi minua on sanottu....

        Joten vihaan ihmisiä jotka tuomitsevat ihmiset kilojen ja senttien perusteella...


      • likka
        163,5cm kirjoitti:

        Kyllä muakin ensimmäisen "pitkän" kanssa jännitti että miten parinkymmenen sentin pituuero otetaan vastaan kaveri ym. piireissä. Hyvin meni, kukaan ei maininnut yhtään mitään. Kai ne ajatteli ettei toi homma pitkään voi jatkua..?

        Ikävä että sulle kävi noin mutta kertoo myös todella paljon kys ihmisestä. Kyllä sitä naistakin se asia oli tainnut vaivata jos noin helpolla luovutti.

        Kyllä mä noille exxille nostan hattua kun tälläiseen pätkään sekaantuivat. On meinaan tälläkin palstalla aika kova pituusrasismi päällä.

        Ja olen muuten hemmetin ylpeä pituudestani, jos se ei jollekin riitä niin oma on ongelmansa.

        Olen 170cm ja ihan pätkässä 163 cm mieheen :) Tosi juttu.


      • on kaunista
        163,5cm kirjoitti:

        Kyllä muakin ensimmäisen "pitkän" kanssa jännitti että miten parinkymmenen sentin pituuero otetaan vastaan kaveri ym. piireissä. Hyvin meni, kukaan ei maininnut yhtään mitään. Kai ne ajatteli ettei toi homma pitkään voi jatkua..?

        Ikävä että sulle kävi noin mutta kertoo myös todella paljon kys ihmisestä. Kyllä sitä naistakin se asia oli tainnut vaivata jos noin helpolla luovutti.

        Kyllä mä noille exxille nostan hattua kun tälläiseen pätkään sekaantuivat. On meinaan tälläkin palstalla aika kova pituusrasismi päällä.

        Ja olen muuten hemmetin ylpeä pituudestani, jos se ei jollekin riitä niin oma on ongelmansa.

        kyllähän se on niin että pieni on kaunista!En halua itseni mittaista isoa naista.Josta tulee vielä isompi.Siro pieni hoikka nainen on ihana.Kyselkää vaikka!Enemmistö on tätä mieltä!Ei sillä väliä ole tyypit ovat ison kanssa.Luonne ja kemia myös tärkeä.Valinnan varaa on pienissä ja isoissa.Makuasia,näin meillä.


    • qqretrwe

      Naisista tosiaan aika moni valehtelee painonsa tai ruumiinrakenteensa. Kokovartalovalokuva sen sijaan ei valehtele.

      • kiribati

        saa kyllä kokovartalokuvankin valehtelemaan :-)


    • jazajaza

      en ole ikinä valehdellut mitään.. -mies-
      ottakaa muut mallia...

    • retusointi

      Kaikkein eniten naurattaa ilmoituksissa olevat vanhat kuvat kouluajoilta joissa oltiin vielä sopusuhtaisia ja muutenkin ihannemitoissa. Tai sitten kuva on retusoitu jollain tavalla että kuvasta ei saa selvää muodoista. Etrenkin naiset tuntuvat harrastavan kyseistä asiaa. Kysyttäessä uusinta kuvaa, niin vastaus on vaan että ei ole sopivaa...

      • 7-leivän uuni

        perse on kuin 7-leivän uuni.


    • Puhuin totta, ja en toisaalta törmännyt valehtelijoihin :)))
      Itseeni petyin suhteen edetessä, kun luulin voivani muuttua. Näköjään tosivaikea muuttua toisenlaiseksi kuin on, tiesin omat heikkoudet ennen suhdetta.

    • Hymy...

      on tämä tutkimus.Treffi-ilmoituksessa nainen kertoo olevansa "normaali vartaloinen"jopa hoikka,todellisuudessa onkin ylipainoinen latoharakka.Itse urheilullisena ja pitkänä miehenä,ei voi kuin hymyillä tällaisille naisille.Kauneus on ehkä pinnallista,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin;))

      • tuo on

        Paljon selannu s24 treffeissä 16-22 v "urheilullisen" ruumiinrakenteen omaavia naisia. Siellä on kaikenlaista michelin-tyttöä, ja noin 10% on todellakin urheilullisia. Onhan tuo urheilullisuus laaja käsite, jokainen näkee eri tavalla. Itse näen sen kuitenkin naisen kohdalla, että on ainakin kiree perä, ja uimarenkaita ei ole vyötäröllä. Miehen kohdalla sama, eli ei uimarenkaita. Lihasta on kanssa oltava, muualla kuin käsissä. Melkein fitness tasoa jopa....


      • öougiygihk
        tuo on kirjoitti:

        Paljon selannu s24 treffeissä 16-22 v "urheilullisen" ruumiinrakenteen omaavia naisia. Siellä on kaikenlaista michelin-tyttöä, ja noin 10% on todellakin urheilullisia. Onhan tuo urheilullisuus laaja käsite, jokainen näkee eri tavalla. Itse näen sen kuitenkin naisen kohdalla, että on ainakin kiree perä, ja uimarenkaita ei ole vyötäröllä. Miehen kohdalla sama, eli ei uimarenkaita. Lihasta on kanssa oltava, muualla kuin käsissä. Melkein fitness tasoa jopa....

        Tai sitten nuo kaikki "urheilulliset" tytöt harrastavatkin sumopainia ;)


      • xl-kokoinen mutta ei ruma

        onko sun mielestä kaikki lihavat naiset latoharakan näköisiä. on olemassa esim. xl-malleja. itsekkin olen ollut miss xl seiska kisoissa. Minulla ei ole koskaa ollut ongelmia kokoni takia. Niin mitä tulee miehen pituuteen niin kyllä se on naisen itsetunnossa vika jos ei pysty olee lyhymmän miehen kanssa. Miehen luonne ratkaisee miehen kook. Liian laihoista miehistä harvemmin naiset pitää siis alle 70kg.


      • Hymy...
        xl-kokoinen mutta ei ruma kirjoitti:

        onko sun mielestä kaikki lihavat naiset latoharakan näköisiä. on olemassa esim. xl-malleja. itsekkin olen ollut miss xl seiska kisoissa. Minulla ei ole koskaa ollut ongelmia kokoni takia. Niin mitä tulee miehen pituuteen niin kyllä se on naisen itsetunnossa vika jos ei pysty olee lyhymmän miehen kanssa. Miehen luonne ratkaisee miehen kook. Liian laihoista miehistä harvemmin naiset pitää siis alle 70kg.

        Läskit eivät ole kauniita,sorge vaan.Aivan sama oletko menestynyt seiskan, miss mätisäkki kilpailussa tai et.


      • galatea
        xl-kokoinen mutta ei ruma kirjoitti:

        onko sun mielestä kaikki lihavat naiset latoharakan näköisiä. on olemassa esim. xl-malleja. itsekkin olen ollut miss xl seiska kisoissa. Minulla ei ole koskaa ollut ongelmia kokoni takia. Niin mitä tulee miehen pituuteen niin kyllä se on naisen itsetunnossa vika jos ei pysty olee lyhymmän miehen kanssa. Miehen luonne ratkaisee miehen kook. Liian laihoista miehistä harvemmin naiset pitää siis alle 70kg.

        "Liian laihoista miehistä harvemmin naiset pitää siis alle 70kg."

        Voi olla tottakin - en voi tuota kiistää, kun en ole tehnyt empiiristä tutkimusta. Itse kuitenkin pidän yleensä nimenomaan ruipelomallisista miehistä enemmän kuin raamikkaista ja lihaksista uroista, jos pitää pelkkää ruumiinrakennetta ajatella. (Eikä minua haittaa, jos mies on itseäni muutaman sentin lyhyempi. Jos mies treffi-ilmoituksessa kuitenkin valehtelee olevansa pitempi kuin onkaan, voin kyllä loukkaantua - en pituuden, vaan valehtelun vuoksi.) Poikkeuksia tietenkin löytyy aina: ei kaikkien ruipeloiden luonne voi miellyttää ja joittenkin ei-ruipeloiden luonne taas voi olla mitä ihastuttavin. Ja tuo 70 kg on aika epämääräinen raja. Jos mies on esimerkiksi 170-senttinen tai lyhyempi, ei 70 kilon paino kyllä laihuutta tarkoita, vaan normaalipainoa. :)

        Itse en puolestani ole hoikka tai urheilullinen. Jonkun mielestä ehkä läski, kun lievää ylipainoa on, mutta useimpien mielestä normaalivartaloinen. Treffi-ilmoituksissa on kuitenkin aika epämääräistä ilmoittaa ruumiinrakenteekseen "ylipainoinen", jos ei kehtaa laittaa tarkkaa painoaan näkyville. Ylipainoinen kun voi tarkoittaa yhtä hyvin paria kiloa ylipainoista kuin 150-kiloistakin.

        Aina löytyy niitä, joiden mielestä "läskit" ovat säälittäviä, jos heidän ihannekumppaninsa ruumiinrakenne olisi hoikka, urheilullinen tai normaali. "Ei niillä ole oikeutta vaatia tuollaista, kun itsekään eivät vastaa sitä ihannetta." Ihan yhtä hyvin voi kuitenkin olla joku ruipelomallin edustaja, joka pitää isokokoisemmista ihmisistä - samoin voisi väittää, ettei heillä ole oikeutta pitää pyöreistä. :)


      • heh
        öougiygihk kirjoitti:

        Tai sitten nuo kaikki "urheilulliset" tytöt harrastavatkin sumopainia ;)

        voivat olla kuulantyönnön tai moukarinheitton harrastajiakin


    • Akat. M

      Naisen painoon liittyvät ovat tietenkin kaikille tuttuja: Muodokas, naisen näköinen, aikuisen naisen näköinen....

      Myöskin ammatteja kaunistellaan, kirjastonhoitaja "työskentelee kulttuurin parissa" tai melkein valmis ammattikorkeakoulututkinto muuttuu akateemiseksi.

      Kaipa miehetkin tätä tekevät, jos on tarvetta kaunisteluun.

      Itse olen joutunut lähinnä olemaan hiljaa omista hyvistä puolistani, olen huomannut että monelle naiselle menee pupu pöksyyn jos elämäntilanteissa on kovin iso ero. Enkä oikein halua susannakurosia metsästää.

      • normaali vartaloinen:)

        Harmi että olet joutunut olemaan hiljaa omista hyvistä puolistasi. Miksi ihmeessä? Eikö siellä pidä mainostaa itseään löytääkseen sen "oikean"?
        Millä tavalla naisilla menee pupu pöksyyn?
        Minä olen yrittäjä ja saattaa olla että miehet
        vähän karttavat "rohkeita" naisia.
        Oletko sinäkin "rima korkealla" kulkeva kuten minäkin?


      • Akat. M
        normaali vartaloinen:) kirjoitti:

        Harmi että olet joutunut olemaan hiljaa omista hyvistä puolistasi. Miksi ihmeessä? Eikö siellä pidä mainostaa itseään löytääkseen sen "oikean"?
        Millä tavalla naisilla menee pupu pöksyyn?
        Minä olen yrittäjä ja saattaa olla että miehet
        vähän karttavat "rohkeita" naisia.
        Oletko sinäkin "rima korkealla" kulkeva kuten minäkin?

        Rima korkealla?

        Ei oikeastaan, mutta kovin isot erot elämäntilanteissa eivät yleensä ole hyväksi.

        Esimerkkeinä vaikka Vanhanem ja susku tai Nykänen ja Tapola.

        Itsekin pyöritin firmaa aikani ja siinä tuli tienattua ensimmäinen markkamiljoona. Sen jälkeen on mennyt paremmin. :-)


      • normaali vartaloinen..
        Akat. M kirjoitti:

        Rima korkealla?

        Ei oikeastaan, mutta kovin isot erot elämäntilanteissa eivät yleensä ole hyväksi.

        Esimerkkeinä vaikka Vanhanem ja susku tai Nykänen ja Tapola.

        Itsekin pyöritin firmaa aikani ja siinä tuli tienattua ensimmäinen markkamiljoona. Sen jälkeen on mennyt paremmin. :-)

        En ajatellutkaan Vanhasta ja suskua, joka on nainen tyhmmimästä päästä.
        Onnea sinun miljoonallesi:). Toivotaan että toinen on kasassa pian:).
        Niin minullakin menee hyvin. Edelleen rakastan työtäni vielä 25 vuoden yrittäjyyden jälkeenkin.
        Rima on aina vaan korkealla.


      • Akat. M
        normaali vartaloinen.. kirjoitti:

        En ajatellutkaan Vanhasta ja suskua, joka on nainen tyhmmimästä päästä.
        Onnea sinun miljoonallesi:). Toivotaan että toinen on kasassa pian:).
        Niin minullakin menee hyvin. Edelleen rakastan työtäni vielä 25 vuoden yrittäjyyden jälkeenkin.
        Rima on aina vaan korkealla.

        Luultavasti tarkoitamme samaa, mutta eri näkökohdista.

        Näitä suskuja on netti täynnä, eikä tuo nimenomainen liene ihan niitä tyhmimpiäkään.

        Jos on riittävän epätoivoisessa asemassa niin helposti muuuttuu laskelmoivaksi, tuokin lienee saanut melko hyvät rahat vanhasjutuilla.

        Tätä tarkoitin sanoessani että liian isot erot ovat pahasta.


      • normaali vartaloinen..
        Akat. M kirjoitti:

        Luultavasti tarkoitamme samaa, mutta eri näkökohdista.

        Näitä suskuja on netti täynnä, eikä tuo nimenomainen liene ihan niitä tyhmimpiäkään.

        Jos on riittävän epätoivoisessa asemassa niin helposti muuuttuu laskelmoivaksi, tuokin lienee saanut melko hyvät rahat vanhasjutuilla.

        Tätä tarkoitin sanoessani että liian isot erot ovat pahasta.

        Se on sinun kokemuksesi näistä suskuista.Ei pidä yleistää. Ikävää sinulle ettet ole tavannut sinulle sopivaa naista.
        Tai enhän sitä tiedä.
        Minun mielipiteeni ko naisesta on kylläkin edelleen
        tyhmä nainen.
        Minä olisin ollut hiljaa ja jatkanut elämääni onnellisena ilman "rahastusta".
        Rima korkealla:)


      • Akat. M
        normaali vartaloinen.. kirjoitti:

        Se on sinun kokemuksesi näistä suskuista.Ei pidä yleistää. Ikävää sinulle ettet ole tavannut sinulle sopivaa naista.
        Tai enhän sitä tiedä.
        Minun mielipiteeni ko naisesta on kylläkin edelleen
        tyhmä nainen.
        Minä olisin ollut hiljaa ja jatkanut elämääni onnellisena ilman "rahastusta".
        Rima korkealla:)

        Tämä susku on viehättävä, nuori, menestyvä ja määrätietoinen nainen. Paljon pahempiakin on nähty. Ja netistähän se Mattikin suskun löysi.

        Sopivia naisia on tullut vastaan ja tulee vastaan koko ajan. Suurin osa ei tietenkään ole minusta kiinnostunut, mutta se on heidän ongelmansa. :-)

        Ja kyllähän sen huomaa, että aivan epätoivoisessa tilanteessa olevat naiset ovat hyvinkin hanakoita lähtemään treffeille. Voisivat olla erittäinkin ystävällisiä. Osa on hyvinkin söpöjä, melkein teini-ikäisiä yksinhuoltajia joita kiinnostaa vanhempi menestynyt mies.

        Sitten on nämä maisterisnaiset, jotka yleensä menevät ihan kipsiin jos huomaavat että toinen on hieman kouluttautuneempi.


      • timppa8

        joo näitähän riittää, ite oon ihmetelly että kaikki kirjoittaa juuri kavereiden sanoneen itseään hyvännäköiseksi. Lieneekö tuoitsetunnon nostatusta, myösihmettelen sitä että naiset luulee kaikkien arvostavan isoja tissejä , niitä näytelläänsitten treffi lmotusten kuvissa.. eli ollaantissit niin pömöllään, jakuvissa juuri nepursuaa, onnellisia olkoon ne joilla ne on....
        Minä ainaskin oonaina tykänny laudoista varttuneella naisella, ne on kätevät monessa suhteessa niihin kirkonkelloihin, mutta lienee makukysymys...


      • nätti ja akat.
        Akat. M kirjoitti:

        Tämä susku on viehättävä, nuori, menestyvä ja määrätietoinen nainen. Paljon pahempiakin on nähty. Ja netistähän se Mattikin suskun löysi.

        Sopivia naisia on tullut vastaan ja tulee vastaan koko ajan. Suurin osa ei tietenkään ole minusta kiinnostunut, mutta se on heidän ongelmansa. :-)

        Ja kyllähän sen huomaa, että aivan epätoivoisessa tilanteessa olevat naiset ovat hyvinkin hanakoita lähtemään treffeille. Voisivat olla erittäinkin ystävällisiä. Osa on hyvinkin söpöjä, melkein teini-ikäisiä yksinhuoltajia joita kiinnostaa vanhempi menestynyt mies.

        Sitten on nämä maisterisnaiset, jotka yleensä menevät ihan kipsiin jos huomaavat että toinen on hieman kouluttautuneempi.

        ...sitten käyt treffeilla semmoisten kanssakuka on sinua matalamssa"luokassa ja epavarmat?Minä katson jo viesteissä ja puhelimessa keskustelessä,onko viisasta mennä tapamaan.Ja sittenkin treffeillä voi iskea karmea realitteeti,että ulkonäkö ei kiinnostaa ja koko mies itsekin.Tapaatko semmoiseten naisten kanssa,että tuntea itsea korkeamaksi kuin ne!Minullakin rima korkealla,olen nätti akat. tyylikäs ja paljon lukenut.


      • Akat. M
        nätti ja akat. kirjoitti:

        ...sitten käyt treffeilla semmoisten kanssakuka on sinua matalamssa"luokassa ja epavarmat?Minä katson jo viesteissä ja puhelimessa keskustelessä,onko viisasta mennä tapamaan.Ja sittenkin treffeillä voi iskea karmea realitteeti,että ulkonäkö ei kiinnostaa ja koko mies itsekin.Tapaatko semmoiseten naisten kanssa,että tuntea itsea korkeamaksi kuin ne!Minullakin rima korkealla,olen nätti akat. tyylikäs ja paljon lukenut.

        Tuo oli parhaita pitkiin aikoihin. :-)

        Juuri tuollaisten juttujen takia jaksaa näitä nettipalstoja katsella.

        Juu ja parempaa treffionnea sinulle jatkossa, kyllä sinäkin miehen löydät kun jaksat etsiä. :-)


      • nätti ja akat.
        Akat. M kirjoitti:

        Tuo oli parhaita pitkiin aikoihin. :-)

        Juuri tuollaisten juttujen takia jaksaa näitä nettipalstoja katsella.

        Juu ja parempaa treffionnea sinulle jatkossa, kyllä sinäkin miehen löydät kun jaksat etsiä. :-)

        minäkin nauran,koska en usko,että olet semmoinen mies,keneksi olet itsea kirjoitanut!!


      • Akat. M
        nätti ja akat. kirjoitti:

        minäkin nauran,koska en usko,että olet semmoinen mies,keneksi olet itsea kirjoitanut!!

        Mistä haluat keskustella, Black & Scholes kaavasta (olen nähnyt Myron Scholesin joskus, oli hieman kiusaantunut kun joku kysyi mikä meni pieleen long term capital managementissa), mössbauerin ilmiöstä vai miten lasketaan twiddle factorit fourier-muunnokseen? Tai mitä memorandum of agreement tarkoittaa?

        Ymmärrettävä erehdys, jos tarpeeksi kauan liikkuu netissä niin ennen pitkää tulee vastaan se 400-kiloinen gorilla. :-)

        Hienosti kirjoitit kumminkin, tosi hyvä parodia tavallisesta nettinaisesta. Parhaat naurut aikoihin.


      • Akat. M
        Akat. M kirjoitti:

        Mistä haluat keskustella, Black & Scholes kaavasta (olen nähnyt Myron Scholesin joskus, oli hieman kiusaantunut kun joku kysyi mikä meni pieleen long term capital managementissa), mössbauerin ilmiöstä vai miten lasketaan twiddle factorit fourier-muunnokseen? Tai mitä memorandum of agreement tarkoittaa?

        Ymmärrettävä erehdys, jos tarpeeksi kauan liikkuu netissä niin ennen pitkää tulee vastaan se 400-kiloinen gorilla. :-)

        Hienosti kirjoitit kumminkin, tosi hyvä parodia tavallisesta nettinaisesta. Parhaat naurut aikoihin.

        Se oli tietenkin MoU, memorandum of understanding. On kulunut liian paljon aikaa siitä kun noiden kanssa joutui pelaamaan.
        Dementia uhkaa, toisaalta olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa nuo tylsät sopimusasiat.


      • nätti ja akat.
        Akat. M kirjoitti:

        Se oli tietenkin MoU, memorandum of understanding. On kulunut liian paljon aikaa siitä kun noiden kanssa joutui pelaamaan.
        Dementia uhkaa, toisaalta olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa nuo tylsät sopimusasiat.

        ...MoU oli se,ei sinua dementia uhkaa,koska tuntuut nuore ja vihreana.Haluatko puhua rintäsyövän poistamisesta tai viisauden hampaan poistamisesta.Olen vaan lääkäri ja tavallinen nettinainen.Mhmm....


      • halpaan....;))
        Akat. M kirjoitti:

        Mistä haluat keskustella, Black & Scholes kaavasta (olen nähnyt Myron Scholesin joskus, oli hieman kiusaantunut kun joku kysyi mikä meni pieleen long term capital managementissa), mössbauerin ilmiöstä vai miten lasketaan twiddle factorit fourier-muunnokseen? Tai mitä memorandum of agreement tarkoittaa?

        Ymmärrettävä erehdys, jos tarpeeksi kauan liikkuu netissä niin ennen pitkää tulee vastaan se 400-kiloinen gorilla. :-)

        Hienosti kirjoitit kumminkin, tosi hyvä parodia tavallisesta nettinaisesta. Parhaat naurut aikoihin.

        tämä viestisi paljasti kuka olet.. Menit kilpailemaan naisten kanssa. Rima korkeallako ?


      • Akat. M
        nätti ja akat. kirjoitti:

        ...MoU oli se,ei sinua dementia uhkaa,koska tuntuut nuore ja vihreana.Haluatko puhua rintäsyövän poistamisesta tai viisauden hampaan poistamisesta.Olen vaan lääkäri ja tavallinen nettinainen.Mhmm....

        Jos olet lääkäriksi asti lukenut niin et todellakaan ole tavallinen nettinainen. Kuulut huippuprosenttiin.

        OK, kirjoitusvirheet voivat olla tahattomia jos olet muuttanut tänne venäjältä tai jostain muualta kaukaa. Muistutti vaan niin kovasti monen suominettinaisen kirjoituksia. :-)

        Hmm..
        Lähin yhteinen keskustelunaihe voisi olla vaikka Zulligerin testin tulkinta, sitäkin olen joskus kauan sitten sattunut tekemäään. :-)


      • nätti ja akat.N
        Akat. M kirjoitti:

        Jos olet lääkäriksi asti lukenut niin et todellakaan ole tavallinen nettinainen. Kuulut huippuprosenttiin.

        OK, kirjoitusvirheet voivat olla tahattomia jos olet muuttanut tänne venäjältä tai jostain muualta kaukaa. Muistutti vaan niin kovasti monen suominettinaisen kirjoituksia. :-)

        Hmm..
        Lähin yhteinen keskustelunaihe voisi olla vaikka Zulligerin testin tulkinta, sitäkin olen joskus kauan sitten sattunut tekemäään. :-)

        muuttanut lähialuaeltä,sis Virosta:tästä ne virheet,mikä saivat sinua nauramaan.Mutta ajatukseni ovat ehjät.Olenkin sama "nirso" kuin sinäkin.Akanoita on liian paljon!


      • Akat. M
        nätti ja akat.N kirjoitti:

        muuttanut lähialuaeltä,sis Virosta:tästä ne virheet,mikä saivat sinua nauramaan.Mutta ajatukseni ovat ehjät.Olenkin sama "nirso" kuin sinäkin.Akanoita on liian paljon!

        Viro on erittäin OK, parissakymmenessä vuodessa menette Suomen ohi. Presidenttinne Lennart Meri joskus lomaili tässä lähellä, fiksu mies. Autonkuljettaja eli vielä neuvostoaikaa, jalankulkijoitten yli sai ajaa jos on musta auto.

        Venäläisille olen kohtelias mutta en ikinä lähtisi treffeille, liian monta suvusta kuoli viime sodissa.

        En todellakaan sanoisi itseäni nirsoksi. Viimeisin nainen josta olisin voinut olla kiinnostunut oli seurustellut pitkään pahimmalta HIV-alueelta (HIV 20 prosentilla väestöstä) kotoisin olevan miehen kanssa eikä ollut sen luontoinen että olisi hoksannut pyytää testejä.
        Tämä nainen erottui tosi paljon edukseen netin normaalista tarjonnasta. Oli siis täysin varaton, ylioppilas kuitenkin ja vaikutti tervejärkiseltä.

        Onneksi teillä naisilla on paljon parempi tilanne, voitte valita haluatteko pankkiirin, ydinfyysikon tai mitä muuta mieleen juolahtaa.

        Miten tämän nyt sanoisi. Onnea ja menestystä sinulle. Break a leg. Hals- und beinbruch. Hazloche u broche.


      • nätti ja akat.N
        Akat. M kirjoitti:

        Viro on erittäin OK, parissakymmenessä vuodessa menette Suomen ohi. Presidenttinne Lennart Meri joskus lomaili tässä lähellä, fiksu mies. Autonkuljettaja eli vielä neuvostoaikaa, jalankulkijoitten yli sai ajaa jos on musta auto.

        Venäläisille olen kohtelias mutta en ikinä lähtisi treffeille, liian monta suvusta kuoli viime sodissa.

        En todellakaan sanoisi itseäni nirsoksi. Viimeisin nainen josta olisin voinut olla kiinnostunut oli seurustellut pitkään pahimmalta HIV-alueelta (HIV 20 prosentilla väestöstä) kotoisin olevan miehen kanssa eikä ollut sen luontoinen että olisi hoksannut pyytää testejä.
        Tämä nainen erottui tosi paljon edukseen netin normaalista tarjonnasta. Oli siis täysin varaton, ylioppilas kuitenkin ja vaikutti tervejärkiseltä.

        Onneksi teillä naisilla on paljon parempi tilanne, voitte valita haluatteko pankkiirin, ydinfyysikon tai mitä muuta mieleen juolahtaa.

        Miten tämän nyt sanoisi. Onnea ja menestystä sinulle. Break a leg. Hals- und beinbruch. Hazloche u broche.

        sinulle,onpas meillä kiva dialogi.Semmoinen olisi johonkin vienyt ,kuin olisimme aloittanut keltaisella treffipalstalla."Venäjän ajalla "olivat suomalaiset meille aina esimerkiksi.Eristä jyvät akanoista,menestusta sinulle!M


      • Akat. M
        nätti ja akat.N kirjoitti:

        sinulle,onpas meillä kiva dialogi.Semmoinen olisi johonkin vienyt ,kuin olisimme aloittanut keltaisella treffipalstalla."Venäjän ajalla "olivat suomalaiset meille aina esimerkiksi.Eristä jyvät akanoista,menestusta sinulle!M

        En aivan täysin ymmärtänyt, vaikka olen ollut toisella retkikunnalla Volgan mutkaan. Ihan kivaa, isännät syöttivät meille salakalastettuja sampia. Pomo sai aina pään, en tiedä oliko kovin onnellinen.

        Kumminkin oli kiva tavata. Tuo akanahomma on suomalaiselle täysin käsittämätön, samoin kuin tämä venäläisten norm plus.


      • MeDe
        nätti ja akat. kirjoitti:

        ...sitten käyt treffeilla semmoisten kanssakuka on sinua matalamssa"luokassa ja epavarmat?Minä katson jo viesteissä ja puhelimessa keskustelessä,onko viisasta mennä tapamaan.Ja sittenkin treffeillä voi iskea karmea realitteeti,että ulkonäkö ei kiinnostaa ja koko mies itsekin.Tapaatko semmoiseten naisten kanssa,että tuntea itsea korkeamaksi kuin ne!Minullakin rima korkealla,olen nätti akat. tyylikäs ja paljon lukenut.

        Vai olet akateeminen? Ei kyllä uskoisi kirjoitusvirheistäsi päätellen!


      • Nimetön
        Akat. M kirjoitti:

        Rima korkealla?

        Ei oikeastaan, mutta kovin isot erot elämäntilanteissa eivät yleensä ole hyväksi.

        Esimerkkeinä vaikka Vanhanem ja susku tai Nykänen ja Tapola.

        Itsekin pyöritin firmaa aikani ja siinä tuli tienattua ensimmäinen markkamiljoona. Sen jälkeen on mennyt paremmin. :-)

        Näinhän se on, että jos taloudellinen ja sivistyksellinen ero on huomattava, niin homma ei toimi. Harva miljonääri haluaa maksaa ystävänsä kustannuksia esim matkoihin. Ja eihän juttu toimi, jos toinen lähtee Alaskaan kalaan ja toinen seutulipulla Nuuksioon.


      • 40vnainen

        Jos noita mittoja vääristellään ni poiketaan hiukan asiasta..
        melkein kaikki miehet tuolla on yrittäjiä tai akateemisesti koulutettuja ja mitä eksoottisempia harrasteita ihmettelee kuinka kaikkea kerkee tekemään missä se raja menee milloin harrastaa????
        ei tämmönen yh jouda jokapaikkaan juoksemaan.nyyh..


      • no:
        nätti ja akat. kirjoitti:

        ...MoU oli se,ei sinua dementia uhkaa,koska tuntuut nuore ja vihreana.Haluatko puhua rintäsyövän poistamisesta tai viisauden hampaan poistamisesta.Olen vaan lääkäri ja tavallinen nettinainen.Mhmm....

        No suurin osa ns. kauniista tai näteistä suomalaisista akateemisista netti-naisista, eivät ole akateemisia saati kauniita, vaikka on poikkeuksiakin joukossa.


      • -m77-
        Akat. M kirjoitti:

        Mistä haluat keskustella, Black & Scholes kaavasta (olen nähnyt Myron Scholesin joskus, oli hieman kiusaantunut kun joku kysyi mikä meni pieleen long term capital managementissa), mössbauerin ilmiöstä vai miten lasketaan twiddle factorit fourier-muunnokseen? Tai mitä memorandum of agreement tarkoittaa?

        Ymmärrettävä erehdys, jos tarpeeksi kauan liikkuu netissä niin ennen pitkää tulee vastaan se 400-kiloinen gorilla. :-)

        Hienosti kirjoitit kumminkin, tosi hyvä parodia tavallisesta nettinaisesta. Parhaat naurut aikoihin.

        mieheksi...sotkee jostain wikipediasta surffaamiaan erialojen käsitteitä sillisalaatiksi ja yrittää päteä rikkaana salaperäisenä nerona. Salli mun nauraa! Paras pelle aikoihin!


      • Akat. M
        -m77- kirjoitti:

        mieheksi...sotkee jostain wikipediasta surffaamiaan erialojen käsitteitä sillisalaatiksi ja yrittää päteä rikkaana salaperäisenä nerona. Salli mun nauraa! Paras pelle aikoihin!

        Netissä on toisinaan vaikea erottaa jyviä akanoista.

        Kaikki nuo avainsanat ovat olleet tärkeitä työssäni.

        Kolme nobelistia on tullut vastaan: Harry Markowitz, Myron Scholes ja se kolmas jolle olen tehnyt töitä. Nimeä en viitsi kertoa kun on yhteisiä julkaisuja, liian helppo googlata. :-)

        Tavallaan olet oikeassa, on ihan saatanallinen homma yrittää samaan aikaan kerätä omaisuutta ja tehdä jotain mielekästä työtä.


      • älykäs
        Akat. M kirjoitti:

        Netissä on toisinaan vaikea erottaa jyviä akanoista.

        Kaikki nuo avainsanat ovat olleet tärkeitä työssäni.

        Kolme nobelistia on tullut vastaan: Harry Markowitz, Myron Scholes ja se kolmas jolle olen tehnyt töitä. Nimeä en viitsi kertoa kun on yhteisiä julkaisuja, liian helppo googlata. :-)

        Tavallaan olet oikeassa, on ihan saatanallinen homma yrittää samaan aikaan kerätä omaisuutta ja tehdä jotain mielekästä työtä.

        voi voi mikä valehtelija:)vai miljoona...niin liiroja.ei taida pojulla olla omaisuutta/rahaa ylimääräistä sentinsenttiä:)Aivokuollut imbesilli!


      • Akat. M
        älykäs kirjoitti:

        voi voi mikä valehtelija:)vai miljoona...niin liiroja.ei taida pojulla olla omaisuutta/rahaa ylimääräistä sentinsenttiä:)Aivokuollut imbesilli!

        Täällä netissä on ihmisiä ihan joka lähtöön ja osa jää asemalle.

        Mihin ne alkuaikojen ihmiset täältä olisivat kadonneet? Lopettaneet netin käytön ehkä, kun rahvas pääsi pilaamaan sen?

        Monet hyvät naurut olen täältä saanut kun olen kysyttäessä kertonut ihan täsmälleen kuka ja mitä olen. Parhaiten homma on toiminut kun olen lähettänyt vastauksen kysymykseen virkapostista. *LOL*


    • Miii_

      Jalkovälin värkki se vasta vaikuttaakin HUOMATTAVASTI pidemmältä, kuin se yleensä on.

      • aviosiippa

        yhteen ilmoitukseen kun piti olla yli 23 senttinen kulli, eikä ollut ollutkaan kuin 21,5 cm, kyllä meitä harmitti.


      • 174 cm miehenpuolikas
        aviosiippa kirjoitti:

        yhteen ilmoitukseen kun piti olla yli 23 senttinen kulli, eikä ollut ollutkaan kuin 21,5 cm, kyllä meitä harmitti.

        Tuolle repesin :)

        Vähän off-topic, mutta meikäläinen on tällä hetkellä
        174 cm, ja eikä tuottaisi mitään kompleksia seurustella itseäni pidemmän naikkosen kanssa...päinvastoin, sillä se kertoo jotain itsetunnosta. Sitä paitsi en panisi pahitteeksi, jos tyttöystävä ym. olisi joku 180 cm mannekiini (ei kuitenkaan mikään tuulennussima hernekeppi).


      • minähi
        aviosiippa kirjoitti:

        yhteen ilmoitukseen kun piti olla yli 23 senttinen kulli, eikä ollut ollutkaan kuin 21,5 cm, kyllä meitä harmitti.

        yhen miehen suomussalmen keskustasta jolla on puolimetrinen kanki...noo nyt kyllä valehtelen


      • ihan
        minähi kirjoitti:

        yhen miehen suomussalmen keskustasta jolla on puolimetrinen kanki...noo nyt kyllä valehtelen

        keskustassa asu :) buah buah


      • _-M31-_

        jäädä ilman vastauksia, jos menee siihen ilmoitukseen jotain vehkeen mittoja laittamaan. Pervot jää aina ilman seuraa.


      • erektio pituus lasketaan.

        ainakin omalla kohdalla se paisuminen johtuu stondiksesta, erektiosta. Tilasta jossa se virallisesti mitataan, joka taas on seksuaalisen kiihottumisen seurausta.


    • yksvaan nettideittaaja

      Olin sopinut chatissa tapaamani naisen kanssa tapaamisen. Siellä olikin yksi joka vastasi suurin piirtein kuvausta hiusten väristä ja pituudesta. Ensimmäinen ajatus oli se, että "toivotttavasti se nyt ei ainakaan tuo ole..".

      Nainen oli todellakin niin pitkä kuin oli kertonutkin, eli 175 senttiä. Mutta tämä olikin myös hyvin voimakasrakenteinen ja lihava. Tuli vähän tunne, että olisi jotain muutakin voinut kertoa. No, tavattiin kumminkin pari kertaa.

      Yksi "salaviesti" on rintojen koko. Jos nainen mainitsee, että hänellä on D-kupin rinnat, niin silloinhan on melkein varmasti muodokas muualtakin.

      Palataan vielä tuohon pitkään naiseen. Näin hänet myöhemmin chatissa uudelleen. Minä olin eri nimellä. Hän kertoi siellä olevansa "missin mitoissa", eli 175 senttiä pitkä.

      • Täräys

        Ei muuten pidä paikkansa että D-kupeilla varustellut naiset olisivat reheviä. On myös olemassa D70 kokoisia liivejä. Ja ei varmaan mene kovin rehevän eukon päälle!


      • hyviä
        Täräys kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että D-kupeilla varustellut naiset olisivat reheviä. On myös olemassa D70 kokoisia liivejä. Ja ei varmaan mene kovin rehevän eukon päälle!

        liivejä.

        http://www.finnlacto.fi/tl_lypsytarv.html


      • Milloinkaan et muuttua saa....

        Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. Taisit itse vielä kuvitella lisää kuinka kaunis ja ihana nettideittisi olisi? Eikö hälytyskellot soineet, kun sait nuo missin mitat? Hoikkakin nainen voi muuten paisua....


      • pikkurintainen

        > Rinnathan on yleensä rasvaa ja pitkälti suhteessa muuhun kroppaan ja sitten kun on muutama lapsi ruokittu ni kummasti tipahtaa alas, mut lapsia vartenhan ne on ei miesten ihailtavaksi::)))


      • vai niin?
        pikkurintainen kirjoitti:

        > Rinnathan on yleensä rasvaa ja pitkälti suhteessa muuhun kroppaan ja sitten kun on muutama lapsi ruokittu ni kummasti tipahtaa alas, mut lapsia vartenhan ne on ei miesten ihailtavaksi::)))

        Rasvallako siis lapsesi olet ruokkinut, jos sinulla on rinnat vain rasvasta muodostetut?


      • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
        vai niin? kirjoitti:

        Rasvallako siis lapsesi olet ruokkinut, jos sinulla on rinnat vain rasvasta muodostetut?

        > Siis luitko ton ei mulla multa se yrimääräinen läski rinnoista puutuu tarkoitin niitä dddrintoja mitkä navassa roikkuu..


      • Biologian kirja käteen!
        ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        > Siis luitko ton ei mulla multa se yrimääräinen läski rinnoista puutuu tarkoitin niitä dddrintoja mitkä navassa roikkuu..

        Ai että B kuppiin asti rinnat on kiinteät ja siitä eteenpäin läskiä? xD Munassakin taitaa olla niin, että ensimmäiset 10cm on itse munaa ja loput läskiä. Paljonkos sulla oli ikää? Mikä siinä on niin kovin vaikeaa ymmärtää, että rintojen koon määrittelee rintarauhaset, ei mikään v*tun läski. Takaisin peruskoulun penkille! Ja pienet rinnat ne muuten vasta roikkuukin imettämisen jälkeen. Niistä tulee oikein nuuskupussit, että se siitä sitten taas.


      • Nimetön

        Tiedoksi vaan, että ei nainen aina ole lihava vaikka olisikiin isot rinnat. Itselläni D-kuppi, pituutta 162 cm ja painoa 57 kg. Että silleen ;-)


      • Susana70
        Täräys kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa että D-kupeilla varustellut naiset olisivat reheviä. On myös olemassa D70 kokoisia liivejä. Ja ei varmaan mene kovin rehevän eukon päälle!

        Ensin mitataan rinnanympärys rintojen korkeammalta kohdalta. Sen jälkeen mitataan ympärys rintojen alta. Rintojen alta mitattu koko kertoo rintaliivien ympärysmitan ja näiden kahden mitatun ympärysmitan erotus vastaavasti kuppikoon, joten 70D kuppiin mahtuva rinta on (kuten jo huomastikin) todellakin paljon pienempi kuin 90D kuppiin mahtuva rinta =D Koko kuulostaa isommalta kuin todellisuudessa siis on.. hämäävää eikö totta! Hämäävää myös naisille, sillä tutkimuksen perusteella noin 80 prosenttia naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä.


      • 1507 715517
        Susana70 kirjoitti:

        Ensin mitataan rinnanympärys rintojen korkeammalta kohdalta. Sen jälkeen mitataan ympärys rintojen alta. Rintojen alta mitattu koko kertoo rintaliivien ympärysmitan ja näiden kahden mitatun ympärysmitan erotus vastaavasti kuppikoon, joten 70D kuppiin mahtuva rinta on (kuten jo huomastikin) todellakin paljon pienempi kuin 90D kuppiin mahtuva rinta =D Koko kuulostaa isommalta kuin todellisuudessa siis on.. hämäävää eikö totta! Hämäävää myös naisille, sillä tutkimuksen perusteella noin 80 prosenttia naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä.

        Kuppikoon kertominen ilmoituksessa kalskahtaa mulle vähän halvalta, vähän sama jos mies esittelee kullinsa mittoja. Eipä sillä, en ehkä muutenkaan laittaisi treffi-ilmoitukseeni rintsikoiden kokoa, saattaisi liikaa hämätä tuo kuppikoko asiasta tietämättömiä.. 70FF :DD Tosin liivien kokomerkintä riippuu tosin paljon myös valmistajasta, mulla on kaikkea väliltä 75DD-70FF :/

        Niin, ja tosiaan kun kaikki ei niitä tissejä vahtaa. Eiköhän se kokonaisuus ja sopusuhtaisuus ole tärkeintä, ainakin suurimmalle osalle meistä täysjärkisistä ihmisistä :)


    • Nainen22

      Onhan se niin että jos tositarkoituksella
      seuraa hakee totuus tulee ilmi
      ennemmin tai myöhemmin.Itse etsinyt enimmikseen ystäviä ja juttuseuraa niin miksi sitä valehtelemaan. Ja miehen kun löysin hän yllättyi kuulemma miten hyvän näköinen paketti olen.. =)
      178cm on naiseksi aika oitkä jo.. eikä ole liika kilojakaan kasaantunut.

      • Huonoa onneako??

        Jonkun aikaa tässä deittiä pitäneenä havainnut rehellisyydestä olevan haittaa!! Ilmoituksessa kaikki täsmää itseeni joskin on kuvaton.

        Tietenkin voihan todennäköisesti olla, että keiden kanssa vaihtanut viestejä ei ole ollut ns. "puhtaita jauhoja pussissa" liikkeellä.

        No tällä hetkellä päättänyt pitää taukoa ja miettiä missä vika. Ja käyttää sen viimeisen kerran jossakin vaiheessa.

        t: totuus ja rehellisyys on tärkeitä tasapainoisessa suhteessa!


    • jos on sujut itsensä kanssa

      Miksi "suhde" pitäisi jo alkumetreillä aloittaa valehtelemalla. Itsellänikin on ilmoitus treffissä ja pituudeksi ilmoitan 175 koska olen 175 pitkä. Paino on 77 ja sekin on totta...jos muutoksia tulee muutan myös profiiliani.

      • Nainen22

        Ja saahan nykyään noihin profiileihin lisätä kuvansakin, kuva kertoo enempi kuin tuhat sanaa.


    • Naureskelija

      Eräskin 66 vuotias mies "markkinoi" itseään milloin 52, milloin 53 vuotiaana.

      • 24:ssa

        On kolmesti joutunut käsin palauttamaan ikäni 30:sta oikeaan 35:een. Suomi24:ssa. Ilmeisesti kone ei osaa laskea yli kolmekymppisten ikiä oikein :-)


      • Täräys

        Juu. Ja minä törmäsin äijään, joka ilmoitti iäkseen 39, ja todellisuudessa oli yli 50 vee vaari. Missä se itsetunto oikein on?


    • ja unohtaa lapset...

      Nyt kolmekuukautta treffipalstalla notkuttuani, olen kyllä törmännyt mitä ihmeellisempiin tapauksiin =)
      Alan tosissaan ihmettelemään, missä ne normaalit tyypit oikein ovat?? Ehkä he ovat juurikin varattuja, ja siitä syystä eivät palstalla notku.
      Mutta, omia kokemuksia.
      Mies on ilmoitettua vanhempi.
      Lapsia on, vaikka ilmoituksessa niitä ei ole.
      Sinkku statuksella oleva onkin parisuhteessa.
      Jne...
      Eihän näille voi kun nauraa =) Ja pyöritellä päätään, et mikä saa ihmiset valehtelemaan. Totuus kuitenkin paljastuu jossain vaiheessa.

      • punapää50

        Minullakin on kokemusta tuollaisesta valehtelevasta miehestä: 1)oli kuulemma eronnut, vaikka olikin naimisissa 2) ilmoitti iäkseen 49v ja olikin itse asiassa 62v - pikkainen virhe;-))), eikä koskaan kertonut oikeaa nimeään ym ym
        Sitten kun sain kaiken selville mm. auton rekisterin perusteella selvisi nimitiedot, niin eikös alkanut urkkijaksi nimitellä. Ja oli kaiken lisäksi vielä pitänyt melkoista haaremia, johon lisäkseni kuului useampia muita ns. toisia naisia....Loppu tuli siitä jutusta ja samaa on enää turha kenenkään yrittää, olen oppinut.
        En tarkoita, että pitäisi heti kaikki oikeat tietonsa paljastaa, ennenkuin oppii toisen tuntemaan. Täällä kyllä liikkuu kaikenlaista "auervaaraa",joten varovaisuus ei ole pahasta!


      • moimoi!

        Valehteluun syy ehkä on se, että ei halua kaikkien tunnistavan heti profiilista???


    • Kaunistaja

      Olen 47vuotias nainen ja vieläkin hyvän näköinen ja todellakin normaali vartaloinen. Ihmettelen teidän naisvaatimuksia. Iältään miehet 40-50 hakevat huomattavasti nuorempia naisia mutta paino ja pituus saa olla ihan mitä vain!! Ihmettelen miksi teette näin?

      • nuori liha

        Vähän ajettu, ja kiree piirakka, siinä syyt


      • kaunistaja
        nuori liha kirjoitti:

        Vähän ajettu, ja kiree piirakka, siinä syyt

        Taidat olla iäkkäämpää tai ihan nuori poika.
        Kukaan "järkevä" mies ei kai noin ajattele.
        Kyllä se on ihan tekniikasta kiinni ja tunteista!
        Ei siinä katsota kireyttä:).
        Miehet ajattelee vain alapäällään.


      • Nyt..
        nuori liha kirjoitti:

        Vähän ajettu, ja kiree piirakka, siinä syyt

        kukapa nyt järkevä nainen huolii vanhaa ja rupsahtanutta ukkoa;=)


      • vanhalla ukolla
        kaunistaja kirjoitti:

        Taidat olla iäkkäämpää tai ihan nuori poika.
        Kukaan "järkevä" mies ei kai noin ajattele.
        Kyllä se on ihan tekniikasta kiinni ja tunteista!
        Ei siinä katsota kireyttä:).
        Miehet ajattelee vain alapäällään.

        ne hormoonit tahtoo tuon toiminnan aiheuttaa. Kyllä on 40-50v jäänyt kehityksessä pikkaisen jälkeen, jos jonkun 16 vuotiaan kanssa "seurustelee"


      • kaunistaja
        Nyt.. kirjoitti:

        kukapa nyt järkevä nainen huolii vanhaa ja rupsahtanutta ukkoa;=)

        en minä ainakaan.. hui yäk..olen ihan mielelläni vieläkin sinkkuna:)


      • yleistää

        mutta kun on vapaa valitsemaan, miksi ei tekisi noinkin? Oma ikäni 40, haku oli 25-45 ja sydämen vei 35v nainen.


      • iHMETYSTÄ

        Olen usein havainnut,kun naiset etsivät itseään huomattavasti nuorempia miehiä.Niin näköjään sinäkin.Sehän on kuin olis oman lapsensa kanssa.


      • 40+ N
        iHMETYSTÄ kirjoitti:

        Olen usein havainnut,kun naiset etsivät itseään huomattavasti nuorempia miehiä.Niin näköjään sinäkin.Sehän on kuin olis oman lapsensa kanssa.

        Mitä ikään tulee ni minä ainaski mielummin katselen nuorempia no 36alaraja, kuin yli 50v. miehiä toki noissa 50sisäkin on eroja osa jopa nuorekkaita..


      • Nimetön
        40+ N kirjoitti:

        Mitä ikään tulee ni minä ainaski mielummin katselen nuorempia no 36alaraja, kuin yli 50v. miehiä toki noissa 50sisäkin on eroja osa jopa nuorekkaita..

        Kyllä minäkin katselen mielellään nuorempia naisia.Mutta mihinkään suhteisiin en nuorten naisten kanssa ryhtyisi.Vaikka ne pyörii kimpussani punttisalilla ja kapakoissa.Täytyyhän henkisestikin pystyä samaan tasoon.Leikki-ikäsiin en sekaannu.


      • alk
        vanhalla ukolla kirjoitti:

        ne hormoonit tahtoo tuon toiminnan aiheuttaa. Kyllä on 40-50v jäänyt kehityksessä pikkaisen jälkeen, jos jonkun 16 vuotiaan kanssa "seurustelee"

        Ei kukaan täysjärkinen nuori nainen mee tollasten pappojen matkaan,ainoastaan jos niillä on rahaa ja mammonaa,eihän niil enää vehkeetkä pelitä.....mut raha korvaa ja niil on nuori mies rakastajana, jonkun bimbon voivat saada vähäx aikaa....


      • alk
        iHMETYSTÄ kirjoitti:

        Olen usein havainnut,kun naiset etsivät itseään huomattavasti nuorempia miehiä.Niin näköjään sinäkin.Sehän on kuin olis oman lapsensa kanssa.

        No harvemmin kukaan tekee lapsia 5-10 vuotiaina,se ikäero puoleen ja toiseen ei haittaa tolla loppupäässä ei sillon viäl tunnu et olis lapses kaa.....


    • ei gramaakaan

      paljonkohan KUROSKA valehteli

    • Eipä ole koskaan tullut valehdeltua. Mitä se kannattaa, kun totuuden näkee kuitenkin tavatessa.
      Eiköhän sen tajua aika moni. En ole myöskään tavannut sellaisia ihmisiä, jotka olisivat valehdelleet jotain itsestään. Kuten pituuden, painon tai vastaavaa.

      • et rehellistä ihmistä löydä

        jos sanot olevasi sellainen, valehtelit jo


      • et rehellistä ihmistä löydä kirjoitti:

        jos sanot olevasi sellainen, valehtelit jo

        ..ellei täysin totta.
        Mutta kuka täysin rehellisen ihmisen haluaisikaan löytää.
        Ilmeisesti olisi taa pitänyt edelliseen viestiin pitänyt täydentää että tarkoitin treffi-ilmoitusta enkä muuta elämää.
        Tosiaan kun ei täysin rehellistä ihmistä löydy. Jos löydät niin esittele ihmeessä.


      • Happy Me
        et rehellistä ihmistä löydä kirjoitti:

        jos sanot olevasi sellainen, valehtelit jo

        Kyllä löytyy rehellisiä. Olen oppinut sisäistämään rehellisyyden, jopa äärimmäisyyksiin asti. Sillä joskus tulee menettäneeksi jotain, ehkä muutaman pennosen, mutta se takaa hyvän sisäisen olon ja itse kunnoituksen. Näiden myötä tulee onni, kun voi olla tilanteessa kuin tilanteessa hyvällä omallatunnolla.
        Tosin pitää osata vetää raja, ettei tule hyväksikäytetyksi. Mutta se ei ole vaikeaa.


      • valehtelit
        Happy Me kirjoitti:

        Kyllä löytyy rehellisiä. Olen oppinut sisäistämään rehellisyyden, jopa äärimmäisyyksiin asti. Sillä joskus tulee menettäneeksi jotain, ehkä muutaman pennosen, mutta se takaa hyvän sisäisen olon ja itse kunnoituksen. Näiden myötä tulee onni, kun voi olla tilanteessa kuin tilanteessa hyvällä omallatunnolla.
        Tosin pitää osata vetää raja, ettei tule hyväksikäytetyksi. Mutta se ei ole vaikeaa.

        jo!


      • valehtelit kirjoitti:

        jo!

        ..ettei ihan täysin rehellistä löydy.
        Edes pienen pientä valetta ei pysty kukaan estämään. Tai olemaan kaunistelematta asioita.
        Mutta se on toinen asia, mistä puhutaan.
        Alunperin tässä keskustelussa oli kyse deitti-palvelussa pituuden ja iän ym vastaavan valehteleminen.
        Ei siis pysty puhumaan valehtelusta täysin yleistäen.


    • putkikauppa.com

      nyt viitsii heti käydä vähättelemäänkään? Tai miltä kuulostaa 50cm, ylipainoinen, vinonenäinen, maksuhäiriömerkintä ja mielenterveysongelma.

    • kusetusta yhtä kaikki

      keneltä puuttuu hampaat, keneltä rintasyöpä vei tissin, yks on olevinaan sopusuhtainen kun on oikeesti lihava eikä edes pyylevä, lenkkeilijä jouksi 10 vuotta sitten lenkin ja sanoo harrastavansa lenkkeilyä, miehet juksaavat olevansa pusukoneita eivätkä pussaa kuitenkaan, naiset sanoo olevansa kurvikkaita ja kurvit ovat väärinpäin, joku on ollut vankilassa ja kertoo olleensa matkatöissä, yksi sanoo ettei juo laisinkaan ja kittaa salaa joka päivä, yhden tupakkalakko oli hyvällä mallilla mutta kun juuri treffeillä se sitten likko pettikin, yhden oma ameriikan-auto olikin lainattu treffejä varten, yksi sanoi olevansa elämäniloinen ja olikin kyyninen surkuttalija jne. Mitä mitä, KAIKKI etsii rakkautta ja hyväksyntää, mutta eivät luota itseensä, siksi valehdellaan vaikka eihän se valehtelua ole, pientä juksaamista vain, että sais edes jonkun kiinnostumaan.

      • yes_rohkee_Suomalainen

        ...lauloi joskus 80-luvulla: " Maha haluu makeeta, silmä etsii kauneutta, sydän kaipaa sääliä syvää... ". Kuinka tuon kukin käsittääkään, eiköhän tuossa ole aika hyvin kuvattu se puolitotuus suhteiluista.


    • Kiki  

      Mun mielestä poika on sitä söpömpi mitä lyhyempi, eli semmonen 170cm on just söde, en kyllä panisi mitään kaksimetristä

    • ei-ymmärrä

      Itse en edes anna mittojani ilmoituksissa, ihan vain siksi että toisessa ihmisessä täytyy olla muutakin josta kiinnostua. Jos niillä on toiselle niin suuri merkitys, emme ole elämässä samoilla linjoilla. Toki ne kerron jos mukava ihminen kysyy. Annan kuvani alkuvaiheessa. Voin antaa kasvokuvan jonka taustaa on muokattu, mutta toimitan myös vyötäröön rajatun kuvan jotta selviää etten ole xxl kokoa. Niin, olen siis mies...

      Tosin tulee mieleen elävä esimerkki... Samanpituinen kaverini painaa yli 90kg ja minä 82 ja silti hän on hoikemman näköinen. Painon näkymiseen vaikuttaa se onko se lihasta vai lihaa.

      Miksi liioitella pituutta (pari senttiä nyt ei merkkaa) tai kaunistella painoa kun se totuus paljastuu kumminkin tavatessa. Enemmän negatiivista tuntemustahan se epärehellisyys tuo kun ylipaino. Sitä alkaa miettiä, että tahtooko niin heikko itsetuntoisen kanssa seurustella. Tai jos on epärehellinen pikkujutuissa, miksei suuremmissakin? Epärehelliseksi leimaantuminen on paljon haitallisempaa, kuin ylipaino tai "lyhyys".

    • Kaunistelijan kanssa kahvil...

      Olen mennyt kerran match.comin kautta treffeille sporttisen akateemisen leskimiehen kanssa ja todennut istuvani vastapäätä 30 kg ylipainoista kauppaoppilaitoksessa opiskellutta miestä, joka myöhemmin ilmoitti olevansa naimisissa.

    • Tiikerinna

      Voi olla, että huijaavat tai kaunistelevat omaa olemustaan, en tiedä. Toki moni laittaa itsestään sen parhaimman kuvan, näin miekin tein, en sitä aamutarhapöllöä ;DDDDD Mutta yhtä kaikki, mie ite.
      Painoani en ole valehellut, käyn vaa'assa viikoittain ja paino on kyllä laskenut, mutta ihan luonnossa oikeasti, ei vain ilmoituksessani.
      En ole kaunistelijoihin törmänyt, kun en nii kiloja mittaa, vaakaa ei oteta treffeille mukaan, yleisolemus ja käytös on se mikä koskettaa, se kuuluisa kemia siis. Mielestäkin kyllä itsestään huolehtiva, liikkuva pysyy kunnossa, mikään ruikku tai lihaskimppu ei tarvii kuitenkaan olla, eikä tarvii näyttää slogin mainosten uroilta, enhän miekään niiltä näytä ;DD

    • Pömpövatsa

      Suurin osa miehistä ilmoittaa vartalotyypikseen
      URHEILULLINEN. Totuus paljastuu treffeillä. Verk-
      karit jalassa tai urheilusukat jaloissa. Mitään
      muuta urheilullista ei sitten olekaan nähtävissä.

      • Nimetön

        Mä olen ihmetellyt tuota samaa. Iso osa miehistä kehuu profiileissaan olevansa kovin urheilullisia, mutta kun katselee noita ihmisiä kaupungilla, niin harva kauhian urheilullisen näköinen on... Ei kai se tee sporttista, että pelaa poikain kanssa sählyä joskus ja jouluna ja lenkkeilee silloin kun auto hajoaa? Tai ne nöyhtäiset tennissukat?


    • no minä

      Oikeesti, ei kukaan hyvännäköinen ja kokoinen hae seuraa netissä. Jotain on vialla, jos seurustelukumppania ei muutoin löydy.

      • nätti ja...

        Väärasti olet ymmärtänyt elämää.Olen nätti ja hoikka ja itsesta huolehtivä oppinut nainen,mutta en käy kapakoissa ja ravintolaissa.Saanko tutuksi kirjakaupassa tai kirjastossa tai katulla?


      • eräs heistä

        Olen oikeasti hyvännäköinen, ja sellaisia on ollut puolet netin kautta tapaamistani. Ne muut eivät muuta väittäneetkään. Itseään hoikaksi sanovat olivat hoikkia, itseään fiksuiksi sanovat olivat fiksuja, ja muutenkin tiedot pitivät aika tarkkaan paikkansa, mitä nyt hieman tunnistetietoja oli tietysti muutettu.

        Jos haluaisin mennä treffeille jonkun hyvännäköisen kanssa, voisin tietysti pyytää kadulta, mutta todennäköisesti olisi varattu. Koska olen enemmän kiinnostunut siitä, mitä deitillä on päänsä sisällä, netti on oikein näppärä kanava.

        Älkää valehdelko niissä ilmoituksissa, ei valehtelulla tehdä kehenkään vaikutusta, menee vain aikaa hukkaan ja jää joku sopivampi tapaamatta.


      • No minä
        nätti ja... kirjoitti:

        Väärasti olet ymmärtänyt elämää.Olen nätti ja hoikka ja itsesta huolehtivä oppinut nainen,mutta en käy kapakoissa ja ravintolaissa.Saanko tutuksi kirjakaupassa tai kirjastossa tai katulla?

        Sopivan kumppanin nyt voi löytää esim. harrastusten parista jne. eli ei tarvitse sinne ravintolaan mennä etsimään, tokkopa sieltäkään sopivaa löytyy.
        Ja vikaa voi olla muutakin kuin ulkonäkö ja koko.
        Vai mitä?


      • ei yksin

        Tosiaankin on paljon ihmisiä jotka käyvät töissä ym. Mutta elämän kuviot ovat kuitenkin aika pienet. Niin voi jollekkin käydä niin et jää yksin sen takia et ei tykkää käydä viihteellä, ei ole harrastuksia, ym. Vaikka voihan sen kaverinkin pokata vaikka kaupasta harvemmin tulee vain iskettyä sieltä ketään. Ystävälläni on kyllä käynyt niinkin kun ostokset tippui lattialle..... ja he ovat edelleen yhdessä.


      • alk
        ei yksin kirjoitti:

        Tosiaankin on paljon ihmisiä jotka käyvät töissä ym. Mutta elämän kuviot ovat kuitenkin aika pienet. Niin voi jollekkin käydä niin et jää yksin sen takia et ei tykkää käydä viihteellä, ei ole harrastuksia, ym. Vaikka voihan sen kaverinkin pokata vaikka kaupasta harvemmin tulee vain iskettyä sieltä ketään. Ystävälläni on kyllä käynyt niinkin kun ostokset tippui lattialle..... ja he ovat edelleen yhdessä.

        No mikä tekee nettitreffeistä halveksittavan,ennen oli kirjeenvaihtokaverit ny nettikaverit,no mun harrastuksissa salilla on vaan naisia ja kielitunneilla kaksi miestä 60 .
        Kapakoissa käyn,mutta siellä ei oikee oo ku vonkaajii....


    • itse en ole koskaan valehdellut ilmoituksissa piyuutta tai painoani, enkä näe siinä mitän hyötyä että muutkaan sit tekevät.

    • Anita

      Amerikkalaistutkimus todellakin on oikeassa. Olen tutustunut miehiin netin kautta ja muutamia tavannutkin, melkein poikkeuksetta mies on ollut selkeästi lyhyempi kuin ilmoituksessa. Muutenkin miesten kertoma ei pidä paikkaansa vaan he kaunistelevat asioita aika tavalla.

      En tiedä muista naisista mutta itse olen kertonut totuuden ja vain sen, enkä ainakaan kaunistellen. Tietysti jotkut ovat netistä kumppanin löytäneetkin mutta on se aika rasittavaa kuitenkin.

      Mutta siihenkin jää helposti koukkuun, se on aika mielenkiintoinen maailma kun lakkaa etsimästä ja ottamasta vakavasti.

      Monenlaista "hörhöä" ja seikkailijaa todellakin löytyy, jotenkin tuntuu että ihmiset pelkäävät toisiaan. Enkä yhtään ihmettele jos ajattelee viimeistä valtakunnantason nettiseikkailua...tiedä mihin soppaan joutuu...

      Nim. Haaveista luopunut, toistaiseksi :)

    • Valehtelija
    • Hwhj

      kummpania... olisko itsessä niin paljo vikaa? Ja viat senkun lisääntyy kun tarvii täällä itkeä!

    • Totuuden torvi

      Naisella on lyhentävä vaikutus miehen pituuteen.

    • ainakaan,,,

      suomi24 treffeissä kukaan viitsi valehdella mitään,, vittu kukaan jaksa odottaa et pääsis ees sisään,, vittu mitä paskaa,,,, saatana suomi 24,, hah hah

    • mievain..

      no perkele mie olen 175cm ja 100kg mies ENKÄ HÄPEÄ SITÄ!

      • jatta

        miksi tarvitsisi olet aivan ok:n kokoinen. Olen tällä hetkellä itse ylipainoinen. Olin nuorena vimpanpäälle hoikka ja hyvän näköinen vaikka itse sen nyt sanonkin. Elämäni kamalin seurustelukaveri näin jälkeen päin ajateltuna oli sellainen oikein juppi tyyppi. Mille ulkoinen olemus oli kaikkein tärkein. Vaikka olin 168 ja painon 57kg niin hän ei koskaa esim nakkarilta tuonut mulle mitään. No nyt olen jo melkein 40v. Olin avoliitossa lyhyen miehen kanssa yli 10v. siitä kaksi lasta. Et olen kokenut siis laihuuden ja lihavuuden ym. Mutta jokaisen pitää olla itseensä tyytyväinen sillä hetkellä mitä on. valehtelu pilaa treffit ei se koko


    • monesti live treffit

      On totta että kun käyn tapaamassa ns. normaalia naista...on hän todella ainakin 10-15kg ylipainoinen!...,,jopa hoikkaa kävin ...hmm.. polk... no oli hänkin ainakin 10kg yli!...pientä siroa en ole täältä löytänyt....häntä haluisin pol....montakin kertaa ...jos löytys...mut ..kaik naiset puhuu pas... tietää ettei käänny enää ovella ..vaan polk... no kait se vaan niin on..,,,et polje... niin moi

      • Nimetön

        Kuvittelitko sitten että täällä jotkut missit ja mallit odottelee vesi kielellä, että sä tulisit vähän päiväkaffeille? Jos joku muija on niin epätoivoinen, että bongailee täältä sokko-seksiseuraa, niin lienee niin ruma ettei baarissa kukaan kajoa.


      • allu

        No mikset pane niitä,kun ne haluu ja lähe menneen
        käytä tilaisuus hyväkses.....ja hae se kevyt nainen kapakasta niin näät mitä saat.....


    • Pitkätukka_vm69

      Toi paino nyt vaihtelee muutaman kilon edessun takas, ja tulee noihin ilmoituksiin yleensä laitettua se vaihteluvälin alapää - mutta en mä ton enempää kaunistele.

      Ja joskus saatan pituuden pyöristää 190:neen vaikka monesti kerron ton 189:kin.

    • guess81

      Olen törmännyt eri foorumeissa itsensä kaunistelijoihin.Useimmiten olenkin yllättävästi itse kasvanut jopa 10kin senttiä. En paljoakaan kerro olemuksestani, vaan luotan ehkä tapahtuvaan näköhavaintoon.Tapaaminen tulisikin tapahtua melko alkuvaiheessa, sillä sama ajatusmaailma ei aina täsmää sen "kipinän" kanssa.

    • chevrolet85

      en ymmärrä ihmisiä jotka valehtelevat painonsa ja pituutensa, jos kuitenkin livenä nähdään niin jää valehtelusta kiinni. Itselläni on profiili netissä kuvan kera, ja pituuden ja painon olen rehellisesti siihen laittanut.Miksi valehdella, kun siitä kiinni jää jossain vaiheessa kuitenkin.Itse ole lyhyt mies.

    • Tattadaa

      Itse en harrasta kyseistä touhua. Kerron kaiken totuuden ilmoituksissani mitä pituuteen ja painoon tulee. Jollen kelpaa sellaisena miehelle mikä sanon oikeasti olevan en mies ole minun arvoiseni. Painan 69 kg ja pituutta on 167. Sanon painoni suoraan enkä häpeä sitä. Mielestäni siinä ei ole hävettävää vaikka siinä onkin muutama ylikilo. Olen silti erittäin tyytyväinen itseeni, ja jos mies alkaa minua painoni suhteen haukkumaan annan sen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :P Tässä tapauksessa kehotan myös katsomaan peiliin, kukaan ei ole täydellinen.

      Eli pointtini, on täysin typerää valehdella pituuttaan ja painoaan, loppujen lopuksi se kumminkin tulee selville ja silloin ei auta itkut markkinoilla jollei miellytä toista. Valehtelusta jää aina kiinni ja siitä ei seuraa mitään hyvään. Olkaa vain omia itsejänne [jos kirjoitin sanan oikein] niin hyvää tulee.

    • töpö häntä

      kulli.

      • Se on vaan illuusio.

        Se vaan vaikuttaa siltä kun jätkä on 140 cm pitkä ja työkalun koko 13 cm.


      • xxxxxx
        Se on vaan illuusio. kirjoitti:

        Se vaan vaikuttaa siltä kun jätkä on 140 cm pitkä ja työkalun koko 13 cm.

        Se vaan on nyt niin, että mitä pienempi niin sitä terhakkaammin se jöpöttää.


      • ffffff

        no ei kyllä pidä aina paikkaansa :D


    • TAcxx

      olen 37v sporttinen mies. 190 cm pitkä ja 83 kg. ei yhtään liioittelua eika feikkiä.
      huvittaa jos joku joutuu valehtelemaan itsestään jotain.
      Jokainen on sellainen kuin on. ainakin omaan painoon voi vaikuttaa luonnollisin menetelmin. pituuteen ei :D
      Suomi24 treffeistä voin sanoa ainakin sen että kovin moni siellä ei ole tosissaan seuraa ettimässä..enemminkin se on aikuisten kuvagalleria :D

    • peilissä

      Miksi vanhemmat (50 ) miehet ovat ilmoituksissa mielestään urheilullisia ja lähes aina ikäistään huomattavasti nuorekkaampia. Monesti jo kuva kertoo ihan muuta, viimeistään treffeillä sen huomaa, jos ei maha roiku niin posket ainakin ja harmaa, harva tukka, ja ollaan niin insinööriä....! Entäs kun erehdyt yöksi, niin viimeinenkin into häviää flanellisen pyjaman mukana...

    • Kohdallaan

      Kaipa se on niin, että luulee olevansa isompi ja komeampi. Olen käynyt deittitreffeillä useasti ja kerran törmännyt tähän ilmiöön. Nainen kertoi olevansa normaalipainoinen, ja herra siunaa mikä kroppa. Mutta minäpä vastasin valeeseen, niin kuin kuuluukin ja lähdin kirjaimellisesti juosten karkuun. Nainen jäi ihmeissään seisomaan. Jälkeenpäin askarrutti, että mahtoiko hän tietää, mitä NORMAALI tarkoittaa. En oo itekään mikään Pratt Pitt, mutta I can live with it ;)

      • pidempi

        mies, siinä asian ydin. Usein vain näkee, että 160 senttiset naiset ovat "kävelykeppeinä" jopa190 senttisille miehille. Miksi? Kummalla on silloin huono itsetunto, kumpi haluaa alistaa, kenellä ylemmyyttä???

        Ainakin Lapissa asustavilla miehillä näyttää olevan nk. "Omat mitat". He panevat kaikkeen "Lapinlisän", eli pituutta. Ehkä tuo matkojen pituus siellä Pohjoisessa kasvattaa miestäkin, tiedä sitten! ;) Mies etsii käsiinsä sotilaspassin ja kas kummaa, siellä lukee 185 cm. Sama pituus ilmoitukseen, vaikka
        sotaväkiajasta on kulunut vuosikymmeniä ja hartiat alkavat painua alaspäin, osteoporoosi vaivaa ja itsetunto sen kuin nousee.
        Tämä on naiselle, joka on pitkä, aika ilkeä kokemus.
        Ja me naiset, eikö ole totta, että muutaman kilon alakantti tekee meistä entistäkin viehättävämpiä, isorintaisia, kaunissäärisiä naisia.
        Vaan, kun kerrot TOTUUDEN että et ole kaunis, hoikka ja ihana, et varmasti saa enää tapaamiskutsuja. Sitä on sentään jonkin verran optimisti ja uskoo itseensä, siitä ne valheet tulevat.


    • Jorma30 hki

      Valehtelen naisille netissä, että minulla on iso penis. Osa naisista pettyy aikalailla, kun eivät saakaan isoa. Kerran yksi nainen huusi minulle, kun tavattiin.

      • kaikkonen Isosta.

        Aika häpeilemättömästi naiset tuota miehen sukupuolielimen kokoa tiedustelevat. Itse en ainakaan kysele koskaan naisilta onko heillä kireä liha joka kysymyksenä on täysin verrattavissa ensimmäisenä mainittuun, enkä usko että muutkaan miehet yleensä niin hävyttömiä tuntemattomilta kysele.


    • totta, mutta

      oletteko huomanneet, että samanpituiset mies ja nainen eivät näytä samanpituisilta?
      Monien kanssa tuo on testattu ja poikkeuksetta jos mies 175 ja nainen myös, mies näyttää naisen rinnalla lyhyemmältä - paljasjaloin.

      Pituuteen (vaikutelmaan pituudesta) vaikuttaa erittäin paljon ryhti ja olemus. Hyvällä ryhdillä saa muutaman lisäsentin. Ryhti on sitäpaitsi ihmisessä kauneinta. Pituus kannataa mitata aamulla, illalla nuorikin henkilö voi olla lyhyempi.

      Vaikutelma näkyi mm missikisoissa. Muutaman kesken eroa ollenkaan vaikka pituusmitan mukaan olisi pitänyt olla. Kerran katsoimme miesten uimahyppyjä ja totesimme, että pareina hyppivät miehet olivat täysin eripituisia(näyttivät siltä), vaikka pituudeksi ilmoitettiin sama lukema. Taas se ryhti ja olemus loi vaikutelman.

      • vonkamies

        aivan turhauttavaa touhua koko chattaily!naiset ei halua ees tavata,kun sitä ehdottaa!muutaman viestin jälkeen aina mielenkiinto loppuu...


      • pitää olla

        ainakin pitkällä ihmisellä! Muuten on kuin liero, jos yrittää olla pienemmän kokoinen. Naisen ja miehen samanpituisuus esim.170, ovat aivan eri näköisiä, kun rinnakkain seisovat. Jos nainen on rinnakas, leveäpehvainen ja suoraryhtinen, hän on ilman muuta suuremman näköinen kuin piukkapehvainen, hieman ryhditön, joskin leveäharteisempi mies! Leveät hartiat vain korostavat latistumaa, jonka vaikutuksen saa miehestä.
        Sodanjälkeiset lapset, tuosta -60 luvulta lähtien, ovat pidempiä, kuin sitä vanhemmat ikäluokat. Markus-sedän kaurapuuron vaikutus ei kaikkiin ulottunut, joihinkin kylläkin. Miesten raskaampi työ tekee miehestä myös kumaraisemman.
        Koetetaan tulla omalla pituudellamme toimeen.


    • Susana70

      IKÄNSÄ!!! Olen sen huomannut treffipalstalla.. :(

    • toisemme

      Meillä se taisi olla niinpäin että minä pyöristin pituutta alaspäin.. hih! Sanoin olevani 160 vaikka todellisuudessa siinä lienee sentti tai kaksi enemmän... No alaspäinhän se pyöristyy matematiikankin mukaan... :D No harm done?!
      Painoa ei taidettu edes kysyä sillä palstalla... Tai en ainakaan muista! Vastatessaan mies kertoi kyllä pituutensa oikein.

      Ja ei se todellakaan ole toisen pituudesta kiinni se tapaaminen - ihan muut syyt tekee sen ihastumisen. Vaikka meillä ei pituuseroa ole kuin 7 cm niin juttu toimii.. Lauantaina häät!

    • lisää pituutta heti

      Olen mies ja haluaisin muutaman sentin lisää pituutta, enkä haluaisi investoida piilokorkoihin tai venytyksiin.
      Nyt tämän aihe-otsikon perusteella pituuden lisäys onnistuu tekemällä vain treffi-ilmoitus.

      Moniko on oikeasti laihtunut tai saanut pituutta lisää treffi-ilmoituksen avulla ?

      epävarma 137/93

    • Juoksijanainen

      ... vai onko meidän käsitykset erilaisia? Treffi-ilmoituksessa mies ilmoittaa ruumiinrakenteeltaan olevan normaali vaikka pituus suhteessa painoon kertoo muuta. Itse olen rehellisesti kertonut olevani hoikka; 70 juoksukilometriä viikossa takaa sen. Ehkä sen takia minulle hoikka ja normaali on muuta kuin vähemmän liikuntaa harrastavalle.

    • En ole ns. kaunistellut totuutta. Rehellisyys ja suoraselkaisyys on opittu jo lapsena ja nykyaikana se tuntuukin olevan jo pitkälti, hyvin usein ns. unohtumassa oleva kansanperinne. Jos karkeasti asian ilmaisee.

      Jokaisella on tapansa käsitellä tuotakin asiaa, ja vissiinki rehellisyyskin käsitetään hyvin monella tavalla, riippuen ihmisestä ja kulttuuristakin sekä iästäkin.

      suomi24 chätsivulla on kuvani ja siitä kyllä näkkee etten ole missin mitoissa ainakaan ja kuvanikin päivitän hyvin hyvin usein ja miusta sekin on reiluutta. Siitä voi jokainen arvioida mielensämukaan miltäpä näytän. Ja koska en häppee ihtiäin millään muotoo, se tuo kuvanki laitto on miulle hyvin helppo tehtävä ja ei vie monta minuttia ajastani.

      On heleppo elää ja olla, kun uskaltaa olla juuri sellainen, kun on. Huijaamisella ja asioiden salailulla, saa vain itse haavoja ja vastapeluri pettymyksiä ja karvaista muistoja.

      Valitettavaa on, ettei kaikki näin tee. Profiilikuvat ovat joko lainattuja jostakin tai ns. "rippikouluaikaisia". Miksi kuvaansa laittaa edes silloin, jos ei ole sisua toimia nykyhetken mukaan, noissakin asioisa? Valitettavaa on sekin, että miehet käyttävät naisten nimimerkkejä ja naiset miesten...katkeruuksiaan ja pettymyksiään purkaessaa tai torjutuksi tultuaan. Mut ymmärtäähän se täytyy tuotakin tyyliä, vaikken itse sitä hyväksykkään.

      Reiluutta ja rehtiyttä on myöskin kertoa, oletko varattu vai vapaa ja onko entiset suhteet niin läpikäyty, ettei ne kivirekenä mukana kulje, kun hakee seuraa. Keskusteluissa on aivan sama mimmoinen elämäntilanne itsekullakin on, mutta jos tapaamisia ja riijuita mietitään...itse arvostan suoruutta ja vappaana olevana, myöskin tapailen jos tapailen, nih vapaita.

      Eli omassa pussissa jauhot puhtaat..mutta hyvin usien kaverilla jauhojen seas akanoita. Reilunpelinsäännöt siis ovat ansiomme mittareita nekin, joita tulisi vaalia ja arvostaakaikkien.

      Ystävänpäivä lähestyy...Onnea kaikille siihenkin päivään ja rakkautta. -Senja-

      • xxxl-girl

        Mulla on käynyt muutaman kerran niin, että kun ilmoituksessani olen kertonut olevani xxxl-kokoinen, niin treffeillä mies onkin pettynyt ulkonäkööni ja lihavuuteeni, vaikka olen juuri täsmälleen sen kokoinen kuin olen kertonut. Jotkut lukevat noita ilmoituksia siihen tyyliin, että ei kai kukaan nainen voi olla noin lihava, varmaan kuvittelee vaan olevansa lihava, jne.. vaikka ilmoitus olisikin rehellinen. Itse olen myös joskus joutunut pettymään miehen ulkonäköön omien kuvitelmieni takia.. Esim. ilmoituksessa luki että hän on pitkätukkainen ja käyttää nahkatakkia ja buutseja, ym. Treffatessa osoittautui henkilöksi jolla oli pitkä takatukka (aargh!), ja yllä joku 80-luvun tekonahkatakki...


      • xxxl-girl kirjoitti:

        Mulla on käynyt muutaman kerran niin, että kun ilmoituksessani olen kertonut olevani xxxl-kokoinen, niin treffeillä mies onkin pettynyt ulkonäkööni ja lihavuuteeni, vaikka olen juuri täsmälleen sen kokoinen kuin olen kertonut. Jotkut lukevat noita ilmoituksia siihen tyyliin, että ei kai kukaan nainen voi olla noin lihava, varmaan kuvittelee vaan olevansa lihava, jne.. vaikka ilmoitus olisikin rehellinen. Itse olen myös joskus joutunut pettymään miehen ulkonäköön omien kuvitelmieni takia.. Esim. ilmoituksessa luki että hän on pitkätukkainen ja käyttää nahkatakkia ja buutseja, ym. Treffatessa osoittautui henkilöksi jolla oli pitkä takatukka (aargh!), ja yllä joku 80-luvun tekonahkatakki...

        ...ja pyydän anteeksi..tiijäkkö ko luin siun tekstin...miulta herahti iha nauru..*nolona* Eli sinä olit rehellinen ja vastapeluri puhui muunneltua totuutta. Molemmat siis petyitte ja varmaanki jäi huono mielikin...Mutta on niitä reilun reippaita vastapelureitakin, usko pois.

        Miusta tuntuu, jotta kannattais tutustella ihan rauhassa jutustellen, parhaakisi katsomassaan tyylissä. Eli tarkoitan joko netin kautta tai puhelimen..kumpi parhaalta tuntuu vain. Keskustelujen kautta kuitenki saaki aika paljon irti tuntemattomastakin ihmisestä ja jos jutut sujuu, nih eikö reffeil..valoisin ja avoimin mielin. Ja jos ei oo odotuksia korkialla, ei petykkään niin kovin herkästi ja raskaasti.

        Miun täytyy kyllä omasta puolestani sannoo, jotta en juurikaan ole innokas het eka istumalata tapaamisiin...Varovaisuuskin on näis hommis hyvä muistaa. Ja se on kans muistettava, et joukossamme on todellakin ihania ja mukavia ja fiksuja, niin miehiä kuin naisiakin. Täytyy vain toivoo, et ne ns. oikeet kemiat loksahtaa kivasti paikoillee....jokaiselle kuitenkin on olemassa se sydämen valloittaja. Joten eikö rohkiasti soittellen lemmensottoo kohti..ja onnee siul oikeen paljon, sen oikian rakkaan löytämissee -Senja_


    • kondis

      pitää paikkaansa,mulla pitenee ja kovenee n.17.07cm ja sen jälkeen on normaalia et nainen tulee paksuks mun kans ollessa.Merkillistä!!Tää onkin hyvä keskustelun aihe kun muuten täällä on typeriä aiheita!

    • Nimetön

      Suomi24 treffipalstaa seuranneenna ja useilla treffeillä käyneenä voin sanoa että onpa kumma kun lähes kaikki profiilin luoneet ovat komeita, urheilullisia, huumorintajuisia, romanttisia, hyvin toimeentulevia yms. yms. Listaa voi jatkaa loputtomiin. Todellisuus onkin sitten aivan muuta! Tietysti voihan sitä (kai) olla esim. urheilullinen harrastamatta itse mitään urheilulajia. Mikä siinä on että ei voi sanoa suoraan niinkuin asia on, että on ihan tavallinen suomalainen keskiverto hemmo? Ja huumorintajusta ja puheliaisuudesta ei todellakaan kannata valehdella, sehän paljastuu jo heti ensi yhteydenotolla.
      Jos on naisissa valehtelijoita (lue: kaunistelijoita) niin kyllä niitä on miehissäkin.

    • pikkujiiii

      Käytetään vuosia vanhaa valokuvaa muka tuoreena... väliä senteistä ja kiloista, luonne ratkaisee ja mikä on luonne jos se on valkoinen valhe tai kieroilua jo ennen ensi tapaamista. No, kaikkihan meistä yrittää mitä yrittää, eikä se ole valhe.

      Jos jenkeissä joku valehtelee pituutensa, eikö se johdu juuri siitä ihannemitta taulukosta, jolla on tarkkaan määritetty kaikki ihanne mitat ( kuin rotuoppia ) johon sitten koko maailman tulisi mahtua.
      Mikä pätee Amerikassa, ei päde muualla, ja sama toisin päin, joten jenkkilän jutut voi jättää omaan arvoonsa.

      Kukapa ei haluaisi olla kaunis, komea, rikas, kuuluisa, suosittu, onnellinen ja menestyvä tai edes sellaisen ystävä, jos itse ei saata olla kaikkea sitä mitä haluaa olla. Siitä kai ne valheet ja "valheet" syntyvät.

      Kun kirjoitan profiilin, en halua kuulla valheita... on kuin olisin kirjoittanut, haluan kuulla kaikki valheet, tuon osoitti treffi-palsta joten, anti olla, tuumasin ja kuljin pois.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2885
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      968
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      937
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      912
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      881
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      824
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      801
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      31
      780
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe