Millainen ihminen olet?

lempi

Millainen ihminen olet, mikäli kuvailet itse itseäsi ja millaisia asioita yleensä kerrot itsestäsi muille ihmisille? :)

18

1630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intiimi impii

      Siehän ihan yrität tunteutuu mun intimiteetti suojauksen läpi,ei onnistu EI EI.

      • lempi

        on aina oikeus säilyttää :)


    • Ihannemies.

      Se on totta.

      • lempi

        siis ihannemies? ;)


    • tällainen...

      Rakastettava, empaattinen, huumorintajuinen, romanttinen, fiksukin, söpö. Ei sitä paremmin voi sanoa :)

      • lempi

        hyvältä kokonaisuudelta ;) onko sinulla ollenkaan heikkouksia?


    • scale

      arvioimaan itseään, itsensä on niin helppo nähdä aina hyvässä valossa.
      Merkitsevintä on se, miten muut ihmiset kokevat minut. Sillä mitä minä kulloinkin tarkoitan, ei ole mitään merkitystä, vaikka tarkoittaisin kuinka hyvää tahansa, jos vastaanottaja kokee asian negatiivisena, niin minähän olen silloin vittupää, enkä hyvä jätkä kenenkään muun kuin itseni mielestä.
      On minusta tehty elämäni aikana melko monta analyysiä jo työni puolesta, että kyllä se omakuva ja heikkoudet on aika hyvin selvillä.
      En kovin mielelläni lähde kuvailemaan itseäni muille, vaan muut saavat muodostaa käsityksensä itse.

      • lempi

        Yleensä normaaleissa olosuhteissa ihmiset ymmärtävät sen, mikäli tarkoitus on olla ystävällinen vaikka joskushan myös väärinkäsitykset ovat mahdollisia :)

        Se, että ihminen tarkoittaa hyvää on mielestäni kyllä jo sinänsä oleellista.

        Jännää, että mainitset omakuvan ja heikkoudet. Ovatko omat vahvuutesi myös selvillä? ja muodostatko itse käsityksen muista ihmisistä itse omien arvioidesi perusteella? :)


      • scale
        lempi kirjoitti:

        Yleensä normaaleissa olosuhteissa ihmiset ymmärtävät sen, mikäli tarkoitus on olla ystävällinen vaikka joskushan myös väärinkäsitykset ovat mahdollisia :)

        Se, että ihminen tarkoittaa hyvää on mielestäni kyllä jo sinänsä oleellista.

        Jännää, että mainitset omakuvan ja heikkoudet. Ovatko omat vahvuutesi myös selvillä? ja muodostatko itse käsityksen muista ihmisistä itse omien arvioidesi perusteella? :)

        Vahvuuksia on analyysien mukaan luovuus, sekä kyky tehdä päätöksiä.
        Kyllä minä muodostan itse käsitykseni ihmisistä, ihmisten tekojen ja sanomisien perusteella, en välttämättä luota toisten muodostamiin käsityksiin.
        Muuten jos sä loukkaat jotakuta, vaikka et olisi tarkoittanut, tai loukkaat tietoisesti, tuntuu se objektista yhtä pahalta.
        Erona on vaan, että jos sä teet sen tietoisesti, sä teet sen joko äkkipikaistuneena tai muuten vaan vihaisena, mutta ilmeisesti kadut sitä kohta ja saatat jopa pyytää anteeksi.
        Jos sä loukkaat tiedostamatta "hyvää tarkoittaen", et edes tajua pyytää anteeksi.


      • lempi
        scale kirjoitti:

        Vahvuuksia on analyysien mukaan luovuus, sekä kyky tehdä päätöksiä.
        Kyllä minä muodostan itse käsitykseni ihmisistä, ihmisten tekojen ja sanomisien perusteella, en välttämättä luota toisten muodostamiin käsityksiin.
        Muuten jos sä loukkaat jotakuta, vaikka et olisi tarkoittanut, tai loukkaat tietoisesti, tuntuu se objektista yhtä pahalta.
        Erona on vaan, että jos sä teet sen tietoisesti, sä teet sen joko äkkipikaistuneena tai muuten vaan vihaisena, mutta ilmeisesti kadut sitä kohta ja saatat jopa pyytää anteeksi.
        Jos sä loukkaat tiedostamatta "hyvää tarkoittaen", et edes tajua pyytää anteeksi.

        fiksu näkemys. Silloin tällöin ihmiset loukkaavat toisiaan tahattomasti ja vaikka tilanteissa joissa tulee väärinkäsityksiä. Yleensä kuitenkin, kun paha mieli on väistynyt huomaa, että tarkoituksena ei ole ollut loukata. Lisäksi mielestäni, mikäli itse huomaa, että toinen ihminen ei ymmärrä loukanneensa on myös reilua mainita asiasta hänelle, jotta voi pytää anteeksi ja ehkä koko tilanne osoittautuu väärinymmärrykseksi, jolloin kenelläkään ei tarvitse olla paha mieli asiasta :)

        Kyllähän ihmisellä, joka on yrittänyt olla vaikka ystävällinen ja toinen ottaa sen loukkauksena tulee myös paha mieli, mikäli toinen on loukkaannuttua jostain syystä vaikka tyly. Niin vaikeata kuin joskus on edes huomata, että on loukkaantunut jostain asiasta vähintään yhtä vaikeata on usein sanoa, että loukkaannuin siitä ja siitä toiselle ihmiselle. Suurin osa turhasta mielipahasta varmasti voitaisiin välttää, mikäli myös ihminen, joka kokee tulleensa loukatuksi rohkaistuisi puhumaan asiasta suoraan sen sijaan, että reagoi niin, että toinen ei ymmärrä pyytää anteeksi. Ja vastaavasti, mikäli huomaa outoa käytöstä, kysyisi reilusti, että mikä sinua vaivaa ja oletko loukkaantunut jostain. Sitä tarkoitan myös pyrkimyksellä ystävällisyyteen.
        Niin oma muodostettu käsitys on myös usein myönteisempi. Ja myös itse muodostettu :)


    • Emmanuele

      sanoin kuvata ;)

    • Hossi-68

      Kyllä itse alkaa itseään arvioimaan. Saattaa pian mennä liiallisuuksiin ;)

      No sanotaan nyt näin et minä olen hyvä ihminen, ymmärtäväinen sekä myöskin empaattinen.

      Vastapainoksi löytyy kyllä jääräpäisyyttä, typeryyttä ja liiallisia ajatuksia.

    • Sillee suomalaisen itsevarmasti:

      "mää nyt oon vaan tämmönen"

    • kewi

      mut omast mielest..olen ahkera..huolehtiva..välittävä..jopa..rakastava..

      jos kohde on oikee...

      * pietään salaisuutena jookos :)) *

      • lempi

        salaisuus on ;) ...ja ihania ominaisuuksia :)


    • on vastannut

      vastaamatta aloitukseen kuitenkaan??

      Onko tämä sitä suomalaista ujoutta tai itsestään meteliä pitämättömyyttä??

      No minä vastaan kun kysytään.

      Olen 30 ikäinen pitkä, sinisilmäinen ja luonnonvaalea suomalaisnainen. Tukkani on kruununi, mulla on pitkät, suorat ja paksut hiukset. Parhaita piirteitäni ovat positiivisuus, ystävällisyys, puheliaisuus, välittäminen, ulospäinsuuntautuneisuus ja luonnollisuus. Huonoja puolia laiskuus (tosin itse sanoisin mieluummin mukavuudenhalu), huono keskittymistaito ja puheliaisuus... ;-)

      Asun ulkomailla (olen asunut liki 10v.) enkä pidä Suomeen muuttoa mahdollisena, ainakaan lähitulevaisuudessa.

      Mottojani ovat:
      * C'est la vie = (sellaista) elämä on!
      * Olen maailman paras minä, ja osaan tämän homman parhaiten, muitten on siis turha nipottaa millaista on olla minä ja miten elämäni elän ;-)
      * Huonolla hetkellä kannattaa ajatella, mikä voisi olla vielä huonommin, ja alkaa nähdä huonossakin hetkessä jotain hyvää! :-)

      • lempi

        hauska lukea ihmisestä, joka on noin myönteinen sekä elämän että itsensä osalta :)


    • Anonyymi

      Kerron sen mitä itsestäni ajattelen..
      No. Olen 16 vuotias suht kaunis tyttö. Mulla on ruskeat, paksut kiharat hiukset jotka ulottuu olkapäiden yli. Mulla on ruskeat hiukset ja olen 160cm pitkä, ja mielestäni olen suht laiha.
      Mulla on luonnostaan pitkät ripset enkä meikkaa. Mulla on suht muodokas kroppa..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe